سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :143
کل بازدید :895653
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 6:31 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام  زاهدی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین مبانی نظام و انقلاب اسلامی، مشروعیت حکومت از دیدگاه خداوند است،‌ تنها معیار مشروعیت نصب الهی است. و هدف و آرمان انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا و مردم ایران همین است.
وی افزود: آن چه در ارتباط با نظر اکثریت در کلام حضرت امیر و متون دینی وجود دارد، دو بعد دارد، بعد مشورتی و بعد ضرورت. در سیستم مردم‌سالاری دینی مراجعه به رأی مردم از باب مشورت با مردم است. چرا که هیچ کس غیر از خدا حق حاکمیت ندارد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: البته اگر جامعه در بدویت بود، و فهم و شعور لازم برای تشکیل حکومت دینی را نداشت، حاکم ظالم از نبود حاکم به مراتب بهتر است و این همان فرمایش حضرت امیر است که فرمود: لا بد للناس من امیر براً کان او فاجراً ، در عین حال زمزمه‌های مخالف این مبنا، نشان از نفوذ مبانی غربی در فکر و اندیشه چنین افرادی است که به دلیل نداشتن استقلال اندیشه تحت تأثیر قرار می‌گیرند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: انتخابات تمام شده و امروز زمان کار است. و همانطور که روشن است و حضرت آقا هم تأکید کرده‌اند، لازم است فضای انتخاباتی و رقابتی به فضای کاری تبدیل شود. مردم هم همین انتظار را دارند.
وی افزود: انتخابات همانطور که معظم له تأکید کردند، انتخاب فقط و فقط انتخاب و تعیین افراد است. بنابر  بر این تفسیرهای غلط از انتخابات و تأکید بر دیدگاه‌های مخالف دیدگاه امام و رهبری، ضمن آن که غیر قانونی و غیر شرعی است، یکی از مهمترین زمینه‌های دو قطبی‌سازی جامعه است که موجب فرسایش نیروهای انقلابی شده و با ایجاد تفرقه، اولویت‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد. در ارتباط با ساختار حکومت دینی از سوی افراد غیر متخصص بسیار خطرناک است. به ویژه انتظار از بدنه اجرایی کشور، عمل و اجرا به جای نظریه‌پردازی است. اصولاً فرصتی برای بدنه اجرایی در این زمینه وجود ندارد.
خطیب جمعه ماهنشان گفت:اقدام شورای انقلاب فرهنگی در تبعیت از فرمان رهبری و کنار گذاشتن سند ضد دینی و ضد ایرانی 2030 اگر چه دیر هنگام بود، ولی گامی است رو به جلو که می‌تواند تا حد زیادی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را کاهش دهد. مهم این است که این گونه اقدام ها تکرار نشود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: تعبیر آتش به اختیار حضرت آقا در ارتباط با افسران جنگ نرم، از طرفی نشان از اهمیت فوق العاده و حساس ارزش‌های دینی دارد و از طرف دیگر نشان از بالا بودن هجمه‌هایی است که علیه مبانی ارزشی نظام اسلامی دارد. به اضافه اینکه گویای کمبودها و کاستی‌ها و کم‌کاری‌هایی است که در این عرصه با آن مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه تعیین روز قدس مبتنی بر مبانی لا یتغیر الهی شیعی است، گفت:  لازمه تشیع و اسلامی ناب انقلابی چنین اقدامی بود و امام راحل با این اقدام خود، دشمنان اسلام را خلع سلاح کرد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان تاکید کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس دفاع از عقاید، آرمان‌ها، و اسلام ناب محمدی است. اعلام روز قدس نه فلسطین بلکه موجودیت اسلام، انقلاب اسلامی و ایران اسلامی را تضمین کرد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: در دنیای امروز یا باید برده و غلام حلقه‌به گوش بود و یا با ایفای نقش لازم در عرصه بین المللی، از اشغال عرصه توسط رقیب جلوگیری کرد، حقیقتاً امام راحل و رهبر معظم انقلاب با رهبری‌های پیامبرگونه و علی‌وار این نقش را در بالاترین سطح ممکن ایفا کرده‌اند.
وی افزود: اگر ایران روزی مثل عربستان امروز ژاندارم دست به سینه آمریکا بود، امروز ایران تأثیرگذارترین کشور در عرصه بین المللی است. دشمنی‌های موجود علیه ایران هم مهر تأییدی است بر این واقعیت .


      

جلسه شورای زکات شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      

مراسم احیای شب قدر نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد ولیعصر (عج) با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 


      

جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید فطر شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام زاهدی پور امروز در جلسه هماهنگی نماز عید سعید فطر در جمع اعضای ستاد نمازجمعه با اشاره به اینکه نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی ره شهر ماهنشان برگزار می‌شود، اظهار داشت: نماز عید سعید فطر امسال با حضور باشکوه مردم شهر ماهنشان راس ساعت 6:30 یکشنبه 4 تیر ماه جاری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه قبل از اقامه نماز عید سعید فطر برنامه قرائت زیارت عاشورا با حضور نمازگزاران برگزار می‌شود، افزود: نماز عید سعید فطر به سخنرانی و اقامت امام جمعه ماهنشان برپا می‌شود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان در این جلسه تاکید کرد : اعضای ستاد نمازجمعه با همکاری یکدیگر و با تشکیل کمیته ها برنامه های از جمله، هماهنگی نور و برق مصلی، مفروش کردن، آمادگی اورژانس و اکیپ هلال احمر، حفظ امنیت ، تهیه آب شرب و وضو، تهیه پذیرایی، انتظامات و… برای برگزاری هرچه باشکوهتر نماز عید فطر برنامه ریزی و همکاری شود.

 

 

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تروریست های اخیر در تهران اظهارداشت: این حملات تیر خلاصی دیگر بر پیکر نامبارک داعش و پدران نامشروع آن اعم از آمریکا و دیگر کشورهای غربی و عربی و به ویژه آل سعود است.
وی افزود: شرم‌آورتر اینکه آمریکا به جای محکومیت این اقدام تروریستی، دوباره دشمنی خود با ایران اسلامی را آشکارتر ساخت. این‌ها را جوانان در دفتر خاطرات خود بنویسند و به عنوان صفحه‌ سیاه دیگر از تاریخ ننگ‌بار آمریکا فراموش نکنند. همچنانکه در نقطه مقابل، ایثارگری‌ها و درس‌هایی را که جوانان انقلابی ایران به آن‌ها می‌دهند فراموش نخواهند کرد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به دستگیری شیخ عیسی قاسم و سفر ترامپ ، گفت: توجه کنید که این سفر چقدر شوم و نامبارک بود، شیخ عیسی قاسم مظلومانه دستگیر و مردم بحرین قتل عام می‌شوند، فشارها و وحشیگری‌های مزدوران سعودی علیه یمن بیشتر می‌شود. برخی سران مزدور کشورهای عربی به قطع ارتباط با قطر اقدام می‌کنند و از طرفی اقدامی مذبوحانه و کودکانه در ایران اتفاق می‌افتد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم امام (ره)، باز تعریفی از اصول انقلابی‌گری بود که بالاترین آن سازش‌ناپذیری با دشمن است. توجه کنیم که مدارا غیر از سازش است. در مدارا ما اهداف خود را رها نمی‌کنیم. این در حالی است که در سازش اهداف فراموش می‌شود؛ نمونه‌ای که حضرت آقا در ارتباط با سازش عربستان با آمریکا و هزینه کردن بیش از نیمی از دارایی‌های جاری در این زمینه است. شما در این معامله به هیچ وجه اقتدار را مشاهده نمی‌کنید.
وی افزود: سازش در صفین هم نمونه بسیار روشنی است. اگر در صفین بصیرت و ولایتمداری بود، این سازش اتفاق نمی‌افتاد، پس معلوم است اگر محور حرکت، ولایت و رهبری نباشد، به دام سازش خواهیم افتاد.
*نقطه عزیمت بسیار مهم در انقلابی بودن و ماندن، تکیه بر اصول است
خطیب جمعه ماهنشان گفت:  نقطه عزیمت بسیار مهم در انقلابی بودن و ماندن، تکیه بر اصول است ، مثال بارز آن عقلانیت است که حضرت آقا اشاره کردند، بالاترین عقلانیت و بلکه تنها عقلانیت حقیقی، عقلانیتی است که جامعه‌ای انقلابی تحویل دهد. اینجاست که وظیفه حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، مدارس و صدا و سیما و دیگر مراکز فرهنگی سنگین‌تر می‌شود. باید این مبانی در مراکز مذکور تبیین و تلقین شود.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه  در تحلیل‌های سیاسی و تاریخی هم باید بصیرت داشته باشیم، اظهارداشت:  قضایای تروریستی اخیر دستمایه خوبی برای تبیین فرمایشات رهبری است که فرمودند: نباید جای جلاد و شهید عوض شود. متأسفانه برخی‌ها منافقان و تروریست‌ها را به عنوان بیگناه معرفی کردند. منافقانی که حداقل هفده هزار نفر از مردم بیگناه ایران را به خاک و خون کشیدند.
وی افزود: معیار بعدی انقلابی بودن عمل به وعده‌‌های انتخاباتی لازم است. زمینه وعده را حضرت آقا تبیین کردند که یکی از آن‌ها داشتن برنامه‌ و تکیه بر توان داخلی است و دیگری داشتن کابینه‌ای قدرتمند و البته انقلابی.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: کابینه جدید باید از طرفی با داشتن روحیه مردمی، نیازهای جامعه را به خوبی درک کند، اهم و مهم و اولویت‌ها را تشخیص دهد. انتقاد حضرت آقا در این ارتباط بسیار مهم بود. توجه به مشکلات جدی و اساسی به جای پرداختن به موضوعات غیر مهم و بعضاً مضر مانند پرداختن به پخش یا عدم پخش صدای یک خواننده از صدا و سیما از مصادیق عدم تشخیص اولویت‌هاست.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه فرمایشات حضرت آقا دردیدار با دانشجویان هم بخشی از انقلابیگری بود، اظهارداشت:مطالبه‌گری و تقویت روحیه انتقاد که فکر می‌کنم برای تقویت این روحیه باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تبیین و ترویج شود.وی با اشاره به سند 2030 با بیان اینکه توجه به فرهنگ به عنوان زیربنا و مبنای حرکت هم بسیار مهم است، افزود: سند 2030 بسیار خطرناک بود. حضرت آقا برای چندمین بار اشاره کردند. و در هر بار لایه‌هایی از خطر را تبیین کرده‌اند.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: واقعا این سند با استقلال ایران و عظمت و عزت ایران سازگار نیست. اینکه کفار حق حاکمیت ندارند، مربوط به همه عرصه‌ها و حوزه‌هاست. همچنانکه ذلت‌ناپذیری شامل همه حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی است.جوانان باید توجه کنند تا می‌توانند این خواست رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهند.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه روزه‌خواری علنی که در جامعه اعم از خودروها، جاده‌ها یا پارک‌ها اتفاق می‌افتد،‌ بسیار تأسف‌بار است. اظهارداشت: ضمن اینکه از نیروی انتظامی در سطح کشور به خاطر تأمین امنیت تشکر می‌کنیم، به نظر می‌رسد در این زمینه باید تلاش بیشتری با همکاری بسیج و خود مردم و قوه قضائیه انجام شود.
وی افزود: این گونه روزه خواری ها واقعاً در شأن جامعه علوی و انقلابی نیست. به ویژه تظاهر به روزه‌ داری که نشان از عدم رعایت حیا در برابر خالق و مخلوق است. قطعاً کسانی که واکنش نشان نمی‌دهند، در گناه این اشرار سهیم هستند و البته اگر ادامه یابد بر اساس حدیث نبوی، اشرار مسلط هم خواهند شد.


      

به مناسبت هفته محیط زیست رئیس و کارکنان اداره محیط زیست شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل در مسجد ولیعصر عج ماهنشان برگزار شد.گفتنی است ضمن ختم قرآن و فاتحه و مداحی، حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  امام جمعه شهرستان ماهنشان در خصوص انقلاب، انقلابی گری، تشخیص انقلابی گری، اهداف امام از انقلاب و … مطالبی را ایراد کرد.

9631324

9631316

9631327

 

9631320

9631323

 

 


      

حجت الاسلام و المسلمین  زاهدی پور امروز در خطبه های نماز جمعه  با تأکید بر اینکه توجه به شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه جدی باشد، اظهار داشت:  با وضع موجود عدم شفافیت در اعلام درآمدها و هزینه‌ها باید تابلو اکثر وزارت‌خانه‌ها به وزارت اطلاعات تغییر یابد. به صراحت اعلام می‌کنیم وزارت اطلاعات در این کشور یکی لازم و کافی است.
وی افزود: لازمه شفافیت اقتصاد مقاومتی این است که بودجه و اعتبار همه ادارات کل و جزء به صورت دقیق و با ذکر ردیف بودجه به همه مردم اعلام شود، در این صورت هیچ مسئولی جرأت اختلاس و جابجایی و عدم پاسخ به مردم را نخواهد داشت.
نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: محرمانه‌‌های بیهوده مشکوک است، کشور و نظام و انقلاب را با چالش جدی مواجه ساخته‌ است. کشورهایی که اقتصاد سالم دارند، فیش حقوقی محرمانه ندارند. حتی درآمد رئیس جمهوری کاملاً شفاف اعلام می‌شود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: تغییرات مدیریتی در دانشگاه آزاد بسیار مبارک و همسو با شفافیت‌ است. و می‌تواند آغاز مبارکی برای مبارزه با فساد اقتصادی باشد. این که یک مجموعه گسترده ذیحسابی نداشته باشد، تأسف بار است. واقعاً اقدام انقلابی دکتر ولایتی تحسین برانگیز است و مردم حمایت خواهند کرد.
وی با اشاره به  قیام 15 خرداد ، افزود: نقش مهم قیام 15 خرداد زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که توجه کنیم بعد از این قیام دیگر حرکت‌های سیاسی غیر مبتنی بر ولایت فقیه رنگ باخت. با آشکار شدن مبارزات، انقلاب اسلامی برای مردم شناخته‌تر و از طرفی چهره پلید نظام طاغوتی آشکار شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشانبا بیان اینکه  این قیام سیستم حکومتی جایگزین استبداد را آشکار کرده و آگاهی‌ و انگیزه‌های سیاسی مردم را بالا برد، گفت: در قیام 15 خرداد جوانان نیز با جایگاه اجتماعی و سیاسی خود بیش از پیش آشنا شدند. نتیجه همه این‌ها، شکل‌گیری رسمی یک انقلاب اسلامی با رویکرد مردمی و انقلاب با اقتدار تمام به راه خود ادامه داد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: بیانیه شورای نگهبان و تأیید صحت مجموعی انتخابات در کنار تأکید بر تخلفات محرز بسیار مهم است. انتظار می‌رود قوه قضائیه پرونده متخلفین را به دقت و سرعت انقلابی بررسی کرده و ضمن مجازات متخلفین، آن‌ها را به مردم معرفی کند.
وی افزود: رأی مردم امانت و انتخابات امانتداری بزرگی محسوب می‌شود؛ بنابراین یکی از بهترین‌ روش‌ها این است که متخلفان حق حضور در انتخابات‌های بعدی  به عنوان مجری را نداشته باشند. واقعاً چنین افرادی لیاقت لازم را ندارند.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: ایفای نقش چنین افراد و جریان‌ها در اجرای انتخابات‌های بعدی می‌تواند جایگاه نظام و اهمیت انتخابات را مخدوش کرده و سرمایه اجتماعی، اعتماد مردم به نظام اسلامی را با چالش مواجه سازد.
حجت الاسلام زاهدی پورضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س)  اظهارداشت: خدیجه کبری (س) بالاترین الگو برای زنان است. این بانو به تنهایی با ایثار جان و مال خود خدمتی بی‌بدیل برای تبلیغ و ترویج اسلام انجام داد. متأسفانه برخی‌ها ثروت خدیجه (س) را دستمایه ترویج رفاه طلبی و ثروت‌اندوزی قرار می‌دهند.
وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم غرب و غرب‌زدگان خودفروش با پررویی و بی‌حیایی این الگوهای ناب و بی‌بدیل را از ما گرفته و سبک زندگی حیوانی و فاسد خود را در جامعه ما تحمیل کنند.


      

جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در این جلسه به بیان ضرورت احیاء امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ماهنشان پرداخت و تصریح کرد: پایه و اساس عمل، توجه ویژه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که در قالب یک تلاش مردمی و جمعی زمینه آن در حکومت اسلام فراهم خواهد شد.
وی اظهار داشت: برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر باید دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند و بر نهادینه کردن آن در این دستگاه‌ها تأکید داشته باشند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه دشمن برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای نظام اسلامی ما دارد، افزود: دشمن پس از ناامیدی در جنگ نظامی و اقتصادی، جنگ فرهنگی را علیه ملت ما آغاز کرده است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان شبیخون فرهنگی یاد می‌کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور،بر نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم تأکید کرد و افزود: تاکنون هر زمان فعالیت و جریانی به دست مردم انجام شده، موفق بوده است.
وی خاطر نشان کرد: طرح‌هایی بررسی شود که چگونه می‌تواند مسائل را به درون مردم سرایت داد و در این زمینه باید از نیروهای بسیجی استفاده بیشتری شود.
وی با تأکید بر گسترش فعالیت‌های قرآنی و حلقات صالحین در شهرستان خاطر نشان کرد: هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی توسعه پیدا کند، فضای معنوی در جامعه حاکم می‌شود و موجب کاهش ناهنجاری‌ها و منکرات خواهد شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان عنوان کرد: باید جوانان مومن و متدین را در مساجد فعال کنیم تا آن‌ها بتوانند محلات خود را زیر پوشش فعالیت‌های دینی قرار دهند.

 


      

دومین جلسه ی ستاد هماهنگی برنامه های گرامیداشت چهاردهم خرداد سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی  ایران حضرت امام خمینی (ره) با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      
   1   2      >