سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :74
بازدید دیروز :143
کل بازدید :895696
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 1:29 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

نماز جمعه این هفته ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه اول ضمن دعوت نماز گزاران به تقوای الهی، یکی از راه های رسیدن به تقوای الهی و کسب رضایت خداوند، اجتناب از محرمات است. خداوند در حقیقت بعضی از مسائل را بر ما حرام کرده ازطریق پیامبر(ص) حلال محمدی را تا قیامت حلال و حرام محمدی را تا قیامت حرام دانستند. وهیچ حلالی حرام نمی­شود. و هیچ حرامی هم حلال نمی­شود خداوند در خصوص خوردنی ها و نوشیدنی ها مثل خرما و انگور مثال می­زند که مردم می­تواند از انگور شراب تهیه کنند که آلوده و نجس است یا از شیره انگور سرکه درست کنند که برای سلامتی لازم مفید است خداوند به رسول اکرم (ص) می­فرماید: به مردم بگو که خداوند کارهای زشت و آلوده که در نافرمانی خداوند قرار گیرد مانند غیبت، دورغ گفتن، دوزدی، اذیت کردن دیگران بگو ظاهر و باطل فحشاها را حرام کرد. و از آن مهم این که بدانیم خداوند متعال می­داند که چه چیزی حلال و حرام است به خاطر اینکه خداوند گذشت را می­داند زمان ندارد و الان را می­داند بدون زمان و به آینده علم دارد که برای خود زمان ندارد.
یکی از محرمات که بسیار بزرگ و کمرشکن است شراب خواری است تولید شراب حرام است اگر شخصی با رضایت خودش مقداری پول بدهد و شراب بخرد حرام است چون رضایت او در برابر رضایت خداوند ارزشی ندارد. پس تهیه، خرید، حمل و نقل و فروش هر گونه مست کنند از سیب ، خرما، شیره انگور و الکل درست شده باشد حرام است. و جزء گناهان کبیره است. خداوند به پیامبر فرمود: ای پیامبر از تو در مورد شراب و قمار سوال می­کنند و تو بگو در آنها گناه و اسم کبیره است و عمل شیطانی است. اجتناب کنید تا شاید رستگار شوید. شراب عقل را ذایل و انسان را بی غیرت می­کند. شیطان می­خواهد با شراب در میان انسانها دشمنی ایجاد کنند. و ثمره دیگر شراب انسان را از یاد خدا دور می­کند و مانع می­شود  تا انسان شراب خوار به خداوند نزدیک شود.
خطبه دوم
حجت 
الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه دوم ضمن دعوت به تقوای الهی، به روز آمار و سرشماری اشاره کردند. و افزودند: مردم با مأموران سر شماری همکاری کنند که به نفع خود مردم است و هرکس همکاری نکند از نظر شرعی مشکل خواهد داشت زیرا به جامعه خود خیانت کرده است. درست است که بودجه هنگفتی برای انجام این امر اختصاص داده شده است ولی انجام این امر لازم است و همه مردم همکاری کنند. چرا که افزایش جمعیت راه موثر در پیشرفت اجتماعی و باعث توسعه جامعه خواهد شد. و توسعه بدون پیشرفت امکان پذیر نیست. و با توجه به نزدیکی به سالروز سازمان ملل افزودند: متاسفانه سازمان ملل فعلاً ساختار حاکم بر آن ظالمانه است. و تا زمانی که ساختار سازمان ملل اصلاح نشود سازمان ملل آمریکایی است. و ما به معنای واقعی سازمان ملل نداریم و لازم است تغییراتی در این سازمان انجام شود .در ایران آمریکا سرور ایرانی بود که با بیداری امام این ظلمت از ما دور شد ما باید یاد و نام امام راحل (ره) و شهداء را به خاطر این مسئله و لغو کاپیتولاسیون شهید شدند حق آن ها را ادا کنیم تا بدانیم امام چه خدمتی برای ما انجام داده است. حمایت از مسئولان وظیفه شرعی مردم است و مدارای مسئولین با مردم وظیفه مسئولین است. سفر رهبرمعظم انقلاب اولاً خدمت به مردم، مخصوصاً دولت خدمتگذار در دو سال باقی مانده و بعضی سعی می­کنند دولت را از مسیر خود منحرف کنند. به دلیل مسئله سیاسی البته در دوسال آخر همه دولت ها این آسیب هست ولی انشاا.. هیئت دولت، رئیس جمهور محترم بنا به توسعه رهبری این آسیب را از خود شان دور می­کند. و بهترین خدمات را به مردم ارائه می­دهد. مسئله بعدی سخنان رهبری در خصوص نظام پارلمانی یک شکل آن نخست وزیری است بعضی موقع نظام شکل موجود احساس می­شود که دوگانگی حاکمیت به وجود می­آید. کنترل قدرت در بعضی موقع مشکل می­شود. اما اگر به عنوان مثال نخست وزیر باشد مجلس رای اعتماد به نخست وزیر داد و به راحتی می­تواند رای اعتمادش را سلب کند لذا رهبر معظم انقلاب فرموند: در آینده احتمالاً دور که این احتمال دور رهبر معظم قابل معناست. شاید در آینده اخیر پیشنهاد اصلاح در قانون اساسی که در اختیارات رهبر نظام است اتفاق بی افتد. این چاشنی بود که رهبر انقلاب فرموند. بعضی مشکلاتی اخیرا که پیش آمد چون رهبری نظام از نزدیک مطالعه می­کند و شمه سیاسی بالایی دارند این نکته را اشاره کردن انشا ا.. هر نوعی که خودشان مسلئت می­داند مسائل و مشکلات کشور با حمایت­های مردم عزیز و دولت مردمی و خدمتگذار انشا الله حل خواهدشد.

 

 

 


      

 حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در رزمایش امداد و نجات گردانهای الزهراء (س) که در سپاه ناحیه ماهنشان برگزارشد. حضور یافته و به سخنرانی پرداختند.


      

نماز جمعه این هفته به امامت حجت الالسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن توصیه نماز گزاران به تقوای الهی، افزودند: انسان موفق و انسان سالم کسی است که برنامه زندگی داشته باشد. یکی از بهترین مولفه­های اخلاقی که تاکید شده در روایات و آیات مقایسه نفس است خودمان را هرچند روز ارزیابی کنیم وجودمان را نوع رفتاها اجتماعی، نوع مشارکتهای جمعی، و نوع همکاری هم فکری با مردم، میزان حضور در مجامع مردمی و همه این­ها می­توان در حقیقت شاخص­های برای ارزیابی انسان جهت ارزیابی توفیقات و پیروزی­ها شود. که در حقیقت برای انسان برنامه ریزی شده است. محاسبه نفس بسیار مهم است که امیر المومنین (ع) می­فرماید: هرکس خود را تزکیه نکند از عقل بهره نمی­برد. نفس­مان را محاسبه کنیم فردی از امیرالمومنین(ع) پرسید: انسان چطور نفس خود را محاسبه کند حضرت فرمود: صبح شد شب برگرد به وجود خود نگاه کن که چه کارهایی انجام دادی آیا خدواند را راضی کردی یا ناخشنود کردی آیا خداوند را یاد کردی و یا فراموش کردی قبل از خواب پنج دقیقه به کارهایی که در طول روز انجام دادی فکر کن و قبل از خوابیدن آیه الکرسی و تسبیحات حضرت زهراء (س) را ذکر کنیم که این برای مان بهتر است. اگر کسی می­خواهد انسان شناس باشد باید در ابتدا خدا شناس شود. اما انسانی که خود را نمی­شناسد چطور می­تواند راه را نشان دهد. از آن جا که در غرب از مبانی فکر ناسازگاری که با فرهنگ دینی ایران دارند روانشناس پیدا می­کنند. و راه کارهای نامشروع را نشان می­دهد. که جزای آن سنگ سار است.
به خاطر اینکه وجودشناسی انسان بدون شناخت خدا امکان پذیر نیست. انسان را غیر از خدا هیچ کسی نمی شناسد آن کسی که می خواهد انسان شناس باشد باید خداشناس شود انسانی که متکی به خداوند باشد آرام است و انسانی که متکی به مدرنیته و متکی به غرب آشفته باشد و ذکر یادش به فکر فلان خوانند غربی باشد. او خودش در آشفته بازار زندگی می­کند و چطور ممکن است مفید واقع شود. که او خودش کلاً ناآرام است. پیامبر اکرم (ص)فرموند: از میان باهوشان، باهوش ترین انسانها کسانی هستند که بعد از مرگ عمل انجام دهند.
خطبه دوم
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن توصیه نماز گزاران به رعایت تقوای الهی به مناسبتهای هفته اشاره کرده و در خصوص هفته بهداشت روان افزودند: بهترین سلامت روان عبارت از نسخه قرآنی تمام نسخه ها در برابر خداوند نسخه باطل اند. تمام روانشناسی­ها زمانی اعتبار دارند. که بر اساس مبانی قرآنی تنظیم شده باشد. که بهترین درمان درمان قرآنی است .
ایشان به هفته تربیت بدنی اشاره کردند. و همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان ماهنشان را یک عاملی برای گردهمایی قلب­ها ماهنشانی و ایجاد مهربانی در میان اهالی شهرستان دانستند و فرمایشی از رهبر معظم انقلاب به عنوان کردند. که ورزش یک امر واجب و لازمی زندگی است. چرا که عقل سالم در بدن سالم و عبادت سالم درعقل سالم است. بدون عقل انسان بندگی نمی­تواند بکند عقل هم بدون بدن سالم معمولاً امکان پذیر نیست.در ادامه به بازی ایروبیک اشاره کردند و این بازی مختلط را مایه تأسف دانستند.
محورهای مهم مربوط به سفر رهبری
اولاً سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه نمایشی از اقتدار و امنیت نظام اسلامی بود و این مسئله به لحاظ موقعیت خاص امنیتی استان کرمانشاه نمود بیشتری می­یابد. این زمانی است که دشمنان داخلی و خارجی آرزوهای شومی در سر می­پروراندن. امیدواریم این سفر همچنانکه به خوشی و سلامتی آغاز شده پایانی شیرین و همراه با سلامتی برای رهبری باشد.
ثانیاً تاکید ایشان بر اهمیت وحدت و یکپارچگی در مردم دانستند و اگر تاریخ را بررسی کنیم هیچ جامعه ای در نبود وحدت به هدف خود نخواهد رسید سعی کنیم وحدت را حفظ کنیم. تا دشمنان را نا امید سازیم. بیاید خوش بینی و مهربانی را جایگزین بد بینی­ها کنیم. یکی از راهکارهای مهم ایجاد وحدت و همدلی حضور در مجامع مردمی و شرکت در مناسبت ها و افزایش ضریب مشارکت همگانی در برنامه های فرهنگی است. در این صورت است که دشمنان نا امید خواهند شد. و این بدون داشتن تفکر و مبانی فکری الهی ممکن نخواهد بود.
ثالثاً تاکید رهبری به انتخابات در سفر به کرمانشاه، ایشان به صورت رسمی استارت روشنگری­های انتخاباتی را زدند از آنجا که محور حرکت مان ولی فقیه است سعی کنیم همراه رهبری حرکت کنیم نه جلوتر و نه عقب بمانیم. و رهبر را الگو خود قرار دهیم.اگر فردی را متناسب با معیارهای رهبری تشخیص دادیم، فراتر از رهبری حمایت نکنیم و به گونه ای برخورد کنیم که در صورت نیاز امکان انتقاد داشته باشیم حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است معیار و میزان نمان ولی فقیه باشد. مسئولین برای مردم ارزش قائل شوند. در خصوص اختلاص اخیر، مجرمین حتماً محاکمه خواهند شد. این خاصه رهبری است مدارا با مجرمین حرام و مدارا با مردم واجب است.

 


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان از اداره فنی حرفه ای شهرستان باز دید کردند. و  فنی و حرفه ای ماهنشان را نعمت بزرگی برای شهرستان دانستند.


      

به مناسبت اهمیت تعلیم و تربیت و نقش حوزه پرورشی در مدارس و فرا رسیدن بهداشت روان همایش معاونان و مربیان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در سالن شهید آوینی برگزارشد.

عکسهای معاونان و مربیان


      

نشست سیاسی سیجیان بخش پری با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در حوزه مقاومت این بخش برگزار شد. در این مراسم ایشان به تبیین جایگاه والای ولی فقیه در جامعه اسلامی پرداختند.



      

نماز جمعه این هفته شهرستان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد. 
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن توصیه نماز گزاران به تقوای الهی افزودند: یکی از فرمایشاتی که حضرت امام رضا (ع) در بیانات خویش به آن اشاره می فرمایند. حدیث سلسله الذهب است. علت نامگذاری این حدیث بدین نام این است که اسناد کامل آن به اهل بیت (ع) بر می­گردد. و چون اهل بیت (ع) نور خداوند هستند به ذهب تشیبه شده است.
وجود نازنین حضرت وقتی می­خواستند نیشابور را ترک نماینده فرمودند: من از پدرم و پدرم از پدر بزرگوارشان و ایشان نیز از پدر و ... تا حضرت رسول الله (ص) ادامه دادند شیندم که فرمود: من خداوندی هستم که غیر من خدایی نیست پس بندگی من نمائید. هرکس مرا ملاقات کند در حالیکه شهادت دهد با خلوص نیت غیر من الله وخداوندی نیست، در دژ و پناهگاه استوار من داخل میشود.
در گذشته قلعه هایی برای پناه و امنیت مردم بود اگر قدرتمندی  آن را خراب می­کرد دیگر امن نبود. اما این قلعه مستحکم ترین قلعه هاست که کسی قدرت تخریب آنرا ندارد؛ چرا که  قدرتی بالاتر از قدرت خداوند وجود ندارد.
خانم زهرا(س) می­فرماید: هرکس خود را 40 شبانه روز برای خداوند خالص کند چشمه های حکمت از قلب اش به زبانش جاری می­شود.
لذا حضرت شرط آنرا خلوص نیت بیان کردند.
شخصی از امیر المومنین (ع) سوال کرد یا امیر المومنین فاصله عرش تا فرش چقدر است حضرت پاسخ دادند: لااله الاالله است.
برخی پس از پیروزی انقلاب مخصوصاً در دوران اصلاحات با بهانه شریعت پیامبر سهل است انحرافاتی را در جامعه ترویج می دادند. که می­گفتند شریعت یعنی نماز نخواندن عبادت نکردن  غیبت کرده و تهمت زدن و ...
اگر قرار بود عبادت و نماز و بندگی نباشد چرا خداوند قرآن و پیامبران را فرستاد؟
خداوند فرمود: خود قران را فرو فرستادیم و خود از آن محافظت می­کنیم. اگر قرار بود به قرآن عمل نشود چه ضرورتی داشت که قرآن تحریف نشود قرآن و روایات جهت عمل است. اگر محسن زهرا(س) کشته شد اگر امام مجتبی (ع) توسط عیال خود مسموم شد. اگر سید الشهداء (ع) علی اصغرش را در راه خدا داد و اگر حضرت ابوالفضل دستان خود را در راه هدف امام حسین داد و... همه برای زنده ماندن دین و عمل به آن بود.
امام رضا (ع) در آخر حدیث شریف می­فرماید: شرط این توحید ولایت ماست. یعنی بدون ولایت توحید بی فایده خواهد بود. جوانان به گوش باشند که وهابیت زیارت ائمه اطهار را شرک می خوانند هنوز نفهمیده اند توحید یعنی چه ؟ شرک یعنی چه؟
از سیره های حضرت رضا (ع) سخاوت ایشان است. شخصی وارد محضرش شد و گفت من از عاشقان دوستداران شما هستم. در راه پولم تمام شد اگر مقداری به من کمک مالی نمائید من در وطنم از جانب شما صدقه خواهم داد. حضرت 200 درهم به آن مرد داد و فرمود لزومی برای صدقه دادن نیست این هدیه من برای توست. بعد از رفتن آن مرد اصحاب سوال کردند یابن رسول الله چرا این گونه رفتار کردید حکمتش چه بود؟
فرمود: از رسول الله (ص) نشنیده­اید که صدقه پنهانی ثواب هزار حج عمره مقبوله دارد. نخواستم او را شرمسار ببینم .
 انسانهای سخاوتمند از غذای دیگران می­خورند مردم نیز از غذای او بخورند. اما بخیل بالعکس عمل می کند.
عبادت حضرت بی نظیر بود. حضرت در برابر پروردگار صورت بر خاک می نهادند و به در گاهش تعجد داشتند.
خطبه دوم :
امام جمعه ماهنشان در ادامه ضمن توصیه به تقوای الهی به روز جهانی کودک اشاره کرده و کودک را ابزار امتحان و یکی از امانت های الهی خواندند. و افزودند: باید در تربیت کودکان نهایت سعی و تلاش را داشته باشیم هم تربیت دنیوی و هم معنوی.
حضرت رسول اکرم (ص) فرمودند: من بیش از فقر از خطر درهم و دنیار می­ترسم. امروزه رفاه زدگی یکی از خطرات مهم به شماره می-آید. دشمنان انبیاء معمولا مرفهین جامعه بودند. پس باید کاملاً به هوش باشیم.
ایشان به روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی اشاره کرده و گفتند: محکم سازی باید به جای خود باشد اما براساس روایات گناهان کمر شکن عامل اساسی بلاست. قبل از بلا با اعمال خود  از قبیل رعایت حیا وعفاف از نزول آن بیش گیری نماییم.
البته برخی نیز طبیعی بوده و نظر خداوند است.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در پایان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در همایش حمایت از فلسطین و انتفاضه اشاره کرده و گفتند کل فلسطین از آن کل فلسطین­هاست. هرکس به فکر تقسیم فلسطین باشد او خائن است. همانگونه که امام راحل (ره) فرمود: فلسطین پاره تن اسلام است.
ایشان با اشاره به ماه ذی الحجه افزودند: حاجی باید مدال عزت برای اهل بیت بوده و با عبادت و بندگی و رفتارهای ائمه پسند مایه عزت باشد.

 

 

  

 


      

 به مناسبت هفته نیروی انتظامی کارکنان و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان دیدار کردند.

هفته نیروی انتظامی

صبحگاه مشترک نیروی های انتظامی و نظامی در نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان برگزارشد که حجت الاسلام والمسلمین در این صبحگاه حضور یافته و سخنرانی کردند.


      

مراسم غبار روبی مزار شهداء به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.


      

به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت روان جلسه ی به همین منظور در سالن اجتماعات اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد. که حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در این جلسه حضور یافته و سخنرانی کردند.

 


      
   1   2      >