حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پورامام جمعه شهرستان ماهنشان  روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی به بهانه آزادی بیان اقدام به توهین و بی حرمتی به ساحت مقدسات اسلامی می کنند.
وی اظهار کرد: آمریکا و اسراییل باید بدانند که توهین به مقدسات اسلامی نشانگر ضعف، ذلت و خواری آنهاست و با این اقدامات ناشایسته متعدد خود از گذشته تا حال سبب گسترش روز افزون دین مبین اسلام در سراسر جهان می شوند.
امام جمعه ماهنشان گفت: اهانت اخیر دشمنان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) سبب برانگیخته شدن احساسات مسلمانان و حتی غیر مسلمانان جهان شد.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به غیر حرفه ای و غیر منطقی بودن تهیه و تولید فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، خاطرنشان کرد: کارگردان این فیلم مشاور املاک صهیونسیت و بازیچه این رژیم و آمریکا می باشد.
وی رواج دموکراسی توحش مدرن در آمریکا و سایر کشورهای غربی را یادآور شد و اظهار کرد: بیش از یک میلیارد و 500 میلیون نفر مسلمانان جهان اهانت اخیر دشمنان را محکوم کردند.
امام جمعه ماهنشان اهمیت ترویج دین اسلام در سطح جهان را یادآور شد و گفت: دشمنان با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام، مقدسات اسلامی را زیرسؤال بردند واین در حالی است که حقانیت دین اسلام بر همگان واضح است.
حجت الاسلام زاهدی پور نزول کتاب مقدس قرآن کریم را والاترین هدیه خداوند به بشریت دانست و اظهار کرد: این کتاب کامل ترین کتاب و هدیه الهی است و تحت هیچ شرایطی نباید به آن و سایر مقدسات اسلامی توهین شود.
وی به سرانجام رساندن مکارم اخلاقی و رسیدن انسانها به کمالات اخلاقی را از اهداف عمده پیامبر اکرم(ص) در ترویج دین اسلام و کتاب قرآن کریم عنوان کرد.
امام جمعه ماهنشان گفت: دشمنان به بهانه های مختلف از سالهای گذشته تاکنون بر این تلاشند که وجهه از دست رفته خود را حفظ کنند در حالی که با اهانتهای آنها به مقدسات اسلامی عکس قضیه روی می دهد.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای مصر و لیبی اظهار کرد: آغاز بیداری اسلامی در این کشورها و سایر کشورهای اسلامی سبب خشم و دشمنان شده است.
وی ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی را اهداف مهم دشمنان برشمرد و افزود: علیرغم تلاشهای دشمنان روز به روز اتحاد و انسجام بین شیعه و سنی در حال افزایش است.
امام جمعه ماهنشان گفت: وحدت، خودآگاهی سیاسی و اجتماعی و اعتقادات مشترک مسلمانان جهان دشمنان را به واکنش در برابر آنها وا می دارد.
حجت الاسلام زاهدی پور افزود: برگزاری موفقیت آمیز شانزدهیمن اجلاس جنبش عدم تعهدها در ایران و حضور فعال سران کشورهای اسلامی در این اجلاس از دیگر عوامل مؤثر در اهانت دشمنان به ساحت مقدسات اسلامی است.