سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :55
بازدید دیروز :119
کل بازدید :895534
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/30    ساعت : 6:18 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فروش محصولات فرهنگی با جذابیت های غیر دینی و فرهنگی اظهارکرد: وقتی سستی در فرهنگ اتفاق افتاد، به جایی می‌رسیم که یکی جسارت پیدا می‌کند و می‌گوید چیزی به نام حریم امام رضا (ع) نداریم.
وی تأکید کرد: انتظار می‌رود مراکز نظارتی، بیشتر توجه کنند و از طرفی قوه قضائیه می‌تواند در این گونه موارد به عنوان مدعی العموم اقدام به اقامه دعوا کنند.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به تهاجم فرهنگی و کم کاری بعضی از مسئولین گفت: برخی کارگردانان که برده غرب شده‌اند، به طمع دریافت هدایای غربی، فیلم‌هایی می‌سازند که مستقیما غیرت و ناموس این مملکت را تخربب می‌کند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهارکرد: البته تا زمانی که امر به معروف مغفول و مظلوم باشد، فرهنگ‌سازی سخت خواهد بود.
وی تصریح کرد: وظیفه حاکمیت اسلامی ترویج امر به معروف و نهی از منکر در دو بعد مردمی و حاکمیتی است، اما باید اذعان کنم، که این نهاد مقدس و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب مظلوم واقع شده است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به 30 مرداد 1348 آتش‌سوزی مسجد الاقصی، گفت: این جنایت وحشتناک احساسات مسلمانان را جریحه دار کرد. بسیاری از سران کشورهای اسلامی موضع گیری کردند. این در حالی است که شاه معدوم، مدتی بعد که در کنفرانس سران کشورهای اسلامی سخنرانی می‌کرد، هیچ اشاره‌ای به این جنایت نکرد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: صهیونیست‌ها با آتش‌زدن مسجد الاقصی و فعالیت‌های دیگر از جمله حفاری‌های فراوان که انجام می‌دهند، تلاش در تغییر تاریخ فلسطین و مسجد الاقصی دارند.
وی با اشاره به روز صنعت دفاعى‏ افزود: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های رشد و پیشرفت کشورها، داشتن امکانات دفاعی با قدرت بازدارندگی قوی در برابر دشمنان است، اگر جهان پر از ظلم و بیداد است، پس بدون داشتن قدرت دفاعی لازم، دشمن اجازه پیشرفت را نخواهد داد.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و نظام اسلامی برآمده از آن، تقویت بنیه دفاعی و حفظ استقلال و تمامیت ارضی در بدترین شرایط بوده است.
حجت الاسلام زاهدی پور خاطرنشان کرد: هشدار اخیر دادستان به بانک‌ها مبنی بر بلوکه بخشی از وام‌ افراد، اگر چه بسیار خوب است، که البته باید اقدام عملی لازم هم با این نوع از فساد اقتصادی صورت گیرد. برخی بانک‌ها با این اقدامات، اقتصاد مقاومتی را نشانه گرفته‌‌اند.


      

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهمن اسلامی، جمعی از آزادگان شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در امام زاده علمدار پری با حضور  سخنرانی حجت الاسلام  و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان و مولود خوانی مداح اهل بیت عصمت و طهارت از فعالان آستانه حرم امام زاده علمدار تقدیر و از ضریح این حرم رونمایی شد.


671



674



677

انتهای پیام/


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در معارفه حجت الاسلام پناهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان حضور یافته و به سخنرانی پرداختند.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام  و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد. امام جمعه ماهنشان در خطبه های نمازجمعه با اشاره به 23 مرداد 10 ذیقعده پیرزوی قهرمانانه حزب ‏الله لبنان بر ارتش سرتا پا مسلح و جنایتکار رژیم مجعول صهیونیستی در جنگ 33 روزه ، اظهارکرد: روز مقاومت اسلامی تجربه بزرگی خواهد بود برای کسانیکه ضعف در مقاومت دارند و تنها راه برون رفت مشکلات را در ارتباط با آمریکا می‌دانند
وی افزود: این در حالی است که تقریبا اکثرا مشکلات این مملکت از طرف آمریکاست و ارتباط با این کشور نکبت و شوم، جز بدبختی و اسارت نتیجه‌ای نخواهد داشت.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به 24 مرداد 11 ذیقعده فرخنده میلاد حضرت امام علی‏ بن‏ موسی الرضا(ع )، گفت: امام رضا (ع) با بصیرت خاص خود، زندگی در تبعید را تبدیل به یک فرصت کرد و اگر امروز ایران اسلامی پایتخت اهل بیت و حکومت ولایی بوده و عزیز است، مرهون حضور با برنامه امام رضا (ع) است.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به 26 مرداد 13 ذیقعده حماسه خونین پاوه و آغاز بازگشت افتخارآفرین اولین گروه آزادگان 8 سال دفاع مقدس به میهن اسلامی در 1369 ه.ش، اظهارکرد: آزادگان با تحمل سال‌ها اسارت، آزادگی از بند استکبار را به مردم ایران اسلامی ارزانی داشتند و البته همه این وقایع تاریخی پرونده جنایتی است که آمریکا و نوکران او باز کرده‌اند که امیدواریم این پرونده‌ها بدون محاکمه جنایتکاران تاریخ بشریت مختومه نشود.
وی با اشاره به 28 مرداد 15 ذیقعده کودتای آمریکایی – انگلیسی 28 مرداد برای بازگرداندن محمدرضا شاه خائن ، افزود:کودتای 28 مرداد و تجربه اعتماد مصدق به آمریکا دلیل تاریخی بسیار بزرگی است که اعتماد به طناب آمریکا سقوط در چاه هلاکت است، چنانکه هم محمدرضا هلاک شد و هم مصدق اگر برخی‌ها فقط از 28 مرداد درس می‌گرفتند و به هشدارهای رهبر بصیر و بیدار انقلاب توجه می‌کردند، امروز شاهد تجربه تلخ برجام نبودیم.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: همچنانکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: یک تصوّر غلطی در اینجا وجود دارد و آن این است که «ما با آمریکا می‌توانیم کنار بیاییم؛ با آمریکا کنار بیاییم و مشکلات را حل کنیم»! اما باز همچنانکه ایشان تأکید دارند، مصالحه با آمریکا یعنی کوتاه ‌آمدن ما، روشن است که کوتاه آمدن در برابر دشمن به معنای شکست حتمی است، چرا که آمریکا قدمی از منافع نا مشروع خود کوتاه نخواهد آمد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: آن‌ها خود را رهبر دهکده جهانی می‌دانند، گفتند که هر کس با ما نیست، بر ماست. یعنی بی‌طرف نداریم همه باید نوکر آمریکا باشند.
وی با بیان اینکه دیدار وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب در این مقطع بسیار حساس‌تر بود، افزود: همچنانکه فرمودند: «وزارت اطلاعات، سنگر حساس و چشم بینا و بیدار نظام اسلامی» است و در عین حال نقش وزارت اطلاعات در شناسایی و برخورد با مفاسد اقتصادی بسیار مهم و اساسی است و همچنانکه حضرت آقا تأکید کردند: این وزارتخانه نقش مهمی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی دارد و قاعدتا وزارت اطلاعات در ارتباط با مفاسد اقتصادی کوتاه نخواهد آمد.
خطیب نماز جمعه ماهنشان گفت: انتظار این است که نقش اساسی در برخورد با پدیده شوم حقوق‌های نجومی مد نظر وزارت اطلاعات باشد. چرا که اشرافی‌گری نه با خدمت به مردم سازگار است و نه با اقتصاد مقاومتی.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: اشرافی گری به تعبیر مولای متقیان علی علیه السلام که به ابن عباس فرمود، خیانت است و باز به تعبیر ایشان باید دست خائنان با شمشیر عدالت قطع شود و این جا نوبت قوه قضائیه است که دادستان مردم باشد و حقوق آن‌ها را از حلقوم و شکم ناپاک مفسدان اقتصادی و دریافت کنندگان حقوق کثیف نجومی بیرون بکشد.
وی اقدام دادستان مشهد مقدس در برخورد با کنسرت غیر مجاز و مغایر با ارزش‌های دینی را ستودنی خواند و افزود: البته باید همه دادستان‌ها از این نوع برخورد الگو بگیرند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان، اقدام اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک برخی شهرها که در یک اقدام ارزشی و انقلابی نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی که به تولید یا توزیع پوشاک نامناسب مخصوصاً زنانه اقدام می‌کردند، کرده است را لازم دانست و گفت: امیدواریم در همه مناطق کشور این مسأله مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: تأسف بار است که برخی در برخورد با ناهنجاری‌های فرهنگی مسامحه می‌کنند؛ ولی همین که سخنی انتقادی نسبت به خود می‌شنوند، بر افروخته می‌شوند و زمین و زمان را به هم می‌ریزند.
وی افزود: بالاترین لازمه زندگی در یک جامعه و عضویت در آن پذیرش آرمان‌ها، ارزش‌ها و هنجارهای آن جامعه است، هیچ کس حق ندارد این مؤلفه‌ها را زیر پا بگذارد، همچنانکه هیچ مسئول فرهنگی، امنیتی و قضایی حق ندارد بر سر این ارزش‌ها مصالحه و اغماض کند.
خطیب نماز جمعه ماهنشان دیدار رئیس جمهور ایران و روسیه را به عنوان دو کشور تأثیرگذار منطقه بسیار مهم دانست و گفت: قطعا دوستان نظام اسلامی این دیدار را مثبت ارزیابی کرده و مخالفان نیز چندان خشنود نخواهند بود، همچنانکه تحلیل منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نشانگر این واقعیت است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: البته روسیه لاجرم باید با ایران ارتباط عمیق داشته باشد، چرا که نیاز به متحدانی دارد، ایران نیز می‌تواند از طریق این مذاکرات، هماهنگی با متحدان خود را افزایش دهد و از طرفی این دیدار پیامد اقتصادی و نظامی دارد. وی افزود: روسیه جایگزین خوبی برای بازارهای اروپایی است و از طرفی ما می‌توانیم از توانمندی‌ها و تکنولوژی نظامی روسیه بهره ببریم.
امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم ماهنشان در مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید که به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) در این شهرستان حضور یافتند، گفت: استقبال کم نظیر مردم شهرستان از خادمان و حاملان پرچم رضوی در دهه کرامت نشان از ولایتمداری، تدین و تعهد مردم ماهنشان بود، یقینا نقش فرهنگی، معنوی و تربیتی این مراسم تا مدت‌های طولانی خواهد ماند
.

566666666666666655554


      

کاروان زیر سایه خورشید ، متشکل از خدام آستان قدس رضوی با حضور در شهر دندی و روستاهایی که در مسیر قرار داشتند پرچم متبرک حرم رضوی را در بین مردم گرداندند.خادمین  آستان قدس رضوی با خانواده  شهیداباسط عزیزی، موسی بابالویی، سلمان روانی و بیت‎الله عباسی دیدار  و همچنین نشانه خادمی شهدا به پدر و مادر این شهیدان توسط روحانی این کاروان اهدا شد.در مراسم استقبال و پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا (ع)، مولودی خوانی و ذکر مناقب آن حضرت توسط مداحان اجرا شده و مردم این شهرستان در بدو ورود خادمین به هر روستا و شهر  با استقبال از خادمین امام رضا (ع) و چشمانی پر از اشک و با دل هایی مملو از امید به آن امام رحمت و مهربانی به نیابت زیارت،  پرچم را در آغوش گرفتند و یک بار دیگر با امام خود بیعت کردند.
کاروان زیر سایه خورشید  در ابتدای ورود خود به ماهنشان، بر سر مزار شهدای دفاع مقدس، حضور پیدا کرده و با  ادای احترام به مقام شامخ شهدا  پرچم متبرک را برسر مزار هرشهیدی بردند فاتحه ای  قرائت کردند.
مردمی که در این مکان مقدس حاضر بودند به استقبال خدادمین آمدند و در حالی که اشک محبت اهل بیت (ع) در چشمانشان حلقه زده بود، از راه دور و با قلبی آکنده از عشق به محضر حضرت ثامن الحجج، امام رضا (ع) عرض ادب و سلام کردند.
پس از آن خادمان حضرت شمس الشموس (ع)  در جشن میلاد فرخنده حضرت امام رضا(ع) در مصلی ماهنشان نیز حضور به هم رساندند و با مولودی خوانی و سخنرانی خادمین جشن زیر سایه خورشید برگزارشد.

 

600

601

602

603

631

 

604

605

606

607

608

حضور پرچم مقدس رضوی در جمع پدر و مادر شهید در روستای خلج

610

زیارت و استقبال پرچم از سوی اهالی خلج

611

حضور پرچم رضوی در خانه پدر و مادر شهید در روستای سریک

612

613

حضور خادمان و حاملان پرچم رضوی در گلزار شهدای ماهنشان

629

615

616

حضور خادمان و حاملان پرچم رضوی در مصلای امام خمینی (ره) ماهنشان

617

618

619

621

اعطای نشان و هدایای رضوی

622

 

انتهای پیام/


      

مراسم تودیع آقای عماری رئیس سابق بنیاد شهید و معارفه آقای بیستونی رئیس جدید بنیاد شهید شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  در دفتر امام جمعه ماهنشان برگزار شد.


      

مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت حوزه علمیه زینب کبری(س) ماهنشان و بسیج مقاومت سپاه ناحیه ماهنشان برگزار شد.که در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان حضور یافته و به سخنرانی پرداختند.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  امام جمعه شهرستان اقامه شد.
امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بی اعتمادی به آمریکا اظهارکرد: آمریکا لیبی را به خاک سیاه نشاند، در حالی که لیبی به خاطر لاکربی، 2?7 میلیارد دلار غرامت داد، همه چیزش را در اختیار آن‌ها قرار داد و ساختارهای نظامی خود را نابود کرد.
وی افزود: اما آن‌ها گفتند این فقط 5 درصد خواسته آمریکاست و هر چه داشت نابود شد و رایس گفت: ایران و کره شمالی هم این تحول را در سال‌های آینده خواهند دید.
خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان گفت: با توجه به اینکه مذاکرات هسته‌ای هم با این بهانه شروع شد که ما با اروپا گفتگو می‌کنیم نه با اروپا، و در ادامه آمریکا وارد شد و حاصلش خسارت محض شد، حال چه تضمینی وجود دارد که دوباره این مصیبت تکرار نشود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: مگر اروپا چه دسته گلی بر سر خود و مردم ایران زده که بخواهیم گفتگو کنیم، این مذاکره نیست محاکمه است و ملت ایران چنین اجازه ‌ای را به کسی نمی‌دهد.
وی افزود: آمریکا و اروپا در ارتباط با حقوق بشر رسوای دو جهان هستند و حق سؤال ندارند، این ما هستیم که حق سؤال داریم. اگر هم قرار است مذاکره‌ای شود، این اروپا و آمریکاست که باید در ارتباط با جنایت‌ها خود توضیح دهد نه ایران اسلامی مظلوم که قربانی جنایات آمریکا و اروپاست.
حجت الاسلام زاهدی پوربا بیان اینکه دهه کرامت فرصت بزرگی است برای ارتقای فرهنگ، اظهار کرد: در هفته ی پیش رو میزبان پرچم مقدس امام رضا (ع) هستیم.
وی از بسیج خواهران و حوزه علمیه زینب کبری (ع) به خاطر برگزاری جشن با شکوه میلاد کریمه اهل بیت (ع) و روز دخترتشکر کرد و از شبکه اشراق هم مانند گذشته نسبت به انعکاس تصویری مناسب برنامه‌های فرهنگی ماهنشان خواست اقدام کنند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به 15 مرداد 2 ذیقعده بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا با بیش از 160 هزار کشته و مجروح، گفت: آمریکا در حالی بمباران هیروشیما و ناکازاکی را انجام داد که به درخواست آمریکایی‌ها، عذرخواهی از سوی ژاپن صورت گرفته بود. بهانه آمریکایی‌ها این شد که مترجم اشتباه ترجمه کرده است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: تأسف ‌بارتر اینکه دولت آمریکا فریبکارانه به مردم خود تبلیغ کرده که اگر این بمباران انجام نمی‌شد، جنگ جهانی دوم تمام نمی‌شد.
وی افزود: براساس گزارش محققان و مورخان و اسناد به دست آمده، هدف اصلی چیزی نبود جز پیام آمریکا به شوروی! «ترومن و مشاورانش عقیده داشتند که انحصار اتمی آمریکا، می‌تواند اهرم فشاری دیپلماتیک در مواجهه با شوروی باشد. در حقیقت بمباران اتمی ژاپن، اولین پرده از جنگ سرد بین آمریکا و شوروی بود»!
خطیب جمعه ماهنشان گفت: ترومن سه روز قبل از بمباران اتمی هیروشیما، مطمئن بود که ژاپن بدون بمباران اتمی هم حاضر به صلح است! واقعا این رسوایی بزرگ تاریخی برای آمریکاست.
حجت الاسلام زاهدی پوربا بیان اینکه فرمایشات حضرت آقا در دیدار با اقشار مختلف مردم بسیار روشنگرانه بود، اظهار کرد: اینجاست که فرمایش حضرت آقا را درک می‌کنیم که می‌فرمایند من نمی‌دانم که می‌خواهند بفهمند که اعتماد به آمریکا نتیجه ندارد.
وی افزود: تأکید مجددرهبر انقلاب بر عدم اعتماد به آمریکا در هر مذاکره‌ای، نشان از نگرانی‌های ایشان دارد، ایشان صریحا بیان کردند اما پس از گذشت شش ماه از امضای برجام، «هیچ تأثیر محسوس و ملموسی هم در وضع معیشت مردم به وجود نیامده است. 11/5/95».
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: حالا اما در این روزها در برخی از اظهارنظرها برداشته شدن “دفعی” تحریم‌ها توسط طرف خارجی تبدیل به کاهش “تدریجی” تحریم‌ها شده است، غافل از اینکه «برجام اصلاً برای برداشتن تحریمها بود؛ برای اینکه تحریمهای ظالمانه برداشته بشود. مگر غیر از این است؟ خب برداشته نشده؛ حالا میگویند بتدریج، یواش یواش دارد درست میشود! مگر بحث سرِ یواش یواش بود؟ 95/5/11» باید به توانمندی‌های درونی تکیه کنیم. ما نه کشور کوچکی هستیم، و نه توانمندی‌های کمی داریم.
مام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به 18 مرداد روز بررگداشت بقاع متبرکه و امامزادگان و روز بزرگداشت صالح بن موسی (ع) گفت: بقاع متبرکه سرمایه‌های اصیل معنوی و فرهنگی ما هستند که برخی ناآگاهانه و دشمن به صورت آگاهانه و با برنامه به دنبال از بین بردن این سرمایه‌هاست،چرا که دشمن به ارزش این سرمایه‌ها پی برده است.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به 21 مرداد 8 ذیقعده روز حمایت از صنایع کوچک، اظهارکرد:مقام معظم رهبری هم بر حمایت از محصولات کوچک و نقش اشتغال‌زایی آن تأکید کردند. قاعدتا توسعه صنایع بزرگ هم وابسته به صنایع کوچک است، این کار معیشت مردم را هم بهبود خواهد بخشید.


      

بازدید از احداث یادمان شهدای گمنام شهرستان ماهنشان


      
   1   2   3      >