سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :157
بازدید دیروز :36
کل بازدید :892624
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 11:38 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

حجت الاسلام زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت 3 مرداد، 1 ذیقعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)‌ و روز دختر و آغاز دهه کرامت تأکید کرد: حضرت معصومه (س) الگوی بسیار مهمی در ارتباط با ولایتمداری  و ولایت‌پذیری است. تا جایی در این زمینه مقاومت نشان می‌دهند که جان خود را به خطر می‌اندازند. و بر همین اساس است که تنها امامزاده غیر معصوم زن است که از امام معصوم زیارتنامه مأثوره دارد. و زیارت او موجب وجوب بهشت بر زائر است. کجاست بدیل این الگو؟؟
*این الگوی بزرگ نیاز به الگوهای ساختگی را مرتفع ساخته است
وی با بیان اینکه این الگوی بزرگ نیاز به الگوهای ساختگی را مرتفع ساخته است، افزود: زنان و دخترانی که فرهنگ اسلامی، ایرانی را رها کرده و فرهنگ منحط غربی را برگزیده‌اند، شایستگی نخبه بودن و الگو بودن برای دختران ایرانی را ندارند. همه این‌ها مسئولیت سنگین مسئولان فرهنگی را در ارتباط با تبیین و ترویج سبک زندگی این بانوی بزرگ و کم‌نظیر حتی در بین اهل بیت علیهم السلام است.
*شناسنامه عبادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی یک منطقه نماز جمعه است
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:  نماز جمعه ضمن آن که یک عبادت منحصر به فردی عبادی و سیاسی است، شناسنامه عبادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی یک منطقه نیز محسوب می‌شود.
حجت الاسلام زاهدی پور  با گرامیداشت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نماز جمعه به تعبیر امام راحل از عنایات خداوند متعال نسبت به ایران اسلامی است. این نماز تأمین‌کننده تقوا و زندگی دینی حقیقی است. در عظمت این نماز عبادی و سیاسی همین بس که؛اولاً فرمان تعطیلی همه فعالیت‌های دنیوی جهت حضور در این نماز داده می‌شود. این در حالی است که در نمازهای دیگر اگر چه چنین چیزی مطلوب است اما آیات قرآن صریحاً به آن نپرداخته است.
وی افزود:  ثانیاً برگزاری با جماعت به عنوان رکن صحت این نماز نشان از جایگاه اجتماعی مهم این نماز و از طرفی اهمیت اجتماع مسلمانان در کنار هم است.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: ثالثاً  فعالیت دشمنان داخلی و خارجی در جهت تضعیف این نهاد مهم اجتماعی دینی شاهد دیگری بر اهمیت این فریضه عبادی و سیاسی است. سعی در کنار گذاشتن و حذف بعد سیاسی این نماز نیز از مصادیق تضعیف این نهاد دینی است که برخی شیاطین داخلی بر آن اقدام می‌کنند.
حجت الاسلام زاهدی اظهار داشت: نماز جمعه ضمن آن که یک عبادت منحصر به فردی عبادی و سیاسی است، شناسنامه عبادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی یک منطقه نیز محسوب شده و شرط لازم برای ارتقای جایگاه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک منطقه نیز به حساب می‌آید.
*  کسانی که با استناد به اسناد وزارت خارجه آمریکا، آیت الله کاشانی را متهم کردند، یا ساده لوح هستند، یا معاند|
وی  با اشاره به 30 تیر 26 شوال، سالروز بزرگداشت آیت الله کاشانی افزود: آیت الله کاشانی نقش مهمی در بصیرت‌افزایی وبیداری مردم ایران اسلامی داشت، قیام 30 تیر به رهبری ایشان که خود ایشان هم در این قیام کفن پوشیدند، نشان از خوی استکبارستیزی ایشان است که امام راحل در چندین نوبت به آن شهادت داده‌اند.  در عظمت جایگاه آیت الله کاشانی همین بس که امام راحل مخالفان ایشان را مسلمان نمی‌دانند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:  کسانی که با استناد به اسناد موهوم و ساختگی سعی در معرفی ایشان به عنوان یکی از عاملان کودتا علیه مصدق دارند، یا ساده لوح هستند و یا عالمانه و با نگاه عناد نسبت به علمای دین و بالمآل نسبت به انقلاب، این دیدگاه ها را ترویج می‌کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به آغاز هفته حج، اظهارداشت: حج در نگاه قرآن شعار اسلام است و تضعیف کنندگان حج یا ساده لوح و بیسواد هستند و یا اعتقاد به حج نداشته و بلکه در مواردی عناد دارند. و در برخی موارد هم به بهانه‌های ناسیونالیستی و ملی‌گرایی به چنین جوی دامن می‌زنند. نه قرآن و نه ائمه اطهار اجازه نداده‌اند با بهانه‌های واهی حج تعطیل و یا حضور شیعیان در اطراف کعبه کمرنگ شود. همه این‌ها خواست دشمنان اسلام است.
وی  با اشاره به پنج  مرداد سالروز عملیات مرصاد افزود:  عملیات مرصاد یکی از مهم‌ترین علمیات‌های جنگ تحمیلی بود. چرا که این عملیات مهر بطلانی بر کلیه تحلیل‌های کینه‌ورزانه دشمن بود. در عین حال به دلیل اینکه آخرین عملیات بود، تا حدی مظلوم هم واقع شده است. به نظر می‌رسد باید تلاش بیشتری برای تبیین زوایای این عملیات صورت گیرد.
*رییس جمهور با انتخاب وزرا امانتدار خوبی برای رای و اعتماد مردم باشد
خطیب جمعه ماهنشان گفت: در روزهای آتی شاهد تحلیف و تنفیذ ریاست جمهوری خواهیم بود، انتظار این است که رئیس جمهور منتخب با دقت و حساسیت لازم نسبت به انتخاب وزرا، امانتدار خوبی برای رأی و اعتماد مردم باشد. چرا که در منطق دینی، مسئولیت‌ها امانت هستند. حضرت امیر (ع)‌ در نامه به اشعث بن قیس نوشت: «و ان عملک لیس لک بطعم? و لکنه فی عنقک  امان? و انت مسترعی لمن فوقک»  رئیس جمهور منتخب باید بدون توجه به خواست جناح‌ها و گروه‌ها، بهترین‌ها و صالح‌ترین و امین‌ترین‌ها را معرفی کند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت:  قرارداد با شرکت توتال اگر چه پیامدهای مثبت فنی، اقتصادی، سیاسی دارد، در عین حال به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی خوبی در این زمینه برای مردم صورت نگرفته است. اگر هم محرمانه بودن بخشی از قرارداد ممکن است به دلیل حفظ اسرار اطلاعات ظرفیت‌های اقتصادی و نفتی و گازی قابل توجیه باشد، اما محرمانه بودن تبیین پیامدهای این قرارداد قابل دفاع نیست.
وی افزود:  باید به مردم تبیین شود که آیا تضمین‌های لازم از طرف مقابل برای حفظ اسرار و اطلاعات مذکور تأمین شده است.؟ قطعاً اگر وزارت نفت به این شبهات پاسخ منطقی دهد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

9999ljk

 

 


      

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان ماهنشان با محوریت یرنامه های سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام زاهدی پور در جلسه ستاد شئون فرهنگی با بیان اینکه امام جعفر صادق ع با تربیت چهار هزار شاگرد بنیان گذار حوزه های علمیه و مکتب تشیع است، اظهارداشت: مراسمی در سالروز شهادت امام جعفرصادق ع در نقاط مختلف شهرستان برگزار و از آحاد مردم خواسته شود در این مراسمات شرکت کنند چرا که با حضور در این مراسمات نقش و جایگاه اجتماعی و سیاسی بارزتر می شود.
وی افزود: ارگانهای مختلف غیر اسلامی و دشمنان تلاش دارند اسلام ناب محمدی را با ترویج اسلام رحمانی و … از بین ببرند و با ایجاد شبه و مباحثی با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی و … امروزه تمام همت خود را گماردند تا به نتیجه برسند اما اسلامی که غیر از اسلام 12 امامی باشد قطعا راه نجات نبوده و به ضلالت می کشاند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به جایگاه اجتماعی و سیاسی مردم ماهنشان گفت: مردم شهرستان ماهنشان متدین و معتقد به مبانی اصول نظام اسلامی هستند که سعی شود با شرکت در دیگر مجالس ائمه اطهار ع هم جایگاه اجتماعی آنها بروز پیدا کند.
فرماندار شهرستان ماهنشان نیز در این جلسه ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق ع گفت: برای برگزاری برنامه هایی از جمله شهادت امام جعفر صادق ع ، همچون برنامه ماه محرم و مراسمات ایام شهادت امام حسین ع که بین مردم جا افتاده و حضوری پرشور دارند، فرهنگ سازی شود تا در دیگر عزاداری های اهل بیت حضوری پررنگ داشته باشند.
نوری اظهارداشت: برنامه های از جمله آذین بندی سطح شهر و نصب بنرهای اعلان عزا ،سوگواری ،پیام تسلیت و یا پیام تبریک میلاد های اهل بیت ع چند روز مانده به مناسبت ها در برنامه های شهرداری و دهیاری ها باشد.
گفتنی است در این جلسه که به منظور سیاستگذاری برنامه های ایام شهادت امام صادق علیه السلام و دهه کرامت برگزار شد مصوباتی از جمله برگزاری مراسمات عزاداری امام جعفر صادق و جشن هایی در سالروز تولد حضرت معصومه س و امام رضا ع در مساجد برگزار شود، شهرداریها و دهیاریها در سطح شهر ها و روستاهای دارای دهیاری نسبت به این مناسبت ها آذین بندی کنند ،ایستگاه صلواتی در سطح شهر دایر شود، روسای ادارات نسبت به آذین بندی و نصب بنر مناسبت با ایام ذکر شده اقدام کنند


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به همراه بخشدار مرکزی از مسجد روستای بیانلو از توابع شهرستان ماهنشان باز دید کردند.

 

 


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به همراه برخی از مسئولین ادارات از دفتر هیئت نظارت شهرستان دیدار کردند.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب  از ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع عفاف و حجاب در مدرسه دخترانه بنت الهدی شهر دندی باز دید کردند.

  


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در ادامه سلسله مباحث عفاف و حجاب ضمن بررسی ادله قرآنی و روایی، حجاب و عفاف را مهمترین تأمین کننده سلامت و امنیت اجتماعی معرفی کرده و در نقطه مقابل بی حجابی را مهمترین عامل خروج جامعه از مسیر اصلی و انسانی خود ارزیابی کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماهنشان با استقبال از برخی اقدامات و اظهار نظر نیروی انتظامی مبنی بر حریم خصوصی نبودن خودرو ضمن تأکید بر این که بارزسی از خودرو قانون خاص خود را دارد تأکید کرد: مردم و مسئولان به ویژه قوه قضائیه باید حمایت عملی لازم را از این تصمیم داشته باشند و نیروی انتظامی هم باید در ارتباط با ناهنجارهای فرهنگی به ویژه فحشا برخورد قاطع با هنجارشکنان داشته باشد.
وی در ادامه ضمن حمایت از اقدامات و پیگیری های دلسوزانه نیروی انتظامی در ارتباط با عدم لزوم ثبت سند خودرو در دفتر اسناد رسمی و حذف هزینه های غیر ضروری از مردم خواست از مراجعه به دفاتراسناد رسمی برای ثبت سند خودرو خودداری کنند.
امام جمعه ماهنشان از خدمات آقای ملکی نزادشهردار ماهنشان و همکاران وی تشکر کرد. وی تأکید کرد با وجود برخی محدودیت ها در تخصیص اعتبار یه شهرداری ماهنشان، شهرداری ماهنشان در کنار کاستی های موجود،توفیقات زیادی را داشته است. اگر چه امید می رود با تلاش خودشهردار و حمایت مردم و مسئولان شاهد توفیقات بیشتری باشیم.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به بیست و سوم تیرماه، سالروز حماسه مردم در کور کردن چشم فتنه و دفاع از حریم ولایت تأکید کرد، این حماسه آزمونی بزرگ بعد از انقلاب اسلامی بود که مردم انقلابی و ولایتمدار ایران مدال پیروزی در آن را کسب و فتتنه گران بی آبرو و بی ارزش را مفتضح و رسوا کردند.
خطیب جمعه ماهنشان با گرامیداشت 26 تیر ماه، سالروز تأسیس شورای نگهبان، این نهاد معتبر ملی را هویت و شناسنامه اسلامیت و جمهوریت نظام معرفی کرده و خدمات ارزشمند این نهاد در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی را شناسنامه درخشان این نهاد ارزیابی کردند.
وی تأکید همین جایگاه مهم و بی نظیر شورای نگهبان است که دشمنان و هم پیاله های فتنه گر آنها بیشترین دشمنی را در طول تاریخ انقلاب با شورای نگهبان داشته اند؛ چرا که یکی از نقاط مهم تجلی ولایت مطلقه فقیه نهاد شورای نگهبان است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) افزودند: این امام بزرگ با تأسیس رسمی حوزه علمیه شیعه توانست بزرگترین احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) یعنی تشیع باشد.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان از جامعه القرآن ماهنشان دیدار کردند و در ادامه قرعه کشی جوایز برندگان مسابقه را تقدیم کردند.

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: برگزارى گردهمایى سالیانه گروهک تروریستى منافقین در روز 10 تیرماه در ویلپنت پاریس، یکروز پس از دیدار دکتر ظریف و امانوئل مکرون در کاخ الیزه، حاوى نکات قابل تامل فراوانى است که ابعاد آن مى‌تواند مورد بررسى قرار گیرد.
وی افزود: ما در حالی سکوت و انفعال دیپلماتیک پیش گرفته‌ایم که مریم رجوی در همین گردهمایی به جنایات تروریستی در ایران اعتراف کرد.
خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به  دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با رئیس قوه قضائیه گفت: مقام معظم رهبری به «حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر» اشاره و افزودند: برخی مکرراً می‌گویند بعضی اصول قانون اساسی معطل مانده است، اما گویا آن‌ها، اصل هشتم قانون اساسی را که مربوط به امر به معروف و نهی از منکر است، جزء اصول قانون اساسی نمی‌دانند و به این امر واجب توجه نمی‌کنند.ایشان با اشاره به حمایت بیانی و عملی خود از آمران به معروف، این کار را وظیفه‌ی قوه‌ی قضائیه خواندند.
وی افزود: فرمایش طعنه آمیز رهبر معظم انقلاب در ارتباط با عدم توجه به امر به معروف به عنوان یکی از اصول اساسی قانون اساسی، نشان از عدم رضایت ایشان از عملکردها در این زمینه است، جامعه غیر دینی جامعه حیوانی است و امر به معروف مهم‌ترین عامل تأمین تدین حقیقی جامعه است.
امام جمعه شهرسیتان ماهنشان گفت:  ما برای زباله کوه‌ها و بلکه برای کارهایی بسیار کم‌ارزش‌تر به نام ان جی او، هزاران میلیارد تومان بودجه تخصیص می‌دهیم و خرج می‌کنیم،  این در حالی است که این مقوله‌ها با همه اهمیتی که دارند، در مقایسه با امر به معروف خیلی بی‌ارزش هستند. قطره در برابر دریا هم نیستند. چرا که در بیان حضرت امیر (ع)، دستورات دینی با همه اهمیت بسیار زیاد خود، در مقایسه با امر به معروف و نهی از منکر،‌ قطره در برابر دریا هستند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت:  ما در مورد ngo  ها بودجه به نام کمک دولت مصوب می‌کنیم اما به امر به معروف و مسائل دینی که می‌رسد، با پزی شیطنت‌آمیز، وظیفه مردم معرفی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه  ببینید بودجه تخصیصی کشور در ارتباط با این مقوله چقدر است. و چقدر مسئولان محترم وقت خدمت به مردم را صرف خیانت به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند، به ضرس قاطع افزود: فرهنگ ایران اسلامی، امر به معروف است و اگر این فریضه احیا نشود، جامعه ما روز به روز در منجلاب فرهنگ حیوانی و غربی فرو خواهد رفت. خروج از این باتلاق هم به آسانی ممکن نخواهد شد.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: امر به معروف و نهی از منکر سیستم هوشمند و کم‌هزینه کنترل اجتماعی است که در پرتو حکمت الهی به جامعه اسلامی هدیه شده که برخی به جای ترویج آن به مبارزه با آن می‌پردازند، انتظار داریم، علما، بسیج، نیروی انتظامی با حمایت جدی قوه قضائیه، قوه مجریه و قوه مقننه، توجه بیشتری نسبت به امر به معروف و نهی از منکر کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه انگیزه‌های مختلفی برای مخالفت با فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، اظهارداشت: برخی به فکر جایگاه و پست سازمانی‌شان هستند، فکر می‌کنند اگر کسانی غیر از خودشان در ارتباط با مدیریت مسائل اجتماعی دخالت کنند، پز ریاست آن‌ها آسیب خواهد دید. فلذا به اسم اینکه همه چیز باید قانونی باشد، اصل این فریضه را زیر سؤال برده‌اند.
وی افزود: برخی‌ها هم اگر چه قدرت دارند، اما خودشان هم عامل منکر و تارک معروف هستند، فلذا اگر این فریضه ترویج شود، منافعشان به خطر می‌افتد. برخی اتفاقات اخیر شاهد این مدعاست. کسی که خود یا بستگانش اختلاس کرده، کسی که به فکر محرومان نیست،‌ کسی که خانواده‌اش در مسافرت‌های داخلی یا خارجی حیا و عفاف را رعایت نمی‌کند، کسی که تابع فرمان رهبری نیست، کسی که به جای شیفته خدمت بودن، شیفته و عاشق میز و ریاست است، طبعاً دل خوشی از امر به معروف و نهی از منکر نخواهد داشت.
امام جمعه ماهنشان ادامه داد:   برخی هم اصولاً مشکل معرفتی و اعتقادی دارند، بسیاری از پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی که دین اسلام و بالتبع علمای دین، مراجع و در رأس رهبری آن‌ها را آسیب و انحراف و گناه تلقی می‌کنند، آن‌ها تلقی از این پدیده‌ها ندارندو برخی هم چنان عاشق اصول و مبانی فرهنگی و کنترلی غرب هستند، که اصولاً چیزی غیر از اراجیف و خزعبلات به اصطلاح نظریه‌پردازان غربی را راهگشا نمی‌دانند، اصولاً برخی با همین فلسفه‌ها به تضعیف جایگاه روحانیت، مسجد و علمای دین می‌پردازند.

566666666666666655554


      

جلسه سر مربیان صالحین شهرستان ماهنشان  با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه  شهرستان ماهنشان برگزار شد.


      

خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.


      
   1   2      >