امام جمعه ماه‌نشان گفت: پیروز واقعی انتخابات مردم هستند و در این راستا رسانه  ‎ها نقش مثبتی در انتخابات داشتند.
حجت‌‌الاسلام  زاهدی‌پور امام جمعه شهرستان ماهنشان  با تبریک اعیاد شعبانیه، تصریح کرد: تقارن این انتخابات با اعیاد شعبانیه باید به فال نیک گرفته شود.

وی افزود: کشور ما در منطقه‌ای قرار گرفته است که مردم سالاری دینی در آن نهادینه نشده است زیرا حکومت اکثریت کشورهایی که در این منظقه قرار گرفته‌اند حکومت  ‎های پادشاهی یا مستبد است.
حجت‌‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به پیام حضور مردم به منطقه خاورمیانه، ابراز کرد: پیام مهم حضور مردم برای منطقه رساندن پیام مردم  ‎سالاری دینی است و اینکه چه قدر انقلاب ایران توانسته است نظامی نو و متفاوت با منطقه به وجود بیاورد که منطقه خاورمیانه را تحت تأثیر قرار دهد و الگوی سیاسی و اجتماعی باشد.
وی با اشاره به تأثیر الگو شدن ایران در منطقه، عنوان کرد: الگو قرار گرفتن ایران برای مردم منطقه آثار مثبت زیادی برای کشورمان دارد که یکی از این آثار بالا رفتن نفوذ سیاسی ایران است.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به تأثیرات فرامنطقه  ‎ای حضور مردم در انتخابات، عنوان کرد: یکی از ثمرات انقلاب مردم ایران بیداری اسلامی در سطح جهان است که نیاز به حمایت و پشتیبانی فراوانی دارد و مهم  ‎ترین چالش این بیداری پشتیبانی مردم است و مردم سالاری دینی ایران روحیه امید در کشورهای اسلامی را بیدار می‌کند.
وی با بیان اینکه ایران زادگاه و مهد بیداری اسلامی نظام و انقلاب اسلامی ایران است، گفت: ایران به‌عنوان ریشه بیداری اسلامی است و ارتباط دوسویه بین کشورهای اسلامی و ایران می تواند ایران را در بسیاری از مسائل سربلند کند.
وی افزود: تأثیر بینالمللی حضور مردم در انتخابات این است که وقتی دشمنان می‌بینند پشتوانه نظام و دولت انتخاب شده مردم هستند، انزوایی که مدنظر آنها بود تحقق نمی‌یابد و این حضور مردم باعث یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.
امام جمعه ماه‌نشان عنوان کرد: دیروز مهمترین خبر تمام رسانههای جهان انتخابات ایران بود و حضور حماسی مردم در این انتخابات توانست ایران را نقطه عطف در جهان قرار دهد و این حضور حماسی موجب بیمه انقلاب و نظام شد.
وی با بیان این که حضور مردم باعث بازبینی دشمنان در ارزیابی‌های خود در تعامل با ایران خواهد شد، گفت: کاندیداهایی که در انتخابات رأی نیاوردهاند وظیفه دارند پیروزی دیگران را بپذیرند، زیرا عدم پذیرش نتیجه، تأثیری در تغییر نتیجه نخواهد داشت و همچنین کاندیداهایی که انتخاب نشده‌اند باید به رئیس جمهور آینده در راستای انجام بهتر وظایف خود کمک کند.