نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان علی امیری، حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی زاهدی­‌پور امروز در خطبه­‌های نماز جمعه ماهنشان با اشاره به روز ملی کیفیت اظهار کرد: کیفیت شاخصه‌ای اساسی است که می‌تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی راه‌گشا شود.
وی با بیان اینکه عاشورای امسال تجلی عملی شعار هیهات منا الذله بود، ابراز کرد: شعارهای روز جهانی مبارزه با استکبار به ویژه مرگ بر آمریکای امسال رنگ و بوی عاشورایی داشت.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به انعکاس شعارهای روز جهانی مبارزه با استکتبار در رسانه­‌های دشمن تصریح کرد: واقعیتی که رسانه‌های دشمن نیز اذعان داشتند و این‌ها همه نشان از ظرفیت بالای فرهنگ حسینی و عاشورایی دارد.
ایشان عنوان کرد: در این جاست که می‌فهمیم واقعا هر چه داریم از محرم و صفر بوده و این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
زاهدی­‌پور با اشاره به گفت‌­وگوهای ایران و گروه 1+5 خاطر نشان کرد: اگر گفت‌وگوهای هسته­‌ای نیز با همین رویکرد عاشورایی پیش رود دشمن توان مقابله با آن را ندارد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری نماز ظهر عاشورا در شهرستان ماهنشان گفت: نماز ظهر عاشورا تجلی وحدت در شهرستان بود و از همه کسانی که در برگزاری این نماز کمک کردند، تشکر می‌کنم.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به رزمایش الی بیت المقدس در استان زنجان  اظهار کرد: این رزمایش در زمانی مناسب اجرا شد.
ایشان با تشکر از بسیجیان و سپاه ماهنشان افزود: با توجه به تهدیدات موجود در منطقه ضرورت این رزمایش، نمایش توان دفاعی ایران اسلامی را روشن می‌سازد.