سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :137
بازدید دیروز :36
کل بازدید :892604
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 9:21 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

??حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به اعلام موضع شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت در رد اف ای تی اف، گفت: اعلام موضع شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت در رد اف ای تی اف گامی در جهت ولایتمداری و حفظ استقلال و عزت بود.
??وی افزود: سفر آقای ولایتی به عنوان فرستاده رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری به روسیه و دیدار با مقامات روسیه در عالی‌ترین سطح نشان از نگاه استراتژیک به جایگاه بین المللی ایران اسلامی است و از سوی دیگر حضور فرستاده رئیس جمهور روسیه به ایران و تأکید بر حضور ایران در سوریه یک پیروزی استراتژیک برای کشورمان بود.
??خطیب جمعه ماهنشان گفت: این تعاملات باید ادامه یابد و در عین حال به مخالفان ارتباط با روسیه که در حقیقت غلامان حلقه به گوش و دریوزه آمریکا بوده و سوء ظن زیادی به روسیه دارند، توصیه می‌کنیم که این سوء ظن را کمی هم نسبت به آمریکای جنایتکار داشته باشند.حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اهمیت صرفه جویی اظهارداشت: مردم در ارتباط با برق و آب صرفه جویی کنند. در عین حال مسئولان بیشتر تلاش کنند.
وی افزود: ضمن آن که از دستگاه‌های به ویژه سازمان بازرسی و قوه قضائیه انتظار بیشتری داریم. هدیه شش میلیاردی از بیت المال به یک سلبریتی با تصمیم یک شخص قابل گذشت نیست. و انصراف طلبکارانه آن هم سلبریتی حقیر صورت مسئله را عوض نمی‌کند.


      

همایش عفاف و حجاب در شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام زاهدی پور در جمع بانوان و برخی مسئولین شهرستان ماهنشان با تحلیل بی حجابی و بی عفافی اظهارداشت: ریشه و مرکز گناه، دل انسان می باشد که در مرحله اول دل به این نتیجه می رسد که به سمت گناه (بی حجابی و بی عفافی ) برود لذا کسی که بد حجاب است نگویید دلش پاک است چرا که بد حجابی شروع ناپاک دامنی هاست...........‌‌
ادامه دارد...امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ما در مذهب شیعه معتقدیم که هر عملی اگر صالح باشد ایمان را تقویت می کند و اگر عملی فاسد باشد ایمان را تضعیف می کند، گفت: اگر فردی با ظاهری غیرمعمول و بد حجاب باشد هرگز نمی تواند از ایمان قوی برخوردار شود چرا که نفوذ شیطان در دل او کم کم از همین راه بی حجابی برای بی عفتی شروع میشود.
وی با اشاره به احادیث و روایات و آیات قرآنی افزود: تامردان بی غیرت نباشند زنان آلوده به بی عفافی و بی حجابی نخواهند شد.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به آیات قران و با بیان اینکه برخی از افراد با جاهلیت در ترویج بی حجابی و بی عفافی هستند،گفت: مردان و زنان مومن دقت کنند که زنان آلوده و ناپاک با مردان الوده و ناپاک ازدواج میکنند و زنان پاکدامن با مردان باغیرت و پاکدامن ازدواج میکنند


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعهاقامه شد.
حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه ماهنشان گفت: مراسم حج ابراهیمی ضمن آن که یک فریضه الهی بوده و نشانه ایمان به خداوند است، انجام حج و حضور ایرانیان در مراسم حج فرصتی، طلایی برای ایجاد همدلی بین جامعه و امت اسلامی از سویی و ترویج و صدور فرهنگ ایرانی اسلامی، و اثبات حضور ایران در همه عرصه‌ها است.
وی افزود: آن‌ها که هزینه‌های حج را غیر لازم می‌دانند اکثراً‌ کسانی هستند که یا با دین مشکل دارند و یا اینکه ساده لوح هستند. تأسف بار اینکه چنین افرادی، هزینه‌ سفرهای غیر لازم و بلکه حرام را نمی‌بینند چراکه سالانه چندین برابر سفر حج در سفرهای حرام و غیر لازم هزینه می‌شود.
از این رو باید گفت؛ درک جایگاه حج نیاز به بصیرت بالایی دارد که هر کسی چنین بصیرتی را ندارد.
خطیب جمعه ماهنشان با تبریک ولادت حضرت معصومه س و روز دختر گفت: وصف عصمت حضرت معصومه (س)و ملقب شدن به این لقب از سوی امام رضا (ع) معطوف به واقعیت است و باید به عنوان الگویی بی‌بدیل برای دختران جامعه محسوب شود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: در عین حال مواظب باشیم دشمنان و دوستان ساده لوح الگوهای کاذب را به عنوان بدیل معرفی نکنند، حضرت امام جعفر صادق(ع) در رابطه با این مرتبه از کمال وجودى ایشان مى‌فرماید: «تُدْخَلُ بِشَفَاعَتِهَا شِیعَتِى الْجَنَّةَ بِأَجْمَعِهِم؛برخی ساده لوحانه می‌گویند چه اشکال دارد، هم این هم آن، این در حالی است که الگوهای معرفی شده، در تضاد با اهل بیت (ع) هستند. ضمن آن که وقتی الگویی با مرتبه بالاتر وجود دارد، انتخاب الگوی پایین‌تر غیر منطقی است.
وی افزود: شهر قم و جایگاه معنوی آن نشان از برکات این بانوی بزرگوار دارد. و این نشان می‌دهد که حضرت فاطمه معصومه(س) واقعیت‌های اجتماعی را متحول کرده و منشأ تغییرات اساسی و با برکت شده است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه برخی به دنبال انتقام از صدا و سیما هستند و با اشاره به پخش اعترافات یک رقاصه بی هویت از صدا و سیما گفت: اگر چه بر پخش این اعترافات به لحاظ روشی اشکالاتی وارد است، در عین حال اصل آگاه‌سازی مردم در این زمینه قابل دفاع است؛ در عین حال به نظر می‌رسد برخی‌ها به بهانه نقد این عملکرد، به دنبال انتقام‌گیری از صدا و سیما هستند و برخی‌ها هم ساده‌لوحانه با آن‌ها همصدایی می‌کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: به هر حال مردم مؤمن و انقلابی، زشتی عمل رقاصه‌ها و مروجان فرهنگ مبتذل جنسی را فراموش نخواهند کرد؛ ضمن آن که از برخورد پلیس با بی‌حجابی و شاخ‌های اینستاگرامی با موضوع ابتذال فرهنگی جنسی به شدت حمایت می‌کنند. و اهانت کنندگان به مقدسات دینی از جمله رقص در شب شهادت حضرت صادق (ع) در برابر مسجد را به شدت محکوم می‌کنند. و قطعاً رسوایی این جنایات ننگین آن هم در روزهایی که تقارن با سالروز جنایت ننگین رضاخانی کشف حجاب داشت، لکه ننگی بر دامن ناپاک عاملان این جنایات بوده و به آسانی پاک نخواهد شد.
وی افزود: توجه عمیق به قطعنامه 598 می‌تواند درسی برای امروز و آینده باشد. قطعنامه 598 حاصل مقاومت بود و اگر مذاکراتی هم صورت می‌گرفت، به دلیل قرار گرفتن در کنار مقاومت، ضمانت اجرایی لازم را پیدا می‌کرد. توجه کنیم که آمریکا و دشمنان ایران اهل مذاکره به معنای واقعی نیستند، مگر آن که اقتدار لازم را داشته باشیم .
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: سولومون در ادامه سخنرانیش به رویکرد دو دولت گذشته آمریکا در باره جنگ اقتصادى که بر ضد ایران داشته‏ این‏گونه تحلیل مى‏کند. «دولت جرج بوش و در ادامه آن، دولت باراک اوباما، توانستند یک رویکرد تنظیم شده زمانى را در فاصله سال‏هاى 2006 تا 2012 دنبال کنند که ایران را عملا از بازار انرژى (نفت) جهانى خارج کنند. باتوجه به وابستگى آمریکا به منابع انرژى، این تحول بسیار مهم بود. این کارها با اقدام وزارت خزانه دارى در سال 2006 شروع شد که بانک‏هاى دولتى ایران را هدف قرار داد. این اقدام سبب ناخشنودى ایران شد اما ظاهرا نتیجه چندانى نداشت.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت؛ مذاکراتى هم در جریان بود که راه به جایى نمى‏برد. از آن به بعد بود که ایالات متحده از بسیارى جهات، به‏نوعى کشورهاى اروپایى و کشورهاى دیگر را به گونه‏ اى هدفمند تحت فشار قرار داد تا تقریبا با همه بخش‏هاى اقتصاد ایران قطع ارتباط کنند به‏ طوریکه شرکت‏هاى کشتیرانى، شرکت‏هاى هواپیمایى، شرکت‏هاى بیمه اى، شرکت‏هاى بیمه اتکایى و همه بانک‏هاى ایران هدف قرارگرفتند.

 


      

جلسه هیئت اندیشه ورز شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 


      

دیدار رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان


      

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی‌پور، امام جمعه شهرستان ماهنشان در مسجد ولیعصر (عج)


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.

 


      

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان با ارائه برنامه های پیشنهادی برای گیرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق بنیان گذار مکتب شیعه و دهه کرامت برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      


??امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز جمعه 8 تیرمصادف با 15 شوال روز مبارزه با سلاح‏های شیمیایی و میکروبی گفت: ایران اسلامی مظلومانه در معرض حملات شیمیایی و میکروبی بوده و این روز ضمن آن که یادآور مظلومیت‌های مردم ایران است، در عین حال هر سال فرصتی است مغتنم برای نشان دادن چهره زشت و وحشی کشورهای غربی، به ویژه آمریکا که با داشتن سابقه دیرینه جنایت در همه عرصه‌ها، با ریاکاری و فریبکاری تمام، عَلَم حقوق بشر را هم به دوش گرفته اند. چنانکه دوازدهم تیرماه سالروز حمله وحشیانه ناوگان جنگی آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران، صفحه نکبت‌بار دیگری از صفحات سیاه و آلوده چهره حقیقی آمریکاست.
??وی افزود: حضرت عبد العظیم حسنی، از سرمایه‌های فرهنگی کشور است به ویژه اگر سبک زندگی خود را متناسب با این سرمایه‌ بزرگ تنظیم کنیم.مرقد مطهر ایشان در شهر ری، نماد فرهنگ دینی، نشاط و شادابی حقیقی و مظهر عشق و علاقه مردم به اهل بیت عصمت و طهارت است.
??حجت الاسلام زاهدی پور با بزرگداشت 11 تیر سالروز شهادت آیت الله صدوقی امام جمعه فقید یزد و چهارمین شهید محراب، و علامه امینی مؤلف کتاب گرانسنگ الغدیر تأکید کرد: دشمنان داخلی و خارجی این مملکت حتی دشمنان اقتصادی ِمردم تلاش دارند برای رسیدن به مردم با استفاده از حربه‌هایی مانند بدنام کردن روحانیت و ائمه جمعه، مردم را از این سنگرهای بزرگ الهی دور کنند. فلذا مردم مواظب باشند که از روحانیت و سنگر مساجد و نمازهای جمعه و جماعات دور و جدا نشوند.
??وی با اشاره به مسائل روز کشور افزود: ایران بعد از انقلاب، اوج شکوفایی کشور ما بود، اما برخی حربه‌های خارجی و سوء مدیریت‌های داخلی در عرصه اقتصاد عرصه را بر مردم تنگ می‌کند.
??خطیب جمعه ماهنشان مجدد تأکید کرد: مردم انتظار دارند وضعیت اقتصادی نابسامان به صورت جدی ساماندهی شود. به ویژه بخشی از نابسامانی‌ها که مربوط به ضعف‌های داخلی است.در ارتباط با حربه خارجی به ویژه تحریم راهکار اساسی این است که هم مردم و هم به ویژه مسئولان باور کنند که اگر مدیریت تولید، توزیع و مصرف مبتنی فرهنگ دینی داشته و در هر سه عرصه مذکور مدیریت مبتنی بر عدالت داشته باشیم، تحریم‌ها تقریباً بی‌اثر خواهد بود. همچنانکه در برهه‌ای از زمان به ویژه در زمان جنگ تحمیلی عیناً تجربه شد.
??حجت الاسلام زاهدی پور در ارتباط با اقدامات داخلی به مواردی اشاره کرد و اظهار داشت : اولاً نامه 187 نفر از نمایندگان به رییس جمهور درباره ترمیم تیم اقتصادی کابینه یک اقدام رو به جلو هست، به شرط اینکه مجلس پیگیری‌های لازم را انجام دهد، و دولت هم به نظر مشورتی نمایندگان توجه کند. واقعاً برخی مسئولان اقتصادی، دغدغه کافی برای تغییر و تحول مثبت در وضع معیشت و زندگی مردم را ندارند.
??وی افزود: تا وقتی که تیم اقتصادی توانمند، دغدغه‌مند، با روحیه بسیجی و با تقوا، عهده‌دار امور اقتصادی کشور نشود، تغییرات مثبت قطعاً اتفاق نخواهد افتاد. اصولاً باید قبول کنیم که برای برخی مسئولان اقتصادی که درد محرومیت و فقر را نچشیده‌اند، درک درد محرومان محال است، و برای چنین مسئولان خدمتگزاری برای مردم هم محال خواهد بود.
??امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: البته مردم هم بی‌تقصیر نیستند، مردم باید نسبت به مرفهین بی‌درد، بی‌اعتنا باشند، گفتگوی زیبای حضرت امیر با خضر نبی، مطرح شد، که خضر نبی فرمود: ما احسن تواضع الاغنیا للفقراء و امیر تقوا و بیان فرمود و احسن منه تیه الفقراء للاغنیا، (بی‌اعتنایی به مرفهین بی‌درد)
ثانیاً، از طرفی مردم باید فرهنگ دینی را در اقتصاد روز مره خود به کار ببرند. اسراف از سوی مصرف کننده، گرانفروشی و سوء استفاده از سوی تولید کننده و فروشنده با متناسب با خواست خداوند نیست. همچنانکه عدم تأدیه حقوق مالی متناسب با شرع مقدس، متناسب با فرهنگ دینی و مسلمانی نیست.
حجت الاسلام زاهدی پور اطهارداشت: ثالثاً، مهمترین راهکار بعدی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، تعیین اولویت‌ها متناسب با آرمان‌های نظام و مردم است. در حالی که اولویت نظام، ارتقای فرهنگ دینی
و تأمین مایحتاج مردم است، دغدغه برخی‌ها آوردن زنان به ورزشگاه‌های مردان و ترویج فساد جنسی است. و نام این حرکت را هم دفاع از حقوق زنان معرفی می‌کنند. این‌ها می‌خواهند با فریبکاری‌ و سیاسی‌کاری، مطالبات اصلی مردم به فراموشی سپرده شود.
وی افزود: انصافاً چنین افراد یا جریان‌هایی باید به شدت احساس شرم و روسیاهی کنند که در این وانفسای اقتصادی چنین حرف‌های بی‌ارزشی را بر زبان جاری می‌سازند. بله اگر این افراد بی‌خاصیت هم اگر درد دین،نان شبد، بی‌پولی را داشتند و اگر می‌دانستند که مریض باشی و پول نداشته باشی، بروی دکتر یعنی چه، چنین اراجیف و سخنان سخیف و بی‌ارزش را کنار می‌نهادند. واقعاً چنین افرادی از انسانیت به دور هستند. درد این انسان‌نماهای زالو صفت، پرخوری است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: باید توجه داشت اگر چه فعالیت‌های دشمن تأثیرات منفی فراوان در اقتصاد کشورمان دارد، اما متوجه ساختن‌ همه مسئولیت‌ها به دشمن و عدم برنامه‌ریزی و اقدام به هیچ وجه مورد تأیید نیست. به ویژه که برخی مشکلات اقتصادی صرفاً به دلیل وجود رانتخواری از سویی و ضعف دستگاه‌های نظارتی از سوی دیگر است. اینکه یک نفر 38000 سکه بهار آزادی خرید و احتکار کند، چه ربطی به دشمنان خارجی دارد؟!
??حجت الاسلام زاهدی مور اظهارداشت: رابعاً هماهنگی بین مردم و به ویژه مسئولان که رهبر معظم انقلاب هم اخیراً تأکید بیشتری داشتند، از راهکارهای مهم دیگر برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است.
??وی افزود:جلسه اخیر سران قوا در صورت ادامه و عملیاتی شدن، می‌تواند بسیار مهم باشد. همچنانکه سخنان رئیس قوه قضاییه را در همایش سراسری قضات به فال نیک می گیریم که ضمن هشدار به اخلالگران اقتصادی، آنها را مفسد فی الارض نامید و گفت: «خوب گوش کنید، پنبه ها را از گوش خود بیرون بیاورید. اخلال در نظام اقتصادی کشور، مجازات اعدام دارد. ما در اجرای این قانون تردیدی نداریم»
انتظار داریم که به این قانون با جدیت تمام و بدون اغماض عمل شود.
خامساً، کناره‌گیری‌ دولت از تولید و خصوصی سازی حقیقی تولید و اقتصاد و حمایت از تولید داخلی راهکار اساسی برای عدم وابستگی است. اما باید توجه داشت که رانتخواری و بلکه خوانخواری آن چنانکه برخی واحدهای تولیدی مانند ایران خودرو انجام دادند، به هیچ وجه مصداق حمایت از کالای ایرانی نیست. چنین اقداماتی همسویی با دشمنان خارجی ارزیابی می‌شود. اینکه بسیاری از قطعات را در داخل و به ریال تولید کنیم، به کارگرمان دویست الی سیصد دلار حقوق بدهند اما قیمت گذاری مبتنی بر ارز خارجی باشد، این حمایت از تولید کننده و مصرف کننده داخلی نیست، این شکستن کمر تولید و مصرف است.
??امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: ترمیم تیم اقتصادی مبتنی بر آرمان‌های انقلاب ، امام و رهبری و خواست مردم ، توجه به اولویت‌ها، هماهنگی بین مردم و مسئولان، خصوصی سازی حقیقی و کناره‌گیری واقعی دولت از تولید و بازار، حمایت از تولید و کالای ایرانی، نظارت‌های مستمر و بدون اغماض، مبارزه با رانتخواری از پیش شرط‌های اساسی نجات اقتصاد کشور است.


      

به مناسبت هفته قوه قضائیه غبار روبی مزار شهدا در شهر ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

 

 


      
   1   2      >