سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :96
بازدید دیروز :36
کل بازدید :892563
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 6:3 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

 امام جمعه ماه نشان در این همایش در سخنانی بخش متفاوت انسان با حیوان را متفکر بودن و عقلانیت بودن انسان دانست و گفت: در فرهنگ غرب جنبه حیوان بودن انسان  اصل است و عقلانیت در خدمت حیوانیت اوست امّا در نگاه اسلام انسان یک موجود متفکر و دارای عقلانیت و متوجه خدا و رو به کمال است.
زاهدی پور با اشاره به اینکه اگرعلم الهی نبا شد چیزی به نام علم نداریم افزود: وقتی غرب فهمید که علم ندارد به علم تجربی روی آورد و خود را در مسائل غیر اخلاقی بخصوص بعد از رنسانس درگیر و غرق کرد.
وی به جنایات جنگی صورت گرفته توسط غرب را بعد از رنسانس وحشتناک توصیف کرد و افزود:جنایات صورت گرفته در جنگ جهانی دوم،هیروشیما،ویتنام،عراق،افغانستان، نتیجه رنسانس و فرهنگ غرب است که حتی روی مغول را سفید کرده است.
 امام جمعه ماه نشان نقش آموزش و پرورش در عرصه فرهنگی بی بدلیل دانست و گفت: آموزش و پرورش باید نمو و بنیان فرهنگی جامعه را عوض و آموزش دهد.
در طول این همایش ضمن پخش کلیپ سرودهای برتر دبیرستان های الزهراء و شریعتی و نمایشگاه جابربن حیان با اهدا لوح تقدیر و هدایا از42 نفر از همکاران برتر و برگزیده استانی و شهرستانی تجلیل شد.
روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان


      

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم جمعی از فرهنگیان بخصوص معلمان نمونه به همراه مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش ماه نشان جمعه 12 اردیبهشت با حجه السلام و المسلمین زاهدی پور در محل دفتر امام جمعه دیدار کردند.
امام جمعه ماه نشان در این دیدار به موضوع اهمیت فرهنگ تاکید و نهادینه شدن آن را در جامعه توسط فرهنگیان خواستار شدند.



 
      

کارکنان سپاه ناحیه ماهنشان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی باحجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

  امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: در صورت تامین اعتبار لازم فاز اول مصلای این شهر هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری می رسد حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تکمیل فاز نخست مسجد و مصلای باقرالعلوم ماهنشان به 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی این پروژه، تصریح کرد: تاکنون 15 میلیارد ریال برای ساخت این پروژه هزینه شده که هشت میلیارد ریال آن با حمایت دولت و مابقی کمک های مردم منطقه تامین شده است.
امام جمعه ماهنشان گفت: این پروژه از چهار فاز تشکیل شده که فاز اول آن شامل ورودی ها، مناره ها و صحن اصلی مسجد است و بخش اداری، مجتمع فرهنگی، محوطه سازی و مابقی نیز در فازهای بعدی ساخته خواهد شد.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان این که مجموع مساحت این پروژه پنج هزار و 500 متر مربع است، خاطرنشان کرد: زیربنای صحن اصلی مصلا دو هزار متر مربع است.
وی زیربنای مجتمع تجاری و سرویس بهداشتی این پروژه را به ترتیب یک هزار و 200 و 600 متر مربع اعلام کرد.
امام جمعه ماهنشان گفت: مجتمع فرهنگی این پروژه نیز با یک هزار و 500 متر مربع زیربنا در چهار طبقه ساخته خواهد شد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: ساخت مصلای ماهنشان از سال 1391 آغاز شده است.
به گفته وی افراد خیر می توانند برای شرکت در ساخت این پروژه با شماره 3223444-0242 تماس بگیرند.


      

مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان دیدار کردند.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان روز یکشنبه از تصفیه خانه آب شیرین ماهنشان بازدید کردند


      

به مناسبت هفته سلامت همایش با موضوع دیابت و فشار خون در سالن شهید آوینی شهر ماهنشان برگزار شد که حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در این همایش حضور یافته و سخنرانی کردند.


      

خطبه اول 05/02/93

خودم و شما بندگان مخلص خداوند خواهران و برادران، نمازگزاران نماز وحدت بخش جمعه و دشمن شکن جمعه را به تقوا دعوت می­کنم.
(ان خیر الذات هو التقوا) بهترین توشه و بهترین راه عبارت است از تقوا، امام سجاد (ع) در دعای 22 صحیفه سجادیه می­فرمایند:(ونصرنی ان الذنوب) خدایا من را از گناها و معصیتها دور کن( وبرعنی ان المحارم)اجتناب از محارم را برمن عنایت کن.
که همین تقوا است خود داری از حرام و پرداختن به واجبات و دستورات الهی(ولا تجرعنی اللمعاصی) پروردگارا به من توفیق بده در برابرگناه جرات نداشته باشم زشت ترین حرکت این است که انسان گناهی کند و به گناهش افتخارکند و در روایات هم داریم که بدترین حالت انسان این است که گناهی بکند و از خداوند هم خجالت هم نکشد.
یک دفعه است انسان گناهی می­کند و ازگناهش هم خجالت می­کشد از درون ناراحت است و این یک گناه دارد اگرچه گناه است ولی چون حیا می­کند و یک مقداری در درون ناراحت است نه آن اندازه حیا که از گناه به دور باشد اما با انجام گناه خجالت هم می­کشد. فرق می­کند آن کسی که گناه می­کند و از یاد می­برد که در محضرخداوند متعال قرار دارد وای به حال آن انسانی که جرأت پیدا کند برای انجام گناه­ها،( وجعل هوای عندک ) عشقم را در محضر خودت قرار بده.
هوا اگر مثبت نباشد و منفی باشد( هوبل الا اسول) سقوط در پرتگاه است پس مواظب باشیم ( ورضایه فی ما یریه علیک منکه)رضایت وخوشنودی من را در چیزیهایی که قرار بده که از تو به من وارد می­شود هر چیزی که خداوند به انسان حکم کرد و نازل شد به آن شکر کند بلا باشد یا اینکه رحمت باشد در حقیقت هر دوی آنها رحمت است، و لازمه همه اینها این است که اخلاق الهی در جامعه ما حاکم باشد اخلاق چه اندازه مهم است و اخلاق چیست؟
جوانان، خواهران و برادران، یک خَلق داریم و یک خُلق داریم، خَلق نحوه شکل بندی جسمانی آفرینش انسان است که یک مقدارش به دست خود انسان نیست یک موقع است انسان سالم به دنیا می­آید و و در بعضی موارد هم ناقص به دنیا می­آید و این جسم انسان است البته بشرهم تاثیر دارد. قبلاً هم عرض کرده ام یک خانمی در محضر پیامبر(ص) از ایشان پرسید یا رسول الله اولادی که از من متولد همه آنها دارای یک یکسری نواقص هستند، اطبا دقت داشته باشندکه البته در کشور ما همین سیاستی که رهبرمعظم انقلاب در رابطه با بهداشت سلامت عرض کردند.
یکی ازمشکلاتی که در نظام سلامت داریم محقق نبودند اطبا است طبیب بودن یک مرحله است اما طبیب محقق بودند یک مسئله است، طبیب عادی همیشه مصرف کننده است اما طبیب محقق تولید کننده است تولید بهداشت و روشهای بهداشت چه دارویی، چه پیشگیری، چه درمان در همه عرصه ها، پیامبر به آن خانم فرمود: نکند که همسر تو شرابخواراست؟یکی از اثرات شراب این است و ممکن است بر اثر مصلحت خداوند در بعضی ها هم اثری نداشته باشد ولی احتمال فراوان وجود دارد که فرزند شرابخوار نواقصی داشته باشدغیر از اینکه آن نطفه ای که از شراب منعقد شوداحتمال انحراف ومعصیت درآن زیاد است آن چیزی که ما به آن توجه نمی کنیم ، علوم انسانی که ما داریم چرا ناقص است بدلیل اینکه این مسائل را نمی بینیم علم انسانی واسلامی می گوید کسی که شراب می خورد وکسی که غذای حرام می­خورد فرزندان آنها غیر از مسائل مشکلات جسمانی در معرض انحرافات اخلاقی قرار می­گیرد چه بسابخشی از انحرافاتی که در جوامع است و در جامعه ما هم وجود دارد برمی­گردد به انحرافات پدر و مادر قبل از تولد فرزندکه نطفه را به نوعی منعقد می­کنند که نطفه زمینه برای حرکت به سوی انحراف دارد و این خلق است .
خُلق چیست؟شکل بندی و صورت درونی نفس انسان است که جمعش می­شود اخلاق، انسان چگونه حرکت کند و با دیگران چه رفتاری داشته باشد نه به صورت تصنعی، فردی است دارای روابط عمومی خوب و شایسته است ولی از اخلاق الهی در او خبری نیست و فقط آن کلمات زیبا است.که مشکلات ما اینها نیستند و مشکل این است درون انسان به نوعی شکل پیدا کند که همیشه بدون فکر کردند حتی به نوعی ملکه باشد . اخلاق این است یا بد یا خوب بدون اینکه فکری بکند ملکه ذهنش شود دروغ نگوید و این برایش ملکه شود یا اینکه فکر کند که آیا اینجا منفعتی دارد یا نه که دروغ بگوید راستگویی برایش ملکه ذهن شود، غیبت نکردن و تهمت نزدن برایش ملکه شود حیا کردن و رعایت حجاب از سوی بانوان برایش ملکه شود اینها خلق انسانی است. نه اینکه با تعارض اخلاقی مواجه شود بعضی ها این چنین هستند که البته کم هستند ان شالله.
فرامرز رفیع پور از جامعه شناسان است می گوید من سوار هواپیما شدم وداشتم به آلمان می رفتم بعد از اینکه از آسمان ایران خارج شدیم من دیدم یک تشنجی در هواپیما ایجاد شد نگاه کردم یکسری ازخانمها پنج دقیقه قبل دارای یک شکل بودند والان دارای شکل دیگر که نمی شود آنها راشناخت با آرایش های زننده وبا کمال بی حیایی، تعجب کردم که چه شد که اینها آیا فقط به خاطر اینکه اجباری بود ظاهر آنها انسان بود ودر حقیقت حیوان بودند چون باطن انسان گناه کار حیوان است منتها ماها نمی بینیم.کسی که خمسش رانمی دهد اگر به مکه برود وبیاید خانمش بر او حرام است کسی که زکاتش را هم دهد چنین است به فردی می گویم سال خمسی داری می گوید ما از گرسنگی می میریم واز هزار نفر یک نفر مسکین پیدا می شود برای حقیر هم سال خمسی لازم و واجب است فرض کنید 5اردیبهشت سال خمسی است سال بعدهمان روز باید بشینم حساب و کتابم را بکنم ببینم چه مانده است ویک پنجم آن را خمس دهم ، کسی به محضر آیت الله بهجت رسیدوگفت آقاجان چه کار کنیم که ماهم چشم برزخی داشته باشیم فرمودند نمازت را اول وقت بخوان، دانست چه خبر است.
مال حرام نطفه را حرام می کند کسی که خمسش را نمی دهد نطفه فرزند او مخلوط به حرام است وکسی هم است برای فرزندش که بعد از ده بیست سال که خواست ازدواج کند پول جمع می کند واینها در اسلام نیست خلق این است که انسان به راحتی تسلیم خداوند شودخداوند می فرماید کل وجود تو مال من است چه برسد به مال تو، بعد تو به دنبال بهانه هستی به این موارد توجه داشته باشیم، کسانی که سال خمسی ندارید!  
پس اهمیت اخلاق این است که پیامبر(ص) می فرماید: (انما وعدتم مکارم الا اخلاق) پیامبری که (لقد کان لکم فی رسول الله اسوه احسنتن لم کان یرجو رسول الله ول یوم الاخر) این پیامبر می فرماید : برای این مبعوث شدم تا اخلاق الهی را در جامعه حاکم کنم وغیر از اخلاق الهی ما اخلاقی نداریم تمام اخلاق دیگر باطل است، اخلاق این نیست که از کلمات غربی استفاده شود  اگر پوشیدن لباس کفار حرام است قطعا از کلمات غربی هم اشکال داردانسان عزیز از کلمات الهی استفاده می کند وقتی که من از مرسی استفاده میکنم آیا خداوند از من راضی ترمی شود یا نه طرف مقابل می گوید چه قدر باکلاس است چه شده است که کلماتی مبارک والهی، تهاجم از کجا شروع می شود از کلمات شروع می شود در اخلاق قائده سنخیت وجود دارد انسان با هر چیزی سنخیت پیدا کرد تبعات آن چیز هم سنخیت پیدا می­کند انشالله در جامعه هایمان اخلاق الهی حاکم شود.
خطبه دوم
خودم شما بندگان مؤمن ومؤمنات را به تقوای الهی دعوت می­کنم همه ما عهد ببندیم در این جمعه که سید الا ایام وعزیز ترین عید برای مسلمانان است باخداوند پیمان ببندیم از گناهان به دور باشیم واجبات راترک نکنیم واز خداوند شرمنده نشویم ووقتی می گوییم عاقبت به خیر شوی(والعاقبتُ للمتقین) عاقبت بخیری فقط برای انسانهای با تقواست. دنیا تمام شدنی است و آن چیزی که خواهد ماند آخرت است.
مناسبتها:
5
اردیبهشت ماه25جمادی الثانی شکست حمله نظامی آمریکا یا عملیات نجات با نام طبس برای آزادی گروگانهای وجاسوسان جیره بگیر آمریکا بود که اتفاق افتادوالحمد الله با امداد های الهی این عملیات وعملیتهای مختلف که آمریکا حداقل50 سال است به صورت آشکار در برابر ولایت وملت ایران به ذلت کشیده می شود (ان العزت لاالله ولرسولهی جمیعا)عزت برای کسانی است که در راه دین و اسلام هستند و این عملیات خوشبختانه با افتضاح تمام، و زیر دفاع وقت آمریکا نقل می کند آیت الله خمینی (ره)در بالکن منزلش نشسته بود با حرکت دادن دستهایش یکی از هواپیماهای ما بر زمین می­افتاد، یکی از خبر نگاران آمریکای می­گوید آن دردی که در قلب آمریکا به خاطر عملیات طبس وارد شده است به زودیها برطرف نمی­شود و این قلبل توجه کسانی که ذلت در برابر آمریکا را بیان می­کنند و نمونه آن نماینده ای که ایران معرفی کرد به نام ابوطالبی، چون قضیه تسخیرلانه جاسوسی آمریکا حضور داشت آمریکا قبول نمی کند و اینها افراد دولت را تحت فشار می­گذارند که این فرد را عرض کنید وکس دیگری را معرفی کنیدواز خود آمریکا سرسختر از آمریکا دفاع می­کنند هر روز مقاله و نوشته می نویسند وازآمریکا دفاع می­کنند واقعاً شرم آور است.
اما ما ملت ایران اگر به این شکستها الهی فکر کنیم مطمئناً تکرار خواهد شداگر با خداوند باشیم (والعاقبتین للمتقین) تقوا در ولایت است واقعاً بی نزیر است این قضایایی که در مورد ایران اسلامی اتفاق می افتد وعملیات طبس یکی از آنهاست 8سال آمریکا در برابرایران اسلامی ایستادگی کرد و بعد از آن تحریمها و مبارزه ها وخونها و با کمکهای خون غلامان حلقه به گوشی که در عربستان سعودی هستند وغلامی آمریکا را می­کنند باید بعضی ها بیدار شوند و مسئولان فرهنگی واین را بدانیم این شکستها برای آمریکا و این پیروزی ها برای ایران اسلامی یک توفیق است.
9
اردیبهشت 29جمادی الثانی روز شوراها و هفته شهر و شهروندی من توصیه ای دارم تمام شوراها مخصوصا در شهرستان مانشان 1- یکی از شروط مشورت رعایت امانت داری است مواظب مشائل جناعی وسیاسی برمصلحت مردم غلب نشود مصلحت مردم بسیار بالاتر است یعنی مصلحت نظام.
مسائل و اغراض شخصی اگر اتفاق بیفتد خیانت است به جای این باید برای جامعه اسلامی و شهرستان نقشه های مثبت تهیه کنیم به همدیگر کمک کنیم واین بار سنگینی به دوش داریم را نگذاریم از دست کسی برزمین بیفتدامکان دارد یک کار مثبت در همین شهرستان ماهنشان در اینده هزاران گام به جلو ببردد چون مسئل مثبت واجتماعی تصاعدی به جلو می روند پس امانت داری وخیر خواهی وتمام وقتمان را به این قضیه ها بگذاریم همچنان که رهبر معظم انقلاب به شوراها می فرمایند در مسائل فرهنگی دغدغه داشته باشیم ودر این مورد شهرستان ماهنشان وشهرماهنشان چندان یک اقدام مثبت درخورتوجهی، البته درارتباط بامصلا شهرداری وشوراها کمک کرده اند که بنده تشکر می کنم ، در شهرها دیگر مردم ماهانه 1میلیون به دفتر امام جمعه کمک می کنند ودفتر امام جمعه مردمی می چرخدونظر رهبری و فتوای رهبری این است که دفاتر امام جمعه ها باید مردمی بچرخد و از جمله بروز و ظهور مردمی در مسائل شوراهاست ، دفتر امام جمعه اگر آباد شود برای شهرستان خوب است وآن شهرهایی که نماز جمعه هایشان به لحاظ ساختمانی ، اجرایی واداری آبادتر است شهرشان هم آبادتر است ما فکر می­کنیم اگر یک سری مسائل پول خرج نکنیم از آن طرف آبادتر خواهد شد و به یکسری نهاد ها کمک می کنند که بودجه مصوب دارند ودر ایم موارد یا مسائل جناحی باعث است یا تعصبات قومی با نگاه دور اندیشانه وتدبیر به جلو برویم.
مسائل فرهنگی ودر بعضی مواردهم می گویند اینها قانونی نیست به دستگاه اجرایی کمک کردن ممنوع است اگر شورا نداند که دستگاه اجرایی یعنی چه؟ این تأسف فراوان دارد واز یک کودک هم بپرسند می داند که دفتر امام جمعه یک دستگاه اجرایی و دولتی نیست در این تریبون دولت حضور ندارد واین تریبون مطلق به ولایت است ودر این حوزه هیچ کسی حضور ندارد و مطلق به ولایت است ودولت اصولگرا و اصلاح گرا باشد هیچ فرقی نمی­کند     
10
اردیبهشت 30جمادی الثانی روزملی خلیج فارس :که آغاز عملیات بیت المقدس و شهدای این عملیات را گرامی بداریم
11اردیبهشت روزکارگر : فراموش نشود مسئولان مردم وخودکارگران اجتماع فرهنگی ایجاد کنند ودر همین شهرستان اتحادیه وامور صنفی و تجمعاتی با حضور مسئولین در تجلیل از کارگران به فکرکارگران باشیم مخصوصا کارگران فصلی که بعضی مواقع احساس می شود فراموش می­شوند و به هم دقت داشته باشیم. فرهنگ کار هم کارگران ، ما فرهنگ کار نداریم آقای رفیع پور می گوید: درآلمان دانشجو بودم ونیاز به پول داشتم دریک شرکتی کارگری می کردم من در اولین بارنمی توانستم قالبها را درست بریزم ودر کم کم رسیدم به سه مورد وبه نتیجه رسیدم می­تواند چهار قالب هم بریزم رفتم پیش سرکارگر وگفتم او گفت 1- تو همیشه اینجا نیستی 2-امکان دارد با این کارچه اتفاق بیفتد واینهایی که به لحاظ کار، کار مفیدشان از ما خیلی بیشتر است، من به یکی از ادارت جهت بازدید رفته بودم وکارمندی گلایه می کرد واگر چنین برنامه ای اجرا شود ما باید تمام طول وقت اداری را باید کارکنیم منظورم به فرهنگ کار است وفرهنگ حیف ومیل نکردن در کار ما با بعضی مسئولین گیر می­دهیم که اگر اموال خودت هم بود می­گذاشتی که چنین حیف و میل شود موارد متعد وجود دارد درحالی پیامبر(ص) فرمود: (رحم الله امراً واتقم هو) خداوند رحمت کند کسی که کار کند ودرست کار کند، پس ان شالله دولت از کارگران و کارمندان حمایت کند و اسراف که دربعضی موارد است کلاً برطرف شود چون سال، سال فرهنگ است .
تشکر میکنم از آقای دکترسیف که در طول هفته سلامت جهت بهداشت مردم تلاش کردند و با همه نواقص و کمبودها.
 در مسئله اصلاح وحیف و میل این را هم عرض کنم من سرانگشتی بودجه لیگ را حساب کردم هزار میلیلارد تومان حدوداً بودجه لیگ برتر فوتبال است غیراز نگهداری باشگها و ورزشگاه آزادی، فقط برای یک نفر حدود 2میلیارد و1.5میلیارد حقوق می­دهند ولی وقتی می­خواهند برای مسجد 5میلیون کمک کنند ناراحت می­شویم مصوب هم که هیچ کس حق ندارد به مسجد پول دهد ما اگر بخواهیم این مقدارپولها را برای ساخت مساجد و یا حتی و رزشگاهها استفاده کنیم ببینید چه مقدار می­توانیم مساجد و رزشگاه بساریم و اما یک نفر در یکسال بودجه 5الی6مدرسه و مسجد را حقوق می­گیرد و در تلویزیون هم می آید و می­گوید پول آجیل ندارم و این فرد می­تواند فرهنگ ساز و الگوی جوانان ما شود ؟با اینها در سال فرهنگ منتظریم فرهنگ درست شود.    

    

 


      

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان، علی امیری روز یکشنبه 31 فروردین ماه با اعلام این خبر افزود: جشن عظیم میلاد کوثر با حضور بیش از 400نفر از خواهران در مسجد جامع دندی  به مناسبت سالروز ولادت ریحانه رسوال الله (ص) برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد:سخنران این همایش  حجت الاسلام  و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در خصوص عفت و پاکدامنی حضرت زهرا(س) سخنرانی کرد.

 

 


      

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان  به مناسبت شروع سال جدید و گرامیداشت روز جهانی سلامت امام جمعه شهرستان ماهنشان از مرکز بهداشتی و درمانی شهری ماهنشان و بیمارستان رازی این شهرستان بازدید نمودند. ایشان ضمن بازدید از نحوه خدمات رسانی مرکز به مراجعه کنندگان در سال جدید به کلیه شاغلین تبریک و از زحمات آنان قدردانی نمودند در ادامه با حضور در بیمارستان رازی این شهرستان از نزدیک با بیماران ملاقات و از نحوه ارایه خدمات درمانی بازدید به عمل آوردند و در حضور کلیه پرسنل بیمارستان از زحمات آنان تقدیر نمودند.

   


      
<      1   2