کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه ماهنشان به مناسبت هفته بسیج با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند  در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  اظهارکرد: یکی از معیار های مهم بسیجی گوش به فرمان واقعی ولایت بوده و به ارزش های دین اسلام و انقلاب اهمیت دادن است.
و کارکرد های بسیج، افزایش امید به زندگی بین افراد جامعه  را یکی از شاخصه‌های مهم پیشرفت علم ایران بعد از انقلاب دانست و تاکید کرد: «طبق تحقیقات انجام شده امید به زندگی در اوایل انقلاب نزدیک به 50 سال بود در حالی که اکنون به 73 سال رسیده است.»
امام جمعه ماهنشان افزود: در حوزه تحقیق، پژوهش، ساخت دارو، دستیابی به انرژی هسته ای، تجهیزات پزشکی و …نیز از لحاظ ارائه مقالات پژوهشی در سطح منطقه رتبه نخست را داریم. این موضوع نشان دهنده پیشرفت ایران اسلامی بعد از انقلاب است.
حجت الاسلام زاهدی پور  با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مختلف دشمن برای براندازی نظام اسلامی بر مبنای نفوذ و تغییر افکار مردم، شرایط امروز را بسیار پیچیده توصیف کرد و گفت: نفوذ همواره بوده است و از اول انقلاب تاکنون ما با این مسئله مواجه بوده‌ایم اما اهمیت توجه به این مسئله در شرایط فعلی این است که در حال حاضر نفوذ از یک تاکتیک به استراتژی اصلی برای براندازی نظام اسلامی تبدیل شده است.
وی با اشاره به تهدیدات اصلی دشمنان و هدف نهایی آنها ، اظهارکرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی و پیروزی ملت ایران در انقلاب و جنگ هشت سال تحمیلی، داشتن وحدت بین مردم بود و همان طور که امام راحل فرمودند در رأس همه امور نمازجمعه است برپایى نماز جمعه یکى از برکات بسیار عظیم اسلام است که مع الأسف، قبل از پیروزى انقلاب در بین علماى شیعه بسیار کم جلوه می کردند.
امام جمعه ماهنشان تأکید کرد: با حضور در صف های دشمن شکن نماز جمعه،  وحدت بین مسلمانان حفظ می شود و همچنین مردم و بسیجیان آگاه به مسائل سیاسی و دینی می شوند که دشمن با ترفندهای مختلف می خواهد حضور مردم در این اجتماعات را کم کند.

024792043