نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.

خطبه اول:

در خطبه اول حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ضمن دعوت  نمازگزاران به تقوای الهی، با محوریت تلاوت و تدبر در قرآن و ترویج سبک زندگی قرآنی پرداختند

خطبه دوم :

در خطبه دوم حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  ضمن دعوت به تقوا الهی به مناسبتهای هفته اشاره کردند و بزرگداشت آیت ا... شهید مفتح پرچم دار وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کردند و افزودند: وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان دوبال و پیشرفت جامعه می­توند نقش مهمی را در دینی سازی علوم انسانی داشته و مبانی فکری پیشرفت دینی و بومی جامعه اسلامی را فراهم سازد. دشمنان ایران با عنایت به همین مسئله سعی در مخدوش کردن ارتباط این دو سازمان دینی دارند.

ایشان همچنین به شورای انقلاب فرهنگی اشاره و عنوان کردند رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای بر محوریت فرهنگ برای تعالی و پیشرفت جامعه تأکید کردند همه مسئولان فرهنگی به ویژه این شورای توانمند زمینه و ظرفیت بالایی را برای ترویج فرهنگ دینی در جامعه داشته باشند همانطور که رهبری نظام تأکید فرمودند: پیشرفت بومی زمانی ممکن است که فرهنگ و به تببع آن تمدن بومی تأسیس شود.

سخنان اوباما و مقامات آمریکایی و غربی ناشی از استیصال و درماندگی است. حق غنی سازی ، حق ذاتی مردم ایران است و چیزی نیبست که آمریکا بخواهد آن را سلب یا اعطا کند. اعتقاد مردم ایران این است که آمریکای امروز در حدی نیست که بتواند در این ارتباط غلطی بکند. در عین حال دیپلمات­ها به دیپلمالی خود پرداخته و از نظریه­های ناپخته مربوط به مسائل نظامی کشورمان پرهیز کنند.

جریان موزیانه  سعی دارد به بهانه وطن دوستی و ایران دوستی، عقاید شاهنشاهی در ایران را ترویج داده و شاهان جنایتکار را تطهیر کند. اما باید بدانیم که سلسله نجس و آلوده شاهنشاهی از کوروش تا پهلوی قابل تطهیر نیست.

در پایان امام جمعه شهرستان از صداو سیما در پخش مستند مصلای ماهنشان تشکر کردند و افزودند: مردم و مسئولان به صورت همه جانبه در این زمینه کمک کنند.