مراسم جشن انقلاب در روستای سهند علیا شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزارشد. که در این مراسم حجت الاسلام زاهدی پور به سخنرانی پرداختند و عنوان کردندوانقلاب اسلامی ایران رتبه هفتم در فناوری نانو در جهان را به ما تقدیم کرده است مقاوم اول کشورهای اسلامی و رتبه اول در خاورمیانه درنانو وتکنولوژی ما کسب کرده ایم، امام صادق (ع) فرمودند : اگر علمی پیدا کردید توسط آن علم یک تار مویتان را به هزار تکه کرد اگر به این علم رسیدید ودرخداشناسی مشکل داشته باشید در حقیقت شما جاهل هستید.
عالم دینی نقش عمده ای که دارد آشنا ساختن جامعه با الله شناسی است و فرهنگ دینی و معرفت دینی یعنی این؛ لذا بزرگان من هم شنیده اند ودرمکتب هم می­گفتند (اول العلم معرفت الله)بالاترین علم خداشناسی است، هرکس خدارا نشناخت هیچ را نشناخت وآن کسی که خدارا شناخت همه چیز را شناخت معرفت الهی این است، معرفت الهی است که شور می­دهد و جامعه را به حرکت می­آورد.
امام حسین(ع) فرمودند: خداوند آفرید بنده را تا بنده هاخداوند را بشناسند و وقتی که برای خدا بندگی کردند، شخصی سؤال کرد: ای پسر فاطمه برای ما بیان کن معرفت الله چیست؟ امام حسین(ع) فرمودند:(
معرفه اهل کل زمان به امام هو الذی یجعل علیهم طاعت) خداشناسی یعنی شناخت اهل و قوم هر زمان نسبت به امام خودشان، خداشناسی یعنی امام شناسی، یعنی هرکس امام خود را نشناخت خدا را نشناخت.
وهابی مشرک نادان می­گوید شیعه چون به امام متوسل می شوی از خداوند دورشوی ومی شوی مشرک، اما شیعه ای که یادگار پیامبر(ص) است می­گوید ای وهابی چون تو امام را نشناختی پیS  خداوند را هم نشناختی و کسی که خداوند را نشناخته است مگر می­تواند موحد باشد. قرآن فرموده است: به طرف خداوند بروید و در این حرکتتان وسیله داشته باشید و چنگ توسل بزنید.
امام صادق (ع) فرمودند: (نهن الوسیله) ما وسیله هستیم و هرکس به ما متوسل نشد مسلمان و موحد نیست و پیامبر(ص) فرمودند: دو امانت در میان شما می گذارم قرآن واهل بیت (لم یفترقا) و این دو از هم جدا نمی­شوند. یعنی اگر ولایت نباشد قرآن بی معناست.
 به سوی خداوند باری تعالی است و چه زمانی اتفاق می­افتد؟آن زمانی که خداوند را امیرمؤمنان تفسیر کند نه ابن تیمیه نادان و جاهل وعبد الوهاب نوکر انگلیس بلکه باید امام حسین(ع) صدا زدند خداوند را به ما یاد دهد و هرکس براساس مکتب آنها به پیش نرفته باشد نمی­تواند مسلمان و مؤحد باشد.

1400سال گذشت و شد سال 1357هیچ مسلمانی نتوانست کاری بکند درصدراسلام پیامبراز دنیا رفت اسلام انحرافی ومعاویه ای متولد شد و بردگی را اثبات کرد ولی زمانی رسیدکه یک روحانی ملت ایران را بیدار کرد انقلاب اسلامی ایران با تکیه برخداوند شکل پیدا کرد.
چرا به خداوند رسیدند؟ چون به دامن ولایت چنگ زدند و دانستند که شیعه صاحبی مانند امام حسین(ع) و اهل بیت دارد و در زمان غیبت ولی فقیه اداره کننده اسلام و جامعه اسلامی است مگر می­شود جامعه ای مسلمان باشد؟ و گردانندگان آن انسانهای بی دین وزبون باشند به همین خاطر اسلام ایران اسلام ولایی است اسلامی که کل عالم فدای این اسلام است.
وقتی که یکسری اختلافات در اوایل انقلاب  بازرگان خودش به خطایش اعتراف می­کند بارگانی که امام خمینی در صحیفه نورش فرمود: اگر تفسیر قرآن بازرگان و این منافقین فرزندان عزیز بازرگان را بپذیریم باید امیرمؤمنان (ع)را کنار بگذاریم، بازرگان می­گوید فرق امام خمینی(ره) با من این است که من اسلام را برای ایران می­خواهم و امام خمینی(ره) را ایران برای اسلام خواهد یعنی کل عالم فدا است برای اسلام، چون ولایت و دین نباشد ایران من هم مباد.
ولایت آمد ایران متولد شد، امام خمینی نه فقط انقلاب را بلکه پیروزی انقلاب تولد مجدد ایران است2500سال در دست طاغوت و پادشاهان جنایتکار بود و 35سال است که ما تلاش می­کنیم این ویرانه 2500ساله را آباد کنیم و در بخشهای مهم پیروز شده ایم.
مهم ترین کارکردانقلاب این بود مردم عزیز، جوانان مسائل اقتصادی در جای خودش و از همه آنها مهم ترکه امام خمینی آمد و اسلام ناب محمدی را برای ما باز شناسی کرد اگر ولایت نباشد اسلام، اسلام ناب نیست.
بروز وظهوراسلام آمریکایی، اسلام وهابی در عربستان، حاکم اسلام می­رود و با ملکه انگلیس شراب میل می­کند اگر این اسلام است این اسلام به درد نمی­خورد، اسلامی که دلارهای نفتی را هزینه می کندتادرسوریه قلب بچه ای بیگناه را از سینه آنها را در می­آورند و یک فرد نا مسلمان قلب او را به دهان می­کشد.آیا تاریخ تکرار نشده است؟
اخیراً در عربستان مدرسه تاسیس کرده اند و نام او را گذاشتند ابو لهب این را که قرآن فرموده است (تبت یدا ابولهب) نه امام حسین(ع) یا امام صادق(ع)؟! مشکل اینان مشکل اسلام نه مشکل علی ابن ابیطالب(ع) و حسین ابن علی(ع).
چرا امروزه انقلاب مصر با شکست مواجه شده است چون ولایت ندارد ویک دلیل دیگرش هم این است که عربستان، قطر، عمارات تیشه زدند به ریشه این انقلاب، مشاهده کردند اگر مردم سالاری دینی که با سخنرانی عربی رهبر معظم انقلاب درنماز جمعه اتفاق افتاد ثمره این انقلاب می شود، شبیه انقلاب اسلامی ایران ومردم منطقه بیدار خواهندشد ، پس سعی کردند به این انقلاب ضربه بزنند.
و در سوریه جهاد نکاح را رایج کردند و به ناموس شیعیان و سنیها تعرض کردند و زمانی که یک مسلمان اینها را می­شود ناراحتی بمیرد کم نیست.
دستاورد انقلاب ما این بودکه ما را از این جهالت و نادانی ها ما را نجات می­دهد البته به لحاظ اقتصادی افتخارات فراوان داریم ولی انقلاب ما، انقلاب دینی است همچنان که زینب کبری در عاشورا مشاهده کرد که 18نفر از بنی هاشم را سربریدن اما حضرت در برابر یزید ملعون فرمود: (ما رایت الا جمیلا) من جزء زیبایی چیزی ندیدم، آیا خانم زینب (س) از امکانت دنیوی بهره مند شده بود، خیر؟ اما گفت زیبا بودچون اسلام را می­خواست همچنان که امام حسین(ع) فرمود:(خرجت فی امت اصلاح فی امت جدی) فرزندش امام راحل و آیت الله خامنه ای هم همان کار را انجام دادند و همان راه را ادامه داند. انقلاب ایران، انقلاب عاشورایی و حسینی است.
نیروهای نظامی، ارتش، سپاه، انتظامی ولی در میان آنها بسیج کلمه ای و درختی پاک، حضرت زهرا(س)فرمود: ما درختی پاک هستیم و سعی کنید به شاخه های ما چنگ بزنید، انقلاب ما این چنین بود بسیج با شجره ولایت گره خورد و یک حرکتی انجام داد، عزیزان در دنیا ابر قدرت زیاد است امام آمریکا به عنوان یک قدرت هسته ای ، مقامات آمریکا با کابوس ایران به خواب می روند و روز هم آسایشان را بسیجیان وشهیدان سلب کرده اند.
اگر آمریکا تا به این روز هرکاری کرده است تا به ایران ضربه بزند و پیروز نشده است واین به دلیل عزت ایران اسلامی است، برژنسکی مشاور ارشدامنیتی در زمان کارتر می­گوید انقلاب اسلامی ایران مصیبتی عظیم برای آمریکا بود، چون عزت ایران اسلامی این است.
حضوری که مردم دربرابرمسئولین دارنداین نشان از عزت مردم است مردم سالاری دینی یعنی این، نه دموکراسی آمریکایی، کم و کاستی هایی است چرا؟ چون ایران ویرانه ای 2500ساله بود وما مردم ایران با انقلاب ایران می خواهیم آبادش کنیم، دو دشمنانی داریم که سالهای سال تیشه به ریشه انقلاب می زنند و سه، انحرافات اقتصادی که اتفاق افتاده است چهار، هنوز زیر بناهای اصلاح نشده انداما با وجودهمه این مشکلات، انقلاب اسلامی ایران به آرزوهای مردم ارتقاء بخشید. وازلحاظ اقتصادی مردم را در رفاه قرار داد و به لحاظ سیاسی کل عالم استکباربرعلیه ایران هستند و این عزت ایران را نشان می­دهد که چقدر نقش آفرین است.
وزیر خارجه جماهیر شوروی به محضر امام خمینی می رود و دوستان و افرادی که در کنار امام بودند اصرار می­کردند که اجازه دهید برای او مبل یا صندلی بگذاریم تا بر روی آن بنشید و درآخر با اصرارآقا سید احمد خمینی امام قبول کردند که یک صندلی معمولی بگذارندوبعد امام با لباس غیر رسمی وارد می شوند و وزیر شروع به صحبت می­کند و امام هم همچنان که عاقل اندر سفیه نگاه می کند به او نگاه می­کردند و بعد اتمام حرفهای او امام بدون هیچ گونه صحبتی فرمودند: من خواستم راهی به گورباچف نشان داده باشم.
وزیر خارجه شوروی گفته است: من به کاخ های زیادی رفته بودم اما از هیچ کدام آنها این چنین بر تن وبدن من چنین لرزه ای نینداخته بودنداما در این جماران ساده لرزه بر بدن من افتاده بود. 

دیدار با خانواده معظم شهداء در بخش مرکزی ماهنشان بمناسبت دهه فجر(به روایت تصویر)