سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :283
بازدید دیروز :177
کل بازدید :896449
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/5    ساعت : 10:15 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

رئیس و کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان ماهنشان به مناسبت روز دامپزشکی  با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

جلسه شورای زکات شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و سایر اعضای شورای زکات در دفتر امام جمعه شهرستان برگزارشد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: باید فرهنگ سازی شود تا متولین و دارائیان جامعه در راستای فقر زدایی تلاش کنند.
 حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به نتیجه فقر زدایی افزود: همه مسلمانان خصوص کسانی که ثروتمند هستند تلاش کنند تا فقیری در جامعه نباشد تا فرزندان اگرچه فقیر هم نباشند حداقل در آرامش به سر ببرند و برای کشوری که به نام امام زمان (عج) و نظام جمهوری اسلامی است به لحاظ ملی افتخاری هم برای کشور باشد.
وی تصریح کرد: باید درجامعه فقر را تعریف کرد تا هر سود جویی نخواهد خود را به شکل فقیر درآورد و از این راه درآمد زایی کند چرا که این طور افراد  به شکل های مختلف ضمن اینکه مسئولین جامعه ی خود را زیر سوال می برد ، ظاهر شهر را هم بد جلوه می کند .


      

به مناسبت هفته نیروی انتظامی کارکنان نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ماهنشان ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: آغاز ماه محرم، فرصتی است برای باز تعریف فرهنگ دینی به ویژه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.
وی گفت: بالاترین پیام سید الشهدا (س) و عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود  و اگر قیام سید الشهدا عظمت دارد، نشانگر عظمت امر به معروف و نهی از منکر است و انتظار این است جلسات و مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر جدی گرفته شود.
امام جمعه ماهنشان گفـت:  برخی آسیب‌های اجتماعی  در حال رشد است  و البته با انکار واقعیت‌های اجتماعی چیزی عوض نخواهد شد،برخی مهاجران به ویژه مهاجران موقت در تلاش برای تغییر چهره فرهنگی شهرستان هستند و انتظار این است که بسیج و نیروی انتظامی فعال‌تر باشند و  پدران و مادران هم فرزندان و عزیزان خود را دریابند.
زاهدی پور در ادامه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت: رهبر انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگان دانشگاه امام حسین (ع) با تأکید بر لزوم آمادگی‌های روزافزون «ایمانی و اعتقادی»، «علمی و فنی» و «سازمانی و انضباطی» نیروهای مسلح و انتقال تجربیات گران‌بهای دفاع مقدس به نیروهای جوان، تأکید و امروز ملت ایران به‌دلیل پافشاری بر اسلام، استقلال، ارزش‌های والای خود و اعتقاد به حاکمیت دین خدا، با جبهه‌ی وسیعی از دشمنان مواجه است و نیروهای مسلح باید همواره آماده‌ی ایفای نقش خود در صورت نیاز باشند.
وی همچنین به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس اشاره کرد وگفت: رزمایش  الی بیت المقدس نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی است، بر اساس چارچوب سیاسی ولایی، آمادگی دفاعی و نظامی باید به گونه‌ای باشد که در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد کند. دشمن اگر نترسد، می‌ترساند و آسیب هم می‌زند.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: امام راحل با تعریف بسیج و طراحی الگوی دفاعی بی‌بدیل همه معادلات نظامی و سیاسی دشمنان را باطل کرد به گونه‌ای که برخی دوستان هم باور نداشتند که با دست خالی بتوان این چنین حماسه بزرگ تاریخی را آفرید.
زاهدی پور همچنین با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: حقیقتا امنیت یک نعمت بزرگ و هدیه ای است بزرگ که خداوند در شأن انسان‌های بزرگ و با ایمان معرفی می‌کند  و البته بالاترین امنیت اخلاقی و معنوی است که می‌تواند تمام حوزه‌های امنیت را پوشش دهد.
وی همچنین با اشاره به روز روستاو عشائر گفت: روستائیان تولید کننده هستند و خداوند تولید کنندگان را دوست دارد به همان اندازه که انسان های سربار را دوست ندارد،
روستائیان به این مسیر خود ادامه دهند و مسئولان هم مشکلات سر راه را کاهش دهند.
امام جمعه ماهنشان گفت: پیشنهادات و انتقاداتی که در نماز جمعه‌ها صورت می‌گیرد، بسیار سازنده و از روی دلسوزی است و بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون این راهنمایی‌ها و انتقادات است، تجربه تاریخی به ویژه دو سال آخر دولت دهم نشان داد که نهاد امامت جمعه به هیچ جناحی وابسته نبوده و دغدغه‌ای جز اسلام، انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری ندارد.


      

 حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  در مراسم یادواره هشت شهید روستا یخیر آباد اظهارکرد: دوران دفاع مقدس در برگیرنده بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی است و این بخش تاثیر پایداری بر سرنوشت کشور ما داشته و خواهد داشت. لذا برای حفظ و انتقال ارزشهای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده بایستی این فرهنگ با دقت در برنامه ریزی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود:
هدف از برگزاری این محافل انتقال پیام شهدا به نسل‌های آینده جامعه است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه با برگزاری برنامه های فرهنگی و معنوی باید در مقابل تهاجمات فرهنگی و نرم دشمن باید ایستاد،  گفت:
ولایت‌پذیری و اطاعت از رهبری در زمان خود مهم‌ترین ویژگی شهدای دفاع مقدس بود که اگر این اعتقادات در جامعه ما همچنان پابرجا بماند در برابر وسوسه‌های دشمن آسیبی نخواهیم دید.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: امروز ما در جامعه ای در حال گذر بسر می بریم و بسیاری از ساختارهای موجود در حال تغییرات نسبتا محسوسی است. لذا غفلت امروز افراد انقلابی فردای تلخی را به دنبال خواهد داشت، چون معاندان و مغرضان در کمین هستند تا غیر واقعی ها را به نسل آینده ارائه داده و حماسه دفاع مقدس را کمرنگ جلوه دهند و این درحالی است که دفاع مقدس می تواند برای نسل های آینده هم موجب افتخار و مباهات باشد.
وی بابیان اینکه اگر مقاومت رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس نبود،  امروز استکبار به خود اجازه می‌داد که به خاک کشور ورود فیزیکی داشته باشد، گفت: اگر امروز دشمنان انقلاب اسلامی منفعلانه در مقابل ایران قرار دارند فقط به خاطر ایستادگی ملت در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی است که با شگردهای مختلف می خواهند این مقاومت و ایستادگی را کمرنگ و کمتر کنند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه شهیدان ما بصیر بودند گفت: اگر امروز به دنبال آن هستیم که همچون جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس به پیروزی برسیم باید، مثل شهدا با بصیر، انتخاب درست مسیر، با ایمان، وحدت و  اتکا به ظرفیت و توان داخلی داشته باشیم.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: فرهنگ دفاع مقدس به واسطه ریشه و خاستگاه های تاریخی خود نوعی فرهنگ دینی و ملی است و می تواند الگویی برای حفظ تمامیت ارضی کشور در مقاطق مختلف باشد. این فرهنگ دارای مشخصه ها و ویژگی هایی است که با دیگر فرهنگها و حتی فرهنگ مقاومت و پایداری دیگر کشورها متمایز و ویژه شده است، بنابراین باید درست و صحیح به نسل آینده و نسل امروز جامعه انتقال داده شود.

 

1395773

1395774

 

 

 


      

مردم ماهنشان  همه ساله چند روز مانده به ماه محرم خود را برای برگزاری آیین‌های سنتی و معنوی، طشت‌گذاری می‌کنند. مراسم طشت گذاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  و مادحین برجسته استانی ارادت و عشق و علاقه خود را به امام حسین (ع) نشان می دهند.

 

1395734

1395735


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه حضرت آیت‏الله‏العظمی امام خامنه‏ای(مدظله‏العالی)، بارها بر این نکته تأکید کرده‏اند که ایران آغازکننده هیچ جنگی نخواهد بود، اظهارکرد: هدف از افزایش توان تهاجمی کشور متناسب با تهدیدات و تجاوزهای نظامی احتمالی، به‏دست‏آوردن قدرت پاسخگویی با زدن «ضربه متقابل» است. این نوع قدرت و دفاع، ماهیت بازدارندگی دارد.
وی افزود: اگر دشمنان ملت ایران بدانند پاسخ تجاوز به جمهوری اسلامی را در خاک و سرزمین خود در هر گوشه از عالم که باشند دریافت خواهند کرد، آن‏گاه در محاسبات خود، خسارت‏های ناشی از این پاسخ را، لحاظ خواهند کرد.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: مفهوم ضربه متقابل، فراتر از دفاع در جغرافیای کشور و مقابله در این جغرافیا با متجاوز است. مصداق و نمونه قابل درک از ضربه متقابل مورد نظر جمهوری اسلامی، همان است که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی چند سال پیش، در پاسخ به تهدیدات صهیونیست‏ها، قریب به این مضمون فرمودند که در صورت هر نوع اقدامی علیه ملت ایران، تل‏آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.
حجت الاسلام زاهدی پور تصریح کرد: برخی ها در نقطه مقابل اسلام و قرآن و ولایت سخن می گویند و دوستی با آمریکا را نجات بخش می دانند. این در حالی است که مبانی دینی عدم دوستی با دشمن را نجات بخش می دانند، همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: بی‌اعتمادی به آمریکا منبع قدرت نرم‌ است.
وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: مسئولان توجه بیشتری به تبیین دفاع مقدس و دستاوردهای آن داشته باشند و از کارهای صوری گزارش محور خودداری کنند. بعضی وقت های ممکن است یک برنامه اصولی به اندازه برنامه صوری و شکلی پیام داشته باشند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: متأسفانه ما در تبیین ارزش های دفاع مقدس عقبگرد داشته ایم. برخی مفاهیم دفاع مقدس در کتاب‌های ما تضعیف می‌شود، تألیف کتاب‌های درسی نباید در اختیار افراد یا گروه‌های نامحرم قرار گیرد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: تأکید بر ملیت ایرانی بدون پرداختن به ارزش‌های دینی و دفاع مقدس، بدترین ضربه و خیانت را به ایران خواهد زد.
وی با اشاره به برخی از اقدامات جریان های سیاسی در داخل کشور افزود: جریانی در تلاش است بعد سیاسی خطبه های نماز جمعه را از آن جدا کنند. این در حالی است که به دستور دین و فرمایشات امام و رهبری نماز جمعه تریبونی است که مسائل سیاسی نظام اسلامی و حتی جهان اسلام در آن مطرح می شود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: امام خمینی (ره) می فرمایند: در خطبه نمازجمعه باید مقدرات مملکت بیان شود، مسائل سیاسی که در مملکت باید جریان پیدا کند، مسائل اجتماعی که در مملکت باید جریان پیدا کند، گرفتاری‏های مسلمان‏ها، اختلافات مسلمان‏ها در آن باید طرح و رفع شود.(صحیفه نور، ج 3، ص 121)
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: هنوز برخی هویت سیاسی عبادی نماز جمعه را فهم و درک نکرده‌اند، در حالی‌که نماز جمعه منبر نظام اسلامی و نصیحت‌کننده مشفق مسئولان نظام و قرارگاه فرهنگی و سیاسی است.
وی افزود: باید توجه داشت که منحرف کردن نماز جمعه از مسیر اصلی خود، خواست دشمن است.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با تذکری به مسئولان گفت: اولا حضور، ارتباط و تعامل بیشتری با مردم داشته باشند. یکی از شاخصه‌های مسئول نظام اسلامی همین است. مواظب باشیم گرفتار فرهنگ خان خانی قبل از انقلاب نشویم. ثانیا/ رفت و برگشت به استان اگر هم اتفاق می‌افتد، با وسیله دولتی نباشد، رفت و برگشت با خودرو دولتی قریب به یک میلیون تومان هزینه به بیت المال وارد می کند. این در حالی است که برخی مسئولان از نصب یک بنر 20 هزار تومانی در مناسبت‌های فرهنگی به بهانه نبود اعتبار امتناع می‌کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: شرکت در سرشماری نفوس و مسکن خدمت به امروز و آینده ایران اسلامی است، چرا که آمار مقدمه برنامه‌ریزی است. فلذا همه همت کنند در سرشماری شرکت کنند.
وی افزود: به ویژه تلاش کنید در سرشماری اینترنتی شرکت کنید چرا که هم هزینه های کلان مملکت را کاهش می‌دهد و هم صرفه جویی در زمان است. به اضافه اینکه به دلیل آرامش و مکان مناسب، دقت بیشتری هم خواهد داشت.

در هفته دفاع مقدس از فعالان نماز جمعه تقدیر شد. 

 


      

 حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان، نماینده مردم شهرستانهای ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی و مسئولین ادارات به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهدا دیدار کردند.

139563150


      

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، جشن شکوفه ها در مدارس ابتدائی با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، نماینده مردم شهرستانهای ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی و مسئولین ادارات برگزارشد.

139563142

139563145

 

 

 


      
<      1   2