امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: یکی از عامل های وحدت درمیان امت اسلامی برگزاری نماز جماعت است بنابراین امسال نماز عید سعید فطر در مصلی ماهنشان اقامه می شود.
حجت الاسلام زاهدی پور در جلسه ستاد اقامه نماز عید فطر اظهارکرد:یکی از مهمترین اهداف مومن آبادانی و عمران مساجد است و اگر کسی چنین دغده ای نداشته باشد خللی در ایمانش بوجود آمده است وآبادانی مساجد هم   تنها با حضور و فعالیت نمازگذاران در مساجد میسر می شود.
امام جمعه ماهنشان  با اشاره به اینکه قبل از اقامه نماز عید سعید فطر برنامه قرائت زیارت عاشورا ودیگر ادعیه ها ساعت 6 با حضور نمازگزاران برگزار می‌شود، افزود: نماز عید سعید فطر به سخنرانی و اقامت امام جمعه ماهنشان برپا می‌شود.
وی با اشاره به این که حضور نمازگزاران در روز عید سعید فطر در این مصلا در راستای تشویق خیرین جهت ادامه مراحل ساخت و تکمیل مصلا صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: مصلی شهرستان ماهنشان نیازمند تأمین اعتبار جهت تکمیل وساخت و ساز است .
اعضای جلسه برای هرچه باشکوهتر برگزارشدن نماز عید سعید فطر به ارائه نظرات و پیشنهادات در راستای تأمین برخی از ابزار و وسایل های مورد نیاز درمصلی به بحث وگفتگو پرداختند.
دراین جلسه ضمن اینکه قسمتی از مصلی مفروش خواهد شد از نمازگزاران خواسته می شود با خود زیر اندازی بیاورند
.