سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :129
بازدید دیروز :303
کل بازدید :896598
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 10:11 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

مصاحبه امام جمعه ماهنشان با خبرگزاری ایرنا در ارتباط با مذاکرات استانبول

درایت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب، دلیل موفقیت ایران در مذاکرت هسته ای است.

حجت الاسلام"حسین علی زاهدی پور" روز دوشنبه، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه در مذاکرات استانبول، ایران یک قدم موفق دیگر برداشت، افزود: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه مدیریت مذاکرات، برگ برنده را در اختیار ایران قرار داد و گروه مذاکره کننده غرب را در موضع انفعال قرار داد.
وی، مذاکرات استانبول را موفقیت بزرگی در زمینه مسایل هسته ای ایران عنوان و اظهار داشت: عدم توفیق گروه 1+5 در رابطه با تحمیل خواستها و پیش شرط های مورد نظر به ایران، مهمترین پیروزی و دستاورد ایران دراین مذاکرات است.
حجت السلام زاهدی پور، در رابطه با بی نتیجه خواندن مذاکرات از سوی رییس گروه مذاکره کننده غرب، یادآورشد: دلیل این گونه اظهار نظرها از سوی برخی کشورهای غربی، مدیریت موفق ایران در این مذاکرات بود که مذاکرات استانبولرا برای آنان بدون رسیدن به دستاوردی به پیش برده است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان، به نتایج مذاکرات ژنور اشاره کرد و گفت: گروه مذاکره کننده ایران، با مدیریت صحیح و مدبرانه، مذاکرات را به سمتی پیش برد که هدف ایران بود و قبول شرط ایران در رابطه برگزاری مذاکرات در استانبول به جای ژنو از سوی گروه1+5 نشانه این مسئله است.
وی شروط ایران برای ادامه مذاکرات را حقوق مسلم ملت ایران برشمرد و عنوان کرد: مدیریت ایران در این مذاکرات، بر اساس حقوق مسلم انسان ها و ملت هاست که در جامعه بین الملل به رسمیت شناخته شده اند، در حالیکه گروه مذاکره کننده غربی ها این حقوق مسلم را نیز نمی تواند تحمل کند.
حجت السلام زاهدی پور، قطعنامه سازمان ملل علیه ایران را ناعادلانه خواند و تصریح کرد:‌ تصویب قطعنامه ضد ایرانی سازمان ملل توسط برخی کشورهای غربی و آوردن نام دانشمندان ایرانی در این قطعنامه و نیز ترور این دانشمندان، خود نشانگر رویکرد خصمانه این کشورها در برخورد با حقوق مسلم انسان ها و ملت ها است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان در خصوص برخورد دوگانه کشورهایی نظیر آمریکا با مسئله انرژی هسته ای کشورها، گفت:‌ برای برخی کشورهای غربی مانند آمریکا، نتیجه مذاکرات مطرح نیست زیرا آنان نمی توانند استقلال ایران را به رسمیت بشناسند و مسئله هسته ای ایران تنها بهانه ای برای سنگ اندازی در مسیر توسعه نظام اسلامی است.




برچسب ها : امام جمعه ماهنشان  , مذاکرات استانبول  , مصاحبه با ایرنا  ,
      

همایش حجاب و عفاف در حسینیه سپاه ناحیه ماهنشان با سخنرانی امام جمعه شهرستان انجام شد. امام جمعه ماهنشان در این سخنرانی ضمن بیان ضرورت چنین همایشها، به مبانی نظری و اعتقادی حجاب و ضرورت آن پرداختند.


      

 

خلاصه‌ سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی‌پور در:

نشست رویش‌ها و ریزش‌ها 12 بهمن 89

توجه: افرادی که قصد شرکت در مسابقه رویش‌ها و ریزش‌ها را دارند، می‌توانند پاسخ سؤالات را از این متن پیدا کرده و پاسخنامه را به دفتر امام جمعه تحویل دهند.

جامعه ساختارهای اجتماعی و سیاسی دارد؛ زمانی یک حرکت اجتماعی و سیاسی انقلاب شکل می‌گیرد که ساختارهای اجتماعی و سیاسی را به صورت کلی دگرگون سازد. تحولات اجتماعی‌ای که بدون تغییر در ساختارهای قدرت صورت گیرد، انقلاب نخواهد بود.

تغییرات و تحولات اجتماعی و سیاسی نیاز به کارگزارانی متناسب با آن دارد. برای ساختارشکنی و شالوده‌شکنی، وجود رهبری مقتدر و حرکت عموم مردم به دنبال آن، اساسی‌ترین کارگزار خواهد بود. امام رهبری بود که موج‌های بلندی ایجاد کرد که اثر آن تاکنون نیز ادامه دارد. امام رهبری بی‌نظیر بود که تنها انقلاب به معنای واقعی را در طول تاریخ را شکل داد. تلویزیون BBC‌ انگلیس در مستند تولیدی خود امام را مردی معرفی می‌کند که نه ایران را که بلکه جهان را تغییر داد. گوینده این مستند در ابتدای برنامه هنگام نشان دادن تصویر امام، می‌گوید:     this man changed the word.

یکی از آسیب‌های مهم که زمینه‌ساز ریزش‌های فراوان خواهد بود، تفسیرهای مدرن از انقلاب اسلامی می‌باشد؛ این در حالی است که مدرنیته نه تنها سازگاری با انقلاب ندارد که بلکه تفاوت ماهوی با آن دارد. مدرنیته نه تنها با انقلاب که بلکه با ذات اسلام متضاد است. از این رو تفسیرهای مدرن از انقلاب اسلامی، ضمن آن که عدم ظرفیت مدرنیته را در این زمینه آشکار خواهد ساخت، از طرفی زمینه افزایش ریزش‌ها نیز بوده و انقلاب اسلامی را از مسیر دینی و الهی آن خارج خواهد ساخت.

آن چه در مقابل انقلاب نیاز است، افزایش بصیرت و آگاهی و نجات جامعه از ناآگاهی است که این عامل بیمه کننده انقلاب اسلامی خواهد بود.

اصولاً مدرنیته استبدادی است نو و جدید که به ظاهر نقش افراد در آن کمرنگ است. این در حالی است که ساختارهای مدرنیته به گونه‌ای فرد را در تنگنا قرار می‌دهند که مهلت برای نفس کشیدن وجود ندارد.

به هر حال در یک عبارت کلی باید گفت که مهمترین عامل برای کاهش ریزش‌ها و افزایش رویش‌ها، تدوین چارچوب‌های نظری اسلامی متناسب با انقلاب اسلامی است تا هم بتوان به خوبی از این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید و جانبازی‌های هزاران ایثارگر است، محافظت نمود و هم بتوان به خوبی به هدفی بسیار والاتر که همانا صدور انقلاب و مبانی آن به اقصی نقاط جهان است، دست یافت.


      

مراسم جشن انقلاب در روستای قره گل شهرستان ماهنشان مورخه 17/بهمن/89 با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، و مسئولان ادارات برگزار شد.


      


گلباران تمثال مبارک امام (ره) با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، مسئولان ادارات، بسیجیان و دانش آموزان در ورودی شهرستان ماهنشان برگزار شد. 


      

نشست سیاسی با موضوع ریزش ها و رویش ها در انقلاب اسلامی  در سالن شهید آوینی ماهنشان مورخه 12/بهمن /89 با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزارشد. امام جمعه ماهنشان در این سخنرانی به اهمیت رهبری پرداخته و در ادامه ضمن آسیب شناسی انقلاب اسلامی, تبیین های مدرنیته از انقلاب را آسیب جدی در این زمینه ارزیابی کرده و مدرنیته را به این دلیل که ظرفیت تبیین انقلاب را نداشته و اصولاً سازگار با انقلاب نیست، به لحاظ ماهوی متفاوت و در موارد زیادی متناقض با اسلام ارزیابی کردند./
پایان خبر


      

 

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان 15/بهمن/89 به امامت حجت الاسلام و المسلمین موسوی  امام جمعه  موقت شهرستان ماهنشان برگزارشد.
ح
جت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه موقت شهرستان ماهنشان در خطبه اول نماز، نمازگزاران را دعوت به تقوای الهی­کردند. و افزودن گناه انسان را از کمالات الهی باز می دارد و انسان نمی تواند به درجات الهی راه پیدا کند.
ایشان همچنین در بحث ربا، بدترین کسب­ها­ را کسب ربا دانستند. و در ادامه افزودند مالی که خمس و زکات آن پرداخت نشود مال مخلوط به حرام است.
امام جمعه موقت شهرستان در خطبه دوم نماز به مناسبت های هفته اشاره کردند 15 بهمن شهادت حضرت امام رضا (ع) و همچنین شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) را تسلیت عرض کردند و در ادامه هجرت حضرت رسول اکرم (ص) از مکه به مدینه، را به قضیه مصر ارزیابی کردند و افزودند امریکا و اسرائیل دنبال اهداف شوم خود هستند و خواهان انحراف در مسیر انقلاب مردم مصر می باشند به همین دلیل هوشیاری مردم مصر در مقابل مکرهای امریکا و اسرائیل هوشیار باشند و نگذارند آنها به اهداف خود برسند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی 19 بهمن را روز نیروى هوایى ارتش جمهورى اسلامى ایران‏ و اعلام همبستگى همافران با انقلاب اسلامى و دیدار تاریخى آنان با حضرت امام خمینى(ره) را عنوان کردند. و در ادامه 21 بهمن را شکسته‏شدن حکومت نظامى به فرمان حضرت امام خمینى(ره) توسط مردم ارزیابی کردند.
ایشان همچنین در پایان از حضور مسئولان،  روحانیون و عموم برادران و خواهران نماز گزار در نماز جمعه تشکر کردند.


      

اجرای مراسم زنگ انقلاب و افتتاح آزمایشگاه مرکزی شهرستان ماهنشان در مورخه 12/بهمن/89 با حضور حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، فرماندار و مسئولان ادارات برگزار شد.

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان 8/بهمن/89 به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزارشد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه اول نماز، نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کردند و در ادامه روایتی از امیرالمومنین علی (ع) بیان کردنn. که تقوای خداوند را پیشه کنید و توشه راه خود قرار بدهید.
ایشان همچنین مهمترین شرط برای تقرب به خدا و الهی شدن را داشتن عمل صالح دانستند.
همچنین تقوا را شرط اساسی و سند بندگی ارزیابی کردند. و افزودند تقوا آن است که به واجبات عمل کنیم و در مسیر خداوند حرکت کنیم.
امام جمعه ماهنشان در خطبه دوم نماز به مناسبت های هفته اشاره کردند  و 12 بهمن  روز  وقف که  این هفته را به عنوان هفته وقف نامگذاری شده است. پیامبر اکرم (ص) فرمودند کسی از دنیا برود، عمل او منقطع می­گردد،  مگر از سه چیز 1- صدقه جاریه ای (مانند موقوفات ) 2- علم  3- فرزند صالح در ادامه حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی وآغاز دهه مبارک فجر را عنوان کردند و این روز را گرامی داشتند.
ایشان تاکید کردند که انقلاب اسلامی هویت گمشده مردم ایران را احیاء کرد و با حاکمیت ارزش های الهی، عزت و افتخار را به ما هدیه کرد. ثمره این انقلاب بیداری جهان بشریت بود  به گونه ای که امروز گوشه هایی از این بیداری را در تونس، مصر، اوردن و برخی کشورهای اسلامی مشاهده می­کنیم. این انقلاب اثبات کرد که بهترین حکومت ممکن، حکومت دینی مبتنی بر ولایت است.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور همچنین افزودن قدردان این نعمت ها باشیم و دراین  مسیر روز به روز در مسیر تعالی خود وحاکمیت ارزش های الهی تلاش کرده و به ویژه قدردان امام بوده ومطیع رهبری باشیم .
ایشان در پایان با تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام  (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام، از مردم و مسئولان شهرستان خواستند تا   عزاداری های باشکوه را در این ایام برگزار نمایند.

 




      
<      1   2