سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :141
بازدید دیروز :161
کل بازدید :892769
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 11:57 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

به مناسبت هفته قوه قضائیه کارکنان دادگستری شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

به مناسبت هفته قوه قضائیه غبار روبی مزار شهدای شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 


      

به مناسبت عید سعید فطر مسئولان ادارات شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 


      

خطبه نماز عید فطر شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.حجت الاسلام زاهدی پور در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهارداشت: متأسفانه باید اذعان کنیم که رگه‌هایی از نفوذ ملی‌گرایی باطل در جامعه، موجب تضعیف ارزش‌های دینی شده است. این در حالی است که اصلی‌ترین نقش در اقتصاد ایران اسلامی را ارزش‌های دینی ایفا کرده‌اند.
وی از حضور میلیونی مردم در روز قدس تشکر کرد و افزود: ضور مردم درروز قدس نشان  از این است که مبارزه با صهیونیسم و تلاش برای آزادی قدس شریف و دفاع از مظلومان، به فرهنگ عمومی مردم تبدیل شده و در اعماق جان مردم نفوذ کرده است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: از طرفی برگزاری راهپیمایی روز قدس در کشورهای دیگر، نشان از جایگاه بین المللی ایران اسلامی در ارتباط با تحولات سیاسی و اجتماعی جهانی است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: تغییر ولیعهد برای دومین بار بعد از سه سال از پادشاهی سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی آن هم با اجازه آمریکا، نشان دهنده اوج حقارت و وابستگی این خاندان خودباخته بوده و در عین نشانه‌های مهم از فروپاشی و حداقل عدم انسجام لازم در ساختار حاکمیتی عربستان سعودی است.|
*آل سعود، لکه ننگی بر پیشانی کشورهای اسلامی است
وی افزود: آل سعود، با اعمال ننگ و ناشایست و حمایت از تروریست‌ها  و جنایتکاران  و همچنین عدم رعایت عرف‌ سیاسی جهان اسلام و اولیات اعتقادات دینی، لکه ننگی بر پیشانی کشورهای اسلامی است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: کشورهای اسلامی می‌توانند با وحدت و بصیرت لازم، جهان اسلام را از شرّ این خاندان رها سازند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: مسئولان شعار سال را جدی گرفته و همت خود را صرف تولید و اقتصاد مقاومتی کنند. اقتصاد مقاومتی در کنار یک برنامه  دولتی و حکومتی، یک فرهنگ است که در صورت اجرایی شدن، می‌تواند عامل نجات جامعه باشد.
وی افزود: علی‌رغم آن چه که گفته می‌شود، fatf هیچ امتیازی برای ایران قائل نشده است. در عین حال این امر نشان دهنده آن است که عضویت در چنین پیمان‌هایی و امضای آن‌ها اهرم فشار دشمن را تسهیل می‌کند.
امام جمعه ماهنشان گفت: مصلای ماهنشان نماد اقتصاد مقاومتی بوده و انتظار داریم مسئولان نسبت به تکمیل این پروژه عظیم شهرستانی توجه بیشتری داشته و خیران توانمند هم از فیض مشارکت در این پروژه مقدس و مهم محروم نباشند.

566666666666666655554


      

نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد

   

photo_2017-06-26_08-53-51 [DVD (NTSC)]

photo_2017-06-26_08-54-13 [DVD (NTSC)]

photo_2017-06-26_08-54-17 [DVD (NTSC)]

photo_2017-06-26_08-54-08 [DVD (NTSC)]

 


      

مردم شهرستان ماهنشان امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه ای دیگری را خلق کرده و انزجار خود را از جنایتها و اقدامات رژیم صهیونیستی اسرائیل غاصب و دیگر دشمنان اعلام کردند.

96422

96423

96424

96426

 

 

 

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام زاهدی پورامروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: راهپیمایی روز قدس از ابعاد مختلف اعتقادی،‌ اجتماعی، سیاسی و فرهنگی قابل تبیین و دفاع است.
وی افزود: روز قدس  جایگاه ویژه ای  در جهان اسلام دارد. اعتقادات، جغرافیا و سیاست جهان اسلام با روز قدس ارتباط مستقیم دارد. شواهد میدانی به وضوح نشان دهنده این واقعیت است.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: همچنانکه به لحاظ بین الملی نیز روز فلسطین و روز قدس جایگاه اساسی دارد. از روزی که رژیم اشغالگر قدس به وجود آمده این چالش‌ها به وجود آمده و هنوز ادامه دارد. همچنانکه برای دشمنان اسلام اهمیت دارد، تولید غده سرطانی رژیم صهیونیستی بر اساس اهمیتی است که قدس و فلسطین برای مسلمانان دارد.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیا اینکه هر چه در روز قدس اتفاق بیفتد، به نام ایران تمام خواهد شد. چرا که روز قدس در ایران متولد شده است، اظهارداشت:اندیشمندان ما باید نظریه‌سازی و تئوری پردازی کنند. اگر چه ملت آزمون موفقی در ارتباط با روز قدس داشته است، اما برخی خواص و نخبگان در این آزمون مردود شده‌اند. حقیقتا روز قدس در کنار این که خاستگاه اسلامی و منشأ دینی دارد، هویتی ایرانی دارد.
وی افزود: راهپیمایی روز قدس نوعی ایفای نقش بین المللی ایران اسلامی را نشان می‌دهد. نقشی که تأثیر جهانی داشته و دارد. و البته همه این نقش‌افرینی‌ها که ایران را از یک کشور و جامعه منفعل به یک کشور فعال تبدیل کرده، از برکات انقلاب اسلامی و نعمت ولایت است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان اظهار داشت: در عین حال روز قدس دفاع از سرزمین ایران هم هست، یکی از مهمترین تاکتیک‌های رزمی بردن جبهه درگیری به بیرون از مرزها و زمین‌گیر دشمن در خارج از مرزهاست. راهپیمایی روز قدس این نقش را به بهترین شکل ممکن ایفا می‌کند.در این زمینه از همه، شورای هماهنگی، و اعضای ستاد برگزاری مراسم روز قدس و تشکر ویژه از صدا و سیما که در این موارد نقش بی‌بدیلی دارد.چنانکه در انتخابات نقش بی‌بدیلی ایفا کرد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: هنوز موثق‌ترین منبع خبر و تحلیل مسائل سیاسی و اجتماعی برای مردم مؤمن و انقلابی ایران، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه انتخابات همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند فقط انتخاب افراد است، افزود: چرا که ایران اسلامی قانون اساسی دارد  و چارچوب حکومت و حرکت بر اساس قانون اساسی تعیین شده است. به اضافه اینکه بر اساس مبانی دینی ما، تعیین ساختار حکومت با خداوند متعال است. مگر اینکه جامعه طغیان کرده باشد که ایران اسلامی چنین نیست.
*حمله موشکی سپاه معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد
خطیب جمعه ماهنشان گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیر الزور و قلع و قمع داعش، به فرماندهی فرمانده معظم کل قوا، ضمن آن که قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید، معادلات منطقه‌ای و بین المللی را هم تغییر داد. برخی‌ها حتی جرأت اظهار نظر را نداشتند.و البته دوباره این نکته را فهماند که برخی نه تنها اهل بحث و مذاکره نیستند، بلکه اصولاً غیر از قدرت سیلی چیز دیگری نمی‌فهمند و امروز هم در بهت و حیرت فرو رفته‌اند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: اگر تا به امروز موشک‌های ایران را شعار می‌دانستند، امروز دیگر ایمان پیدا کرده‌اند که ملت ایران با هیچ کس تعارف ندارد، امروز جایگاه مهم سپاه برای ایران اسلامی مشخص شد. امروز فرمایش امام که فرمود: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، روشن شد.
وی افزود: سپاه یکی از شاخصه‌های مهم عزت ایران اسلامی است. چه در ارتباط با قدرت نظامی و چه در عرصه تولید و اقتصاد. واقعاً اگر کمک‌های سپاه در عرصه سازندگی و تولید -آن هم در بخش‌های بنیادین- نبود، معلوم نبود کشور در چه وضعیتی باشد. بر این اساس تقویت و حمایت از سپاه واجب‌ و تضعیف آن نشانه بی‌تقوایی و بی‌بصیریتی است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: تحریم‌های جدید سنای آمریکا علیه ایران دوباره نشان داد که آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نیست.این تحریم‌ها در واقع مهر پایان برجام بود که از سوی آمریکا زده شد. و البته ضرورت بازنگری در ارتباط با برجام را برای ایران اسلامی هم بیش از پیش نمودار می‌سازد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در ملغی بودن سند 2030 انتظار داریم دولت محترم با صدور بخشنامه به همه نهادها و سازمان‌های ذیربط به صورت رسمی پایان عمر این سند نکبت‌بار را در ایران اسلامی اعلام کند.
وی افزود: اگر آمریکا غیر قابل اعتماد است که حتماً چنین است، در همه حوزه‌ها نباید به این جنایتکار وحشی اعتماد کرد. فلذا ساده لوحانه است که تاریخ معاصر را هم متناسب با میل آن‌ها تدوین کرده و یا تغییر دهیم. واقعاً جای تأسف‌بار است که برخی‌ها به استناد اسناد دشمن اسلام، به برخی شخصیت‌ها مانند آیت الله کاشانی‌ تهمت زدند و این عالم بزرگوار را شریک کودتا معرفی کردند. آیا می‌شود در مورد شخصیتی که حضرت امام شخصاً شهادت به خدمات و ایثارگری‌های او داده، چنین قضاوت کرد؟
امام جمعه ماهنشان گفت: امام خمینی (ر)  در سخنان ذیل به این شرایط تلخ و مظلومیت و غربت آیت الله کاشانی و تحرکات ملی گرایان غرب گرا! تصریح می کنند:«آقای کاشانی از جوانی در نجف بودند و یک روحانی مبارز بودند. مبارزه با استعمار آن وقت البته انگلستان بود مبارزه با او. در ایران هم که آمدند تمام زندگیشان صرف همین معنا شد و من از نزدیک ایشان را می شناختم … بعدش دیدند که اگر یک روحانی در میدان باشد لابد « اسلام » را در کار می آورد این حتمی است و همین طور هم بود. از این جهت شروع کردند به جوسازی. »
حجت الاسلام زاهدی پور ادامه داد: «یک گروهی که از اولش باطل بودند من از آن ریشه هایش می دانم یک گروهی که با اسلام و روحانیت اسلام سرسخت مخالف بودند از اولش هم مخالف بودند اولش هم وقتی که مرحوم آیت الله کاشانی دید که این ها خلاف دارند می کنند و صحبت کرد این ها یک سگی را نزدیکی مجلس عینک به آن زدند و اسمش را « آیت الله » گذاشتند! این در آن زمان بود که اینها فخر می کنند به وجود او [مصدق].او [مصدق] هم مسلم نبود. من در آن روز در منزل یکی از علمای تهران بودم که این خبر را شنیدم که یک #سگی را #عینک زده اند و به اسم #«آیت الله » توی خیابان ها می گردانند. من به آن آقا عرض کردم که این دیگر مخالفت با شخص نیست این سیلی خواهد خورد. و طولی نکشید که سیلی را خورد. و اگر مانده بود سیلی بر اسلام می زد.» امام خمینی (ره) در ارتباط با مخالفت جبهه ملی با حکم الهی قرآن در مورد قصاص می‌فرماید: «اینها تفاله های آن جمعیت هستند که حالا قصاص را حکم ضروری اسلام را غیرانسانی می خوانند!»
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: سوء قصد به حضرت آیت‏الله خامنه‏اى، رئیس جمهور وقت در مسجد ابوذر تهران توسط منافقین (1360 ه. ش) خداوند متعال را شاکریم که وجود با عظمت و ثمر بخش این عزیز را برای ایران اسلامی حفظ کرد و امروز جای خالی امام توسط این عزیز پر شده است.
زاهدی پور اظهارداشت: بمباران شیمیایی سردشت در هفتم تیر ماه 1366 یکی از جنایاتی است که در پیشانی شوم و نامبارک جنایتکاران تاریخ به ویژه آمریکای جنایتکاران پاک نخواهد شد.
وی با بیان اینکه نماز عید فطر ماهنشان هم به صورت متمرکز در مصلای امام خمینی (ره) ماهنشان با حضور گرم و پرشور مردم متدین و متعبد ماهنشان برگزار خواهد شد، افزود: مردم سعی کنند زکات فطریه‌ خود را به صورت متمرکز در صندوق‌های شورای زکات بیندازند. در این صورت ساماندهی راحت‌تر خواهد بود.
خطیب جمعه ماهنشان با تبریک پیشاپیش عید فطر گفت: عید فطر عامل تحکیم وحدت در جهان اسلام است. و این ظرفیتی است که دین ما ارزانی داشته است.

انتهای پیام/


      
<      1   2