سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :156
بازدید دیروز :36
کل بازدید :892623
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 11:34 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین  زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: اصلی‌ترین محور سخنان ترامپ، القای دوگانگی در ایران و تفکیک بین انقلاب و مردم و بهره ‌برداری از دوگانگی توهمی‌ است.
وی با اظهارتاسف افزود: واقعاً جای تأسف است که رئیس جمهور یک کشوری که خود را ابرقدرت می‌داند، از اولی‌ترین اصول حاکم بر ایران اسلامی و وضعیت جامعه انقلابی ایران اطلاع ندارد. و یا اینکه به زغم خود با فرض محال دوگانگی ذهنی و خیالی در صدد ایجاد دوگانگی است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اما ترامپ با دست چدنی که البته بر روی آن دستکش مخملی پوشیده است، در صدد فریب افکار عمومی ایران است این در حالی است که سخت در اشتباه است، چرا که نه چنین واقعیتی وجود دارد و نه ملت ایران برای ترامپ چنین شأن و جایگاهی قائل است که با چنین القائات احمقانه‌ای از ارکان اساسی انقلاب مانند ولایت فقیه و سپاه جدا شود.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه، خوشبختانه یک اتفاق نظر در ایران وجود دارد و آن این‌که قریب به اتفاق مردم ایران نسبت به آمریکا تنفر دارند و البته این تنفر با حضور ترامپ شاخدار بیشتر شده است، اظهارداشت: قابل کتمان نیست که امروز ترامپ شاید بعد از بوش منفورترین رئیس جمهور آمریکا در دیدگاه مردم ایران است.
وی افزود: البته در عین حال ما انکار نمی‌کنیم که همیشه تفاله‌های بی‌مصرف در میان هر ملت و جامعه وجود دارند و ایران هم از این قاعده مستثنا نیست. آن چه مهم است این است که این تفاله‌های نوکر غرب، در برابر قدرت الهی ملت ایران آن چنان بی‌مقدارند که در دریای خروشان اقتدار ملت ایران غرق شده‌اند.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: به لحاظ دیپلماتیک هم باید مواظب باشیم فریب لفاظی‌های اروپا را نخوریم. آن چه از اروپا انتظار می‌رود این است که فراتر از تأیید یا حمایت از برجام در برابر آمریکا موضعگیری کرده و گاوبازی‌های ترامپ را محکوم کنند. به اضافه اینکه آن‌ها تلاش دارند با ماهی گرفتن در آب گل آلود به مسائل دفاعی و موشکی ما ورود پیدا کنند، که این خط قرمز است و ملت ایران چنین اجازه‌ای ندارند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: مجددا اعلام می‌کنیم که ما دلبسته برجام نبوده و نیستیم. مطمئن باشید که غرب بسیار نگران‌تر است؛ دست و پا زدن اروپا دال بر همین واقعیت است. و البته موضعگیری ترامپ هم یک نمایش نظامی است، تا اقتصادی و برجامی، فلذا تحریم سپاه را اعلام کرد.
وی افزود: چرا که در دور گذشته، اوباما و جان کری و برخی دیگر از مسئولانشان اعلام کردند که ادامه تحریم ایران امکان ندارد؛ چرا که از سویی کشورهای بزرگی مانند چین و روسیه به تحریم آن‌ها تمکین نمی‌کند، از طرفی تحریم‌ها به معنای کاهش نقش اقتصادی دلار و به تبع آن ورشکستگی اقتصادی برای آمریکاست.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اروپا هم ناچار است برجام را حفظ کند؛ چرا که از دست دادن برجام به معنای از دست دادن بازار بزرگ ایران است و این یعنی فاجعه برای اروپا، به اضافه اینکه برجام برای آن‌ها یک برگ برنده است که بر اساس آن توانستند نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران را تسهیل بخشند. و آن چه در یک کلام در حال اتفاق افتادن است، دعوای زرگری است تا یک واقعیت مشت پرکن.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: آن چه مهم است بدانیم که تنها راه سعادت ایران تکیه بر قدرت الهی مردم در کنار اطاعت از فرامین ولی فقیه است. واقعا ولایت و رهبری پشتوانه عظیمی است و آن چه دشمن را عصبانی کرده همین نعمت بزرگ الهی است. در عین حال همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: باید سعی کنیم هر نوع وابستگی را از بین ببریم.
وی افزود: تجربه بزرگ و تکراری دیگری هم برجام به ما داد و آن اینکه ثابت کرد اعتماد به دشمن خطاست و دشمنی آمریکا با ایران با برجام و مانند آن تمام نشدنی است. و همین مسئله بود که برای برجامی که خسارت محض بود، کارکرد و بها داد. امروز برجام بالاترین مصداق دشمنی و فریبکاری آمریکاست.
خطیب جمعه ماهنشان با بیان اینکه تصویب کاپیتولاسیون سندی ننگین برای سلسله پهلوی و در عین حال برای آن‌هایی است که سعی دارند، ایران زمان طاغوت و سلسله پهلوی را مظهر قدرت و عزت معرفی کنند، گفت: همچنانکه مبارزه با کاپیتولاسیون هم سند افتخار انقلاب اسلامی است که مبنای حرکت خود را از عاشورای حسینی گرفته است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: تشکیل موکبی به نام ماهنشان در عتبات عالیات در ایام اربعین یک افتخار است و انتظار این است که مردم حسینی ماهنشان از آن چه که در اختیار دارند، در ارتباط با کمک به این موکب که از زائران و عزادران و مهمان اباعبدالله الحسین (ع) پذیرائی خواهد کرد، مضایقه نکنند.


      

کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و آموزش فقه در بازار برای بسیج اصناف در حسینه ثارالله  با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پوری امام جمعه شهرستان برگزار میشود

 


      

به مناسبت روز دامپزشکی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان و مدیر کل دامپزشکی استان زنجان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

جلسه کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.


      

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماهنشان  با بررسی آسیب های اجتماعی واحدهای تولیدی استخرهای پرورش ماهی در ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در دفترامام جمعه برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان، در این جلسه ضمن تشریح آسیب های استخرهای پرورش ماهی و مزایای آن بعد از ارائه راهکار ها و پیشنهادات از سوی  اعضا مصوبات جلسه را جمع بندی کرد.
وی با بیان اینکه برخی از مشاغل ها و حاشیه نشینی ها مشارکت های اجتماعی را تهدید می کند، افزود: استخر پرورشهای ماهی که در باغ های کشاورزی در شهرستان ماهنشان وجود دارد و اکثر آنها در حاشیه شهر هستند، افراد کارگر و صاحبانی که فقط در خانه باغ های خود زندگی می کنند و به امورات ماهی و … می رسند در مسائل و مشارکت های  اجتماعی و … مورد آسیب هستند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه هر فردی اجتماعی است که در قالب الگوهای فرهنگی و اجتماعی زندگی کند، گفت: وجود استخرهای پرورش ماهی برای این شهرستان به لحاظ اشتغال زایی و توسعه اقتصادی ظرفیت مناسب و خوبی است اما هر فرصتی تهدیدی دارد که یکی از این موارد، گرفتار شدن افراد به دام اعتیاد، دور بودن از خانواده و مشکلات دیگر و عدم مشارکت های اجتماعی که این  به تنهایی می تواند مشکلاتی در آینده این افراد را تهدید کنید.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: برای جلوگیری از بوجود امدن برخی ناهنجاریها برای کارگران و صاحبان استخرهای پرورش ماهی نشست های توجیهی، تهیه و توزیع بروشورهای اجتماعی در قالب مهارت های اجتماعی، تحقیق میدانی و … برای انتخاب کارگر، نظارت بر انتخاب کارگر و …، پیگیری مشکلات و حق و حقوق آنها و بیمه این افراد، توجیه صاحبان استخرها از هنجار های فرهنگی در برنامه باشد.
وی با بیان اینکه باید از سوی دستگاههای دولتی مسائل و موارد فرهنگی را حمایت کنند، افزود: برای مصلی شهرستان ماهنشان هیچ ریالی حمایت مالی نشده است که عدم حمایت های مالی در مسائل فرهنگی هم یکی از آسیب ها است.
گفتنی است ارائه مقالات و تحقیقات میدانی توسط دانشجویان در دانشگاهها با موضوع آسیب شناسی آبزی پروری
هم از مصوبات این جلسه بود.

 

 

 


      

خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: اگر چه برجام برای ایران نتایج چندانی نداشته، اما این توافق می تواند محک و معیاری مجدد برای ارزیابی آمریکا تلقی شود. به عبارت دیگر امروز موضع ترامپ هر چه باشد، ایران همان ایران است، و آن که باید منتظر باشد، خود آمریکا و آمریکاییان هستند.
وی افزود: حرکت غلط ترامپ مهر تأییدی مجدد بر توحش و ددمنشی آمریکا بوده و گامی دیگر در جهت انزوای دولت ظالم آن در برابر دیدگان جهانیان خواهد بود. چرا که امروز همه کشورها به این باور رسیده‌اند که ایران به عنوان یک کشور مقتدر از هیچ گامی در جهت حل مسالمت‌آمیز مسائل ملی، مطنقه‌ای و بین المللی فروگذار نمی‌کند.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: در عین حال ما به عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه‌ نگران موضعگیری این آدم بی‌عقل نیستیم، چرا که قدرت ایران آن چنان فراگیر شده که با موضعگیری ترامپ و غیر او متزلزل نخواهد شد. بلکه بر عکس امروز توپ در زمین آنان است و ما با آرامش خیال به مدیریت کشور خود می‌پردازیم.
حجت الاسلام زاهدی پور بیا بیان اینکه آمریکا و هم پیمانانش هستند که باید نگران و مضطرب باشند، اظهارداشت: این آمریکاست که از سر ضعف و زبونی در برابر قدرت ولایت در ایران دچار درماندگی شده است. و از سر زبونی، خواری و درماندگی در باتلاق هلاکت دست و پا می‌زند و البته این دست و پا زدن موجب فرورفتن هر چه بیشتر خواهد شد.
وی افزود: تروریستی خواندن نیروی ولایی سپاه از سوی ترامپ نه یک تهدید برای سپاه قدرتمند بلکه مهر تأییدی بر قدرت بی‌نظیر سپاه از سویی و اعلام ضعف در برابر آن در نقطه مقابل است و این همان چیزی است که امام فرمود: اگر سپاه نبود، کشور نبود. اینجاست که باید قدردان نعمت ولایت و رهبری بود و مردم ما قدردان هستند. و توطئه‌ها و فتنه‌ها را روز به روز خنثی خواهند کرد.
*تفکیک بین انقلاب و رهبری یک خیال باطل است
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: امروز ایران بدون انقلاب و انقلاب بدون رهبری همان چیزی است که دشمنان خارجی می‌خواهند. اهالی سقیفه و فتنه‌گران انگشت‌شمار داخل ایران هم به پیروی از اربابان غربی خود در پستوهای گند خود، در تلاشند تا تئوری تفکیک بین رهبری و انقلاب را در جامعه عملی کنند. این همان چیزی است که سقیفه صدر انقلاب آن را عملی کرده و امیرمؤمنان را خانه نشین کردند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: باید توجه کرد که تفکیک بین رهبری و انقلاب بدترین خیانت به اسلام و انقلاب است؛ مردم بصیر ایران هم به این نکته آگاهی کامل دارند، و انقلاب بدون ولی را موجود زنده بدون سر می‌دانند. همچنانکه تفکیک بین امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای مدظله یکی از بدترین حربه‌های دشمن است.
وی با تبریک روز دامپزشک، افزود: بهداشت دام تضمین کننده و پیش شرط لازم برای بهداشت و سلامت انسان است، رعایت بهداشت در حدی که تضمین کننده سلامتی باشد، واجب است؛ فلذا لازم است دامداران محترم نگاه امانتدارانه به دام داشته باشند. زحمات اداره دامپزشکی و دامپزشکان با توجه به امکانات بسیار محدود منطقه بسیار قابل توجه و ستودنی است.


      

سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند در این دیدار امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به ظرفیت و جایگاه روحانیت در جامعه، گفت:در شهرستان ماهنشان کمبود روحانیت وجود دارد و یا برخی از روحانیون که در این شهرستان هستند غیربومی بوده و به طب آسیب ها و مشکلاتی خواه یا ناخواه پیش خواهد آمد .
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: برای جلوگیری از آسیب ها و مشکلات نفراتی را از بین برداران علاقه مند بومی برای تحصیل در حوزه علمیه به استان فرستادیم و حوزه علمیه خواهران را نیز در این شهرستان تاسیس کردیم تا جای کمبود علما و روحانیون پر شود.
وی با اشاره به فعالیت برخی ها علیه انقلاب و رهبرانقلاب، افزود: یکی از آسیب ها و ایجاد تفرقه ،این است که برخی ها در مخالفت با مقام معظم رهبری حرکت هایی را انجام میدهند که نباید رشد پیدا کرده و جامعه را دچار هرج و مرج کنند، هستند کسانی که می خواهند انقلاب و رهبری را تفکیک بدهند و با این عنوان مطالبی را به خورد مردم بدهند اما باید بفهمند که تفکیک انقلاب و رهبری غلط بوده و این نشان دهنده این است که انقلاب را متوجه نشدند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان از سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی خواست با استفاده از ظرفیت های هیات امنا و …با احیاء دوباره و بازسازی ساختارهای زیربنایی و تقویت نقاط قوت و احیانا ضعف گذشته ها را به صورت انقلابی برطرف کند.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه رییس اداره تبلیغات اسلامی به عنوان یک روحانی انقلابی می تواند در جامعه تاثیر گذار باشد، اظهارداشت: حجت الاسلام صفی یاری یکی از نفرات انقلابی برای نظام و استان زنجان است که با داشتن روحیه انقلابی گری به صورت عالمانه، جامعه شناسانه، مبانی شناسی و … که در سخنان و تحلیل های سیاسی که انجام دادند قابل مشهود بوده ستودنی است و مایه مباهات و افتخار برای نظام و استان است.

 


      

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای ماهنشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در این مراسم اظهار داشت: امنیت و اسایش حاکم در این کشور امروزه با حضور تک تک نیروهای نظامی و انتظامی رقم خورده است.وی افزود: اسلام و انقلاب اسلامی باطل کننده همه نظریات و از همه مهمتر نظریات غربی است.حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت؛ شهدا به خاطر حفظ ساختارهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و در مسیری که پویاست جانفشانی کردند.


      

جلسه هیئت مدیره جامعه خیرین حوزه ساز استان زنجان

 


      

به مناسبت هفته ناجا حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان با آقای محمدی جانباز 51 درصد دفاع مقدس سرباز نیروی انتظامی در روستای دوزکند دیدار کردند.

 


      
   1   2   3      >