سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :66
بازدید دیروز :47
کل بازدید :895341
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/28    ساعت : 7:29 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

از عموم مؤمنان متدین و خیر دعوت به عمل می آید در صورت تمایل به شرکت در امر خیر ساخت مصلی، مسجد و حوزه علمیه امام باقر(ع) شهرستان ماهنشان کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 254343867 بانک کشاورزی به نام دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان واریز کرده و یا به صورت حضوری به دفتر امام جمعه ماهنشان تحویل دهند.
با سپاس دفتر امام جمعه ماهنشان


      

رئیس و برخی کارکنان آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان و دندی به مناسبت هفته معلم با امام جمعه ماهنشان دیدار کردند.


      

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم ماهنشان همچون سایر محبان اهلبیت به سینه زنی و سوگواری پرداختند. حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در جمع عزاداران مسجد ولیعصر(عج) طی سخنرانی گوشه ای از فضائل حضرت را بازگو کردند.


 


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) در حسینیه سپاه ناحیه ماهنشان حضور یافتند در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین معبودی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سخنرانی کردند.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان 12 اردیبهشت به مناسبت هفته معلم و ساروز شهادت استاد مطهری(ره) در مراسم زنگ سپاس دبیرستان علامه امینی این شهرستان حضور یافتند.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان 14 اردیبهشت در جلسه هماهنگی ستاد فرماندهی به مناسبت ایام فاطمیه حضور یافتند.


      

بسمه تعالی

اللهم صل علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها و السر المستودع فیها

ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه به محضر امام عصر (عج)، نایب عزیزش رهبر معظم انقلاب و همه شیعیان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام، به اطلاع عموم اهالی محترم می رساند که مراسم عزاداری آن حضرت روز شنبه 17 اردیبهشت 1389 برگزار می شود.

این مراسم با انجام عزاداری در مسجد جامع شهر آغاز شده و سپس  دسته عزاداری به سوی مسجد ولی عصر (عج) (محل برگزاری نماز جمعه) حرکت کرده و مراسم با سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور و اقامه نماز ظهر و عصر در این مکان ادامه می یابد. در پایان مراسم از عزاداران فاطمی پذیرایی ناهار صورت می گیرد. 

مطمئناً همه همشهریان عزیز با حضور در این مراسم معنوی و شرکت در عزاداری، تسلا خاطر غربت بی بی دو عالم فاطمه زهرا (س) خواهند بود.

 


      

به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی جمعی از نیروهای سپاه ناحیه ماهنشان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند. حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور با بیان شمه ای از خصوصیات حضرت زهرا(س)ایشان را الگویی همیشگی خوانده و نیروهای عقیدتی را برای تلاش بیشتر در راستای اهداف ائمه اطهار(ع) دعوت نمودند.

 

دیدار با کادر سپاه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

 


      

 

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.

خطبه اول

          حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پورامام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تقوا را جزو بنیان­های اساسی زندگی بشری دانستند. ایشان در توصیف ویژگی تقوا گفتند: تقوا در اسلام مساوی با رهبانیت نیست. تقوایی که مسیحیت تعریف می­کند، یک انحراف آشکار بوده و زمینه­های انحراف آحاد جامعه را با ممنوع نمودن ازدواج و لذت­های حلال در پی خواهد داشت. مع الاسف این انحراف در برخی جوامع اسلامی نیز نفوذ داشته است. ارزش تقوا در این است که انسان در جامعه، کنار همنوعان خود با انواع گناهان مبارزه کرده و نفس خویش را تطهیر نماید.
 امروز قانون حجاب و عفاف مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته است؛ این در حالی است که تأکید مراجع عظام و رهبر معظم انقلاب در این زمینه روشن و واضح می­باشد. با این حال قوانینی مانندقانون جدید راهنمایی و رانندگی که مبتنی بر دیدگاه اسلام نبوده و صرفاً جنبه درآمد زای برای دولت دارد با آب و تاب فراوان تبلیغ شده و با سرعت هر چه تمام به اجرا گذاشته می­شود. این در حالی است که این قوانین به دلیل هویت غیر دینی آن، مردم به ویژه جوانان را نسبت به نظام اسلامی بدبین می­سازد .باید توجه داشت که بسیاری از تصادفات رانندگی نیز ریشه در بی حیایی و بی عفتی دارد. متأسفانه بسیاری از ساختارهای اداری و سازمانی نظام جمهوری اسلامی حیامحور و عفاف محور نمی­باشد. نقشه­های ساختمانی مبنی بر مهندسی غربی بوده و از معماری و مهندسی دینی بی بهره مانده­ایم. بیمارستان­های ما در بسیاری از موارد ترویج کننده فحشا می­باشد. به عنوان نمونه در بیمارستان امام حسین(ع) که به نام شهید راه اسلام نام گذاری شده بخش مردان و زنان تقریباً مختلط می­باشد. از این روست که بسیاری از مسئولان که دغدغه دینی ندارند، از خون شهدا و ایثارگران شرمنده­اند.  ساختارهای زندگی غربی که در کشور ترویج شده و بر اشتغال غیر ضروری زن تدکید می­کند، علاوه بر اینکه ساختارهای اجتماعی به ویژه اشتغال را بر هم می­زند،ترویج دهنده بی حجابی، بی حیایی و بی عفافی نیز می­باشد. بسیاری از بیکاری­های امروز به دلیل این است که تقسیم کارهای امروزی مبتنی بر دین نیست. اگر به دستور اسلام عمل شده و از هر خانوار حداقل یک نفر سرپرست خانوار که بر اساس مبانی دینی مرد می­باشد شاغل شود، بخش اعظمی از بی­کاری از بین رفته و دیگر لزومی ندارد که برای پایین نشان دادن آمار بیکاری در تعریف اشتغال دست برده و اشتغال را به یک ساعت کار در هفته تعریف کنیم. به هر حال آنچه از دولت اصولگرا انتظار می­رود، این است که نسبت به حجاب و عفاف دغدغه داشته و پشت سر رهبری حرکت کند. 

خطبه دوم

         حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پورامام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی مسیر بندگی و آسایش ابدی را در تقوای الهی دانستند. ایشان با اشاره به مناسبتهای هفته هفته معلم را گرامی داشته و به معلمان توصیه کردند مطهری وار در امر تدریس، تحقیق و فرهنگسازی تلاش و کوشش نمایند.امام جمعه ماهنشان گفتند:  ویژگی­های علامه مطهری و آنچه که او را به یک نقطه عطف تاریخی درانقلاب اسلامی و تاریخ ایران تبدیل کرد، تخصص، دلسوزی، دغدغه دینی و جانفشانی در راه مبانی دینی و اسلامی بود.
خطیب جمعه ماهنشان ضمن گرامیداشت روز شورا و هفته شهر و شهرسازی، شوراها را به تلاش بیشتر در عرصه­های مختلف دعوت کرده و افزودند: برادرانه توصیه می­کنم مسئولین زیربط در امر شهرسازی، معماری اسلامی را مد نظر داشته باشند. دین نباید فدای مدهای غربی و غیر اسلامی شود. در ساختن ساختمانها به مبانی دینی توجه بیشتر شده و مصادیقی از جمله اندرونی و بیرونی در ساختمان سازی رعایت شود. نتیجه این امر حاکمیت عفاف و مبانی دینی در جامعه خواهد بود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان به روز خلیج فارس اشاره کرده و اظهار داشت: خلیج فارس قطعه­ای جدا نشدنی از ایران است و اعرابی که بازیچه دست استکبار جهانی هستند بدانند در صورت هر گونه تعرض به مملکت ما که کوچکتر از آن هستند که چنین ادعایی داشته باشند، پاسخی فراموش ناشدنی دریافت خواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور با تجلیل از کارگران زحمتکش روز کارو کارگر را گرامی داشته و افزودند: کارگران عزیز مایه آبادانی کشورمان بوده و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند ایشان اظهار امیدواری کردند در آینده­ای نزدیک بی کاری از مملکت اسلامی­مان ریشه کن شود.
خطیب جمعه ماهنشان ضمن محکوم کردن کشتار مردم مظلوم بحرین به دست نیروهای آل سعود این رژیم را دست نشانده استکبار خوانده و افزودند: رژیم مزدور آل سعود با فرافکنی­های خود مردم مظلوم بحرین را به خاک وخون کشیده و بیش از پیش چهره ظالمانه خود را به جهانیان نشان داد. وظیفه هر مسلمانی دفاع از مظلوم است.

 


      

همایش خیرین مدرسه ساز با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور و برخی مسئولان و خیرین در کانون شهید رجایی شهرستان ماهنشان برگزار شد در این همایش امام جمعه محترم از خیرین مدرسه ساز تجلیل، و اظهار امیدواری کرد در آینده ای نزدیک به همت خیرین عزیز از کمبود مدرسه بی نیاز خواهیم شد.


      
<      1   2   3      >