امام جمعه ماهنشان در روز 22بهمن ماه سال 93 گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن سردرگمی های آمریکا را بیشترمی کند. 

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان  ، حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان امروز در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: به لحاظ اقتصادی ،نظامی ،علم و تکنولوژی ما در بسیاری از زمینه ها برتر بوده و در برخی موارد جزء ده کشور برتر جهان هستیم و این در حالی است که قبل از انقلاب در هیچ یک از موارد مذکور حتی اسمش را هم نشنیده بودیم.
 وی  با اشاره به امکانات موجود افزود:امروزه ما در زمینه های نانو تکنولوژی،بیو تکنولوژی ،کشتی سازی ،هواپیما سازی حرف های زیادی برای گفتن داریم واین در حالی است که کوچکترین نعمیرات هواپیمایی ما آن زمان توسط غربی ها انجام می شد.
وی ادامه داد : یک روزی بود که حرکت های سیاسی مارا آمریکا تعیین می کرد اما امروزه چشم جهان به سیاست ایران اسلامی است.
زاهدی پور اظهار داشت :ما به لحاظ سیاسی فعالترین کشور بوده وبسیاری از حرکت های اجتماعی خارج از کشور را خودمان مدیریت می کنیم.
امام جمعه شهرستان ماهنشان اضافه کرد:امروزه رهبر ایران اسلامی برای جوانان اروپا و آمریکای شمالی نامه نوشته و این نامه سران غرب را در بحت و حیرت فرو برد.
وی با اشاره به  حرف واشنگتن پست اذعان داشت:یک روزی بود که سران غرب در داخل ایران، شاه ایران را به جلسه خود راه نمی داده اما امروزه شش کشور ابر قدرت دنیا سال هاست که آواره کابوسی به نام انرژی هسته ای ایران هستند.
وی خاطر نشان کرد:امروز اوباما با سردر گمی سخن گفته که تمدید مذاکرات مفید نبوده واما ما می گوییم ما از اول هم می دانستیم که این مذاکرات مفید نبوده و مذاکره با آمریکا مذاکره با گرگ است.
وی با اشاره به اینکه  تاریخ به خوبی چهره کریه و زشت و وحشی آمریکا،این کشور بی ریشه را ثبت کرده تصریح کرد:اوباما گفته که ایران باید گام ها را بردارد . اما ما گفته ایم که گام اول  و آخر ما این بوده  که  سال ها قبل گفتیم و باز می گوییم: آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
وی افزود: سیاستمداران آمریکا پل های پیش رو و پشت سرشان را تخریب کرده و آنها خودشان هم می دانند که پایان مذاکرات بدون توافق چهره سیاه آنها را سیاه تر کرده ونیز می دانند که این توافق پایان عمر دیپلماتیک آمریکا و پایان حیات غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی بوده واین توافق آغازی برای پایان عمر دیکتاتورهای هم پیاله والبته برده آمریکاخواهد بود.
زاهدی پور ادامه داد: همه این ها نشان می دهد که انقلاب اسلامی ایران جایگاهی بس رفیع و ارزشمند را در ادبیات سیاسی جهان برای خود کسب کرده است.
وی اضافه کرد: قریب چهل سال است که غرب و دشمنان قسم خورده علیه این انقلاب نقشه می کشند ، اما شعله ها آتش این انقلاب جهانی بیش از پیش دامن کثیف آن ها را فرا می گیرد.
امام جمعه ماهنشان بیان داشت: این راهپیمایی 22بهمن نیز گاهی دیگر در سردر گمی آن هاست و این تحقق یان فرمایش امام راحل است که فرمود :آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند ، این راهپیمایی به دنیا اثبات می کند که آمریکا نتوانست غلطی بکند ،مردم ایران آمده تا دشمنان را تحقیر کند، مردم ایران آمده اند به آنها بگویند که شعار هنوز هیهات منالذله حسینی است، شعار امسال و هر سال ما هم این است که:مرگ بر آمریکا.