امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: مسئله عاشورا وریشه آن در مظلومیت غدیر است.
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان علی امیری  : حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در مراسم طشت گذاری با اشاره به مظلومیت اهل بیت عصمت وطهارت گفت: مقدمه محرم وعاشورا عبارت است از عید غدیر خم ، همین اینکه غروب غدیر به پایان رسید ظلم ها علیه خاندان عصمت وطهارت علیهم السلام آغاز شد.
وی تصریح کرد: مسئله عاشورا وریشه آن در مظلومیت غدیر است.
امام جمعه ماهنشان بر شناخت و یافتن راه حقیقت امام معصوم تأکید کرد وگفت: برهمه واجب ولازم است که امام معصوم خود را بشناسد ودر یافتن حقیقت تلاش کند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: هدف از آفرینش ، بندگی خداوندمتعال واساس وپایه این بندگی شناختن پروردگاراست وبهترین وعالی ترین تبلور این شناخت ، شناخت پیامبر (ص) واوصیای آن حضرت می باشد ، چرا که بدون شناخت آنها انسان نمی تواند آموزه های دینی را فرابگیرد و در نهایت دانش و آگاهی لازم رابرای شناخت ومعرفت خداوند را نمی تواندبه دست آورد.
وی به مسئله امامت اشاره کردو اذعان  داشت : هویت هرانسانی عبارت است از امام وامام شناسی او ، هرکسی که از دنیا برود وامام خود را نشناسد جاهل از دنیا رفته است .
زاهدی پور خاطرنشان کرد: بنیان دین با امامت وپیروی از آن مستحکم می شود ووقتی بنیان دین مستحکم نباشد اطاعت وعبادتی نمی ماند.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به نهضت حسینی وتأسی امام خمینی (ره) از حماسه حسینی گفت: امام راحل با تأسی از نهضت عاشورای حسینی انقلاب اسلامی را برپاکردو دست اجانب واستکبار جهانی را از مملکت ما قطع کرد وپیروزی انقلاب اسلامی آثار الگوگیری از نهضت امام حسین (ع) است .
وی با اشاره به انقلاب های کشور های دیگر خاطرنشان کرد: انقلاب هایی که در جهان رخ داده به علت اینکه اولا رهبر وولایت اسلامی نداشتند ماندگار وپایدار نبودند.