خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت‌الاسلام  زاهدی‌پور  در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان بااشاره به حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافری ایرباس ایران در خلیج فارس و شهادت 298 سرنشین آن اظهار داشت: جنایت‌هایی از این دست شناسنامه آمریکا است.
وی ابراز کرد افزود: اصولا نقطه عزیمت کشف آمریکا با جنایت است آن جا که مهمانان ناخوانده سرخ پوستان بومی را قتل عام کرده و خود ساکن آمریکا شدند.
امام جمعه ماهنشان افزود: آمریکایی‌ها نمی‌توانند نقطه‌‌ای را نشان دهند که با ورود به آن مرتکب قتل و غارت و جنایت نشده باشند.
وی با اشاره به روز بزرگداشت علامه امینی گفت: خدمت علامه امینی به ولایت و اسلام ناب، خدمتی است بی‌بدیل، اگر غدیر هویت اسلام ناب محمدی است، کتاب الغدیر سند ثبت شده این هویت است.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به دستور آمریکا مبنی بر مسدودکردن دارایی‏های ایران تصریح کرد: تاریخ معاصر ایران اسلامی نشان می‌دهد، دشمنی ایران با آمریکا نه یک دشمنی سطحی و کوتاه مدت که بلکه این دشمنی عمیق و ریشه دار و در عین حال بلند مدت است که اطلاع جوانان از تاریخ می‌تواند از خطا در تحلیل‌های سیاسی بکاهد.
وی به روز ادبیات کودکان و نوجوانان اشاره و عنوان کرد: پیشرفت‌های ادبی بر کسی پوشیده نیست اما نباید فراموش کرد که بومی‌سازی محتوایی ادبیات کودک و نوجوان، ضمن آن که در کوتاه مدت، غنای این عرصه افزون خواهد ساخت، از طرفی توجه به فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی، در بلند مدت، تأمین کننده بسیاری از اهداف پیشرفت بومی کشور است.
امام جمعه ماهنشان اظهار داشت: ترویج روحیه کار، توجه به آرمان‌ها و آرزوهای دست یافتنی و منطبق با فرهنگ دینی، تقویت خودباوری و ایمان از اولویت‌های ادبیات کودک و نوجوان است.
وی به توبیخ دست اندرکاران برنامه ماه عسل اشاره و خاطرنشان کرد: اگر چه این اقدام ستودنی است ولی باید توجه داشت که اصلاح ریشه‌‌ای این مشکلات با کنترل محتوا، شکل و مجریان برنامه، نتایج مثبتی به دنبال دارد و استفاده از مجریان مسئله دار، آن هم با هزینه‌های کلان، در شأن رسانه ملی ایران اسلامی  نیست.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: با بررسی اجمالی تاریخ مذاکرات هسته‌ای از یک طرف و درماندگی آمریکا در برابر اقدامات مثبت نظام اسلامی و به ویژه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب از یک سو، و نگاه ملتمسانه شرکت‌های غربی به بازار پرسود ایران که در تحلیل‌ها و گفته‌هایشان به روشنی مشهود است، نشان از نیاز شدید آمریکا و کشورهای غربی به توافق هسته‌ای است.
وی بیان کرد: از این رو تیم هسته‌ای باید بداند که برگ برنده این بازی دراختیار ماست.
خطیب جمعه ماهنشان ابراز کرد: حضور در مذاکرات با این ذهنیت و تکیه بر حمایت‌ها و تحلیل‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب از مذاکرات هسته‌ای، می‌تواند شجاعت انقلابی را برای تیم هسته‌ای به ارمغان آورد.