سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :136
کل بازدید :895764
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 1:4 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

جلسه ستاد بزرگداشت ایام فاطمیه (س) شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزارشد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهر ستان ماهنشان گفت: مراسم عزاداری فاطمه زهرا(س)، حرکت دسته های سینه زنی و احسان نذری در ماهنشان با هدف ترویج سیره اهل بیت عصمت و طهارت و تعظیم شعائردینی برگزار می شود. ایشان در جلسه ستاد بزرگداشت ایام فاطمیه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،با اوبا بیان اهمیت بزرگداشت این ایام گفت: فاطمه زهرا (س)  کاملترین الگوی انسانیت است  که پیروان اسلام باید از ایشان تأسی بجویند.
وی با اشاره به مظلومیت و صبر و استقامت آن حضرت در راه پیشبرد اهداف پیامبر اسلام(ص) افزود: حضرت فاطمه بهترین یاور و کفو برای حضرت علی(ع) و الگو و اسوه برای زنان مسلمان بودند.
امام جمعه ماهنشان در بخش دیگری از سخنان خود شناخت شخصیت حضرت فاطمه را در راستای اهداف عالی بعثت و مفهوم واقعی ولایت دانست، گفت: حضرت فاطمه(س) به عنوان ام الائمه است و تبعیت از ایشان وظیفه تمام مسلمانان می باشد.
حجت الاسلام زاهدی پور بابیان اینکه وجود مقدسه و مطهره حضرت فاطمه سلام الله علیه در همه عوالم در تمام تحرکات به عنوان محور و مدار آفرینش معرفی شده اند، اظهارکرد: شکوه بانوی بزرگ دو عالم حضرت زهرا (س) چنان دل و جان را لبریز می سازد که توان سخن گفتن را از انسان می گیرد و تنها جایگاه رفیع فاطمه(س) را می توان از زبان ائمه اطهار علیهم السلام و آیات و روایات جویا شد، همانطور در حدیثی از پیامبر اکرم (ص) آمده است:هر کس فاطمه(س) دخترم را دوست بدارد، در بهشت با من است، و هر کس با او دشمنی ورزد، در آتش دوزخ است.?
وی افزود: در رفتار و گفتار شگفت و رمزآلود پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در باره فاطمه زهرا علیهاالسلام پیام مهمی برای مسلمانان و جامعه بشری نهفته است. آن پیام عبارت است از اعلام بالاترین تقدس برای فاطمه (س) و معیار قرار دادن آن حضرت در سنجش ایمان قلبی و دینداری مسلمانان.
امام جمعه ماهنشان خاطرنشان کرد: با این همه بسی جای تأسف است که عده ای از مسلمانان در صدر اسلام با آگاهی از تقدس آن بانو در مقابل ثمنی بخس، نه تنها قداست فاطمه زهرا (س)را به بشریت اعلام و تثبیت نکردند، بلکه آن را کتمان کردند، آنان برای حفظ حکومت غاصبانه مهم ترین مانع یعنی فاطمه(س) را ترور شخصیت و شخص کردند و بسیاری از ظلم ها را در حق بانوی دوعالم انجام دادند.
حجت الاسلام زاهدی پور تأکید کرد: بهترین راه و حرکت ها در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که برای دست یابی به این موفقیت های روز افزون باید معرفت داشت.


      

حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:حس ناسیونالیستی نباید در انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان باشد و همین طور انتخاب شوندگان مراقب نگاه فراجناحی، ملی، مرزی، شهرستانی و شهری باشند چرا که ملیت ما ایرانی و اسلامی است واین مرزهایی که بین شهرستانها و شهر ها هست، صرفا جهت تقسیم خدمات است.حجت الاسلام  زاهدی پور در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان ضمن تبریک شور انتخاباتی به محضر مقام عظمای ولایت و مردم ایران، اظهارکرد: در همه ی نظام ها مرسوم است که حضور مردم در انتخابات به نوعی غیر از اینکه برای یک فرد و جریان، مجلس و نهادهای دیگری است ثمره ی آن تأیید و پشتیبانی از نظام است و فرقی هم نمی کند اسلامی باشد یا غیر اسلامی.وی افزود: در ایران اسلامی هم همین انتخابات اتفاق افتاد و مردم پای صندوق های رأی آمدند و با مشارکت نسبتا بالایی از نظام و انقلاب خود پشتیبانی کردند و این حضور مردم ، رتبه اول را در بین کشورهای دموکراتیک دارد، حضور مردم در انتخابات هم به نوعی نشان از بصیرت و آگاهی سیاسی البته نه سیاست زده بلکه تحلیل گرانه است .
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه مردم ایران قدرت تحلیل های اجتماعی و سیاسی را دارند و این را با حضور خود در انتخابات نشان دادند، گفت: انسان ها تشخیص می دهند که باید ساختار سیاسی را خودشان تعیین کنند و این ساختارها را به چه نحوی و چگونه تغییر و تعیین کنند و بعد از تعیین هم بتوانند تغییر دهند، انتخابات چینش مجدد ساختار سیاسی کشور است که با برگزاری آن اذهان مردم به صورت کلی تازه و نو می شود چرا که هرچیزی تازه  لذت بخش است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: ضمن اینکه انتخابات یک نوع نشاط آور اجتماعی و سیاسی است، فرصتی هم برای استفاده از ابتکارات و توانمندیهای نو فراهم می شود و به  افراد حس هویت و خود بیگانگی را دست می دهد و همین طور تمرین مشارکت در مسایل دیگر و لازمه موفقیت هم است.
وی افزود: انتخابات یک پیام سیاسی بین المللی و فرامرزی است و مردم هم با توجه به رکود و گرانی و تورم با حضور حداکثری خود نشان دادند که پشتیبان نظام و حامی انقلاب اسلامی هستند و اقتدار و قدرت نظام را به گونه ای به رخ جهانیان کشاندند، مردم با حضور در پای صندوق های رأی نشان دادند که به اصل نظام بها می دهند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: توازن قدرت از پیامدهای انتخابات است و دست به دست می چرخد و هیچ گروه و کسی احساس نمی کند که همیشه خواهد ماند .
حجت الاسلام زاهدی پور به منتخب مردم حوزه انتخابیه ماهنشان، ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک گفت و اظهارکرد: رضایت خدا و مردم در این است که نگاه ملی گرایی و فرا مرزی  داشته باشند چرا که نگاه کوچک و سطحی موجب خسران نظام اسلامی و منطقه خواهدشد و مردم ماهنشان و ایجرود با یک نگاه فرا منطقه ای  نماینده را برای خودشان بدانند و با همدلی و همزبانی و وحدت در پیشبرد جامعه تلاش کنند.

http://www.ojebidari.ir/files/21a21.jpg


      
عنایات حضرت ولیعصر(عج) حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) ماهنشان از بین برادران متعهد و علاقمند با مدرک تحصیلی سیکل و بالاتر طلبه فعال می پذیرد.

شماره تماس:02463223444-09127402326

مکان ثبت نام : دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان


      

با عنایات حضرت ولیعصر(عج) حوزه علمیه زینب کبری(س) شهرستان ماهنشان استان زنجان با امکانات خوابگاهی جهت تحصیل در مقطع  کارشناسی از میان خواهران دیپلم و بالاتر برای سال 96-95 از استان زنجان و استان های همجوار طلبه خواهر می پذیرد. در جهت نشر عقاید و علوم دینی منتشر کنید.

تلفن تماس 02436224240 ساعت تماس 13-10

مکان ثبت نام : مدرسه علمیه زینب کبری(س) ماهنشان

 


      

امام جمعه شهرستان ماهنشان با حضور در پای صندوق های رأی ضمن دانستن تکلیف شرعی به منویات مقام معظم رهبری لبیک گفتند.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: به لحاظ مبانی دینی تکلیف برای انتخابات مشخص است، دین همه را مسئول می داند و اگر بخواهیم از حق خودمون هم دفاع کنیم لازمه اش حضور در انتخابات است .
امام جمعه ماهنشان اظهارکرد: مردم شهرستان ماهنشان همزمان با سراسر کشور به صورت پرشور در انتخابات شرکت می کنند و بلکه با توجه به سنوات گذشته رکورد دار استان و کشور بوده اند چرا که این مردم، مردمی ولایی، مسئولیت پذیر، متدین و با بصیرت هستند.
وی افزود: مردم ماهنشان در همه صحنه ها خصوصا انتخابات به صورت گسترده مشارکت داشتند و دارند که این نشان از بصیرت، زمان شناس، راه شناسی، ولایتمداری، آشنا به وظایف و مسئولیت خود هستند .
امام جمعه ماهنشان گفت: ما همراه با مردم نماینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان را با آگاهی و بصیرت  انتخاب می کنیم که به نوعی لبیک به ندای مقام معظم رهبری داشته باشیم

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی امام جمعه موقت شهرستان ماهنشان اقامه شد.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پورامام جمعه شهرستان، فرماندار و برخی از مسئولین شهرستان با خانواده مرحوم جعفررضازاده دیدار کردند.
امام جمعه شهرستان در این دیدار از اقدام انسانی این خانواده در اهدای اعضای آن مرحوم به نیازمندان تقدیر و تشکر نموده و این اقدام را مصداق آیه شریفه مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعاً دانسته و از طرفی موجب جلب رحمت الهی برای جامعه انسانی و به ویژه مرحوم رضازاده دانست.
در پایان با اهدای لوح تقدیر دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از خانواده نامبرده تجلیل به عمل آمد.

 


      

همایش گفتمان ولایت و رهبری و انتخابات در سپاه ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و حجت الاسلام و المسلمین حسینی نسب امام جمعه شهر دندی  برگزار شد.

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان با اشاره به سالروز شهادت حجت الاسلام و المسلمین محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس گفت: روحانیت در عین مظلومیت بالاترین جایگاه را در نظام اسلامی و دفاع از آن دارد. به گزارش شمیم ماهنشان«حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز بازگشایی سفارت فلسطین در ایران، دفاع از فلسطین را دفاع استراتژیک از اسلام و ایران برشمرد و تأکید کرد: بی بدیل بودن انقلاب اسلامی بر همین اساس است.
وی افزود: ما حتی اگر به فرض باطل ملی گرا هم باشیم، دفاع از فلسطین دفاع از ایران و ایرانی بودن هم هست.چرا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما از طریق دفاع از مظلومان منطقه درگیری را دور از ایران نگه داشته ایم.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: یکی از دلایل امنیت بی‌بدیل امروز در ایران همین مسئله است.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به انتخابات پیش رو اظهارکرد: مردم ماهنشان در 28 سال گذشته انتخابی همراه با شعور داشته اند.
وی افزود: نماینده ماهنشان امروز مورد توجه مسئولان رده بالای کشور است از این روز تکلیف ماهنشان سنگین است و باید دقت بیشتری داشته باشد، نماینده ماهنشان باید جایگزین چنین فرد وزینی باشد.
امام جمعه ماهنشان گفت: انقلاب اسلامی بدون روحانیت قابل معرفی نیست. روحانیت با تقدیم 3417 نفر بالاترین آمار شهدای دفاع مقدس را به خود اختصاص داده و سایر اصناف و گروه‌های دیگر فاصله بالایی با این آمار دارند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به این جایگاه اظهار کرد: کسانی که مخالف روحانیت بوده و در صدد تضعیف حوزه‌های علمیه و روحانیت هستند، دشمن خدا، قرآن، پیامبران و در یک کلمه دشمن دین اسلام، نظام اسلامی و مردم هستتند.
وی افزود: حوزه‌های علمیه ماهنشان نعمتی بزرگ هستند و با خون دل خوردن برخی افراد به اینجا رسیده اند، فلذا باید قدر این نعمت بزرگ الهی را که زمینه ساز آبادانی معنوی و مادی ماهنشان است، بدانیم و شکرگزار باشیم.
وی در پایان از مردم و مسئولانی که حمایت مادی و معنوی از حوزه ها دارند، تقدیر و تشکر کرد.


      
<      1   2