نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
در خطبه اول حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور ضمن دعوت به تقوا به شرح حدیث امام حسن عسگری در ارتباط با وصیت به تقوا پرداختند.
در خطبه دوم ضمن دعوت به تقوا الهی، براساس حدیث امام حسن عسگری (ع) کاری کنیم که زینت اهل بیت باشیم. در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کردند و افزودند: رهبرمعظم انقلاب، نشانگر مسیر مقاومت در برابر سختیها و دشمن بوده و نشان میدهد که هر چقدر به توانمندیهای درونی و بومی تکیه کنیم نصرت الهی روز افزون خواهد بود. بیانات و فرمایشات ایشان نشان داد که به رغم باطل برخی ساده لوحان، مذاکر است. نه نشانگر دوستی غرب با ایران بلکه نمودی بارز از دشمنی و کینه عمیق آنان با ایران اسلامی است.
سلسله بحثهای جمعیتی: کاهش جمعیت زمینه های کاهش و ضعف شبکه ارتباط خویشاوندی بوده و مشکلات روانی و اجتماعی فراوانی را به دنبال خواهد داشت. بخشی از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد به این مسئله بر میگردد.
20
دی تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) این امام محصور با اقدامات سیاسی فراوان ضمن تقویت شبکه وکالت، زمینه انتظار صحیح  در زمان غیبت را فراهم ساخته و از طرفی به ظرفیت سازی در ارتباط، ولایت فقیه پرداختند.
بر همین اساس در ارتباط با ظرفیت های شهرستان ماهنشان برای نفوذ وهابیت هشدار دادند.
شهدات امیر کبیر، نقش ایران در زمینه سازی برای آبادانی کشور به ویژه مبارزه بابهانیت کم نظیر است.
ایشان با تأکید بر  توجه به توانمندهای داخلی و جذب و گزینش نیروهای بومی تأکید کرد. و همچنین خواستار توجه مسئولین به بازار شهرستان به ویژه خرید از بازار شهرستان شدند.