سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :161
کل بازدید :892652
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 2:36 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

راهداران شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان در این دیدار با اشاره به آیات و روایات در خصوص اهمیت خدمت به مردم خصوصا راهسازی و راهداری گفت: راهسازی و راهداری برای هدایت مردم و تسهیل در امورات آنها، حفظ جان مردم در مسیر راه های ارتباطی بسیار حائز اهمیت است، راهداران به نوعی در مسیر نجات جامعه خدمت می کنند چرا که آنها شب و روز در راستای بازگشایی راههای مواصلاتی زحمات فراوانی را می کشند.
حجت الاسلام زاهدی پور از راهداران خواست: در راستای بازگشایی محورهای مواصلاتی خصوصا در زمان های بارندگی برف و یخ بندان نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهند تا مشکلاتی برای شهروندان و روستائیان پیش نیاید.
 

951013

951011


      

نماز جمعه ابن هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور اما جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) به عنوان رحمت برای عالمیان به عنوان الگوی حرکت به سوی خداوند عامل وحدت است.
وی در ادامه اضافه کرد: کسانی که به دنبال تفرقه هستند، در حقیقت انگیز‌ه‌ای جز تضعیف انقلاب و نظام را ندارند. آن‌ها می بینند که وحدت عامل قدرت است و لذا با ایجاد تفرقه این قدرت را تضعیف می‌کنند.
شبختی» خواندند.امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: حضرت آیت‏ الله خامنه‏ ای در سخنانی، جشن تکلیف را «جشن تشرّف به ساحت لطف و توجه پروردگار کریم» و «قابلیت دریافت مأموریت الهی در رسیدن به سعادت و خونماز خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به دیدار دانش آموزان پسر با رهبر معظم انقلاب و جشن تکلیف در حضور ایشان افرود:  جشن تکلیف تأکیدی مجدد بر ارتقای معنویت حقیقی در جامعه است و بعد از انقلاب همه موفقیت‌ها و ابتکار توسط جوانانی بوده که مؤمن بوده‌اند.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه وحدت حوزه  و دانشگاه پیامدهای فراوانی دارد تاکید کرد: ایجاد محبت و خوش‌بینی، تأمین نیازهای علمی همدیگر، هم افزایی و تعاون به جای تضعیف هم از جمله نتایج مثبت است.
وی به مداخلات و سخنان نخست‌وزیر انگلیس در شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران، اشاره کرد و گفت: حداقل انتظار این است که اولا برای هزارمین بار یقین کنیم که استکبار دشمن است و هیچ ابایی از اعلام دشمنی ندارد.
امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: بنابر این تجدید نظر در روابط با چنین کشوری لازم است. چرا که انگلیس سردمدار بسیاری از توطئه‌ها علیه ایران است. این توطئه‌ها چندین بار تکرار شده است. چه در ماجرای دادگاه میکونوس و چه در فتنه 78 و چه در فتنه 88 و جه در ارتباط با قضایای مربوط به مسائل هسته‌ای و تا به امروز که در شورای همکاری مطرح شد. و این نشان دهنده این است که اعتماد به انگلیس ابلهانه است.
خطیب جمعه ماهنشان خاطر نشان کرد: پیروزی‌های اخیر مقاومت سوریه درس خوبی است برای غافلان و ترسوها که بدانند می شود با مقاومت متکی بر قدرت الهی، بر قدرت پوشای 80 کشور حامی داعش فائق آمد.
حجت الاسلام زاهدی پور این پیروزی‌ها را نشان از نهایت درجه ذلت و زبونی آمریکا و متحدانش هست دانشت و افزود: آمریکایی که در چنین کشور متلاشی و محاصره شده به خاک نشسته، در یمن به خاک نشسته، در موصل عراق به خاک نشسته، در ایرانی که قدرت منطقه است، هیچ غلطی نخواهد کرد.
وی در ادامه اضافه کرد: البته هیچ خیری هم از آن‌های نخواهد رسید عدم و توی قانون تمدید تحریم‌های جدید ایسا از سوی اوباما هم نشان دیگری از دشمنی تمام نشدنی آمریکا با ایران است.
امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: خائفان از آمریکا بدانند که آمریکا آن قدرها هم احمق نیست که بعد از شکست‌های متعدد از ایران به این آسانی خطا و غلطی نمی‌کند. در تور صیادان بسیج هشتاد میلیونی ایران بیفتد شاید بتوان گفت عقل آن‌ها بیشتر از عاشقان بدبخت داخلی‌شان است.
خطیب جمعه ماهنشان تصریح کرد: در پی تذکرات بنده حقیر و پیگیری‌های نماینده محترم شهرستان، مشکل تأخیر در حضور مسئولان در محل کار تا حدی مرتفع شده و البته هنوز تعجیل در خرووج وجود دارد که این هم باید مرتفع شود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: مسئولان و خدمتگزار باید بدانند که این عمر بالاخره به نام ماهنشان سپری خواهد شد فلذا از این فرصت برای خدمت به نظام اسلامی و مردم عزیز استفاده کنند.
وی با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل و رانندگان افزود: از زحمات راهداران و خادمان این عرصه تشکر می کنم انشاالله با تلاشی هر چه بیشتر  بتوانیم جاده هایی مناسب تر و امن تر داشته باشیم واقعا ما در این عرصه ها کاستی هایی داریم که باید جبران شود در عین حال همچنانکه قبلا عرض شده، هنوز مردم ماهنشان منتظر ارتقای جاده مرکز شهرستان از جاده فرعی به اصلی هستند.
امام جمعه ماهنشان خاطر نشان کرد: امیدوارم  مسئولان اعتبار لازم را در اختیار اداره قرار دهند و این پروژه در زمانی نزدیک شروع شود ضمن آن که شکر گزاریم که همه نعمت از جمله جاده ماهنشان بعد از انقلاب احداث شده در عین حال باید به وضع موجود قانع نباشیم واقعا جاده فعلی ماهنشان یکی از عوامل اصلی عدم توسعه و پیشرفت شهرستان است.

امام جمعه ماهنشان

 


      

مراسم جشنی به مناسبت هفته وحدت در روستای مادآباد شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزارشد. در این مراسم حجت السلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان به اهمیت وحدت اشاره کرد و گفت: لازمه قدرت داشتن وحدت، یکپارچگی و دوری از نفاق است.
در حاشیه های مراسم،خیرمقدم گویی فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان، سخنرانی امام جمعه شهرستان ماهنشان در راستای ویژگی های پیامبر و داشتن وحدت، روشنگری ، قرائت تواشیح، پذیرایی، اقامه نماز وحدت، صرف نهار، مولود خوانی، تجلیل از فعالین مساجد و برنامه های فرهنگی

 

9592414

9592412

 


      

جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در دفتر امام جمعه برگزار شد.


      

مراسم آغاز امامت امام زمان(عج) در مسجد ولیعصر(عج) شهر ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و برخی از مسئولین و مردم برگزار شد.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در جشن روز دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تکلیف امروز دانشجو، اظهارداشت: دشمن در صدد نابود کردن  است و روش آن هم غیر قابل لمس است، دشمن می داند، چکار کند آنها می خواهند، جوان ایرانی و ملت آن نا امید شوند و  از برخی مسائل ها و اهداف انقلاب اسلامی، دست بردارند.
وی با اشاره به معرفت افزایی و جامعه شناسی معرفت، افزود: بحثی که در جامعه شناسی معرفت  به آن می پردازد، این است که معرفت ها ، دانش ها و علومی که در جامعه است چه تأثیری در رفتار های اجتماعی ، اعتقاد، تحول ارزش های اجتماعی و  تولید هنجارهای اجتماعی می تواند داشته باشد و در نقطه مقابل آن فرایندهای اجتماعی، واقعیت های اجتماعی، پدیده ها و کنش های اجتماعی چه تأثیری در شکل گیری معرفت و دانش انسان و جامعه داشته باشد، اگر تأثیر دارد پس می توان با سبک زندگی، خیلی موارد را تغییر داد  .
امام جمعه ماهنشان گفت: امروزه کسانی  در همین روزها که روز دانشجو است، می خواهند بر له استکبار ستیزی حرف بزنند،  و این روز را مصادره بکنند، چطور ممکن است که چنین اتفاقاتی در مملکتی که دانشجویان زمانی علیه استکبار ستیزی قیام کردند و جانفشانی و مقاومت انجام دادند، ریشه این چنین موارد از چیست؟
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: روز دانشجو ، نماد استکبار ستیزی، استقلال طلبی، آزادگی، اسلامیت و روزی که سه تن از دانشجویان قربانی شدند است، چرا کسانی می خواهند این روز به فراموشی سپرده شود، کسانیکه در راستای کم رنگ کردند این مناسبت مهم هستند، معرفت و دانش اسلامی و انقلابی را ندارند.
وی افزود: معرفت لازم باید سبک  و سیاق زندگی ها باشد، دشمن می خواهد با عوض کردن و تغییر دادن سبک زندگی، سبک و مبانی فکری را از ما و ملت ایران بگیرد، کسی که مثل دشمنان لباس بپوشد، مثل دشمنان حرف بزند، راه و روش  آنان را در پیش خواهد گرفت و مثل دشمن عمل خواهد کرد.

959174

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: نهم ربیع فرصتی مجدد برای ترویج و تبلیغ فرهنگ انتظار و مهدویت و رعایت الگوهای فکری و عملی در میان مردم و مسئولان است. وی افزود: نهادهای فرهنگی به ویژه نهادهای فرهنگی دولتی اعم از دولت‌های قبلی و فعلی موفقیتی چندانی در این عرصه نداشته‌اند، این عدم موفقیت، هم در بعد سخت افزاری بوده و هم در بعد نرم افزاری. خطیب جمعه ماهنشان گفت: انتظار حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) و احساس مشارکت منتظران در این حکومت، هویتی متمایز و متعالی برای ایران اسلامی ایجاد کرده و از طرفی امیدهای روانی و اجتماعی را تقویت می‌کند. حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: انتظار ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دارد که ما تقریبا در هیچ یک از این عرصه‌ها کار زیادی نکرده‌ایم. وی افزود: اکنون که هشدارها و پیش‏بینی‏های مقام معظم رهبری در باب بی‏اعتماد بودن و بدعهدی شیطان بزرگ آمریکا با تمدید تحریمهای 10 ساله علیه ملت ایران آشکارتر شد، فرصتی مجدد برای کسانی که بصیرت لازم را برای شناخت دشمن نداشتند و به دنبال اعتماد به دشمن بوده و هستند. *موضعگیری کاخ سفید، امید امیدواران به اوباما را هم ناامید کرد امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه موضعگیری کاخ سفید، امید امیدواران به اوباما را هم ناامید کرد، گفت:این تجربه نقد و تجربه‌های داخلی و خارجی گذشته نشان دهنده این است که هر گونه نرمی در برابر دشمن نتیجه‌ای جز ذلت نخواهد داشت. حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه هفته وحدت به معنای انفعال و فراموشی فرهنگ اصیل تشیع نیست اظهار داشت : همه مسلمانان به اهل بیت علیهم السلام ارادت دارند، مهم این است که هیچ کس به خود جرأت ندهد به اعتقادات دیگران توهین کند، چرا که اسلام دین منطق و تعقل است. وی افزود: اما نباید فراموش کرد که برخی مسئولان فرهنگی بی بصیرت، مناسبت‌هایی مانند هفته وحدت را به معنای فراموشی برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مربوط به ترویج و تبلیغ فرهنگ تشیع تفسیر کرده‌اند، از طرفی درخواست مردم از مسئولان این است که در برابر دشمن کرنش نشان ندهند و با موضعگیری و تدبیر عزتمندانه، دشمن دیرینه ایران اسلامی را ناامید سازند. خطیب جمعه ماهنشان گفت: افزایش درصد بودجه نفتی از طرفی و افزایش بودجه عمومی و جاری از نقاط ضعف عمده بودجه سال 96 کشور است.


      

نوری فرماندار شهرستان ماه نشان در دفتر امام جمعه ماهنشان حضور یافته و با حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو نمود.


      

جلسه مشترک ستاد احیاء امر به معروف و شئون فرهنگی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در  پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش محور توسعه کشور است و برای اینکه توسعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و انسانی به صورت مطلوب روند خود را طی کند لازم  است متولیان  این امر توجه بیشتری  به مسائل آن داشته باشند.
وی با بیان نخبه بودن امام خمینی (ره) که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، افزود: مردم عادی به مثابه ماسه های کنار دریا هستند و نخبه ها باعث حرکت این ماسه ها می شوند.
امام جمعه  شهرستان ماهنشان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، طی سخنانی خاطر نشان کرد: دین اسلام، دین خاتم و پیامبر اسلام، پیامبر خاتم و الگو و اسوه ی همه ی ما انسان ها است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت : دین اسلام که دین ما شیعیان است و الگوی ناب برای انسانهاست، بسیار بجا و لازم است بر اساس معیار های اسلامی فرزندان را تربیت کنیم و آموزش و پرورش که یک نهاد آموزشی و تربیتی است باید در این راستا قدم بردارد.


img_00160254


      
   1   2      >