خطبه های نماز جمعه شهرماهنشان مورخ 97/10/21
نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.  
امام جمعه شهرستان  درخطبه های نماز جمعه این هفته گفت:
مسئولان بایدبه حماقت آمریکاو توانمندی داخلی به ویژه جوانان ایمان و اعتقاد داشته باشند. 
 حجت الاسلام زاهدی‌پور، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم در سالروز قیام 19 دی، اظهارداشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ سران آمریکا، نه تنها تحلیل‌‌گران خوبی نیستند، بلکه احمق‌‌های درجه یک هستند.
 وی افزود: مسئولان تا زمانی که به حماقت آمریکاییان باور نداشته باشند، خدمتگزاران خوبی برای مردم نخواهند بود.حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: برجام تجربه‌ای بزرگ و تلخ از عهدشکنی آمریکا و اروپا بود، انتظار عملکرد مثبت از سوی اتحادیه اروپا مصداق بزرگ سهل‌اندیشی است.
مضمون کلی فرمایش حضرت امام خامنه‌ای این بود که نه باید از این احمق‌ها ترس داشت و نه به مذاکره و وعده و امضای آن‌ها دل بست؛ برجام تجربه‌ای بزرگ و به شدت تلخ بود. شاید اگر رهبری اجازه مذاکره را نداده بودند، امروز خیلی‌ها در حسرت برجام شعرها می‌سرودند و دست بر زانو می‌زدند. چنانکه امروز برخی‌ها امید واهی به ایجاد کانال مالی توسط اروپا جهت دور زدن تحریم‌ها را در سر می‌پرورانند.
وی افزود: در عین حال تجربه شکست‌خورده چهل ساله غرب در برابر انقلاب اسلامی ایران یک درس بسیار بزرگ برای دلباختگان غرب است که بدانند اربابشان، آن چنان هم که تصور می‌کنند، عاقل و بالغ نبوده و قدرت محاسباتی لازم را ندارد. غرب به ویژه آمریکا خود در برابر انقلاب اسلامی و مردم ایران درمانده شده است، چه برسد به اینکه بتواند نوکران خود را نجات دهد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان :دوره‌گردی وزیر خارجه آمریکا در خاورمیانه نشانی دیگر از درماندگی آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی ایران است. پمپئو وزیر خارجه آمریکا در این سفر که از سه شنبه آغاز شد، به‌دنبال این است تا با بازدید از 8 کشور که قرار است با دستور آمریکا و در سایه حمایت‌هاى رژیم صهیونیستى،عضو ناتوى عربى شوند،امروز آمریکا 22 تریلیون دلار بدهی خارجی دارد که سهم هر آمریکایی 66 هزار دلار است. این همان آمریکاست که آرمانشهر و ناکجا آباد برخی ابلهان داخلی هم هست. ابلهان آمریکاپرست شب را صبح می‌کنند با این آرزو که آمریکای ورشکسته آن‌ها را نجات دهد. قطعاً یکی از مهمترین منابع تأمین این بدهی‌ها، ثروت‌ بی‌نظیر خاورمیانه است و البته ایران مهمترین مانع بر سر راه آمریکا خواهدبود.                                                                                                                            

 

 

 

 کانال تلگرامی
@zahedipooremamjome
کانال سروش
sapp.ir/daftar_emamjome_mahneshan