سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :106
بازدید دیروز :19
کل بازدید :896095
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/4    ساعت : 1:22 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین  زاهدی پور امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته ، اظهار کرد: واکنش مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با مسئولان نظام در ارتباط با برجام مبنی بر آتش زدن برجام در صورت پاره‌کردن آن توسط دشمن، بر اساس مبنای قرآنی عزت جامعه اسلامی است و همچنانکه حضرت آقا عملا نشان دادند، باید در برابر دشمن با قدرت ظاهر شد.
وی افزود: هر چه این اقتدار بیشتر باشد، دشمن از موضع خود عقب‌نشینی خواهد کردو باز عرض می‌کنیم در مبانی دشمن، چیزی به نام دلسوزی و رحم وجود ندارد؛ و این البته خاص ایران و مردم مظلوم ایران نیست. خطیب نماز جمعه ماهنشان گفت: دشمن به دنبال غلام و نوکر حلقه به گوش است نه یک کشور قدرتمند و آن چه هم در برجام به دست آورده‌ایم، از اقتدار خودمان است. همچنانکه ایشان قبلا فرموده‌اند، ما این گرفتیم و اصولا حق گرفتنی است و باید از دهان گرگ درآورد.
حجت الاسلام زاهدی پور تصریح کرد: مبادا مسؤولانی در نظام اسلامی به توجیه و بزک دشمن دست بزنند و تلاش کنند که کار روابط عمومی وزارت خارجه آمریکا را انجام دهند و خیانت‌های آمریکا به منافع کشورمان را توجیه کنند.
وی افزود: این شرم‌آورترین کاری است که یک مسؤول در صدمه به کشور خویش و خدمت به دشمن ممکن است بکند و آن این‌که خیانت‌های دشمن را برای منافع سیاسی و حزبی خود توجیه کند و به ملت خویش چنان تلقین کند که متوجه دشمنی‌ها و خیانت‌های دشمن نشود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: همچنانکه حضرت آقا تأکید کردند، کنار آمدن با آمریکا یک توهم است ، برخی‌ها به همسایه مسلمان خود به اندازه آمریکا اعتماد و ارادت ندارند، از طرفی با برنامه‌ریزی دقیق و ترویج و اجرای اقتصادی مقاومتی و تأمین هر چه بهتر معیشت مردم، می‌توان به راحتی تحریم‌ها را تحت الشعاع قرار داد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: نظارت بر رفتار اقتصادی مدیران اعم از دریافت حقوق کلان و … ، حمایت از تولید داخلی و تلاش برای کاهش تورم و خودداری از رفتارهای مسرفانه،‌ چالش‌های پیش روی بهبود معیشت مردم را برطرف خواهد ساخت.
وی با اشاره به دیدارمقام معظم رهبری با قاریان قرآن، افزود: انس با قرآن برکات فراوانی دارد. قرآن به دلیل جامعیتی که دارد، هم خود انسان‌ و جامعه دینی را آماده می‌کند و هم آن‌ها که با قرآن مشکل دارند، با شنیدن مفاهیم بلند قرآن تحت تأثیر قرار می‌گیرند.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب در قرآن همه چیز اعم از معنویت، پیشرفت، قدرت، آرامش و … هست. عزیزان انشاالله در برنامه جزء خوانی که بسیج و حلقات صالحین در مسجد ولیعصر (عج) برگزار می‌کند، فعال‌تر شرکت کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: واقعا ولنگاری فرهنگی که حضرت آقا اشاره کرد، می‌تواند با توجه بیشتر به مفاهیم و اصول عملی قرآن برطرف شود. تعبیر ولنگاری فرهنگی نشان از فاجعه فرهنگی است.در عین حال مسئولین هم بیشتر توجه کنند؛ هم با حضور و هم با حمایت مادی و معنوی .
وی با اشاره به 31 خرداد 14 رمضان ‏المبارک‏ صدور رأی مجلس شورای اسلامی به عدم کفایت بنی‏ صدر، افزود: عزل بنی صدر نقطه عطف تاریخ انقلاب است که موجب نجات انقلاب و نظام اسلامی شد. توجه به این تاریخ‌ها جوانان را با ظرفیت‌ بالای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا خواهد کرد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام شهید دکتر مصطفی چمران (1360 ه.ش) و روز بسیج اساتید، گفت: شهید چمران الگوی علم و عمل برای همه اساتید است. چمران با داشتن بالاترین موقعیت علمی، در اوج قله ولایت‌پذیری قرار گرفته و الگوی بصیرت و ایمان می‌شود.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به 1 تیر 15 رمضان ‏المبارک‏ فرخنده میلاد کریم اهل‏بیت(ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) (3 ه.ق)، روز اکرام و ‏روز تبلیغ و اطلاع‏رسانی دینی سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهارکرد: تبلیغات عامل ماندگاری اسلام است.
وی افزود: حمایت از مبلغان دین توسط مردم، حمایت از اصل اسلام است. واقعا قدر این امانت الهی را که پیامبر گرامی اسلام به دست ما سپرد‌ و سند عزت ما بود را بدانیم و قدردانی آن عبارت از ترویج و پای‌بندی علمی به آن است.
خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به آغاز هفته صرفه‏جویی در مصرف آب‏، گفت: آب سرمایه ملی است که به آسانی تجدید نمی‌شود. از طرفی اسراف در آن پیامدهای زیست‌محیطی فراوان دارد که لزوم صرفه جویی را دو چندان می‌کند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به درگذشت حمید سبزواری شاعر انقلاب، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب در مقام این شاعر انقلابی فرمودند: حمید سبزواری صریح، ثابت، موقع شناس، ثروت ادبیِ درخوری را تقدیم انقلاب کرد، با انقلاب زیست و برای اسلام و انقلاب سرود و وفادارانه در کنار انقلاب ماند.
وی در نهایت با اشاره به جنایاتی که در کشورهای اسلامی با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد،افزود: نسل کشی و جنایت‌ جنگی است که عامل اصلی آن سران وحشی آل سعود است. اما آن چه در بحرین و در تنگنا قرار دادن رهبران آزادیخواه آن صورت می‌گیرد، جنایتی است ننگین‌تر که در سکوت مجامع بین المللی رخ می دهد.


      

چزء خوانی قرآن کریم در مسجد ولیعصر(عج) ماهنشان هر روزساعت 6 بعداز ظهر در طول ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در گلزار شهدای گمنام ماهنشان حضور یافته و  از علمیات ستون گذاری یادمان شهدای گمنام باز دید کردند.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در مسجدو مصلای امام خمینی(ره) ماهنشان حضور یافته و از ا مراحل  احداث فاز 4  مصلا ( سرویس های بهداشتی و مغازه های شرقی ) باز دید کردند.


      

تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پورامام جمعه شهرستان و مسئولین ادارات برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) با اشاره به تبلیغ و ترویج دین، اظهارکرد: قبل از اینکه دین ترویج پیدا کند مهمتر از آن داشتن دغدغه  ترویج و احیای  دین مبین اسلام است بنابراین اگر دغدغه باشد انگیزه برای حرکت هم پیدا می شود.
وی با بیان اینکه در جامعه ما هنوز به آن صورت و باید و شاید دین به عنوان متن زندگی تلقی نمی شود، افزود: دین به عنوان حاشیه در متن زندگی ها قرار دارد بنابراین، مسئولین باید در راستای ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام گام های اساسی بردارند .
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه اسلام و دین براحتی به اینجا نرسیده است، گفت: پیغمبران و ائمه معصومین اسلام را به دست ما رسیدند و برای اینکه دین اسلام و انقلاب اسلامی به این مرحله برسد علمای زیادی در این راه زحمات و ایثارگری های فراوانی کشیدند .
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه دین مظلوم است اظهارکرد: فرهنگ دینی هنوز در جامعه ما مظلوم است چرا که هنوز هستند کسانی که می خواهند در راستای ترویج دین فعالیت کنند حمایت نمی شوند اما برای کنسرت ها و موسیقی ها هزینه های گزافی پرداخت می شود، بنابراین این یعنی اینکه هنوز انقلاب اسلامی را به آن معنای واقعی درک نکردیم.
وی افزود: برخی ها هنوز انقلاب را درک نکردند و متوجه نیستند که فرهنگ دینی یعنی چی؟ انقلاب اسلامی از ما چی می خواهد؟ بنابراین فرهنگ دینی مظلوم است و مقام معظم رهبری هم اخیرا در مورد ول انگاری فرهنگ فرمودند که در خصوص دین است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه منطقه ماهنشان یک منطقه دینی و متدین است، گفت: در هر صورت با تلاش مردم و همه فعالان فرهنگی و علما  نباید اجازه دارد تا دغدغه مردم  نسبت به دین کاهش یابد و نباید زمینه دینی آنان کمرنگ شود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: اولویت برنامه ها بجز ساختار اداری در حد و توانی که قانون اجازه میدهد برنامه های فرهنگی و دینی شهرستان را در نظر بگیرید .
گفتنی است : مراسم تودیع و معارفه مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستان در دفتر امام جمعه ماهنشان برگزارشد که در این برنامه از زحمات حجت الاسلام حسین خسروی تجلیل و حجت الاسلام روح اله رحمانی به عنوان سرپرست اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان معرفی شد.

 


      

عصر شعر رمضان در دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و شاعران شهرستان برگزار شد.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی امام جمعه موقت شهرستان اقامه شد.


      

جلسه شورای زکات شهرستان ماهنشان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزارشد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در جلسه شورای زکات ماهنشان  با بیان اینکه مصوبات جلسه حتما باید پیگیری و اجرای شود اظهارکرد: نتیجه پیگیری ها و مصوبات جلسه در جلسات آینده شورای جمع آوری زکات به صورت گزارش عملکرد ارائه شود.
وی افزود: با برگزاری این جلسات به دنبال این هستیم که مردم با تکلیف شرعی خود آشنا شوند و آن را انجام دهند، اگر کمترین مقدار زکات در اموال شخصی نگه داری شود آن فرد نه مومن است و نه مسلم این امر اهمیت پرداخت زکات را می رساند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: پرداخت به موقع زکات از سوی مردم چه زکات واجب و چه زکات مستحبی باعث  برطرف شدن بخشی از مشکلات جامعه مددجویی و نیازمندان  خواهد شد.
حجت الاسلام زاهدی پور  با تاکید بر ضرورت ترویج امر زکات در جامعه اظهار کرد: توزیع زکات بین مستمندان باید بسیار ملموس باشد و لازم است که عاملان فریضه زکات این امر مهم و الهی را به نحو مطلوب ترویج دهند.
وی افزود: با توجه به سیاست های جدید دبیرخانه شورای زکات کشور مبنی بر تبلیغ و فرهنگ سازی بیشتر زکات در میان آحاد مردم، 60 درصد هزینه درآمد زکات بعنوان کمک به فقرا و نیازمندان نطقه جمع آوری زکات و 40 درصد صرف هزینه های عام المنفعه عمرانی آن منطقه می شود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: زکات جمع آوری شده در روستا ها به صرف مهمترین مشکلات نیازمندان و فقرا و پروژه های که مشکل حاد روستا است هزینه شود.
حجت الاسلام زاهدی پور با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ پرداخت زکات در جامعه خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در این بحث موجب پرداخت بیشتر زکات می‌شود.
وی با بیان اینکه پرداخت زکات موجب تامین عدالت اجتماعی می‌شود، افزود: باید نتایج سازنده پرداخت زکات در بین افراد جامعه تبیین شود و برحسب وظیفه باید مردم را در امر مهم زکات که یک واجب الهی است راهنمایی کرده و ایشان را به سوی پرداخت زکات دعوت کنیم.
امام جمعه شهرستان ماهنشان تأکید کرد: سامانه پیام کوتاه کشاورزی  در خصوص مباحث پرداخت زکات فعال شود، تبلیغ مبلغین در ایام شب های قدر در خصوص اهمیت زکات، تقدیر از فعالین و مبلغین  و روحانیون زکات در جمع مردم باشد، ساماندهی کمیته های جمع آوری زکات از جمله بسیج و شوراهای اسلامی مد نظر باشد.


      

جلسه هم اندیشی روحانیون بخش مرکزی ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان با موضوع آسیب شناسی فرهنگی شهرستان برگزار شد.


      

آیین بدرقه کاروان های اعزامی شهرستان ماهنشان به حرم مطهر امام خمینی (ره) برای شرکت در بیست و هفتیمن سالگرد ارتحال بنیانگزار انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

3000a


 

1aaaa1


00000000000a


      
   1   2   3      >