نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور  در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان اظهار داشت: توهین به پیامبر آن هم در ایام تولد آن بزرگوار نشان می‌دهد که مدرنیته و تمدن غربی قادر به نجات انسان از گرداب جهالت، فساد و تباهی نیست.
وی با بیان اینکه خداوند پیامبران را برای تعلیم و تزکیه فرستاد، عنوان کرد: توهین به پیامبر در اروپا نشان از این است که سردامداران این قاره هنوز از قرون وسطی فاصله نگرفته‌اند.
امام جمعه ماهنشان با تاکید بر اینکه این گونه برخوردها جاهلیت قبل از اسلام را روسفید می‌کند، افزود: اسلام و پیامبر اسلام دین رحمت، مهربانی و برادری بوده و هیچگونه همسویی و همخوانی با تروریسم نداشته و ندارد.
وی گفت: اتفاقات اخیر فرانسه و توهین به پیامبر  گرامی اسلام، این ایده را تقویت می‌کند که غرب دوباره به سناریوی سوخته برج‌های دوقلو روی آورده و در صدد احیای اسلام ستیزی است.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با بیان اینکه آمریکا و غرب تولید کننده تروریسم در مسیر اسلام ستیزی بوده و مبارزه با آن نیز تیغه دوم اسلام ستیزی آن‌هاست، ابراز کرد: آمریکا و سران غرب مادران و پدران تروریسم و گروه‌هایی مانند داعش و منافقین و به ویژه غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس است.
وی خاطرنشان کرد: شرکت نخست وزیر خون‌آشام و جنایتکار این رژیم اشغالگر در راهپیمایی علیه تروریسم، تلخ‌ترین و دردناکترین لطیفه امسال است.
خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با سران برخی کشورهای 1+5 به لحاظ دیپلماتیک مورد تأیید بوده و اما مسئولان باید بدانند که هر گونه کوتاهی در برابر غرب و فاصله گرفتن از آرمان‌ها مورد تأیید مردم نیست.
وی بیان کرد: کوتاهی از آرمان‌ها گناهی است نابخشودنی که ما را در برابر شهدا شرمنده می‌کند و اگر مسئولان فرهنگ دینی و فرهنگ مقاومت و اقتصاد مقاومتی را ترویج و تعمیق بخشند این نظام به مشکل حادی برنمی‌خورد و روحیه کار باید بسیجی وار باشد.
امام جمعه ماهنشان اظهار داشت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه مسئولان کشور باید وحدت ملی را یک اصل و اساس دانسته و از حاشیه‌‏سازی و انجام اقدامات و یا گفتن مطالبی که سبب دودستگی و چنددستگی می‏‌شود خودداری کنند.
وی با اشاره به 26 دی روز فرار شاه گفت: در زبونی شاه همین بس که در ارتباط با کودتای 28 مرداد، طرح فرار شاه نبود که به اصرار شاه گنجانده شد، این شاه بدبخت دو بار از کشور خود فرار می‌کند در دوران سه ساله اختلاف با مصدق سلاح کمری زیر بالش می‌گذارد و به اذعان ثریا اسفندیاری همسرش، برای خوردن غذا دلهره داشت.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور افزود: به نوشته مطبوعات آمریکایی همین شاه زبون 35 میلیارد دلار دارایی شخصی دارد و این غیر از چیزی است که بستگاه و اطرافیان دارند.
وی به شهادت حجت ‏الاسلام‌ نواب صفوی، طهماسبی، واحدی و ذوالقدر از فدائیان اسلام اشاره و عنوان کرد: این جوانان انقلابی و اعدام انقلابی حسنعلی منصور نمونه و الگویی برای فرهنگ مقاومت در برابر دشمنان دین است.