سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :99
بازدید دیروز :136
کل بازدید :895857
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 1:30 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار، حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان از اداره راه و شهر سازی شهرستان ماهنشان بازدید کردند. طی این بازدید، امام جمعه محترم شهرستان ضمن تبریک هفته حمل و نقل و روز راهدار و دریافت گزارش اقدامات لازم، توصیه های لازم را در جهت ارتقا و بهبود سطح خدمت رسانی به مردم در حوزه راه و راه سازی ارائه نمودند.

 


      

کارکنان اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار که به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار برگزار شد، در ابتدا آقای مهندس خلیلی به ارائه گزارش عملکرد اداره راه و شهر سازی شهرستان پرداخته و برنامه های پیش روی این اداره را تبیین کرده و آمادگی خود را برای خدمت هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان اعلام نمود.

در ادامه این دیدار، امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن تبریک روز نهم ربیع سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، و هفته حمل و نقل و روز راهدار، تلاش در تحقق جامعه مهدوی را یکی از مهترین وظایف منتظران ارزیابی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در ادامه ضمن تأکید براهمیت ساختاری راه در ارتباط با توسعه یک جامعه، راه سازی و راهداری را جهادی بزرگ در ارتباط با ارتقای سطح پیشرفت جامعه ارزیابی کردند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تأکید کردند. راه های کشور پیشانی و تابلو و نماد رشد جامعه بوده و اهمیت دادن به این مقوله می تواند در افزایش سطح امیدواری در رضایت افراد جامعه تأثیر اساسی داشته باشد.
ایشان افزودند راه سازی و حفظ و نگهداری راه ها و امداد رسانی به مسافران، نجات جان انسان هاست و این امر ضمن آن که یک واجب شرعی است، به معنای حفظ حیات کل جامعه است.
ایشان توجه به معنویات در جاده ها به ویژه احداث نمازخانه بین راهی را از اولویت های مهم راه های کشور به ویژه شهرستان ماهنشان برشمردند که این امر می تواند چندین برابر برخوردهای پلیسی آمار تصادفات را پایین آورد.


      

مردم  شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان ماهنشان  در اعتراض به کشتار وسیع و قتل عام شیعیان نیجریه با برگزاری تظاهرات،خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این گونه اقدامات و توطئه‌ها علیه اسلام و مسلمانان اعلام کردند
مردم ماهنشان با شعارهای وهّابی منافق، دشمن خلق و خالق، شیعه‌کشی می‌کند، ارتش نیجریه قاتل شیعیان است، جنایت آمریکا در همه جا عیان است، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود از دیگر شعارها بود.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته با شاره به 27 آذر شش ربیع الاول شهادت شهید مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه امروز به جای بومی کردن نظریه‌های علمی صرفا به ترجمه و باز تولید مبانی علمی غرب می‌پردازد.
وی افزود: همه می دانیم که بین حوزه و دانشگاه جنگ و دعوای ظاهری وجود ندارد، پس معلوم است که منظور امام (ره) چیزی فراتر از وحدت ظاهری است.
خطیب نماز جمعه شهر ماهنشان گفت: از آن جا که حوزه و دانشگاه دو محفل علمی هستند، منظور از وحدت، وحدت علمی است و به این معناست که دانشگاه باید با نگاه بومی خود، موضوعات را برای حوزه معرفی کرده و حوزه‌ ها نیز مبانی علمی علوم دینی را برای دانشگاه مهیا سازند، در این جاست که هم به روز شدن حوزه ها تحقق می‌یابد و هم دینی شدن دانشگاه‌ها شکل می‌گیرد.
حجت الاسلام زاهدی پور تصریح کرد: آن چه امام و رهبر معظم انقلاب می‌خواهند، همین است، محصول چه می‌شود؟ محصول همین مشکلات است. البته ممکن است به دلیل عدم تعارضات فرهنگی که بین این علوم و فرهنگ دینی وجود دارد، شکل مشکلاتی در غرب متفاوت باشد، اما در مملکت اسلامی این تعارضات مشکلات اجتماعی را به وجود می آورد.
وی تأکید کرد: نمود این تعارض آن جاست که مسئول مملکت اسلامی به ترویج مبانی غربی مشتاق است، مسئول در صدد تضعیف نماز جمعه است، بنابراین این تعارضات است که امروز برخی‌ها از این نظام ارتزاق می‌کنند و همزمان به دنبال رفع حصر فتنه‌ گران پلید هستند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به 29 آذر هشت ربیع شهادت امام حسن عسگری (ع) تسلیت گفت و اظهار کرد: ما هرچه داریم از مکتب اهل بیت علیهم السلام است و گرامیداشت ایام سوگواری و ولادت ائمه اطهار با ترویج مبنای زندگی و سیره آنها فرهنگ اصیل اسلام را گسترش می دهیم .
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به 30 آذر 9 ربیع الاول آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) را تبریک گفت و افزود: آن چه مهم است این است که نگذاریم برخی با حواشی ای که برای انتظار و مهدویت درست کرده‌اند، خود انتظار و مهدویت را فراموش کرده باشند، ترویج داده شود.
وی خاطرنشان کرد: آن چه مهم است این است که مهدوی باشیم، غیبت و مهدویت چیزی فراتر از دین نیست، انتظار آن ها از ما این است که ما مهدوی باشیم، سؤالات و شبهات غیرمفید و بعضا مضر را کنار نهیم و سعی کنیم جامعه را مهدوی کنیم. رنگ مهدوی رنگ خدایی است، و من احسن من الله صبغه .
خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان تأکید کرد: توصیه‌‌ای که به مسئولان دارم این است که در میان مردم باشند، بالاترین مصداق این موضوع، حضور در نماز جمعه است و فهمیدن درد مردم بسیار مهم است.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: سعی کنیم فضا را از خمودی، سستی و روزمرگی به سوی نشاط و سرزندگی حرکت دهیم که عدم حضور کافی در محل کار نیز معضلی دیگر در این شهرستان است.
وی با اشاره به شیعه شدن حدود 15 میلیون نفر در نیجریه با هدایت شیخ زکراکی با تکیه بر توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی و شخصیت امام راحل و رهبر معظم انقلاب، اظهارکرد: جریان کشتار شیعیان در نیجریه و ضمن آن که محکوم است، نشان دهنده نفوذ نظام و نظریه انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم و جایگاه والای ولایتمداری به صورت کلی و از طرفی دیگر احساس خطر دشمن از این حرکت است.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به شاخص های اقتصاد مقاومتی گفت: مردم هم در تجمل گرایی و رفاه زدگی بی تقصیر نبوده و این بیماری تا حدی در جامعه ما مشاهده می شود.
حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مردم هم باید به مسئولین کمک کنند و از موارد تجملی زیاد استقبال نکنند چرا که مسئولی می‌گوید، من با ماشین ارزان قیمت که در بین مردم حاضر می‌شوم، کمتر احترام می‌گذارند.
وی افزود: وقتی که مردم به مسئولی که خودرو ارزان قیمت سوار می شود، بها نمی‌دهند، لاجرم جامعه ما و مسئولین ما به سوی اسراف و تجمل خواهند رفت، اگر چه به لحاظ شرعی توجیه برای رفاه‌ زدگی مسئولان نخواهد بود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: از طرفی مردم هم با برخی مسئولان بی ‌احساس مسابقه تجمل ندهند، این بیماری در حدی در جامعه ما مشاهده می‌شود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: مسئله بعدی تولید گرایی هست، اسلام دین مولد است، خداوند کشاورزان را چرا دوست دارد؟، منتهی یک بخش مهم اقتصاد مقاومتی اخلاق‌مداری است.
برخی به بهانه تروریسم با اسلام مبارزه می‌کنند
وی با اشاره به حضور مسئولان در میان مردم، افزود: بالاترین، بی‌نظیرترین، بی‌بدیل‌ترین و عینی‌ترین حضور در میان مردم حضور در نماز جمعه است، بنده به عنوان فردی که بیشترین ارتباط با مردم را دارم، اعلام می‌کنم که مردم در این زمینه حداقل در ماهنشان رضایت چندانی ندارند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: قضیه شهرک نارداران به عنوان پوشالی جرایم سازمان یافته که در حقیقت مبارزه با دینداری، دینداران و عزاداری شیعیان است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: دولت آذربایجان تلاش دارد تا با کنترل شیعیان به ویژه عزاداری‌ها، به اصطلاح حرکت‌های انقلابی را خنثی کند، آن ها می‌دانند که اگر مردم، در مکتب سید الشهداء (س) پرورش یابند، انقلاب رهایی بخش تقریبا حتمی و غیر قابل کنترل خواهد بود.
وی تصریح کرد: این جنایات محکوم است و دولت و مردم هم باید به نحوی همراه با درایت، برنامه‌ریزی کنند.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به گزارش آمانو، افزود: گزارش آمانو بیش از آن که سفید باشد، سیاه و خاکستری است، موضع گیری منطقی در برابر این گزارش می‌تواند تبعات منفی آن را کاهش دهد، در عین حال بخش سفید این گزارش نیز اعتبار این نهاد بین المللی را به شدت دچار بحران کرد، چرا که اعتراف به عدم فعالیت نظامی هسته‌ای ایران در حالی است که حدود دو دهه بر طبل فعالیت نظامی کوبیدند.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: گزارش بی‏سابقه و تعجب‏برانگیزآمانو اعتبار این نهاد مهم بین‏المللی را در معرض آسیب جدی قرار داد و آشکارا نفوذ چند قدرت در این آژانس را به نمایش گذاشت.
وی اظهارکرد: حرف‏ شنوی آمانو از دولت آمریکا آن‏ قدر بی‏پرده صورت گرفت که اگر اسناد منتشرشده از سوی ویکی‏لیکس درباره وابستگی او به آمریکا را هم نادیده بگیریم، به همین نتیجه می‏رسیم که آمانو، مهره گوش به فرمان آمریکاست.
امام جمعه شهرستان ماهنشان افزود: از جمله موارد منفی موجود در گزارش آمانو، اشاره‏ای به‏ وجود مطالعات و تحقیقات در سطحی محدود و تا زمانی‏ خاص در رابطه با کاربرد های نظامی در فعالیت‏های هسته‏ای کشور است که اذعان می‏کند در برخی موارد، پنهان‏کاری‏ هایی وجود دارد و در برخی موارد همکاری‏هایی صورت گرفته است که این بحث تحت عنوان مطالعات ادعایی از نظر جمهوری اسلامی ایران مردود است.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: در این گزارش گفته شده است که ایران تا سال 2003 فعالیت‏هایی ساختاریافته در بعد نظامی هسته‏ای داشته که البته روی این قسمت از گزارش مانور زیادی صورت نگرفته است و می‏توان گفت که این نیز جزو مواردی است که آژانس به دو دلیل نمی‏توانسته است به آن اشاره کند.
وی اظهارکرد: اول این ‏که آژانس نمی‏توانسته است چنین ادعایی کند، دوم اگر چنین ادعایی کند، این موضوع بازهم مصداق انحراف محسوب نمی‏شود.
خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان گفت: آمانو در این گزارش بی‏ آن‏ که به هیچ‏گونه شواهد جدی و جدیدی استناد کند، نتیجه گرفته است که ایران قبل از سال 2009 درگیر یک سلسله فعالیت‏های مرتبط با ساخت سلاح هسته‏ای بوده که این فعالیت‏ها قبل از 2003 به‏ نحو سازمانی انجام می‏شده است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: از آنجا که این گزارش عنوان ارزیابی نهایی درباره مسائل حال و گذشته را دارد، می‏توان نتیجه گرفت آژانس رسما ایران را به تلاش برای ساخت سلاح هسته‏ای در گذشته متهم کرده است.
وی افزود: این اتهام از سوی ‏آژانس یک نتیجه‏گیری نهایی است و آژانس تحقیق بیشتر درباره آن‏ را لازم ندانسته است، این گزارش اگر با پاسخ جدی و قاطع ایران مواجه نشود، می‏تواند مبنایی برای وارد آمدن خسارت‏های بسیار جدی به اعتبار و امنیت ایران باشد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان تصریح کرد: متأسفانه مسؤولان وزارتخارجه ایران پاسخ درخور نداده‏اند، ایران طی سال‏ های گذشته تمامی اتها مات درباره وجود بعد نظامی در برنامه هسته‏ای اش را رد و اسناد مرتبط با این موضوع را ساختگی دانسته است.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: این گزارش یک زیرساخت فنی برای اعتبار زدایی از ادعاهای یک دهه‏ای نظام جمهوری اسلامی مبنی بر نبود هرگونه تلاش برای‏ ساخت سلاح هسته‏ای در هیچ زمانی در گذشته فراهم می‏کند، نتیجه عملی این گزارش این است که غربی‏ها ادعا خواهند کرد آمریکا کاملا حق داشته در برجام حقوق هسته‏ای ایران را به رسمیت نشناسد و بر اعمال محدودیت شدید بر آن اصرار بورزد.
وی در ادامه با اشاره به 20 آذر29 صفر، شهادت آیت‏الله سیدعبدالحسین دستغیب «سومین شهید محراب»، نماینده حضرت امام(ره) و امام جمعه شیراز توسط منافقین، اظهارکرد: این عالم بزرگوار با وجود جایگاه علمی بالا ولایت پذیری و دفاع از انقلاب را بالاترین وظیفه خود تشخیص داده و در این مسیر تا رسیدن به مقام رفیع شهادت، ایستادگی کرد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به21 آذر30 صفر، شهادت حضرت امام رضا علیه‏السلام، افزود:حضور امام رضا (ع) در ایران، غیر از اینکه جایگاه ایران اسلامی را منزلت بخشید، به لحاظ سیاست دینی نیز بسیار مهم بود. نوع پذیرش ولیعهدی مأمون، مسلمانان به ویژه پیروان ولایت را نسبت به جایگاه حکومت دینی و صاحبان اصلی این حکومت، آگاه کرد.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: حضور این امام بزرگوار در ایران اسلامی آن هم با این برنامه‌ریزی و به ویژه حضور خاص خود در نماز عید فطر و امتناع از ادامه و اقامه نماز، قطعا تأثیر فراوانی در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران داشت.
وی با اشاره به23 آذردوم ربیع‏الاول، اشغال بلندیهای جولان توسط رژیم نامشروع صهیونیستی، اظهارکرد:این اشغال در طول جنگ شش روزه اعراب با اسرائیل صورت گرفت، جولان از سه جهت برای رژیم اشغالگر مهم است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:اولا به لحاظ امنیتی جایگاه مهم دفاعی و امنیتی دارد، چرا که خاکریزی است وسیع و طبیعی که نفوذ در آن به آسانی امکان ندارد، دوم به لحاظ اقتصادی این منطقه سرشار از منابع زیرزمینی به ویژه نفت است که می‌تواند اقتصاد آینده این رژیم را تأمین کند. همکاری‌های مهمی در این زمینه بین آمریکا و رژیم صورت گرفته است، سوم اینکه به لحاظ فرهنگی، رژیم معتقد است این منطقه به لحاظ تاریخی یک منطقه عبری بوده و حتی مدعی است که تلفظ عبری آن هاگولان است، و این ادعای باطل پشتوانه هویت مهمی برای این رژیم بی‌هویت و بی‌پدر و مادر است.


      

آقای نیک بخش مدیر کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند./.


      

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ضمن تسلیت ایام صفر و 28 صفر ، حضور مردم در نماز جمعه را براساس درصد جمعیت پر رنگ دان024790234000000ستند و خاطر نشان کردند در برخی برنامه های فرهنگی استقبال مردم باید افزایش یابد. ایشان دین را بعنوان فرا نهاد عنوان کردند که در تمامی نهادهای اجتماعی از جمله آموزش،خانواده،اقتصاد و سیاست تأثیر دارد. وی افزودند: همه مردم باید مسئولیت پذیر باشند. ایشان به تفاوت مردم سالاری دینی و دمکراسی اشاره کرده و خاطر نشان کردند در دمکراسی تعیین صلاحیت افراد به دست سیاست مداران جامعه می باشد که خود امری نسبی بوده و معیاری ندارد و از نقص های دمکراسی محسوب می شود. اما در مردم سالاری دینی معیار مشخص برای حاکمیت و تعیین صلاحیت ها وجود دارد . ایشان یکی از عوامل افزایش مشارکت مردم در برنامه های مذهبی و فرهنگی را پیشقدم بودن مسئولین عنوان کردند و مراسم نماز ظهر عاشورا، عید فطر و استقبال از شهدای گمنام ماهنشان را بسیار با شکوه دانستند.
حجت الاسلام  زاهدی پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماهنشان با اشاره به مشارکت مردم و مسئولین در برنامه های فرهنگی، اظهارکرد: مسئولین شهرستان ماهنشان در برنامه های فرهنگی حضور کم رنگی دارند که باید نسبت به سمتی که پذیرفته اند احساس مسئولیت کنند چرا که یکی از مهمترین نشانه های توسعه یافتگی هر جامعه ای دستاوردهای فرهنگی آن جامعه و اهمیت دادن به آن است.
وی افزود: جوامعی که از نظر فرهنگی رشد کافی داشته اند در جنبه های دیگر نیز از سایر ملل جلوترند و زمانی ما می توانیم تأثیر گذار و موفق باشیم که در همه برنامه ها مشارکت داشته  و مردم را هم  در آن سوق دهیم .
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به فرا نهاد بودن دین گفت: دین فرا نهاد بوده و اگر بعضی ها دین را نهاد می دانند آن هم نهاد اجتماعی باید بدانند که در فعالیت های اجتماعی، اجتماع تغییر می کند و واقعیت های اجتماعی هم تغییر می کند در صورتی که دین یک فرا نهادی است که در سیاست، اقتصاد، خانواده و غیره تأثر گذار است.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به جامعه دینی و جایگاه انسان در آن، اظهارکرد: در تمام ادیان الهی بعد از مسأله خداوند متعال، انسان محوری ترین موضوع به شمار آمده است و آفرینش جهان،  فرستادن پیامبران و نزول کتاب های آسمانی برای رسیدن او به سعادت نهایی اش صورت گرفته است که در پیکره حاکمیت هم حضور دارد.
وی افزود: همه انسانها در پیشبرد مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی،  فرهنگی و اجتماعی جامعه خود نقش بسزایی دارد تک تک آنها با مشارکت که عامل موفقیت هم هست در توسعه و پیشرفت جامعه سهیم هستند.

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.

 


      

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: برآیند انتخاب نمایندگان خوب، داشتن مجلس خوب و توانمند است که در مسیر خدمت به مردم و نظام اسلامی ایفای نقش می کند.
«حجت الاسلام  زاهدی پور امام جمعه شهرستان در گفت و گو با خبر نگار اوج بیداری ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: جایگاه مجلس جایگاه قانون گذاری و نرم افزار همه قوا و همه کس در ارتباط با قانون که در مجلس تصویب می شود، دارای اهمیت است.
وی افزود: جایگاه مجلس

      

نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا

بخش از نامه : تحقیر فرهنگهای  غنی و اهانت به محترم ترین بخشهای آنها در حالی صورت می گیرد که فرهنگ جایگزین به هیچ وجه از ظرفیت جانشینی برخوردار نیست. به طور مثال، دو عنصر " پر خاشگری" و " بی بند و باری اخلاقی" که متأسفانه به مؤلفه های اصلی فرهنگ غربی تبدیل شده است، مقبولیت و جایگاه آن را حتی در خاستگاهش تنزل داده است. اینک سؤال این است که اگر ما یک فرهنگ ستیزه جو، مبتذل و معنا گریز را نخواهیم گنهکاریم ؟


      
   1   2      >