سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :150
بازدید دیروز :197
کل بازدید :905094
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/31    ساعت : 2:52 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

دیدار آقای داوودی رئیس محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان
1اردیبهشت 1400


      

لغو تحریم‌ها از سوی آمریکا تنها راه بی‌اثر کردن تحریم‌ها نیست.

امام جمعه خرمدره به اهمیت راه‌های جایگزین ارتباطی و اقتصادی در کنار تلاش برای لغو تحریم‌های ظالمانه اشاره کرده و گفت: لغو تحریم‌ها از سوی آمریکا تنها راه بی‌اثر کردن تحریم‌ها نیست و ارتباط‌ با قدرت‌های رقیب آمریکا مانند چین نقش بنیادین در بی‌آثر کردن تحریم‌ها دارد.

لغو تحریم‌ها از سوی آمریکا تنها راه بی‌اثر کردن تحریم‌ها نیست

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه‌های مجازی خرمدره با تبریک بیست و نهم فروردین، روز ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 48 هزار شهید گلگون کفن ارتشی، اظهار کرد: نیروهای مسلح نقش بی‌نظیر در تأمین امنیت همراه با اقتدار برای کشورمان داشته‌اند و قدردانی از ارتش و سایر نیروهای مسلح در کنار حمایت تقویت بیش از پیش آن‌ها یک وظیفه شرعی و دینی بوده و یک سرمایه‌گذاری استراتژیک محسوب می‌شود. 

 

امام جمعه خرمدره با اشاره به سالروز تأسیس شورای انقلاب فرهنگ عمومی و اینکه تقویت فرهنگی ایرانی، اسلامی پیش‌نیاز مهم و اساسی برای پیشرفت در همه عرصه‌هاست، گفت: باید توجه کنیم که بسیاری از موانع تولید مربوط به عرصه فرهنگی است که باید در شکل کلان به اصلاح این آسیب‌ها بپردازیم.  

وی با بیان اینکه همچنانکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند؛ اگر ما روى فرهنگ عمومى کار نکنیم، در توسعه اقتصادى هم خواهیم ماند، افزود: البته محور در جامعه اسلامى، اقتصاد نیست، توسعه اقتصادى وسیله است و به هر حال، از هر طرف که حرکت مى‌کنیم، به فرهنگ مى‌رسیم و راهها واقعاً به فرهنگ ختم مى‌شود.

 

زاهدی پور با اشاره به مذاکرات اخیر برجامی و اینکه تعجیل در مذاکرات هسته‌ای برجامی، ما را در موضع ضعف و انفعال قرار خواهد داد، تصریح کرد: آن چه برای ایران مهم است، لغو تحریم‌هاست و بازگشت یا عدم بازگشت آمریکا به برجام موضوعیت ندارد، این در حالی است که برخی‌ها در داخل و خارج کشور و با اهداف مختلف، با تحریف وقایع، در صدد تغییر اولویت لغو تحریم‌ها، به بازگشت آمریکا به برجام هستند. 

 

امام جمعه خرمدره با اشاره به عدم تعجیل آمریکا در ارتباط با بازگشت به برجام گفت: آمریکا با تأنی در بازگشت به برجام در حال سنجش تاب‌آوری ماست؛ این در حالی است که آن‌ها بیشتر از ما برای بازگشت به برجام نیاز دارند، همچنانکه تعجیل در تصویب برجام به نفع ما نبود، تعجیل در بازگرداندن آمریکا به برجام  ضمن آن که ما را از هدف اصلی، یعنی لغو تحریم‌ها دور می‌سازد، در عین حال ما را در موضع ضعف و انفعال قرار داده و زمینه‌ساز سوء استفاده دشمن را فراهم خواهد کرد. 

وی با اشاره به شرط عملی شدن لغو تحریم‌ها گفت: لغو تحریم‌ها با صرف ادعا، ثابت نمی‌شود و دشمن باید بداند که بازگشت به تعهدات برجامی از سوی ایران بعد از راستی‌آزمایی ممکن است.

 

زاهدی پور خطاب به تیم مذاکره برجامی و با بیان اینکه تیم دیپلماسی مواظب باشند که کشورهای اروپایی عضو برجام در صددند با فرسایشی کردن مذاکرات بازگشت و با دخالت دادن موذیانه آمریکا در این مذاکرات، بازگشت بدون لغو تحریم‌ها را برای آمریکا رقم بزنند، تصریح کرد: هشدار رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اول ماه رمضان مبنی بر خطر فرسایشی شدن مذاکرات بر همین اساس است.  

 

امام جمعه خرمدره به اهمیت راه‌های جایگزین ارتباطی و اقتصادی در کنار تلاش برای لغو تحریم‌های ظالمانه اشاره کرده و گفت: لغو تحریم‌ها از سوی آمریکا تنها راه بی‌اثر کردن تحریم‌ها نیست و ارتباط‌ با قدرت‌های رقیب آمریکا مانند چین نقش بنیادین در بی‌اثر کردن تحریم‌ها دارد، همچنانکه سفر کرده جنوبی اگر چه می‌تواند تله‌ای از سوی آمریکا باشد، در عین حال قابل انکار نیست که کشورهایی مانند کره جنوبی با شصت سال سابقه ارتباط اقتصادی و سیاسی با ایران، به شدت نگران از دست دادن بازار پر سود ایران به نفع چین هستند، این جاست که معلوم می‌شود که نقش رهبری انقلاب در ارتباط با ایجاد پل ارتباطی با شرق چه اندازه مهم است و اینکه تأخیر در عملیاتی‌سازی این تدبیر تا چه اندازه خسارت بار بوده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در رفع مشکلات کشور و حتی مشکلات هسته‌ای و اینکه انتخاب یک دولت انقلابی با بالاترین رأی می‌تواند بسیاری از تحلیل‌های دشمن را با چالش مواجه کرده و منجر به بازبینی در اقدامات آن‌ها شود، ادامه داد: ضمن آن که یک دولت انقلابی می‌تواند کشور را به گونه‌ای اداره کند که تحریم‌های موجود کمترین تأثیر را در اقتصاد نشان دهد؛ چرا که به اذعان بسیاری از کارشناسان اقتصادی منصف و به ویژه رهبر معظم انقلاب، بخش مهم مشکلات اقتصادی ارتباطی به تحریم نداشته و مدیریت هوشمندانه و انقلابی می‌تواند این مشکلات را به حداقل ممکن برساند.

زاهدی‌پور با تقدیر از خدمات و زحمات ستاد کرونا و به ویژه پزشکان و گروه‌های جهادی و انتقاد از عدم مدیریت مناسب در ایام عید اظهار کرد: مدیریت کرونا باید به گونه‌ای انجام شود که #انتخابات را تحت الشعاع قرار ندهد. چرا که انتخابات برای کشور اهمیت اساسی داشته و به ویژه در وضعیت اقتصادی و سیاسی فعلی اهمیت بیشتری هم دارد.


      


      

دیدار مهندس هاشمی نژاد، رئیس محترم بنیاد مستضعفان و همکاران با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی‌پور، امام جمعه شهرستان خرمدره و ارائه گزارش عملکرد سال 99


      

دیدار جمعی از علما و فضلا و جوانان فعال فرهنگی خرمدره با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی‌پور، امام جمعه شهرستان در ارتباط با برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و فعالیت مساجد 

امام جمعه شهرستان در این دیدار ضمن تشکر از علما و جوانان فعال گفت: متدینین جامعه که اکثریت جامعه را نیز تشکلیل می‌دهند، در بالاترین رتبه مبارزه با بیماری کرونا قرار گرفته اند. و رمز اصلی موفقیت کشور در این مبارزه تقید به معنویت الهی و حاکمیت دین در جامعه است.


      

بازدید حجت الاسلام و المسلمین زاهدی‌پور، امام جمعه شهرستان خرمدره، از مراحل ضبط برنامه دعا خوانی روز های ماه مبارک رمضان شبکه اشراق توسط گروه نگاره از جوانان خرمدره


      

جلسه ستاد ساماندهی # به ریاست حجت الاسلام و المسلمین #زاهدی_پور امام جمعه #خرمدره و مسئولین شهرستان در تاریخ 1400/1/24 در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن

 

?حجت الاسلام زاهدی پور ضمن تبریک فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت #رمضان، این ماه را ماه مهمانی خداوند شمرد و گفت: باید این ماه را #مغتنم بشماریم و از فرصت موجود به نحو احسن استفاده کنیم و #فرهنگ_رمضانی را در جامعه که همان فرهنگ #احسان است ترویج دهیم.

 

?امام جمعه خرمدره بر ضرورت رعایت #دستورالعمل_های #بهداشتی تاکید کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید برای جلوگیری از هرج و مرج احتمالی دستورالعمل های بهداشتی #رعایت شود.

 

?رئیس شورای فرهنگی شهرستان با اشاره به فرصت مناسب ایجاد شده در فضای #مجازی جهت #تبلیغ گفت: #مدیریت فضای مجازی از ضروریات است، همچنین می توان از فضای موجود و با استفاده از کارشناسان #دینی فعالیت #تبلیغی را پیش برد.

 

?حجت الاسلام زاهدی پور ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی گفت: یکی از وظایف نیروی انتظامی برخورد با افرادی است که در ملا عام اقدام به #روزه_خواری می کنند که البته این عمل ناشایست باید به وسیله ی #امر_به_معروف و #نهی_از_منکر جمع آوری شود.

 

?امام جمعه شهرستان ادامه داد: در سطح شهر حلول ماه رمضان باید توسط مردم احساس شود، پس شهرداری باید در زمینه فعال بوده و اقدامات لازم را جهت #آذین_بندی شهر انجام دهد.

 

?وی در پایان بر استفاده از ظرفیت #بسیج در تولید و نشر #محتوای مربوط به ماه مبارک رمضان تاکید کرد.


      

در شهرستان خرمدره در سالن جلسات فرمانداری شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره،  آقای محمدی فرماندار شهرستان، سرهنگ مرادی نماینده کنگره3535 شهید استان و سایر اعضای کنگره در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد. 

 

حجت الاسلام زاهدی پور ضمن تشکر از تشکیل جلسه و تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تحلیل تاریخ زنجان و به ویژه تاریخ تشرف اولجایتو به مذهب تشیع، گفت: اگر تاریخ و مستندات وقایع به صورت دقیق ثبت می شد امروزقطعا استان زنجان یکی از مهمترین پایگاه‌های ترویج تشیع محسوب می‌شد. 

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ثبت تاریخ شهدا و بزرگداشت آن و تبدیل آن به فرهنگ رایج در زندگی مردم گفت؛ شهدا جایگاه بسیار بالای #فرهنگی، #سیاسی و #اجتماعی برای امروز به ویژه برای آینده هستند؛ #شهدا مفسران عملی قیام سیدالشهداء هستند، آیندگان برای این که درک بهتری از قیام سید الشهدا(ع) و از سویی #انقلاب_اسلامی ایران داشته باشند نیاز به آگاهی از زندگی شهدا دارند.

 

#امام_جمعه_خرمدره در ادامه افزود: جمع آوری #زندگینامه و تدوین تاریخ شهدا نه تنها پیامد های معنوی دارد بلکه نتایج اقتصادی و دنیوی آن نیز برای استان ضروری است این در حالی است که #زنجان با وجود داشتن تاریخ نسبتاً پر بار، از داشتن تاریخ مکتوب قابل توجه محروم است.

 

فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره با اشاره به نتایج ثبت تاریخ شهدا و بزرگداشت آن گفت: ایران به عنوان یک #کشور_قدرتمند، همیشه دشمنانی داشته و جنگ های فراوانی را شاهد بود است و بر این اساس ثبت وقایع تاریخی به ویژه تاریخ نورانی شهدا، در آینده این کشور بسیار اثر گذار است و تدوین تاریخ مستندات شهدا می تواند الگوی عملی تاثیر گذاری برای آینده گان باشد.

 

زاهدی پور گفت: باید این گونه برنامه ها جدی گرفته شود و از مناسبت ها مواظبت کنیم که بعد از چندین سال مشخص می شود که برای این #انقلاب چقدر تلاش و زحمت کشیده شده تا به ثمر برسد، اگر چنین کنگره هایی به صورت #علمی و #تحلیلی ارائه شود خدمت بزرگی انجام دادیم 

 

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرمدره در ادامه افزود: کنگره 3535 شهید استان زنجان باید محلی برای #تقویت صنعت #چاپ و #نشر باشد.

 

ایشان در ادامه به ضعیف بودن چاپ و نشر در استان اشاره کرد و گفت، برخی از کتابهایی که در ارتباط با زندگی و خاطرات شهدا در سطح استان چاپ شده، از اتقان متنی و ادبی کافی برخوردار نبوده و در عین حال به لحاظ شکلی نیز در حد بسیاری ابتدایی قرار دارد؛ وی افزود؛ باید به زیبایی و از لحاظ شکل چاپ ویراستاری و نویسندگی توجه شود، و با توجه به ضعف شدید صنعت نشر در زنجان لازم است از انتشارات با تجربه و امکانات کافی در قم و تهران  کمک گرفته شود. 

 

انتهای خبر/ د/خ


      

، در محل حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره

این برنامه در طول ماه مبارک رمضان، قبل از افطار پخش خواهد شد.


      

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

امام علی النقی الهادی (ع): : لَولا مَن یَبقى بَعدَ غَیبَةِ قائمِنا علیه السلام مِنَ #العُلَماءِ ... ، لَما بَقِیَ أحَدٌ إلاّ ارتَدَّ عَن دینِ اللّه ِ

اگر#علمای_دین در زمان #غیبت_قائم (عج) در میان مردم نباشند، همه مردم از دین خارج می‌شوند. 

ارتحال #عالم_ربانی، اسوه تقوا و تواضع، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ ید الله ملکی، موجب تألم و تأثر فراوان گردید؛ عالم بزرگواری که به حق، مصداقی از مصادیق #ورثه_انبیا بود و در لحظه لحظه عمر تبلیغی خود به هدایت و ارشاد جامعه و ایجاد معنویت در قلوب مؤمنین و به ویژه در شهرستان #ماهنشان می‌پرداخت. 

حضور او در جبهه‌های #دفاع_مقدس از سویی و همکاری خالصانه و هدایتگرانه با دفتر امام جمعه شهرستان و به ویژه در سنگر #امامت_موقت_جمعه، رعایت زیّ طلبگی و اصول مردم‌داری و ساده‌زیستی و در یک کلام التزام به #اخلاق_عملی برآمده از معارف اسلام ناب محمدی (ص) برگ‌های زرینی از تاریخ سراسر افتخار زندگی آن عالم ربانی و اسوه اخلاق بود.  

اینجانب این ضایعه جبران‌ناپذیر را به همه علاقمندان علوم آل محمد (ص) به ویژه مردم عزیز شهرستان ماهنشان و علی الاخص به بیت مکرم آن عالم جلیل القدر تسلیت عرض نموده و روح و رضوان الهی و همنشینی با اولیاء الهی را برای آن مرحوم مسئلت دارم.  

                                 حسینعلی زاهدی‌پور

                               امام جمعه شهرستان خرمدره


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >