سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :91
بازدید دیروز :136
کل بازدید :895849
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 12:43 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در عین اینکه می توان به اثرات مثبت توافق هسته ای ژنو3 خوشبین بود از طرف دیگر نیز ایران به دولت های غربی خوشبین نیست.



وی تصریح کرد: شبیه این توافق نامه نیز در دولت اصلاحات انجام شد که برخی از دولت های غربی پیمان شکنی کردند و احتمال عهد شکنی در توافق هسته ای(ژنو3) نیز وجود دارد.

حجت الاسلام زاهدی پور با تاکید براینکه انرژی هسته ای حق مسلم و غیر قابل انکار ایران است ابرازکرد: زندگی امروزی بستگی به این انرژی داشته وایران برای داشتن استقلال نیازمند انرژی هسته ای است.

وی با اشاره به اثرات مثبت این توافق ادامه داد: گروه 1+5 حق برخورداری ایران از انرژی هسته ای را به طور ضمنی پذیرفته اند در حالی که ایران رسما کشوری هسته ای است.

حجت الاسلام زاهدی پور خاطرنشان کرد: اگرچه ایران پنج درصد غنی سازی را پذیرفته، اما با این وجود به عنوان قدرتی هسته ای در منطقه خاورمیانه به داشتن تکنولوژی بومی شناخته شده است.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: توافق با 1+5 آزمونی بزرگ برای غرب بوده و این درحالی است که غرب به دفعات در این آزمون ها مردود شده و این مذاکرات و توافقنامه ها پیروزی را برای ایران رقم می زند.

حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه این توافق تحولات اساسی را درمنطقه خاورمیانه از جمله موازنه قدرت را برای ایران بوجود آورد یادآورشد: پاکستان کشوری هسته ای شناخته شده و برخی از کشورهای عربی از جمله عربستان و قطر نیز از پذیرش حق هسته ای ایران نگران بودند.

به گفته حجت الاسلام زاهدی پور توافق هسته ای با 1+5 درکاهش مشکلات و فشارهای اقتصادی، اجتماعی و تورم نیز تاثیر گذار بوده است.

وی تاکید کرد: هیات مذاکره کننده ایرانی نیز باید در تدوین آیین نامه های اجرایی این توافق دقت نظر داشته باشند.

 


      

  

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.

خطبه

خطبه اول08/09/92

خودم و شما نمازگزاران خواهران و برادران بزرگوار را به تقوای الهی دعوت می­کنم ، امیرالمومنین فرمودند: در آن جامعه ای که تقوا نباشد اخلاق هم نخواهد بود ممکن است بعضی جوامع، منطق یکسری ظواهر اخلاق محترمانه اما کثیف باشد اما اخلاق حقیقی فقط در پرتو تقواست، تقوا در محضر خداوند است ، اخلاق بی خدا، بی اخلاقی است اگر یک جا ببینیم اخلاق نیست ، اخلاق هست آن اخلاق آرامش وآسایش نمی آورد ونجات بخش نیست.
درخطبه متقین نشانه­های مؤمن که امیر مؤمنان فرمود: از نشانه­های انسانهای مؤمن این است که شبها بلند شده، قیام می­کنند و به عبادت مشغول می­شوند . خداوند متعال در سوره مزمل به پیامبر (ص)خطاب می­کنند (یا ایها المزمل) در مورد پیامبر بیداری شب واجب است و برای ما مستحب است، لذا شما هم کم استراحت کنید و زیاد عبادت کنید.
برپیامبر واجب بود که در عالم شب قرآن بخوان.در عالم شب پیامبر در عبادت باش تو را به مقام محمود می­رساند، مقامی که در محضر خدا ستایش شده باشد خدا تو را به این مقام می­رساند، اگراینطور اقدام کنی و آن طرف خدا شهادت می­دهد ای پیامبر، خداوند می­داند دو سوم شب را بیدار هستی، بعضی شبها نصف شب را بیداری ، یک نکته عرض می­کنم آقایان، خانمها اگر بخواهیم به این طور عبادتها دست پیدا کنیم، روش این است که برای خواب ارزش قائل نشویم یا فرهنگ خواب اصلاح شود اگر اصلاح نشود این توفیقات عایدمان نمی­شود.
پیامبر(ص) اینطور نبودکه ساعت 23یا 24یا 1شب تصمیم بگیرد بخوابد، پیامبر(ص) بعد از نماز مغرب وعشاء استراحت می­کردند، ما شبها عده­ای مطالعات علمی دارند اینها جای خود دارد و عبادت است ولی یک نفر شب را بیدار بماند شب نشینی کند و با تماشای تلویزیون، فرد احساس کند توفیق دارد،  پیامبر(ص) و اولیای خدا می­خوابند، تازه وقتی که ما می­خوابیم بیدار می­شوند .
پیامبر می­فرمایند: وقتی که بنده شب از خواب شیرین و رختخواب گرم بیدار شود تا صبح که مردم در خواب هستند تا نماز شب بخواند و خدا را راضی کند . نتیجه اش چیست؟ خداوند به ملائکه مباهات می­کنند و نشان می­دهد نگاه کن به بنده من، از خواب شیرین ، رختخواب گرم بیدار می­شود و نمازمی­خواند، نمازی که من به او واجب نکردم شاهد باشید من او را بخشیدم.
پس خداوند مباهات می­کند به بنده ای که نماز شب بخواند، شب زنده داری داشته باشد. خداوند شب را لباس قرار داده است تا گناهان مخفی، وحاجاتش را از خدا بخواهد.
قرآن فرموده است در عالم شب انسان صادقانه تر با خداوندصحبت می کند.

 خطبه دوم

خودم و شما نمازگزاران برادران و خواهران را به تقوای الهی دعوت می­کنم ، امیرمؤمنان فرمودند: (اتق الله بعض التقاء وان قبلاً) اگر حق تقوا را که در قرآن نیز هست، به اندازه لیاقت خداوند تقوا را رعایت کنید، در اینجا امیرالمؤمنین در این روایت شریفه می­فرماید: (اتق الله بعض التقاء وان قبلاً) اگر نمی­توانی به اندازه حق خداوند تقوا را رعایت کنی، کمی از خداوند حیا کن  )   وان قلاً) اگر چه کم باشد(و جعل بینک و بین الله سطراً وان رفعاً) . در بین خود و خدایت پرده ای قرار بده منظور این است که از خدا خجالت بکش. مواظب باش پرده­های حیا بین خودت و خدا برداشته نشود بسیار خطر ناک است. که (الحیاء و الایمان مقروناً).
سعی کنیم در زندگی عمومی، زندگی اجتماعی، اداری، مسئولیتهایمان، پرده­های حیا را ندریم عیب ندارد بگذار بعضی مواقع کمی خجالتی باشیم البته برای حقمان نه. پرده دری نکنیم.
جوان تسبیح شمردن، مثلاً انسان جوان، نوجوان، فرد پیر در برابر عالم، پدر و مادر با تسبیح بازی نکن قشنگ نیست. حرام نیست اما اینها تمرین حیا است یا اینکه در یک سری مسائل حرام است، فقط در مسائل اخلاقی حرام نیست، مسائلی است که در بعضی جاها باید حیا را نگه داردتا در موارد دیگر بتواند واجبات و محرمات را رعایت کند خیلی مهم است .
انسان اگر بی حیا یی را تمرین کند کم کم در محضر خداهم نمی تواند حیا را رعایت کند. البته حیا در جایی که خدا فرموده است . قدیم یک نفر می­رفته بچه را می گذاشت و می رفت و یک نفر را می­فرستاد تا برود بچه را بیاورد.اینها نه مکروه است نه مستحب است اینها جهالت است.آن حیایی که در قرآن کریم آمده است و لازمه آن هم این است که از علما شنیده باشیم، وقت نداریم برای مطالعه چون هرکسی به کار خودش مشغول است و فرصت مطالعه تخصصی که گمراه کننده نباشد، منبر با مطالعه ای که خودخواسته است خوب است ولی بی نیاز از منبر نیست، بعضی موقع بعضی ها را می بینیم با یک سری مطالعات بعضی رفتارهای حرام را انجام می­دهند،آقا فلان حدیث را من دیدم و احادیث متعددی که در مقابل آن حدیث است آن را ندیده است، خود حدیث شناسی علم درایه می­خواهد اجتهاد در حدیث، رجال شناسی این که مگر به هر حدیثی می­شود عمل کرد کدام حدیث ضعیف است، اصلاً آن کسی که در حوزه های تخصصی علمیه ها در این مورد تدرس نداشته باشد قطعاً متوجه نیست ، مواظب باشیم بعضی مواقع که از علما می­شنویم تعمیم ندهیم اخیراً شنیدم یک خانم از دنیا رفته است و بعضی­ها فتوا می­دهند انگشترهایی که از او مانده است  به دخترش می­رسد، چرا در مورد پدر یک فتوایی است که به انگشترش به پسر بزرگ می­رسد و در آنجا هم یک فتوایی داده است در مورد دختر، چرا چون فتوا از روی جهالت است به این دقت کنیم که تقوا عامل نجات این جامعه و هر جامعه ای است .
مسائلی و مناسبتهایی است که اولاً امروز شهادت امام سجاد است تسلیت عرض می­کنم . بزرگ راوی کربلا می­باشند 12محرم نیز شهادت ایشان بود که در تاریخ بیشتر مد نظر است. و مناسبتهای دیگری هم است که من به مهمترین آنها اشاره می­کنم ، مناسبت مهمتر فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با بسیج ، عزیزان ، مردم ، مسئولین اگر کشور و این انقلاب و این جنگ در ادامه پیروزهستیم به خاطر روحیه بسیجی است ، بسیجی یعنی ساعت کار نمی شناسد البته به نفع جامعه نه فرد.
بسیجی اضافه کار و غیره آن را نمی شناسد ، بسیجی اخلاص دارد بسیجی شجره طیبه است، نگاه کنید در زمان جنگ با آن مشکلات یکسری پروژه هایی اجرا شده است در ارتباط با راهها، پل ها، و غیره الان بعضی­ها مانده اند، چون اخلاص بیشتربود .
لذا مواظب باشیم آن اخلاص از بین نرود. اولاً بسیج یک شجره طیبه است یک فکر و چهارچوب فکری است این را دشمن نمی­تواند از ما بگیرد. لذا اخلاص را نگه داریم که ان شاالله مملکت مان در این صورت پیشرفت می­کند ، مسئله رعایت حدود قرمز در مذاکرات هسته­ای که تا حدودی یک توافقنامه­ای که اجمالاً، البته برای نظام اسلامی قانع کننده نیست.
حق ایران این نیست، و به فرمایش رهبرانقلاب عزت، حکمت، مصلحت همه اش کنار هم باشد  بعضی موارد بود که باید رعایت شود و خروجی­اش این نیست تلاشی انجام شد شکر می­کنیم ، تیم مذاکره کننده هسته ای اما در این مورد چند نکته را عرض می کنم 1- انرژی هسته ای نه تنها حق ایران هنر نزد ایرانیان هست و بس نه . هنر نزد همه جهانیان است انرژی هسته ای هم برای تمام بشریت است . درزندگی پیشرفته امروزی بدون بهره برداری از تکنولوژی هسته ای تقریبا پیشرفت محال است. لذا همه جوامع حق­شان بهره مند شدن از انرژی هسته­ای است. البته ایران اسلامی به دلیل ولایی بودن باید از نعمت های دیگر هم بهرمند شود
نکته بعدی:این یک واقعیت است که ایران اسلامی دانشمندان، بسیجیان عزیزایران اسلامی در عرصه تکنولوژی هسته­ای، این تکنولوژی را بومی سازی کرده اند، تفاوت تکنولوژی هسته­ای ایران با کشورهای دیگر این است که بومی است یعنی خودش تولید می­کند و با اتکا به جوانان دانشمندان هسته ای، با اتکا به روحیه بسیجی این بسیار مهم است بومی سازی وچون بومی سازی شده قابل گرفتن نیست درذات جامعه شکل گرفته است ، وقتی یک نفر فهمیده تقسیم یعنی چه، معادلات یعنی چه ؟ اینها را نمی شود از او گرفت بله یک مستشار آمریکایی می­آمد و تانکی را به راه می انداخت و اگر می­رفت تانک می ماند و کسی نمی توانست آن را روشن کند اما الان این تکنولوژی بومی سازی شده است.یعنی ایران خود مدیریت می کند و آن چیزی که غرب را نگران می­کند این است نگرانی غرب نه فقط هسته ای بودن ایران است بلکه بیشتر از بومی بودن انرژی هسته ای ایران است بومی سازی تکنولوژی ایران است به این نکته توجه شود اهمیت والایی دارد.
مسئله بعدی: کمترین پیامد مذاکرات و توافقنامه ژنو به رسمیت شناختن رسمی ایران هسته ای است درست است، ظرفیت غنی سازی 5% است ولی بالاخره توافقنامه پیامدش این است که ایران هسته ای مورد قبول و پذیرش و شناسایی از سوی جامعه بین الملل است به عنوان ایران هسته­ای این مهم است. حتی اگر توافقنامه عمل نشود این نکته قابل سلب شدن از توافقنامه نیست با لاخره جهان به این باور کرد که ایران ، هسته ای است.
مسئله بعدی: این است نتنهی جشنی گرفته شود، خوشحال هستیم دشمن می خواهد بهانه بیاورد البته حق ایران فقط این نیست جامعه نباید به این قانع باشد وقتی که بیش ازاندازه شادمانی کنیم دشمن احساس قدرت می کند.پس ایران برای این توافقنامه چه گونه شادمانی می کند، لذا بیش ازاندازه شادمانی لازم نیست اگر چه به رسمیت شناختن ایران هسته ای شادمانی دارد .اما تمام هَم وغم ایران توافقنامه نباشد. بالاخره ایران هسته ای بود، چندان ارزشی آمریکا و اعیادی ندارند، توافقنامه ارزش دارد پس مصلحت ایجاب می­کند شادمانی را بروز ندهیم.
مسئله بعدی در مورد تیم هسته ای: مسئولین مربوطه در ارتباط با اجرایی شدن توافقنامه هسته ای مانند خود توافقنامه حساس شوند، فکر نکنیم توافقنامه تمام شد تازه شروع کاراست، توافقنامه ژنو شروع کار است چون تا مرحله اجرای شدن وقت می­خواهد، حساسیت و دقت می­خواد آنهای که دقت کرده­اند و آنهای که دقت نکرده­اند بار حقوقی بسیاری دارد مخصوصاً اگر دقت نشود می­تواند به ضرر ایران تمام می­شود لذا مسئولین هسته ای در این مورد دقت کنند، تحلیل گران دقت کنندکه اجرایی سازی معطوف به حق ایران بسیار مهم تر از خود توافقنامه است
 و البته این توافقنامه آزمونی حساس برای غرب، به خاطر اینکه قبلاً هم شبیه این توافقنامه ها منعقد شده بود اما غرب پیمان شکنی کرده بود این توافقنامه می­تواند برای غرب نمره اعتماد از سوی ملت ایران باشد و احتمال دارد اگر غرب در این توافقنامه شکست بخورد که سابقه غرب در این موارد بسیار است رسوایی و افتضاح و بی آبرویی بسی بزرگتر برای غرب باشد چنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند: این مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه نرسد پیروزی برای ایران است، برسد حق ایران به رسمیت شناخته شده است اگر به نتیجه نرسد چهره وحشی غرب شناخته تر شده است این برای ما نعمت است .
مسئله بعدی که در مورد توافقنامه ژنو است این است که آرامش منطقه دستاورد مهمی است می تواند در پرتواین توافقنامه، به ویژه این آرامش موجب شود ایران آن تاثیر گذاری سیاسی را در منطقه می­تواند در خاور میانه مخصوصا سوریه ، لبنان این تاثیر گذاریهای لازم را انجام دهد همچنان که یکسری شواهدی هم هست از جمله قرار بود نشستی در رابطه با سوریه انجام شود، مسائل اقتصادی بالاخره هنوز اتفاقی نیفتاده است صادرات نفت ایران بعد از توافقنامه و.زمان می­برد چون توافقنامه اجرا نشده است منتهی بار روانی دارد یک ذره این تورم را تحت تاثیر قرار می­دهد اما این را بدانیم ما برای تورم زندگی نمی­کنیم چون ما شیعه سید الشهدا هستیم اگر نورم هست غرب پیمان شکنی کرد و رسوا شد، ایران مقاوم است در دولت­های قبلی مقاومت ها این نتیجه بدست آمد، فکر نکنیم دولت­های قبلی اشتباه کرده اند ، مقاومت همیشه مقاومت است و همیشه قابل ستوده شدن .(رحم بر ببر تیز دندان ستم کاری بود بر انسانهای مظلوم) این را مواظب باشیم احساس نکنیم تمام دولتها مخصوصا دولت نهم، دهم و یازدهم در پرتو آن مقاومت و در عین حال  تدبیر و امید توانسته­اند این موافقت را به دست آورند و لذا افتخار است برای ایران .
این توافقنامه به امضا رسید و قدرت ایران هسته ای به رخ عربستان کشیده شد منتهی بعضی کشورهای مانند عربستان و نوعا کشورهای بی طرف شادمان هستند، شکستی برای رژیم صهیونیستی است بعد از توافقنامه دفتر نخست و زیری رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد: توافقنامه، توافقنامه بدی بود. تحلیلهایشان این بود لذا این هم به نفع ایران اسلامی است و در عین حال فرصت مدیریت برای مسائل خاور میانه است.
دولت مردان قدر مردم، مراجع عظام مخصوصا رهبر معظم را بدانند و شاکر باشند این حمایتی که شد واقعا بی نظیر بود ملت ایران از دولتمردان حمایت کردند ، مراجع عظام حمایت کردند جای سپاس دارد، رهبر عزیز که مدیریت اصلی و کلان ژنو با رهبر انقلاب بود ان شالله این موفقیتها افزون تر شود و نظام اسلامی تابه  امروز سر افراز بود بعد از این هم سر افراز تر شود مملکت، مملکت امام زمان است نوکراش هستیم.
نکته داریم مصوبه ای داریم در رابطه با اصلی سازی جاده ماهنشان، فرماندار تشریف دارند انصافاً مشکل شهرستان نیست ولی پیگیری لازم است کم کاری از سوی شهرستان نیست .
اعتبارات بسیار کم است و این مسائلی که اشاره کردم موجب شود رونق اقتصادی زیاد شود. مسئولان هم پیگیری کنند جاده ماهنشان اولاً بسیاری از نقاط نیاز به بازسازی دارد و براساس مصوبه اصلی سازی جاده ماهنشان به عنوان خواسته مردم و در عین حال مصوبه است. تشکر می­کنم ازمصوبه که در گذشته تصویب شده است در زمان دکتر رئوفی نژاد ، باپیگیری فرماندار، رئیس اداره راه و در مورد مصلا تشکر می­کنم سنگ تمام گذاشتند این عزیزان از همین الاًن پیگیر شوند هم بازسازی و اصلی سازی خواسته مردم است، گلایه ها داریم و البته مردم هم درک کنند .پیگیری صورت گیرد.
آب شرب روستائیان که مشکل داریم نیاز به پیگیری و اعتبارات است ان شاالله رئیس محترم آبفای روستایی، و با پیگیری فرماندار محترم این مشکل حل شود. آب شرب در روستا ها هست هم در کمبود آب و هم در توزیع ناعادلانه آب، بعضی روستاها به دلیل توزیع غلط، یک منطقه روستا نیم ساعت آب دارد و منطقه دیگر 3 ساعت آب دارد ، این هم غلط است باید حل شود توزیع حل شود و برای تامین 24ساعته، چرا قطعی آب همچنان که در شهرستان نیست روستایی هم یک انسان است باعث کاهش مهاجرت می­شود آب آبادانی است در بعضی روستاها مصرف بهینه سازی شده است و همه باید مصرف بهینه داشته باشیم.
نکته بعدی: انتقاد می­کنم، مسئولی اطلاع پیدا می­کنیم با ترفندهای یا با جاسوسی بفهمیم آقا تشریف آورده اینجا مسئولی شده است اولا فلان آقایی که آمده و در اینجا مسئول شوده است بومی باشد یا غیر بومی، دفتر امام جمعه نیاید خود را معرفی نکند، قطعا بی ادب است من عذر می­خواهم قبلاً فرماندار عزیز عرض کرده­ام مسئولی که می­آید موظف است تعارف هم نیست اگر آمد مدیر کل رونوشت نزد مدیر کل هم متوجه نیست یا مدیریت غلط است حتی به اندازه 3 و4 نفر اداره کند رو نوشت نصب مسئول یا بی ادبی و متکبر است ان شالله خوشبینانه­اش این است ناتوان است، بی تقوای اش را دور می­کنیم، اما خوشبینانه­اش این است که بلد نیست شهرستانی که می­آید مدیر کلی بلد نیست از کجا مدیریت شهرستان را بلد خواهد بودآن انتخابی که شد از آن اضافه تر نخواهد بود.
 همان روز یا فردا مجاری هست که اطلاع پیدا می­کنیم اما قرار نیست با مجاری خاصی اطلاع پیدا بکنیم فلان آقا تشریف آورده­اند لذا از فرماندار عزیز تقاضا دارم مسئولانی که نصب می­شوند توجیه شوند هم ادب اقتضا می­کند و هم خدمت رسانی نوعاً مردم عزیز ارزیابی من، تجربه کرده­ام مدیرانی شهرستانی که با دفتر امام جمعه ارتباط ندارند یا کم است نزدیک به 100%درصد ناموفق بوده اند، تشریفات نیست.
مسئله بعدی: تشکر میکنم از گزارش 100روزه آقای رئیس جمهور بسیار عالی است بعضی موقع عده ای با بد بینی نگاه می کنند، نظر منفی ندارند عادت کرده­اند به بد بینی .بد بین نگاه نکنیم .
تورم وگرانی صفر شود نه فاصله زیاد هست، بعضی جاها سرعت تورم کم شده است ، گزارش تورم 2/2 دهم رشد تورم بود الان به 1/2دهم رسیده است تورم آبان و مهر 30% بوده در آذر ماه به 31% برسد الان به 31% می­رسد الحمدالله جای شکر دارد،کشوری که تورم ندارد کشوری مرده است، کشوری که بیکار ندارد کشوری مرده است ، منتها استاندارد بیکاری استاندارد تورم حدود5%تورم تا 7%الی8%استاندار است و تا 9% هم بیکاری استاندار است  وکمترینش 5%است
مسئله فرهنگ دولتی، عزیزان، فرهنگیان فرهنگ دولتی نداریم چون فرهنگ، فرهنگ اسلامی است ، فرهنگ مردمی هم نداریم، چون فرهنگ فرهنگ اسلامی است اگر هم هست اسلامی است اما دولت در همه عرصه ها موظف است جلوی کج روی ها بایستد آقا چون فرهنگ دولتی نداریم پس عفاف باطل، وقتی که مقام معظم رهبری می فرمایند: تمام مشروعیت قانون اساسی با ولی فقیه است و بالاتر از قانون اساسی نداریم و همه چیز با ولی فقیه است چون قرآن حاکم است، قرآن قانون اساسی نمی شناسد، قرآن قانون اساسی را می­شناسد چون ولی فقیه تبین کرده است و ولی فقیه تاکید می فرماید: یکسری کج روی­های اجتماعی باید متوقف شود البته اقدامات عملیاتی لازم است.
تشکر میکنم از دولتمردان ومسئولان شهرستانی وآن نکته­ای که عرض کردم نوعا مسئولین موفقی داریم که مرتبط با دفتر هستند اما بعضا این چنین اتفاقاتی هم می­افتند که چنین کج فکری ها وکج سلیقگی ها که ان شاالله که این هم در پرتومدیریت اجرای فرماندار محترم شهرستان که سابقه هم دارند و موفقیتهایی را هم دارند ان شالله حل می شود و تکرار نمی­شود.

 




      

مراسم بدرقه کاروان راهیان نوردانش آموزان به روایت تصویر

 


      

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: توافق هسته ای ایران با1+5 اولین گام برای پذیرش حق هسته ای برای ایران است. حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان افزود: در عین اینکه می توان به اثرات مثبت توافق هسته ای ژنو3 خوشبین بود از طرف دیگر نیز ایران به دولت های غربی خوشبین نیست.


  وی تصریح کرد: شبیه این توافق نامه نیز در دولت اصلاحات انجام شد که برخی از دولت های غربی پیمان شکنی کردند و احتمال عهد شکنی در توافق هسته ای(ژنو3) نیز وجود دارد.

حجت الاسلام زاهدی پور با تاکید براینکه انرژی هسته ای حق مسلم و غیر قابل انکار ایران است ابرازکرد: زندگی امروزی بستگی به این انرژی داشته وایران برای داشتن استقلال نیازمند انرژی هسته ای است.

وی با اشاره به اثرات مثبت این توافق ادامه داد: گروه 1+5 حق برخورداری ایران از انرژی هسته ای را به طور ضمنی پذیرفته اند در حالی که ایران رسما کشوری هسته ای است.

حجت الاسلام زاهدی پور خاطرنشان کرد: اگرچه ایران پنج درصد غنی سازی را پذیرفته، اما با این وجود به عنوان قدرتی هسته ای در منطقه خاورمیانه به داشتن تکنولوژی بومی شناخته شده است.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: توافق با 1+5 آزمونی بزرگ برای غرب بوده و این درحالی است که غرب به دفعات در این آزمون ها مردود شده و این مذاکرات و توافقنامه ها پیروزی را برای ایران رقم می زند.

حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه این توافق تحولات اساسی را درمنطقه خاورمیانه از جمله موازنه قدرت را برای ایران بوجود آورد یادآورشد: پاکستان کشوری هسته ای شناخته شده و برخی از کشورهای عربی از جمله عربستان و قطر نیز از پذیرش حق هسته ای ایران نگران بودند.

به گفته حجت الاسلام زاهدی پور توافق هسته ای با 1+5 درکاهش مشکلات و فشارهای اقتصادی، اجتماعی و تورم نیز تاثیر گذار بوده است.

وی تاکید کرد: هیات مذاکره کننده ایرانی نیز باید در تدوین آیین نامه های اجرایی این توافق دقت نظر داشته باشند.

 

 


      

همزمان با سالروز تشکیل بسیج ،همایش بزرگ بصیرتی بسیجیان شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزارشد.


      

کارکنان کتابخانه عمومی شهید رجایی ماهنشان  به مناسبت هفته کتاب با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار امام جمعه شهرستان بر پر رنگ شدن نقش کتاب و کتابخوانی تاکید نمودند.


      

کارکنان دانشگاه پیام نور واحد ماهنشان با  حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین ملکی امام جمعه موقت شهرستان اقامه شد.


      
<      1   2