امام جمعه شهر ماهنشان گفت: نشناختن مذهب جعفری در بین نسل امروز آسیب جدی است و سوق دادن نسل امروز به مبانی دینی و شناساندن اهل بیت (ع) و راه شهدا برای آنان کمتر شده و  این موضوع باید کارشناسی شود تا جوانان و نوجوانان بجای گرویستن به بازی های اینترنتی و برنامه های ماهواره مخرب ، جذب برنامه های در راستای دین خود و مذهب خود شوند.
 حجت الاسلام زاهدی پور  امام جمعه شهرستان ماهنشان  در جلسه هم اندیشی پروژه ساخت یادمان شهدا ی گمنام ضمن تسلیت سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع)، اظهارکرد: شناخت جوانان و نوجوانان از هنر پیشه ها و بازیکنان نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ببیشتر شده است و  این نشان از کم کاری مسئولین و کم توجهی پدر و مادر ها نسبت به مسائل دینی و مذهب فرزندانشان است .
وی با اشاره به شخصیت شهدا افزود:
در هر کشوری که به مسأله جوان و جوانان، درست رسیدگی شود، آن کشور در راه پیشرفت، موفقیت های بزرگی به دست خواهد آورد و شهدا در زمان خود طوری تربیت یافته بودند که ارزش ها و بهترینها را خوب تشخیص داده و راه تقوا را پیش گرفتند و موفق هم شدند.
امام جمعه ماهنشان ادامه داد: این به این معنا نیست که جوانان امروزی متحمل مسئولیت نمی شوند و با دین و مذهب مشکل دارند بلکه به این معناست که بزرگان و پدر و مادرها نتوانسته اند در طی گذر نسل ها دین و آیین خود را به خوبی به مردم و جوانان خود  القا کنند تا آنها با توجه به دستورات دینی و شرایط جامعه ی خود پیش بروند،هرچند بودند کسانی که با شناساندن راه تقوا ، خود و فرزندانشان از جان شیرین  برای میهن اسلامی گذشتند.
حجت الاسلام زاهدی پور تصریح کرد: جوانان امروز خوب هستند اما خوب ساخته و تربیت نشده اند ، اگر ارزش های دینی به نحو احسن به خورد نسل امروز داده می شد مساجد و پای منبرهای ما پر از جوانان  بود ، اگر نسبت به آینده و طرز فکر این جوانان حساس بودیم باید قبل از هر برنامه و تجهیزاتی که در اختیارشان قرارداده می شود، آسیب شناسی و نیاز سنجی آن بعمل آورده می شد.
وی با اشاره به ترویج دین و فرهنگ آن گفت:  از دین و فرهنگ دین اسلام  شناخت و اطلاع کمتری در بین مردم است،  بنابراین برای شناساندن دین و فرهنگ پر معنا و پر محتوای اسلام و مذهب شیعه باید تلاش کرد و بنابه فرمایشات حضرت امام صادق (ع) که فرمودند: از قدیم جهل عمرش زیاد بوده و اساس آن قوی است، بنابراین نیاز جامعه این است که دین اسلام و علم دینی خوب ترویج داده شود تا مردم دین را بازیچه و تفریح برای خود ندانند.
امام جمعه ماهنشان  با اشاره به مسائل روز جامعه اظهارکرد: شهدا مایه افتخار و برکت جامعه ما هستند چرا که راه  را در عرصه و زمان خود به خوبی نشان دادند و ثابت کردند که به خود متکی شدن هیهات من الذله می خواهد و این را گفتند و رفتند.
در ادامه جلسه هریک از اعضای جلسه به ارائه راهکار و پیشنهادات جهت ساخت پروژه یادمان شهدای گمنام  پرداختند و تأکید برآن شد که اعتباراتی از طریق دولت و مردم  برای ساخت این پروژه جمع آوری کنند.