سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :161
کل بازدید :892671
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 4:36 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

جلسه هدایت سیاسی در نماز خانه نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.


      

همایش 9 دی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ،حجت الاسلام و المسلمین اصلانی امام جمعه بخش سجاس رود،بسیجیان، فرماندهان پایگاه ها و اقشار مختلف مردم در سالن شهید آوینی شهر ماهنشان برگزار شد.
حجت الاسلام اصلانی» در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در سالن شهید آوینی ماهنشان با اشاره به اهداف شوم دشمنان داخلی و خارجی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی از چند روش برای براندازی آن استفاده کردند که بعد از پیروزی انقلاب با جنگ سخت و نظامی وارد عرصه مبارزه با ملت ایران شدند که در این دوران مردم با جانفشانی و مقاومت در برابر آنها ایستادگی کردند.
وی افزود: هرچند در جنگ سخت و نیمه سخت اثرات سو برای ملت غیور ایران اسلامی وجود داشت اما به اندازه اثرات جنگ نرم خانمان سوز نیست.
امام جمعه بخش سجاس رود با اشاره به اینکه دشمنان در هر عرصه و صدر اسلام برای از بین بردن اسلام و ارزش های آن از راه جنگ نرم وارد شده گاها هم به اهداف خود رسیده اند،گفت: دشمنان برای ساقط نظام اسلامی فضاهای گوناگونی را ایجاد کرده و از راه های مختلف می خواهد از قدرت پیشرفت اسلام را بگیرد.
حجت الاسلام اصلانی اظهار داشت: دشمنان سالها قبل از فتنه 88 برای براندازی جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده و روی خواص و نخبگان جامعه ما نفوذ کرده بودند، نظریه پردازان آنها اظهارداشته بودند که ما با جنبش های سبز و مخملی و غیره نظام اسلامی ایران را از بین خواهیم برد.
وی با بیان اینکه مردم ولایی و آگاه به زمان پاسخ هتک حرمتی های فتنه گران را در روز نهم سال 88 با حضور خود درصحنه دادند، افزود: نهم دی از یک جهت شبیه انقلاب است چرا که همچون انقلاب در این روز همه مردم به عرصه آمدند و نشان دادند که همچنان گوش به فرمان و پشتیبان ولی فقیه و رهبر خود هستند.
امام جمعه سجاس رود با شرح کامل وقایع سال 88 گفت: هدف دشمن در فتنه سال 88 قطع ریشه انقلاب و ساختار شکنی بود  و مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با لبیک گفتن به ندای رهبر عزیز و فرزانه انقلاب و دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی این روز را برای همیشه در تاریخ ماندگار و ثبت کردند و دشمن خبیث را سرجای خود نشاندند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان هم در ابتای این مراسم گفت: معیار برای اثبات ولایت مداری در این عرصه حماسه نهم دی است ، عظمت گرامیداشت و بهادادن به نهم دی به قدر انقلاب است چرا که حماسه نهم دی انقلاب سوم و رمز پایداری آن است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: کسانی هستند که برای رفع حصر فتنه گران می خواهند اقداماتی را انجام دهند،باید  بدانند فتنه گران کار یزیدی و لشکر عمر سعد را تکرار در این برهه زمان تکرار کردند و اگر به آنها اجازه داده می شد فراتر از این هتک حرمتی ها می خواستند عملیاتی را برا علیه نظام اسلامی انجام دهند.
وی افزود: با توجه به اقدامات فتنه گران و هتک حرمتی ها نباید فتنه سال 88 و حماسه نهم دی که دشمنان داخلی و خارجی را سر جایشان نشاند فراموش شود.
گفتنی است مردم شهرماهنشان با دادن شعارهایی ولایتمداری و اعلان انزجار خود از فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی را نشان دادند.

 


      

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماهنشان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.

 


      

حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان زنجان و مدیر کل  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان و شورای معاونان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت یوم ا... نهم دی با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و سایر اعضای ستاد در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام  زاهدی پور در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت نهم دی شهرستان ماهنشان با تبیین پیامدهای اجتماعی و سیاسی فتنه، اظهار داشت:استکبار از اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی ایران به خاطر تحولاتی که در منطقه بر اثر مسلمانان می انجامد، می‌ترسد بنابراین به دنبال اسلام هراسی  و از بین بردن ارزش های انقلاب و اسلام است.
وی با بیان اینکه در صورت متحد شدن مسلمانان جهان و صادر شدن انقلاب اسلامی به دیگر کشورها  همه ابر قدرت‌ها به زانو در خواهند آمد، افزود: دشمنان نظام اسلام از این وحدت و صادر شدن انقلاب اسلامی به دیگر کشور ها واهمه داشته و هر آن به فکر ایجاد تفرقه و فتنه انگیزی هستند که در سال 88 هم با ظاهرسازی تقلب در انتخابات اصل نظام اسلامی و ارزش های انقلاب را نشانه رفتند.
امام جمعه ماهنشان گفت: واقعیت های اجتماعی و بررسی فکت آن نشان می دهد در جامعه جهانی ایران اسلامی نقطه عظیمت  بسیاری از حرکت ها و موفقیت های اجتماعی   است که نقطه عطف آن در تاریخ  ایران است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: فتنه88 در تقاطع راهبردی مشترک جریان بیگانه، ضد انقلاب و قدرت طلبان و نیروهای انحرافی و شبه‌سکولار داخلی پدید آمد که هیچ کدام از آنها از روند و پایداری انقلاب موافق نبوده و از ذخیره های فرهنگی و موازنه های که به نفع ایران  و به ضرر اینها راضی نبودند.
 وی با اشاره به این سؤال که چه زمانی فتنه فراموش خواهد شد، افزود: قرآن دستور ریشه کنی فتنه را می‌دهد، بنابر این نمی توان پایانی برای بزرگداشت نهم دی و برائت از فتنه گران قائل شد.
امام جمعه ماهنشان با تأکید بر اینکه  مردم بصیر ایران در روز 9 دی بار دیگر ولایتمداری خود را اثبات کردند، گفت: 
مردم در این واقعه به صورت خودجوش در برابر عاملان داخلی و خارجی که تلاش داشتند جریان انقلاب را دچار سستی کنند، یک تنه ایستادند و به میدان آمدند و با ولایت و رهبری تجدید پیمان کردند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: برخی از  افراد هم هنوز بر اثر بی بصیرتی، در موضع گیری علیه جریان فتنه و سران آن تردید دارند و  از پذیرش الزامات انقلاب سوم سر باز زده و حتی از فتنه و سران آن برائت نمی جویند.
گفتنی است در این جلسه مقرر شد: روز چهارشنبه هشتم دی ماه امسال برنامه گرامیداشت حماسه نهم دی در سالن شهید آوینی ماهنشان و روز جمعه 10 دی امسال در محل برگزاری نمازجمعه در شهر دندی برگزار شود.


      

کارکنان اداره ثبت احوال شهرستان ماهنشان به مناسبت هفته ثبت احوال با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در خطبه های این هفته با اشاره به پنجشنبه 9 دی 29 ربیع‏ الاول‏ سالروز حماسه مردم ایران و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: نهم دی ماه  روز نا امیدی و بی‌ آبرویی فتنه‌گران بدبخت و  اربابان خارجی بدبخت‌تر از آن‌ها بود.
وی با بیان گزارشی از جریان فتننه، افزود: مبنای اسلام در فتننه و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه است. پس فراموشی فتنه زمانی است که ریشه کن شود.
خطیب جمعه ماهنشان با بیان فرمایشان مقام معظم رهبری در خصوص فتنه، گفت: حضرت آقا فرمودند: گناه بزرگ فتنه گران قابل اغماض نیست. برای مبارزه با فتنه بصیرت لازم است، یعنی باید با بصیرت،  شناخت، مبارزه و برائت کرد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: مضمون بیانات حضرت آقا،  بصیرت این است که دشمن و سلاح مبارزه و جنگ با او را بشناسید.
*بصیرت توده مردم بر خواب خرگوشی برخی خفتگان فائق آمد
وی با بیان اینکه بصیرت توده مردم بر خواب خرگوشی برخی خفتگان فائق آمد، افزود: فتنه‌گران و حدود 500 نفر حامیان آن‌ها دهن کجی را از انقلاب شروع کرده و سپس مانند لشگر عمر سعد پرچم اسلام و سید الشهدا و خیمه‌های سیدالشهدا (ع) را آتش زدند و البته چنان از مردم ایران سیلی حسینی خوردند که برای همیشه سرافکنده و خوار و ذلیل شدند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه البته عزت حسینی ایران اسلامی محدود به این نبود همچنانکه ذلت یزیدیان محدود به ذلت فتنه‌گران 88 نشد، گفت: اگر امروز می‌بینید که با پیروزی محور مقاومت اسلامی، عمله‌های بدبخت آمریکا در سوریه و عراق در خاک مذلت افتاده و سرافکنده و خوار از حلب و سایر مناطق خارج می‌شوند، نشان دهنده این است که قدرت ایران اسلامی فراتر از آن است که چند نفر آدم بدبخت و زبون توان مقابله با آن را داشته باشند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت:  امروز با صدای بلند شعار پر از شعور و معرفت شهید مظلوم مقتدر آیت الله بهشتی را سر می‌دهیم که ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
وی با بیان اینکه شناخت دشمنی به نام آمریکا بصیرت لازم دارد، افزود: امروزه به برخی نخبه ‌نمایان اگر بگویی دو تا ایراد اساسی در مورد آمریکا بگو نمی‌توانند، یعنی این همه بدبختی؟ اینکه برخی بعد از 38 سال از پیروزی انقلاب تازه فهمیده‌اند که آمریکا بدعهد است، به دلیل نداشتن بصیرت است،  بعد اگر بگویی دو تا نقطه قوت در مورد ایران بگو باز نمی‌دانند. چقدر اعتماد به دشمن؟چرا تاریخ نمی‌خوانیم. چرا از تاریخ درس نمی‌گیریم.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: اما کشتیبان بصیر انقلاب می‌فرماید: آن‌ها اگر برجام را پاره کنند، ما آتش می‌زنیم،«وَ اِمّا تَخافَنَّ مِن قَومٍ خِیانَهً فَانبِذ اِلَیهِم عَلى سَوآء»؛ تنها راه حفظ اقتدار در جهان پر از ظلم،  فقط و فقط نشان دادن قدرت است. هر گونه ضعف‌نمایی در تعاملات سیاسی، موجب سوء استفاده دشمن است.
وی افزود: البته همچنان که باز حضرت آقا فرمودند: تنها راه نجات کشور تکیه به خود است. و البته باید بدانیم که تکیه بر خود با شعار و منشور درست نخواهد شد. بلکه باید به دنبال عمل باشیم. بهترین تبلیغ مثبت یا منفی، افکار عمومی و قضاوتی است که از ما دارد. خدمت به مردم باید در زندگی مردم ملموس شود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به سالگرد تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان امام خمینی(ره) گفت: حفاظت از فرودگاه‌های کشور توسط سپاه بخشی از کارنامه درخشان این نهاد انقلابی است. بخش مهمی از کوری چشم ضد انقلاب، منافقان کوردل و فتنه گران پس به همین بخش از کارنامه درخشان برمی‌گردد. و به همین دلیل است که با برنامه‌ریزی‌های فراوان تلاش در تضعیف این نهاد انقلابی دارند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: اگر امروز در آمریکای مدرن برای تأمین فرودگاه‌ها، بخشی از مسافران را بازرسی بدنی عریان می‌کنند، نیروهای مؤمن سپاه با بهترین و انسانی‌ترین روش‌ بالاترین امنیت را برای پروازهای ایرانی فراهم کرده‌اند. کور باد چشمی که نبیند.
وی افزود: انصافا موفق‌ترین بخش پروازهای ما بخش حفاظت است به گونه‌ای که این موفقیت قابل مقایسه با بخش‌های دیگر نیست.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به دیگر مناسبت ها از جمله تشکیل نهضت سوادآموزى به فرمان امام خمینى(ره) گفت: جایگاه علم و علم دینی بسیار بالا است، عقلانیت با علم تقویت می‌شود، هر دو باید الهی باشند بنابراین وظیفه داریم به دنبال یادگیری باشیم.


      

جلسه شورای زکات شهرستان ماهنشان با حضور حجت السلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان در ششمین جلسه شورای زکات شهرستان ماهنشان با اشاره به اهمیت زکات اظهار داشت: جایگاه زکات و اهمیت پرداخت آن باید به صورت فرهنگ در جامعه تبیین شود.وی با بیان اینکه عدم پرداخت خمس و زکات در جامعه اسلامی و در بین مردمی که متدین و با اعتقاد مذهبی هستند، ضایعه فرهنگی است، افزود: زکات  یکی از ظرفیت های ممتاز فرهنگی و اقتصادی در اسلام است که باید فرهنگ پرداخت آن بین مسلمانان جامعه تبیین شود.  امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: برای اینکه زکات در جامعه ترویج و تبیین شود باید قالب فرهنگی را اصلاح کنیم، فکر و اصل انگیزه برای انجام وجوهات اصلاح شود.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اهمیت غذای حلال و تأثیر آن بر فرزندان و خانواده اظهار داشت: همه رفتارها و اعمالی که ما انجام می دهیم در تربیت خود، خانواده و جامعه اثر دارد از جمله زکات که با پرداخت آن انسان به غذا و مسکن حلال عادت می کند.
وی افزود: یکی از بهترین روش های فرهنگی برای ترویج زکات، خمس و وجوهات اهمیت دادن به غذای پاک و حلال است.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به آیات و روایات گفت: قرآن پس از ایمان به خدا، به موضوع انفاق و بخشش و صدقه توجه می دهد که زکات از مهم ترین آنهاست و پرداخت آن را از اصول نیکی ها و اساس کارهای شایسته اعلام می دارد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: اگر کسی در پرداخت زکات و خمسش سهل انگار باشد و این امر الهی که واجب هم هست  عمل نکند ، اموال او ناپاک و حلال نبوده و غذای حرام قاطی زندگی او می شود، غذای حرام تأثیر عجیبی در سعادت و شقاوت، قساوت و نرمی دل افراد دارد و یکی از عوامل مؤثر تربیت فرزند دادن غذای حلال به او محسوب می‌شود.
وی افزود: در روایات داریم که غذای حرام و نامشروع مانندی است که انگار به بال پرنده چیزهایی بستن که نمی گذارد به بالا رود .
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: تازمانی که عموم مردم در جامعه خمس و زکات ندهند، مشکلات فرهنگی و اقتصادی و.. همچنان در بین آنها رفع نخواهد شد.
گفتنی است، جمعی از اعضا شورای زکات به ارائه راهکارهای عملیاتی پرداختند و مصوب شد، همایش زکات در شهرستان ماهنشان برگزار شود.


      
<      1   2