پیام مشترک امام جمعه و فرماندار شهرستان ماه نشان مبنی بر قدردانی از حضور پرشور مردم شریف شهرستان ماه نشان در راه پیمایی یوم ا... 22 بهمن 1393

 مشترک حجت الاسلام ولمسلمین زاهدی پور  امام جمعه و آقای صفری فرماندار شهرستان ماه نشان مبنی بر قدردانی از حضور پرشور مردم شریف شهرستان ماه نشان در راه پیمایی یوم ا... 22 بهمن 1393
درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و ولایت مدار و همیشه در صحنه ی شهرستان ماه نشان که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) حماسه ای دیگر آفریدید.
این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکاربود و با این حماسه ی بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهر های ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد ها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.
 ما به عنوان خادمین شما مردم فهیم شهرستان بر خود فرض می دانیم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله 22بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر نموده و موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان اروحنا له الفداء از درگاه خدای منان مسئلت می نمائیم.