نماز جمعه این هفته  مورخه 22 بهمن 89 به امامت حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه اول  ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی از عفاف و خویشتنداری سخن به میان آورده و با استناد به روایتی که زراره از امام باقر(ع) نقل کرده فرمودند:  یکی از برترین عبادتها عفت شکم  و شهوت است. ایشان در ادامه  افزودند انسانی موفق است که عقل خود را  بر شهوت غلبه داده و آنرا تحت سیطره عقل در آورد.
امام جمعه ماهنشان در خطبه دوم نماز به مناسبت های هفته اشاره کرده و ضمن  تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، یکی ازمهمترین دستاوردهای انقلاب را تاسیس حکومت بی بدیل ازسوی امام دانستند.
 یک متفکر آمریکایی در رابطه با مردم سالاری دینی 
 اظهار کرده بود اگر غرب به  دو نکته مهم در ایران پی ببرد،  همه مسلمات  و اصول جزمی آن زیر سؤال می‌رود؛  یکی اینکه امکان دخالت دین و برنامه داشتن آن را اثبات کرد و از طرفی با تأسیس حکومتی دینی این امکان را به نمایش گذاشت، ایشان با استناد به گفته این متفکر غربی افزودند اصولاً انسان به صورت مستقل و بریده از وحی وقوانین الهی توان قانونگذاری و حاکمیت ندارد از این رو امام با تکیه بر این مبنای عقیدتی و نظریه ولایت فقیه را ارائه کردند که در این حکومت مردم نقش اساسی دارند و درعین حال نظارت الهی اصلی ترین عامل جلوگیری از استبداد خواهد بود. امام آمد این را اثبات کرد و با تکیه بر دین جامعه را نجات داد. دمکراسی غربی استبداد مدرن است؛ نقاط قوت مادی موجود درآن نمی تواند مبنای الگو گیری تام از آن باشد. مدرنیته و پست مدرنیته با دین سازگار نیستند. و بسیاری از بیماریهایی که در چالش با آن مواجه بودیم، اکنون ریشه‌کن شده است. ما که روزی حتی تصور درستی از ماهواره و فضا نداشتیم،  امروز به جمع ده کشور دارنده علم فضا و ماهواره پیوسته ایم. اگر روزی سرنوشت به دست بیگانگان تعیین می‌شد و سیاستمداران و حاکمان ما عروسک‌های خیمه ‌شب‌ بازی بودند، امروز رهبر جامعه اسلامی و دیگر سیاستمداران آن ادبیات سیاست و قدرت جهان را شکل داده و در مواردی تحت تأثیر قرار می‌دهند.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور در ادامه تاکید کردند در حکومت ولایت فقیه،  مردم نقش ایفا کرده و ولی نعمت هستند. امام با همین نظریه بود که جهان را تغییر داد. حاکمیت و اجرای ارزش‌های اسلامی  دین می‌تواند ساختاری جدید از حکومت را تعریف کند که در نوع خود می تواند بی ‌نظیر باشد؛ امام امت (ره) با ایجاد تغییرات ساختاری یعنی انقلاب به تمام معنا، نوعی از نظام حکومتی را تبیین و تأسیس کرد که بی‌بدیل بود.