حجت الاسلام زاهدی پور در جلسه ستاد امربه معروف ونهی از منکر اظهارکرد: هنوز مشکلاتی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است ، ما فعلا در ضرورت این امر مشکل داریم چه بسا برای اجرایی آن تلاش های زیادی باید انجام شود .
وی اضافه کرد: همین جلسه های ستاد ، تسهیل کننده امربه معروف و نهی از منکر است و نباید این وقت ها و فرصت ها را کلیشه ای کرد و استفاده بهتری از جلسات نبرد، باید مشکلات و معظلات امربه معروف ونهی از منکر شناسایی و برای آن به صورت نوبتی راهکار ارائه داد.
وی افزود: عدم موفقیت در اجرایی امربه معروف و نهی از منکر نداشتن دغدغه این موضوع است و گاها بعضی از اوقات مسئولین حتی در جلسات حضور نمی یابند، پس با این شرایط چطور می شود انتظار داشت که   این امر را در بین مسئولان و مردم عادی شود .
امام جمعه ماهنشان خاطرنشان کرد: پیشگیری بهتر از درمان است اما نافی درمان نیست ،بنابراین در زمینه امربه معروف و نهی از منکر هردو لازم است و جلسه این امر درمان است نه پیشگیری.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: مردم شهرستان ماهنشان در بین شهرستانی دیگر متدین ترین مردم هستند اما بگوییم منکر نیست این قابل قبول نمی باشد .
در این جلسه موضوعاتی از جمله موضوع بندی کردن منکرات جلسات امر به معروف و نهی از منکر به پیشنهاد دبیر ستاد ، رصد منکرات  و معروفات شهرستان توسط اعضای ستاد و ارائه راهکار در جلسه ، ارائه راهکار در خصوص منکرات و مجالس عروسی،  منکراتی  مثل شراب خواری، صداهای ناهنجارو…، ارسال قانون جدید امر به معروف و نهی از منکر به اعضای ستاد ، دیوار نویسی در مادآباد توسط دهیار ، نامه به روحانیون جهت احصاء منکرات رایج و معروفات ترک شده ، نوشتن سخنی از امام حسین (ع) در خصوص امربه معروف و نهی از منکر در سربرگ نامه های اداری و ادارات ، تشکیل و معرفی شوراهای امربه معروف ونهی از منکر در ادارات شهرستان اعلام شد.