نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.
«حجت الاسلام زاهدی پور »در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اختلاف افکنی بین قومیت ها و برنامه فتیله اظهارکرد: آن‌ها که به این اختلافات دامن می‌زنند، کاری را انجام می‌دهند که دشمن می خواهد، صدا و سیما باید مواظب باشد، البته بعضی‌ها ایرانی بودن را در فارس بودن ممکن است بدانند، که سخت در اشتباهند.
وی با اشاره به تلاش در تضعیف جایگاه منطقه ای ایران، افزود:گزارش مرکز سابان در ارتباط با ریل گذاری برای ممانعت از خروج ایران از برجام یک ، آمریکا تحت هیچ شرایطی نباید ایران را به عنوان کشور برتر منطقه بپذیرد، دو، برنامه هسته‌ای ایران باید منتفی شود، سه، حمایت از حزب الله و حماس باید منتفی شود،تغییر نقشه وضع موجود منطقه از سوی ایران کنار گذاشته شود. -مانند حمایت از سوریه مستقل و …-

ماقدرت داریم.
*تغییر نگاه فریب خوردگان داخلی و ترسوها و بی‌غیرت‌ها 
خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به تغییر نگاه فریب خوردگان داخلی و ترسوها و بی‌غیرت‌ها، گفت: چرا دشمن را خوب می‌بینند؟ مگر همین دو روز قبل نبود که اوباما وضعیت اضطراری و قطع رابطه با ایران را تمدید کرد؟
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: چرا بعضی‌ها کشور را کوچک می‌بینند، به تعبیر رهبر معظم انقلاب حتی دشمن هم چنین نگاهی به ایران ندارد و خودتان کوچک باشید اما چرا کشور را کوچک می‌بینید؟
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: این تصور که با کنارآمدن با مستکبران می‌توان به توسعه رسید غلط، عقیم و بی‌فایده است.
امام جمعه ماهنشان با شاره به نفوذ از طریق سوء استفاده از برجام و بیانات رهبر انقلاب در این خصوص، گفت:مسئولان نظامی مأذون نیستند به بهانه بازرسی دشمن را به حریم دفاعی و امنیتی راه دهند، در برابر دشمن باید اشداء بود، نه خاکریز نرم.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: در این مرحله آمریکا با وسوسه کردن سران تلاش در بازگشت به ایران و نفوذ در آن خواهد داشت، گزارش مرکز سابان هم این است که این رویکرد موفقیت گسترده‌ای در دراز مدت داشته و تغییر حکومت در ایران را به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: مرحله پنجم تعیین سهم کدخدا و ارباب است، فرمان حضرت آقا در ارتباط با ممنوعیت واردات کالاهای مصرفی از آمریکا در این مسیر قرار دارد، -من نام عن نصر? ولیه انتبه بوطأ? عدوه-، در این مسیر است که اقتصاد مقاومتی باید به تعبیر رهبر معظم انقلاب نه یک تافته جدا بافته که بلکه باید در متن برنامه‌های کشور قرار گیرد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان اضافه کرد: از طرفی باید به فرهنگ تبدیل شود که یکی از راهکارهای اساسی آن توجه به فرهنگ دینی است چرا که این مفهوم برآمده از فرهنگ دینی و ولایی و انقلابی ماست، در این مسیر است که باید به مفاهیم دینی توجه جدی شود. واقعا کیفیت توجه به نماز جمعه در کشور ما در وضع فعلی راضی کننده نیست.
حجت الاسلام زاهدی خاطر نشان کرد: در طول یکی دو سال اخیر حتی یک ریال حداقل در مورد اکثر دفاتر ائمه محترم جمعه حتی یک ریال به کمک نشده است، آیا این است فرمایش امام که نماز جمعه در رأس همه امور است، عملی و رعایت می شود؟.
انتهای پیام/