سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :80
بازدید دیروز :36
کل بازدید :892547
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 4:45 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که کشور ایران روابط اقتصادی و سیاسی چندانی با کشور کانادا ندارد، افزود: کشور کانادا با قطع کردن روابط خود با ایران و تعطیلی سفارت ایران در کانادا خود متضرر می شود و یقینا قطعی روابط این کشور پایدار نخواهد بود.
وی کشور کانادا را مستعمره انگلیس خواند و اظهار داشت: شواهد گویای این است که اغلب کشورهای جهان از این قضیه بی اطلاع هستند و انگلیس مشوق اصلی کانادا در بستن سفارت ایران در این کشور می باشد.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به وجود 40 هزار صاحبنظر ایرانی در کانادا گفت: این کشور با قطع کردن روابط خود با ایران خود را با چالش جدی مواجه ساخت.
حجت الاسلام زاهدی پور برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد کشورهای جهان اسلام در ایران را یادآورشد و خاطرنشان کرد: برگزاری مطلوب این اجلاس در ایران نه تنها عزت و اقتدار مسلمانان و در رأس آن ایران را به جهانیان به اثبات رساند بلکه منجر به واکنش سریع کشور کانادا در تعطیل کردن سفارت ایران در کانادا و قطع روابط این کشور با ایران شد.
وی ادامه داد: به رغم تلاش دشمنان و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم حضور سران کشورهای اسلامی در اجلاس جنبش عدم تعهد این کشور در ایران، حضور سران کشورهای اسلامی و بالاخص رییس جمهوری کشور مصر و دبیرکل سازمان ملل متحد در این اجلاس بی نظیر و پررنگ بود.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع سران کشورهای اسلامی حاضر در اجلاس جنبش عدم تعهد گفت: سخنرانی صریح رهبر فرزانه انقلاب در این جمع بسیار راهگشا بود بطوری که حاضرین در این اجلاس با تشویقهای خود ضمن حمایت از این سخنرانی خود را مدیون رهبر معظم انقلاب ایران دانستند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: منزوی جلوه دادن ایران با تلاش برای جلوگیری از حضور سران کشورهای اسلامی در شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهدها در ایران از دیگر نقشه های دشمنان بود که خوشبختانه این نقشه آنها بار دیگر به ثمر نرسید.
وی با اشاره به نقش تأثیر گذار ایران در پیروزی انقلاب کشور مصر، اظهار کرد: حضور شخص رییس جمهوری مصر و واگذاری ریاست اجلاس جنبش عدم تعهد به رییس جمهوری ایران اثرات مطلوب و مناسبی به همراه داشت.
امام جمعه ماهنشان افزود: برگزاری مطلوب اجلاس جنبش عدم تعهدها در ایران هر گونه اقدام منفی و واهی کشور کانادا و دشمنان علیه ایران را بی نتیجه کرد.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: ایران با برقراری روابط دیپلماتیک و سیاسی با برخی کشورهای جهان سعی دارد حتی الامکان از هرگونه ایجاد تنش در جهان اسلام جلوگیری کند.
وی افزود: اصل عزت در برابر ذلت از اصول اساسی کشور ایران است و این کشور با حفظ این اصول اساسی خود در ایجاد روابط دیپلماتیک با سایر کشورها اجازه نمی دهد این روابط منجر به ذلت ملت ایران اسلامی باشد.
امام جمعه ماهنشان قطع روابط کشور کانادا با ایران را مبنی بر عدم درک صحیح و متقابل و هم چنین جهان بینی واحد این کشور مستعمره دانست و اظهار کرد: همسو بودن سایر کشورهای جهان اسلام با ایران و اعتقادات مشترک دلیل دیگر عکس العمل کشور کانادا با ایران بود.


      

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پورامام جمعه شهرستان ماهنشان  روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی به بهانه آزادی بیان اقدام به توهین و بی حرمتی به ساحت مقدسات اسلامی می کنند.
وی اظهار کرد: آمریکا و اسراییل باید بدانند که توهین به مقدسات اسلامی نشانگر ضعف، ذلت و خواری آنهاست و با این اقدامات ناشایسته متعدد خود از گذشته تا حال سبب گسترش روز افزون دین مبین اسلام در سراسر جهان می شوند.
امام جمعه ماهنشان گفت: اهانت اخیر دشمنان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) سبب برانگیخته شدن احساسات مسلمانان و حتی غیر مسلمانان جهان شد.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به غیر حرفه ای و غیر منطقی بودن تهیه و تولید فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، خاطرنشان کرد: کارگردان این فیلم مشاور املاک صهیونسیت و بازیچه این رژیم و آمریکا می باشد.
وی رواج دموکراسی توحش مدرن در آمریکا و سایر کشورهای غربی را یادآور شد و اظهار کرد: بیش از یک میلیارد و 500 میلیون نفر مسلمانان جهان اهانت اخیر دشمنان را محکوم کردند.
امام جمعه ماهنشان اهمیت ترویج دین اسلام در سطح جهان را یادآور شد و گفت: دشمنان با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام، مقدسات اسلامی را زیرسؤال بردند واین در حالی است که حقانیت دین اسلام بر همگان واضح است.
حجت الاسلام زاهدی پور نزول کتاب مقدس قرآن کریم را والاترین هدیه خداوند به بشریت دانست و اظهار کرد: این کتاب کامل ترین کتاب و هدیه الهی است و تحت هیچ شرایطی نباید به آن و سایر مقدسات اسلامی توهین شود.
وی به سرانجام رساندن مکارم اخلاقی و رسیدن انسانها به کمالات اخلاقی را از اهداف عمده پیامبر اکرم(ص) در ترویج دین اسلام و کتاب قرآن کریم عنوان کرد.
امام جمعه ماهنشان گفت: دشمنان به بهانه های مختلف از سالهای گذشته تاکنون بر این تلاشند که وجهه از دست رفته خود را حفظ کنند در حالی که با اهانتهای آنها به مقدسات اسلامی عکس قضیه روی می دهد.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای مصر و لیبی اظهار کرد: آغاز بیداری اسلامی در این کشورها و سایر کشورهای اسلامی سبب خشم و دشمنان شده است.
وی ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی را اهداف مهم دشمنان برشمرد و افزود: علیرغم تلاشهای دشمنان روز به روز اتحاد و انسجام بین شیعه و سنی در حال افزایش است.
امام جمعه ماهنشان گفت: وحدت، خودآگاهی سیاسی و اجتماعی و اعتقادات مشترک مسلمانان جهان دشمنان را به واکنش در برابر آنها وا می دارد.
حجت الاسلام زاهدی پور افزود: برگزاری موفقیت آمیز شانزدهیمن اجلاس جنبش عدم تعهدها در ایران و حضور فعال سران کشورهای اسلامی در این اجلاس از دیگر عوامل مؤثر در اهانت دشمنان به ساحت مقدسات اسلامی است.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در جلسه شورای دهیاران بخش مرکزی شهرستان ماهنشان که در محل سالن فرمانداری شهرستان برگزار شده بود حضور یافته و به سخنرانی پرداختند.


      

به مناسبت هفته دفاع مقدس حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در جمع بسیج خواهران شهرستان ماهنشان حضور یافته و سخنرانی کردند.


      

نمازگزاران شهرستان ماهنشان بعد از نماز جمعه همراه با سایر مردم ایران اسلامی، امروز با برپائی راهپیمائی، ساخت و انتشار فیلم توسط آمریکا و یهودیان در توهین به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین الله وردی امام جمعه موقت شهرستان اقامه شد.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان با حضور فرماندار شهرستان در روستای پری از توابع بخش مرکزی ماهنشان دو پروژه احداث آشیانه ماشین آلات دهیاری و پروژه کانال هدایت آبهای سطحی به ترتیب با اعتبار های  52 و 26 میلیون ریال به بهره برداری رسید.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به همراه جمعی از روسای ادارات در چهارمین روز هفته دولت با حضور در روستای ینگجه سینار از توابع بخش مرکزی ماهنشان خانه بهداشت این روستا را که با اعتبار 466 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است را افتتاح نمودند.

افتتاح دهیاری روستای قره گل در هفته دولت


      
   1   2      >