سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :157
بازدید دیروز :197
کل بازدید :905101
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/31    ساعت : 3:28 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره صبح امروز جمعه از روند برگزاری #کنکور_سراسری در حوزه های سطح شهرستان بازدید و ضمن آرزوی موفقیت و کسب امتیازات بالا برای همه داوطلبان، از عوامل اجرایی برگزاری این آزمون در راستای فراهم شدن فضای مناسب برای داوطلبان تقدیر کرد.


      


      

حضور و بازدید حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره در محل دفتر نمایندگی بنیاد مستضعفان در شهرستان


      

حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره در مسجد النبی شهرک قدس
5تیر1400

??آدرس سایت: http://www.majomea.parsiblog.com

https://majomea.blogsky.com/
??آدرس اینستاگرام:
https://www.instagram.com/zahedipoor_by_admin
??کانال تلگرام قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipooremamjome
??کانال ایتا قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipoor


      

دیدار حجت الاسلام ملکی رئیس محترم اداره #تبلیغات_اسلامی شهرستان #خرمدره به همراه روحانیون محترم با حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در حسینیه ی امام خمینی (ره) درتاریخ 1400/4/5


یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و ان لم تفعل فما بلغت رسالته

?امام جمعه خرمدره ضمن تبریک هفته ی #تبلیغات_اسلامی و قدردانی از زحمات مبلغان گفت: #تبلیغ کار بسیار دشواری است، آنان که رسالت الهی را تبلیغ می کنند نزد خداوند داری جایگاه والایی هستند، چرا که تبلیغ کار #انبیا و #ائمه_اطهار بود.


?وی با بیان اینکه عرصه ی #تبلیغ، عرصه ی حق بوده و عرصه ی حق هم تلخ می باشد گفت: بعضی مواقع #مبلغان انتظار دارند که تبلیغ آسان شود، این بدین معناست که دین دیگر به تبلیغ نیاز ندارد و مردم #اسلام را به طور کامل قبول کرده اند، انتظاری که از مبلغان می رود این است که عرصه های جدید #تبلیغی را در جامعه پیاده کنند که از آن موارد می توان به عرصه ی #کلام اشاره کرد.

?حجت الاسلام #زاهدی_پور با انتقاد از تشریفاتی بودن بعضی از مبلغان در عرصه ی تبلیغ گفت: تعدادی از مبلغان از نظر بیان باعث #جذب_مخاطب می شوند ولی از نظر محتوا پوچ بوده و قابل پیاده در سطح جامعه نمی باشد، پس باید از #تجمل_گرایی در تبلیغ اجتناب شده و مشکلات ریشه یابی شود، چرا بعضی از مردم به اصل #دین و #اسلام اعتقادی ندارند.

?وی ادامه داد: بعضی از مبلغان انتظار دارند که در حد چند دقیقه کار تبلیغی انجام داده و اثر بخش هم باشد، باید گفت چنین کاری غیر ممکن است، چرا که #شبهاتی که در ذهن آحاد افراد جامعه مخصوصا در ذهن #جوانان وجود دارد، نتیجه ی چندین سال هجمه و شبهه پراکنی بوده، پس با چند دقیقه #تبلیغ نمی شود به این #شبهات پاسخ داد، پس عرصه ی تبلیغ سخت بوده و شخص مبلغ باید این سختی ها را قبول کند و با جان و دل آن را بپذیرد و موفق عمل کند، و تنها راه موفقیت در این زمینه #مطالعه ی بسیار و فعالیت های #جهادی می باشد.


      

#قوه_قضائیه اصلی‌ترین نگهبان و #ناظر_عدالت است

?امام جمعه #خرمدره با اشاره به اینکه #عدل باید به #فرهنگ_عمومی تبدیل شود، گفت: قوه قضائیه اصلی‌ترین نگهبان و ناظر عدالت است.

?به گزرش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی #زاهدی_پور ظهر امروز در خطبه‌های #نماز_جمعه خرمدره با اشاره به سالروز تشکیل #سازمان_تبلیغات_اسلامی اظهار کرد: #علما و #مبلغان_دین مرزبانان دین و عقیده و مروجان #فرهنگ_ناب_ایرانی_اسلامی هستند.


?امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه #عدل باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، افزود: قوه قضائیه اصلی‌ترین نگهبان و ناظر عدالت است.

 
?وی با بیان اینکه #شهید_بهشتی #مظهر_عدالت ساختاری بود، ادامه داد: #امام_راحل فرمودند (شهید بهشتی) مثل یک ملت بود و این یک تعبیر قرآنی است که در #قرآن درباره #حضرت_ابراهیم گفته شده است.

 
?زاهدی پور با بیان اینکه اگر مردم احساس کنند کسی به دنبال #اجرای_عدالت است، اقبال نشان می‌دهند، تصریح کرد: رأی به آیت‌الله #رئیسی به دلیل کارنامه عدالتخواهی و درک درد محرومان است.

 
?خطیب جمعه خرمدره با اشاره به اینکه امیدواریم #دولت_سیزدهم تا پایان کار خود، عدالتخواهی را سرلوحه کار خود قرار داده و در این زمینه سربلند باشد، تصریح کرد: امیدواریم #دولت در راستای #خدمت به مردم گام بردارد.


?وی به برگزاری #انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و افزود: انتخابات 28 خرداد،‌ تکرار #جنگ_احزاب و صف‌آرایی #جبهه_حق در برابر #جبهه_باطل بود که جبهه حق «ملت ایران» پیروز این #میدان بود.


?زاهدی پور به تلاش دشمنان برای جلوگیری از حضور مردم در #انتخابات و پایین آوردن #مشارکت_مردمی، افزود: سلاح اصلی جبهه استکبار در #انتخابات، بی‌تدبیری برخی مسؤولان و سلاح اصلی مردم، ایمان به اصل نظام و #ولایت بود.

 
?امام جمعه #خرمدره با بیان اینکه مردم در حالی در #انتخابات شرکت کردند که از عملکرد برخی مسؤولان به شدت ناراضی بودند، گفت: انتخابات 28 مرداد مسؤولیت دولت بعدی را سنگین‌تر می‌کند و قدردانی از مردم خدمت هر چه بیشتر به مردم است.


      

حجت الاسلام زاهدی پور، امام جمعه خرمدره در دیدار رئیس دادگستری، دادستان و کارکنان دادگستری و دادسرای
شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه:

??????رأی به آیت الله #رئیسی تجلّی #عدالت_خواهی #مردم از #مسئولان است.
این انتخاب #عدالت_ستیزان را #نگران کرده است.??????

 https://t.me/zahedipooremamjome


      

دیدار جناب آقای دکتر بیگدلی رئیس #دادگستری شهرستان #خرمدره و جناب آقای اصفهانی دادستان شهرستان #خرمدره به همراه همکاران محترم با حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره در حسینیه ی امام خمینی (ره) در تاریخ 1400/4/2

ان الله یامر بالعدل و الاحسان

?امام جمعه #خرمدره با تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه ی #قضایی شهرستان و خیر مقدم و تبریک #میلاد_با_سعادت_امام_رضا (ع) و آرزوی بهرمندی از الطاف #امام_رئوف و تبریک #هفته_قوه_ی_قضائیه گفت: تعاملی که در مجموعه ی قضایی شهرستان برای #حل_مشکلات مردم وجود دارد جای تقدیر و تشکر می باشد، چرا که بنا بر فرموده ی امام علی (ع) "العدل اساس الملک"، پس می توان گفت که #جایگاه_عدالت چنان مهم است که همه ی #ادیان، اصلی ترین هدف را #ترویج_عدالت می دانند و مهمترین فلسفه ی حکومت، عدالت است.

?حجت الاسلام #زاهدی_پور برخورداری از همه ی حقوق را در گرو #عدالت خواند و افزود: آنانی که به دنبال #آزادی هستند باید بدانند پیش شرط لازم برای دست یابی به آن، #عدالت در جامعه است، چرا که عدالت مهم بوده و ضامن بقای #جامعه و #حیات_انسان هاست.

?وی در ادامه گفت: علت اینکه نمی شود #عدالت به معنای واقعی در جامعه را پیاده کرد #وجود_ظلم می باشد، و اینکه ظلم علیه ملت ما از سوی مستکبران جهانی روا می شود، ریشه در این دارد که جامعه ی ما جامعه ی #عدالت_خواه می باشد که همین مسئله با #منافع بسیاری از ظالمان دنیا سازگاری ندارد و داشتن منطق برای گسترش عدالت پیش فرض این است که طرف مقابل هم #عدالت داشته باشد.

?رئیس شورای فرهنگی شهرستان کار قوه ی قضائیه را بسیار حساس شمرد و گفت: عدالت چون مهم است، کار #قوه_ی_قضائیه ثوابش بیشتر بوده و همین امر باعث می شود که اگر تعمدا خطایی رخ دهد عذابش هم بیشتر می باشد.

?حجت الاسلام #زاهدی_پور بر لزوم گسترش #فرهنگ_عدالت در #جامعه تاکید کرد و گفت: برای بر طرف کردن بسیاری از #مشکلات باید #فرهنگ_عدالت در جامعه پیاده شود و این فرهنگ گسترش داده شود و این کار ابتدا باید از #خانواده و #مدارس شروع شود که تاثیر بسیاری دارد، چرا که مشخصه ی #جمهوری_اسلامی #نگاه_دینی به عدالت می باشد و عدالت ما عدالتی است که هم تامین کننده ی دنیا و هم تامین کننده ی #آخرت می باشد.

?وی در ادامه به #انتخابات_ریاست_جمهوری اشاره کرد و افزود: ساختارهای #عدالت_محور دولت ها، تضمین کننده ی #مشارکت_مردم در #انتخابات می باشد، و حضور مردم پای صندوق های رای و انتخاب آقای #رئیسی نشان از این می باشد که هنوز نا امید نشده و بر #اجرای_عدالت در جامعه امیدوار می باشند، بدین ترتیب باید عدالت در همه ی حوزه ها از جمله حوزه های #اقتصادی، #اجتماعی، #سیاسی و.... پیاده شود که نتیجه ی آن #گسترش_عدالت در جامعه می باشد.


      
<   <<   6   7   8