سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :106
بازدید دیروز :136
کل بازدید :895864
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 2:9 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

حجت الاسلام  و المسلمین زاهدی پور امام جمعه  ماهنشان در مراسم عزاداری و گرامیداشت شهادت فاطمه زهرا (س) در حوزه علمیه زینب کبری (س) ماهنشان اظهارکرد: حضرت فاطمه(س) با بصیرت ناب به دفاع از ولایت پرداخت، مبارزه شجاعانه و حق­طلبانه و الهام­بخش حضرت فاطمه ­زهرا(س)،نشانگر بصیرت لازم او برای مقاومت و بیدارگری در مقابل ظلم و جهل و عوام ­فریبی و در حقیقت تجلی ولایتمداری ایشان بود.
وی با اشاره به روز شهدا افزود: هستند کسانی که با تأسی از آن بانوی دو عالم در راه دفاع از ولایت و حرم امامت و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در راه خدا با آگاهی از جان شیرین خود می گذرند و صد حیف و افسوس به برخی ها و عوام جامعه که اظهار می کنند مدافعین حرم پول و هزینه می گیرند و در این راه قدم می گذارند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: ولایت پذیری و اعتقاد راسخ به امام زمان(عج) خود بارزترین مصداق و ویژگی حضرت زهرا علیهاالسلام می باشد و حال آنکه امروز که در عصر غیبت به سر می بریم، دوران تمرین ولایت پذیری است و در این عرصه از دوران باید تلاش کرد و  با پشتیبانی از ولایت فقیه پرچم اسلام را به دست صاحب الزمان (عج) رساند.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه پروردگار متعال، نبی مکرم اسلام و همه امامان به وجود حضرت فاطمه زهرا(س) افتخار می‌کردند چرا که او شخصیتی بی‌نظیر بود، اظهارکرد: در آیات و روایات معتبر آمده است که خداوند خطاب به پبامبر اکرم(ص) فرموده اگر فاطمه نبود تو و علی (ع ) را هم خلق نمی کردم .وی با بیان اوصاف حضرت فاطمه زهرا(س) اینکه خدا ترس، اهل عبادت و اطاعت از دستورات الهی بودند، تصریح کرد: اگر پیرو حضرت فاطمه زهرا(س) هستیم باید به دستورات دین عمل کرده و از بدی ها دوری جوییم.
امام جمعه ماهنشان گفت:  همسرداری و تربیت فرزند، دفاع از ولایت و عبادت و معرفت فاطمه زهرا (س) از ابعاد متعالی اوست بنابراین سبک زندگی فاطمی بهترین سبک زندگی بشر است و در این زمینه حتی علمای غیر مسلمان هم این نکته را مورد تأکید و تأیید قرار داده‌اند.حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: حضرت فاطمه به سبکی زندگی می‌کردند که نه تنها برای قرن 21 بلکه برای هزاران سال بعد هم کاربرد دارد، کافی است حقیقت سبک فاطمی را تبیین کنیم تا هوشمندترین انسان‌ها با شناخت این سبک متعالی تشخص دهند که سبک زندگی آن بانوی دو عالم بهترین سبک ها است.گفتنی است بانوان ماهنشانی و طلبه های حوزه علمیه زینب کبری (س) این شهرستان با مداحی اهل بیت عصمت و طهارت نیز دراین مراسم با سوگواری و مرثیه سرایی به عزاداری پرداختند.

 

100s30

100s29

100s28


      

مراسم دسته عزاداری دختر پیامبر(ص) با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، مردم ولایی و جمعی از مسئولان از مقابل مسجد جامع تا میعادگاه نمازجمعه  همراه با  نوحه‌سرایی و روضه حضرت زهرا(س) توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و با سخنرانی امام جمعه ماهنشان در مسجد ولیعصر(عج) برگزارشد. 

 

100s40

100s45100s57

100s55

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارکرد:
دشمنان ایران باید بدانند که ایران قدرت بزرگ منطقه بوده و از هیچ قدرتی در دنیا هراس ندارد.
وی با اشاره 22 اسفند روز شهدا با بیان اینکه اقتدار و سربلندی ایران مرهون از خودگذشتگی و خون پاک شهداست، افزود:امروز به برکت خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ایران اسلامی عزتمند است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:ارج نهادن بر مقام شهدا احیای فرهنگ شهادت است و زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان نیز کمتر از شهادت نیست.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهارکرد:
این اقتصاد مقاومتی است که براساس آن می‌توان تمدن اسلامی را به دنیا معرفی کرد بنابراین مسئولان باید به وظیفه خود در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی عمل کنند.
وی افزود: اولویت های دولت اقتصادی و خریدها باید متناسب با اقتصاد مقاومتی باشد لذا باید از نگاه تشریفاتی بعد از برجام پرهیز کرد.
خطیب جمعه ماهنشان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و 23 سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت:  حضرت زهرا (س) در دفاع از حریم ولایت به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به گفته پیامبر (ص) درباره جایگاه و منزلت بانوی دو عالم اظهارکرد: حضرت زهرا (س) در نزد پیامبر جایگاه ویژه ای داشتند اما متاسفانه این جایگاه بعد از وفات ایشان توسط برخی نادیده گرفته شد و بانوی دو عالم به دلیل مدافع ولایت بودن و از روی بغض برخی افراد کوردل به شهادت رسیدند.
وی افزود: مهمترین وظیفه امروزی ما در ارتباط با حضرت زهرا(س) درس آموزی از محتوای خطبه فدکیه آن بزرگوار می باشد که نیاز به تعـمق و تـحلـیلی گـسـترده دارد.
امام جمعه ماهنشان گفت: در زندگی حضرت فاطمه باید دقیق شد و زوایای زندگانی پر افتخار آن بانوی بزرگ مطالعه و دقت قرار بگیرد، با نگاهی نو آن زندگی را شناخت و فهمید و به معنای واقعی کلمه آن را الگو قرار داد.


      

رئیس بنیاد شهید شهرستان ماهنشان به همراه جمعی از خانواده شهدا به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

کارکنان اداره منابع طبیعی شهرستان ماهنشان به مناسبت هفته منابع طبیعی با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 


      

مراسم نمادین درختکاری به یاد شهدای ماهنشان و شهدای گمنام در جوار مزار مطهر شهیدان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و  مسئولین و مردم ماهنشان برگزارشد.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به هفته منابع طبیعی و حفظ آن، گفت:در این ارتباط لازم است کسانی که به کانون‌های قدرت وصل هستند نیز به قانون تمکین کنند، چرا که یکی از زمینه‌های تخریب این منابع مهم خدادادی این‌ها هستند .
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرماهنشان در خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی با اشاره به 15 اسفند 25 جمادی‏الاول روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی اظهارکرد:طبیعی از چند جهت اهمیت داشته و لازم است در حفظ، نگهداری و تقویت آن بکوشیم.
وی افزود: اولا یک نعمت الهی است و اسراف و تبذیر نعمت‌های الهی حرام است و هیچ کس چنین حقی را ندارد، حتی اگر ملک شخصی باشد به اضافه اینکه منابع طبیعی ملک شخصی نبوده و از آن امام زمان (ع) و در زمان غیبت در اختیار ولی فقیه است و البته در زمان حکومت طاغوت چون حکومت نامشروع بود، شاید حساسیت علمای دین هم روی آن نبود .
خطیب نمازجمعه ماهنشان گفت: منابع طبیعی عامل حفظ حیات است و ما حق نداریم زمینه حیات خود و حتی آیندگان را از بین ببریم، فلذا باید به گونه‌ای استفاده شوند که این استفاده همیشگی باشد، همچنانکه ما اموال شخصی‌مان را هم یک روزه از بین نمی‌بریم.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: بنابراین درختکاری و زراعت عبادت است و خداوند خودش را هم زارع معرفی می کند،« ام تزرعونه ام نحن الزارعون»
وی افزود: از بین بردن هر یک از بخش‌های منابع طبیعی، از بین بردن اکو سیستم و مجموعه حیات است. و با از بین بردن یک بخش، بخش‌های دیگر نیز با چالش مواجه خواهد شد، چرا که یک مجموعه نظام‌مند است.
امام جمعه ماهنشان گفت: از طرفی منابع طبیعی هم ثروت ملی است و هم تولید ثروت می‌کند، از بین بردن سرمایه هم عاقلانه نیست و اینکه حفظ منابع طبیعی و ترویج درختکاری باید به یک فرهنگ تبدیل شود.
حجت الاسلام زاهدی پور خاطر نشان کرد: میانگین سرانه فضای سبز جهانی 6000 متر مربع است که سهم سرانه ایران 2000 متر و سهم استان زنجان 1200 متر است.
وی اظهارکرد: یکی از مهمترین‌ راه‌های حفظ این منابع تمسک به دین است و تا زمانی که دین و فرهنگ دینی در کشور ما مظلوم است، این تخریب‌ها هم ادامه خواهد داشت، مگر این که از طریق توسل به زور باشد، که مضرات آن برای نظام اسلامی بیشتر از منافع خواهد بود.
خطیب نمازجمعه ماهنشان با اشاره به 14 تا 20 اسنفد،‌هفته احسان و نیکوکاری، گفت: در این زمینه لازم است به ترویج کمک به مستمدان بپردازیم، اگر چه برخی از امور خیر مستحبی هستند، اما با توجه به لازمه‌های منفی ترک این اعمال خیر، مؤاخذه الهی حتمی است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: کمیته امداد امام خمینی نهادی است ملی که یادگار امام و انقلاب است، از این رو مهمترین نهاد خیریه، کمیته امداد است.
وی تأکید کرد:کمیته امداد نباید تحت الشعاع نهادهای خیریه قرار گیرد، اصولا این نهاد و صندوق‌ها آن با هیچ مرکز خیریه‌ای قابل مقایسه نیست و بر این اساس لازم است از رشد بی‌رویه و غیر اصولی مراکز خیریه جلوگیری شده و نظارت دقیق بر فعالیت‌های مالی این مراکز صورت گیرد که در غیر این صورت آسیب‌های جدی در طولانی مدت متوجه مستمندان و نیازمندان خواهد شد.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به 18 اسفند 28 جمادی‏الاول روز بزرگداشت سیدجمال‏الدین اسدآبادی‏، گفت:تنها راه نجات مسلمانان ، تمسک به اسلام واقعی و وحدت است، سید جمال هم دنبال این راه بود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: و چون از اسلام دور شده‌اند، امروز می‌بینیم که سران بی‌غیرت و شهوتران شورای همکاری خلیج فارس، به جای محکومیت جنایات استکبار، هم نوا با اربابان ظالم خود، حزب الله لبنان را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی می‌کند.
وی ضمن تشکر از محکومیت این جنایت توسط وزارت امور خارجه، افزود: انتظار می‌رود، فعالیت‌های بیشتری در این زمینه صورت گیردو البته این دریوزگی، در واقع، درماندگی بیشتر برای سران شورای همکاری و ممالک‌شان خواهد بود.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به سالروز تأسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: مساجد نقطه عزیمت فرهنگی دینی هستند و باید تقویت شوند که البته جریان فعلی مورد قبول نیست چرا که محور مسجد باید امام جماعت بوده و لزوما هر برنامه فرهنگی تحت نظارت او انجام شود و چون رعایت نمی‌شود،‌ ثمره زیادی هم برداشت نمی‌شود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: ابطال مصوبه افزایش جرایم رانندگی باشکایت چند شهروند از نشانه‌های مردم‌سالاری دینی است و البته درسی برای مسئولانی که به دنبال درآمدزایی از راه‌های غیر قانونی هستند.
*انتخابات رأی اعتماد به نظام اسلامی است
خطیب نمازجمعه ماهنشان با اشاره به برگزاری انتخابات 7 اسفندماه گفت: انتخابات رأی اعتماد به نظام اسلامی و به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک به ندای نظام اسلامی بود.
حجت الاسلام زاهدی پور تأکید کرد: از واژه برد و باخت و پیروزی و شکست در این انتخابات استفاده نکنید چرا که ملت ایران و همه کاندیداها پیروز میدان بوده و تنها شکست خورده انتخابات، دشمنان این نظام اسلامی است.
وی افزود: این انتخابات جایگاه والای مردم سالاری دینی را نشان داد و که مردم، نظام اسلامی را از آن خود می‌دانند و برای حفظ و تقویت آن می‌کوشند وتکلیف همه به ویژه مسئولان را برای خدمت هر چه بیشتر سنگین تر کرد.
امام جمعه ماهنشان در ارتباط با انتخابات از صدا و سسیما تشکر کرد و افزود: این تلاش‌ها نقش به سزایی در خلق حماسه فاطمی ایران اسلامی داشت.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به درگذشت سلحشور، کارگردان برجسته سینما اظهار کرد: باید گفت که سلحشور آبروی سینمای ایران بود، وی با وصیت خود به عدم دفن جنازه در قطعه هنرمندان پیام بسیار عمیقی داشت که همه هنرمندان به ویژه سینماگران باید بیدار شوند و این پیام را بشنوند.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: از طرفی سلحشور الگوی امر به معروف و نهی از منکر بود، او تلاش کرد یک صنف را از فساد و تباهی نجات دهد، اگر چه به همین علت مبغوض برخی کوته نظران شد.
وی افزود: سلحشور ثابت کرد که بر خلاف ظن باطل برخی سینماگران خودباخته، می‌شود، دیندار بود، و فیلم دینی ساخت و جهانی شد. تعابیر خبرگزاری‌های غربی و شرقی نشان از این ادعا دارد.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به فاطمیه و جایگاه ولایت گفت: مراسم گرامیداشت فاطمیه و عزاداری برگزار می شود و مردم ماهنشان در این زمینه واقعا فاطمی بودنشان را نشان داده‌اند.


      

جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اظهارکرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهم است، چرا که خداوند متعال خود را عامر به معروف و نهی از منکر معرفی می کند «ان الله یأمرو بالعدل و الاحسان…» بنابراین خداوند به خوبی ها امر می کند و فرق بسیاری با در خواست و هدایت دارد، چرا که اگر امر نبود عذاب نبود و اگر این امر اجرا شود و عملی باشد بهشت و رضوان پاداش آن خواهد بود.
وی با بیان اینکه باید شاخص‌های امر به معروف ارتقا یابد و نباید بگذاریم بعضی از شاخص‌ها به فراوانی برسد که باید حذف شوند، افزود: بی‌توجهی به این فریضه الهی هزینه‌های بسیاری را بر نظام و انقلاب وارد می‎کند.
امام جمعه ماهنشان گفت: اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر نه تنها یک قانون اجتماعی بلکه یک قانون الهی است که دین مبین بر آن تاکید بسیار ویژه‌ای دارد.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اجرای تذکر لسانی هر چند گاهی در سطح ماهنشان و لازمه اجرای امر به معروف و نهی از منکر بسترسازی است،اظهارکرد: برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر تعدادی از بسیجیان بازوبند متذکر لسانی ببندد و در سطح خیابان با دیدن مواردی تذکر دهد که اگر امر به معروف ترک شود دگرگونی ارزش‌ها اتفاق می‌افتد.




      

جشن نیکوکاری در شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و برخی از مسئولین ادارات برگزار شد.


      
   1   2      >