نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد. 
خطبه اول
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور، امام جمعه شهرستان ماهنشان در آغاز خطبه اول، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، افزودند: پیروی از هوای نفس سقوط در منجلاب است فرصت جوانی فرصت محترمی است در جوانی پاک بودن شیوه پیغمبری است مخصوصاً باید از ایام پاک و خجسته جوانی استفاد کنیم، یکی از مهمترین سوالهای که در روز قیامت می­پرسند در مورد جوانی است بهترین و شکوفاترین دوران زندگی انسان دوران جوانی است در جوانی است که انسان کشت کاری در دنیا برای اخرت انجام می­دهد و در دوران پیری فرصت کشاورزی و کشت و کار برای آخرت را ندارد و دیگر در انسان قدرت، روحیه و نشاط کافی نیست. یکی از مهترین جلوه های تقوا یاد مرگ است روایتی از ائمه اطهار (ع) است که مرگ را زیاد یاد کنید چرا که یاد مرگ انسان را به خداوند نزدیک و از گناه دور می­کند
در ادامه ایشان  
روایتی از امام صادق (ع) فرمودند: وقتی که در تشکیل جنازه شرکت می­کنید از تابوت بگیرید و آیه استرجاء را بخوانید این در حقیقت مناسبتی است که یاد کنید مرگ را که یک روز من هم خواهم رفت .
کسی که کفن او در منزل است مستحب است هر چند روز یک مرتبه کفن را باز کند و در رویش بخوابد و به نفس خود بگوید ای وجود من مرا یکروز در تو می­گذارند و به طرف قبر می برند در قبر نه چراغ و نه مونس هست بنا به فرمایش امام صادق (ع) باید خودمان به خودمان رحم کنیم تا به ما رحم کنند.
امام جمعه ماهنشان همچنین افزودند: یاد کردن مرگ انسان را به خدا نزدیک می­کند و قساوت قلب و شهوات را از انسان دفع میکند.  
خطبه دوم
امام جمعه ماهنشان در خطبه دوم نماز ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، به مناسبت­های هفته اشاره کردند و ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه (س) افزودند: حضرت زهرا(س) الگوی جاودانه و بدون تاریخ است که گذشت زمان آن را کهنه نخواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور با تبریک 29 فروردین روز ارتش افزودند: در منطق اسلام دوستی وطن از ایمان است و ارتش نهاد عشق به میهن اسلامی بوده  و اقتدار نظامی زمینه ساز اقتدار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده و این مهم جز با تلاش و جانفشانی­های سربازان جان بر کف به دست نخواهد آمد. و حفظ آن مبتنی بر همین اصل است. رکن اساسی ارتش و نیروهای مسلح در ایران اسلامی، ایمان به خداوند، عشق به ولایت و فداکاری در راه میهن اسلامی است.
خطیب نماز جمعه ماهنشان در پایان با اشاره به عدم حضور برخی مدیران در شهرستان، علاوه بر آنکه هزینه­های زیادی را به بیت المال وارد می سازند، اسراف آن­ها برامور را  نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.