خطبه اول: خودم و شما نمازگزاران برادران و خواهران را به تقوای الهی دعوت می­کنم زیباترین لباس عبارت اند از تقوا در ارتباط با معراج رسول الله مطالبی عرض شد رسیدیم آنجا که رسول الله با براق حرکت خود شروع کرد پیامبر (ص) می­فرمایند: منادی صدا کرد مرا.که جواب ندادم .منادی ازسمت چپ مرا صدا کرد جوابی ندادم سمت او توجهی نکردم زنی مرا صدا کرد که بی حیاء و بی حجاب بود همه زینت­ها را هم داشته یا محمد به طرف من نگاه کن تا حرفی بزنم باز هم توجه نکردم یک صدایی شنیدم باز هم گوش نکردم جبرئیل آمد گفت یا محمد نماز بخوان .نماز خواندم. جبرئیل فرمود یا رسول الله در راه چه کسانی را دیدی پیامبر(ص) فرمودند منادی مرا صدا کرد توجهی نکردم. جبرئیل فرمود منادی اول مسیحیت بود اگر توجه می­کردی امت تو بعد از تو به مسحیت گرایش پیدا می­کرد منادی دوم یهودیت بود اگر جواب می­داد امت تو بعد از تو به یهودیت گرایش پیدا می­کرد منادی سوم زنی بی حیاء و بی حجاب همان دنیا بود که می­خواهد انسانها را آلوده کند تمام زینت­های خود را به نمایش گذاشت در حالی که عجوزه ای بی ارزش است یک سوال از امت رسول الله کسی نیست یا نبود که دنبال مسحیت یهودیت دنیا برود. رسول ا... یکی از انبیاء است غیر از اینکه پیامبر است امام هم محسوب می­شود مقام امامت بالاتر از نبوت است بالاترین امام وجود نازنین رسول ا... است پس مقام نبوت و مقام امامت ایشان بالاست آن چیزی که مهم است انسانهایی مثل ملک عبدا...شیوخ عرب به طرف یهودیت، مسحیت تمایل دارند به بهانه های مختلف، ارتباط برقرار می­کنند اما این به آن معنا نیست که یهودیت را قبول دارند دنیا استفاده می­کنند امام علی (ع) فرمودند این دنیا به اندازه آب بینی بز هم ارزش ندارد چون امام شد رسول ا... است یک نفر پیدا می­شود می-گوید به غزه کمک کنیم نفری پیدا می­شود می­گوید به مردم کاری نداشته باشید هر کس بخواهد می­دهد مردم را بلند نکن دیگران را خجالت نده گاهی اوقات سیاستمداران هم اینطور حرف می­زنند اگر انسان عاشق خداوند باشد خداوند همه چیز می-دهد.

خطبه دوم :

خودم و شما نمازگزاران برادران و خواهران را به تقوای الهی دعوت می­کنم بهترین خصلت آن چیزی که خداوند فرموده انجام دهیم بعضی عارفان حتی سلام کسی را جواب نمی دهند عرفان کیهانی خود را می نامند .می­خواهی قوی باشی به خدا توکل کن .کفایت می­کند .خداوند توفیق دهد مردم شهرستان ماهنشان خانه هایتان آباد خدا دل خوشی دهد انصافا سنگ تمام گذاشتید سومین بزرگوار مردم شهید پرور ماهنشان آقایی کردید در محضر شهداء هیچ وقت شرمنده نشوید مسئله بعدی: هویت ایران اسلامی وابسته به شهداء است دفاع از شهداء و تکریم شهداء دفاع از شناسنامه ایران بودن و ولایی بودن است هر کس عاشق ولایت نیست از انسانهای پاک نیست داخل حیوانات است مثال اکمل آنهایی هستند که به ولایت معتقد نیستند اما شناسنامه شناسنامه ولایت و شهادت است هرکس دورشد به شهادت وعزت نمی تواند برسد تبریک عرض می­کنم انهدام پهپاد اسرائیلی که به صهیونیست اثبات کرد فضای ایران اسلامی برای دشمنان نا امن است خواستند امتحان کنند در این امتحان ایران اسلامی سر فراز و دشمنان ایران در ذلت و خواری هستند چه رژیم صهیونستی و چه عرب ابله و نادانی که عزت و توانمندی جوانان بسیجی و سپاه غیور ارتش جوانمرد ایران اسلامی را متوجه نشده اند می­خواستند ضربه بزند.

تیرشان به سنگ خورد رسوا بودند رسواتر شدند که هم زمان شد با پیروزی مقاومت فلسطین که همه خوشحال شدند از اهدام پهپهد و شکست اسرائیل غاصب شکر کنیم.

سالروز تأسیس پدافند هوایی را خدمت همه دلاورمردان که در این عرصه کار می­کنند چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ حضور در عرصه تبریک عرض می­کنم

رئیس جمهور دولت دیداری داشتند با خانواده شهداء دولت الحمدا... روشی که دارند حضور در خانواده های شهداء جانبازان است که تکرارهم شود بسیار امری اخلاقی و رفتاری قابل تقدیر و ستایش است این هفته به مناسبت هفته شهدای دولت دیدار داشتند نکته ای فرمودند دولت استقبال از نصیحت و امر به معروف دارد ان انشاا... مسئولین زیر مجموعه دولت ما سر لوحه امور خود قرار دهند ان انشاا... مردم خیر خواه باشند مسئولین بزرگوار هرچه قدر بخواهیم از نصیحت استفاده کنیم رمز ماندگاری و پیروزی برای انتصاب و مسئولین است

7 شهریور ماه 2 ذی القعده انفجار ترویستی حضرت امیر(ع) است شهادت سید باقر حکیم است تسلیت عرض می کنیم و محکوم می­کنیم.

8شهریور انفجار دفترنخست وزیر به دست منافقین و شهادت شهید باهنر و رجایی است تبریک و تسلیت عرض می کنم . منافقین احساس می کنند دو نفر از سرمایه ها را از بین ببرند البته سرمایه های گرانبها بودند اما سرمایه های دیگری اتفاق افتاد شهید باهنر و رجایی الگو برای دولتمردان است برای مردم دولت باهنر و رجایی تبدیل به آرمان شده است . رهبر معظم انقلاب فرمودند راه شهید رجایی و باهنر دولت شهید باهنر و رجایی برای آیندگان باید الگو وماندگار باشد .خداوند انشاالله دولت فعلی مسولان را موفق کند .در ارتباط با غزه تبدیل شد به این آیه قرآن کریم یاری گران دین خدا را خداوند خود یاری می کند . قبول کردند که در این جنگ شکست خورده اند این جنگ و پیروزی مقاومت از یک جهت اهمیت داشت این است که امکانات نا برابر بود طرف فلسطینی نه تنها امکانات زیاد بلکه امکانات اولیه مشکل دارد و به لحاظ تجهیزات انسانها ارتش منهجم هیچکدام نبود . یک ارتش 4یا5 دنیا را شکست دادند عظمتی بالاتر از این هست با تمام نابرابری ها با تمام ظلم ها و بی عدالتی ها که جامعه بین الملل بوجود آورد به مردم فلسطین از طرفی رژیم صهیونیستی اغاز گر جنگ بود گناه بالاتر بود در برابر چند جوان سنگ بدست نتوانستند دوام بیاورند شکست خوردند چرا فلسطین پیروز شد ایمان به خداوند، اسرائیل اعتقادات خرافی و باطل و وحشی گرانه و نژاد پرستانه، نقطه مقابل هم 180 درجه تفاوت یک طرف نور یک طرف ظلمت اما مسئله بعدی عامل پیروز فلسطین بود ملت فلسطین یک دست مسلمان، متعلق به سرزمین، حتی با نگاه جامعه شناسی تحقیق کنیم جامعه رژیم صهیونیستی جامعه ای به نام اسرائیل نسبت انسانهای حاشیه نشین، مهاجر، انسانهایی که از اقسا نقاط دنیا از هر گوشه ای آمده اند به سرزمین تعلق خاط ندارند نقاط مشترک هم ندارند چون هر کدام به یک یهودیت اعتقاد دارند انسجام ندارند سرزمین ندارند سرزمین و دین مشترک عامل انسجام است انسانهای زبون وقتی می بینند کمی نا امنی می­شود می روند به کشور های دیگر آرام شد برمی­گردند اروپای بدبخت نفهمیده که رژیم اشغال گر قدس را تحریم کردند این یک شوک وارد شد.