سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :121
بازدید دیروز :136
کل بازدید :895879
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 3:30 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت و جشن سایه خورشید در شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت گفت: شهرستان ماهنشان روز چهارشنبه مورخ 20مردادماه سال جاری در ایام دهه کرامت میزبان پرچم متبرک به حرم و ضریح حضرت امام رضا ع است که باید تمام تهمیدات لازم، امنیت و برگزاری مراسم آبرومند جهت استقبال از این پرچم انجام شود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: استقبال از پرچم مقدس حرم ملکوتی امام رضا ع در ماهنشان روز چهارشنبه 20 مرداد ساعت 5 بعد از ظهر از سه راهی روستای سریک و استقبال روستائیان از روستای قره گل ساعت سه بعد از ظهر خواهد بود.
وی افزود: طبق برنامه پرچم متبرک به حرم و ضریح حضرت امام رضا علیه السلام  حدود ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 20 مرداد ماه وارد بخش انگوران خواهد شد و بعد از استقبال مردم روستاهای از مسیر سه راه ماهنشان تا دندی، مراسم اصلی در شهر دندی برگزار خواهد شد و ساعت 12:30 این مراسم در شهر دندی به پایان می رسد.
حجت الاسلام سید عمران  حسینی نسب  امام جمع شهر دندی نیز در این جلسه به برکات حضور حضرت امام  رضا علیه السلام  در ایران اشاره کرد و گسترش تشیع در ایران، ایجاد زیارتگاه ها و سیره  امام رضا علیه السلام را از برکات امام هشتم در ایران عنوان کرد.
وی حضور پرچم متبرک امام رضا علیه السلام  در شهر های ماهنشان و دندی را یکی دیگر از برکات امام رضا علیه السلام در ایران دانست و گفت: انشالله با برنامه ریزی و هماهنگی شاهد استقبال پرشور مردم از پرچم خواهیم بود و برکات آن شامل منطقه خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی نسب اظهار کرد: تعظیم پرچم متبرکه به مرقد امامان  معصوم تعظیم شعائر الهی  و نشانه محبت به اهل بیت عصمت و طهارت است.


      

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و اعضای شورا در سالن فرمانداری شهرستان برگزار شد.


      

مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرستان ماهنشان با آیت ا... دولابی نماینده  مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری حضور، حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، و مسئولین ادارات و اقشار مردم شهر ماهنشان در مسجد ولیعصر (عج) ماهنشان برگزار شد. آیت ا... دولابی  با حضور در ماهنشان ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا در مزار شهدای این شهر و مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهارکرد: استقلال شیعه مرهون دو چیز است و امروزه به عنوان برترین مسلمانان شناخته می شوند.
وی افزود: امروز شیعه مایه افتخار است و همین هویت و استقلال شیعه راحت به دست نیامده چه بسا در این راه خونها ریخته شده و جانفشانیهایی در راه قرآن و اسلام شده است.
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت:  شیعه مفتخر است که با جهاد قلمی و فرهنگی خود، تفکر اسلام ناب محمدی را که در تعالیم اهل بیت (علیهم‌السلام) ـ همتای قرآن ـ متجلی است، به جهانیان معرفی کرده است.
حجت الاسلام دولابی تأکید کرد: عزت و اقتدار شیعیان با ایستادگی، جهاد فرهنگی ، جانفشانی های امامان معصوم ،دانشمندان شیعه و مسلمانان شیعه به دست آمده مبادا از ترس تحریم و دشمنی استکبار به هر نحوی این عزت را به ذلت بدهید.
وی با بررسی تحلیلی از زندگانی امام صادق (ع) افزود: آن امام بزرگوار در سخت ترین دوران با تشکیل حوزه بزرگ علمی دینی خدمات بسیار بزرگی را به جهان اسلام و تشیع کرد و در همه ی زمینه ها شاگردان برجسته ای را تحویل جامعه داد.
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام‌ صادق‌ (ع‌ ) که‌ همواره‌ مبارزی‌ نستوه‌ و خستگی‌ناپذیر و انقلابیی‌ بنیادی‌ در میدان‌ فکر و عمل‌ بوده‌، کاری‌ که‌ امام‌ حسین‌ (ع) به‌ صورت‌ قیام‌ خونین‌ انجام‌ داد، وی‌ قیام‌ خود را در لباس‌ تدریس‌ و تاسیس‌ مکتب‌ و انسان‌ سازی‌ انجام‌ داد و جهادی‌ راستین‌ کرد.


*استقبال مردم و مسئولین در ورودی میدان شهر ماهنشان از نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری

450w

  • تجدید میثاق با شهدای مرکز شهر ماهنشان
  • 451w

*شرکت در مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد ولی عصر(عج)

453w

45w

 

455w

456w

459w

*بازدید از روند ساخت مزار شهدای گمنام

461w


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.


      

به مناسبت بزرگداشت هفته مهارت افتتاح نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه ای شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  و برخی از  مسئولین ادارات برگزار شد.

 

 


      

به مناسبت  سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) جلسه ای جهت هماهنگی مراسم، در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  ماهنشان برگزار شد.

 


      

به مناسبت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، نمایشگاه کتاب در مصلای نماز جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.

 


      

به مناسبت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به همراه  مسئولین  از برخی ادارات شهر ماهنشان بازدید کردند.

 


      

به مناسبت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به همراه برخی مسئولین از خانواده شهدای شهر ماهنشان دیدار کردند.

 

 

 

 

 


      

حجت الاسلام و المسلمین  زاهدی پور امام جمعه شهرستان  اظهارکرد: نماز جمعه در بعد اجتماعی و اعتقادی اهمیت فراوانی دارد، نمازجمعه به عنوان یک نماز وظیفه دینی است که سریحا در قرآن سوره ای به نام جمعه با مفهوم نماز جمعه آمده که این خود نشان از اهمیت بالای این فریضه است ما سوره ای به نام ظهر و عصر و … نداریم اما سوره ای به نام جمعه که این جمعه هم با محتوای نماز جمعه است درقرآن کریم داریم.
وی افزود: درچند آیه آخر سوره جمعه تأکید محکم بر اقامه نماز جمعه است و این نشان از جایگاه مهم اعتقادی آن است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: مسئله بعدی اینکه یک اولویت بندی هم شده در سوره و آیات جمعه و آن هم این است که دستور تعطیلی کل کارهای دنیا و فعالیت های دنیوی را برای پرداختن به نماز جمعه می دهد و این هم یکی دیگر از نشانه های مهم و جایگاه نماز جمعه است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: به لحاظ اجتماعی که باز این اجتماعی هم به لحاظ نگاه دینی اجتماعی خوب است، نماز جمعه به گونه ای اهمیت دارد که اولا مخصوص حاکمیت و حکومت اسلامی است یعنی کسی فی نفسه و خود به خود نمی تواند نمازجمعه را برگزار کند و بنابراین فقط بر عهده حاکمیت اسلامی است فلذا امام جمعه در شهر ها و نقاط مختلف باید از طرف حاکمیت اسلامی نصب شود که این مورد هم جایگاه اجتماعی مهم آن را نشان می دهد .
وی افزود:نماز جمعه به لحاظ اجتماعی موجب طرح نقاط قوت و ضعف مردم منطقه و مسئولین می شود که خودش زمینه ساز آبادانی دنیوی و اخروی است آن هم با حل مشکلات اسلامی با یک مهندسی و معماری اسلامی منظور از معماری و مهندسی هم نه یک معمار ساختمان بلکه نگاه، نگاه اسلامی است .
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: فعالیت دشمن در تخریب و تضعیف نماز جمعه هم باز نشان از اهمیت این فریضه دارد.کمتر مقوله حکومتی، ما داریم که به اندازه نماز جمعه دشمنان و رسانه های دشمن علیه اش جو سازی می کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: شایعات علیه نماز جمعه، امام جمعه و نمازگزاران درست می شود و تلاشی که برای تضعیف نماز جمعه صورت می گیرد هم باز نشان از اهمیت آن دارد.
وی افزود: اما تبعات اخروی و دنیوی نه اینکه عدم شرکت، تبعات دنیوی و اخروی موجب آبادانی دنیا و آخرت و در نقطه مقابل عدم شرکت می تواند به عقب ماندگی دینی، فرهنگی، مادی و دنیوی منجر شود و هم در ارتباط با مسائیل دینی و فرهنگی اگر ترک شود عقب ماندگی پیدا می کنیم .
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه مهمترین مشکل مکان و امکانات رفاهی که در ارتباط با نماز جمعه است، گفت: مشکلاتی که گریبانگیر نماز جمعه و دفاترستاد نماز جمعه در شهرستان ماهنشان است،اولا مسجد ولیعصر(عج) محل فعلی برگزاری نمازجمعه خود به تنهایی مشکلاتی دارد و در حال ساخت و ساز و کمبودهایی می باشد و همین مشکلات به دلیل کمبود اعتبارات در مصلی تازه ساخت هم هست و برای اینکه نماز جمعه را به مصلی باقر العلوم انتقال بدهیم دو سه ماهی طول می کشد .
*عدم حضور مسئولین در نماز جمعه، زمینه ساز ارائه خدمات نامطلوب است
حجت الاسلام زاهدی پور تصریح کرد: مسئله بعدی عدم آگاهی مسئولین نسبت به جایگاه نماز جمعه است و ما هم در خطبه های نماز جمعه بارها و بارها گفته ایم که مسولین شهرستان ماهنشان نگاه درست و آگاهی کافی نسبت به نماز جمعه ندارند.
وی اظهار کرد: بعضی از مسئولین اظهار می کنند که در زنجان و شهر های دیگر در نماز جمعه شرکت می کنند که این نوع نگاه و دیدگاه غلط است و آن هم این است که امام جمعه فقط نماز جمعه را اقامه نمی کند بلکه خطبه هم داردکه بیان مشکلات منطقه را هم در بینش دارد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: مسئولینی که در نماز جمعه حضور ندارد اولا مشکل ارتباطی با نهاد نماز جمعه، امام جمعه و مردم منطقه دارند، این مشکل ارتباطی زمینه ساز ضعف در ارائه خدمات مطلوب به مردم را فراهم کرده است.
*مسئولین شهرستان ما به دلیل عدم حضور کافی در نماز جمعه، اطلاع درستی از خواسته های مردم ندارند
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: از طرفی وظیفه مسئولین از دو جهت است، یک حضور برای درک خواسته مردم، دوم اینکه مسئول نظام و ظیفه دارد نمادهای فرهنگی و سیاسی این مملکت اسلامی را راترویج بکند.
وی افزود: عدم حضور، زمینه را از ترویج و احیای این فریضه عبادی و سیاسی سلب می کند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: نقیصه دیگر عدم توجه دولت به هزینه های جاری برگزاری نماز جمعه هیچ اهمیتی نداده به گونه ای که در طول چند سال اخیر حتی یک ریال در ارتباط با این هزینه ها مساعدت صورت نگرفته است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: در عین حال انتظار می رود با توجه به اینکه مصلی در یک وضعیت حساس قرار گرفته است انتظار می رود دولت محترم مساعدت بیشتری در ارتباط با هزینه های عمرانی مصلی داشته باشد.


      
<      1   2   3      >