سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :157
بازدید دیروز :303
کل بازدید :896626
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 11:44 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

نماز ظهر و عصر در دبیرستان علامه امینی ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.


      

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در سپاه ناحیه ماهنشان با حضورحجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و بسیجیان برگزار شد.


 

 


      

مسئولین و بسیجیان سپاه ناحیه ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان به مناسبت هفته بسیج دیدار کردند.
حجت الاسلام زاهدی پور در جمع مسئولین سپاه ناحیه ماهنشان و بسیجیان این ناحیه با تشریح اهداف انقلاب و اقدامات امام خمینی ره  اظهارداشت: امام خمینی (ره) جهان را تغییر داد، انقلابی مبنی بر پویا کردن اسلام و دین محمدی کرد و با صدار شدن این انقلاب به کل دنیا مقدمه ظهور حضرت مهدی عج فراهم می شود.
وی بابیان اینکه بسیج مردمی در عراق و سوریه و لبنان وکشورهای دیگر نشان از صدور انقلاب اسلامی و بسیج به کشورهای دیگر است که از ایران اسلامی الگو گرفتند، افزود:  انقلاب اسلامی با آرمان ها و اهدافی که دارد برای سایر ملل ها الگو شد و دشمنان اسلام به هر نحوی نتوانستند از پایداری این انقلاب جلوگیری کنند بنابراین دشمنان اسلام و قرآن و نظام اسلامی ایران دست و پا می زنند و در مقابل قدرت و اقتدار بسیجیان با بعضی از حرکت ها ضعف خود را نشان می دهند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: ایران اسلامی و ملت آن با وحدت و یکپارچگی به این امنیت و اقتدار ملی رسیده اند، اما  با حرکت هایی که در فرانسه و آمریکا است و از جنایتکاران از جمله عربستان حمایت می کند و یکی از وزراء به اعتراضی می کند این نشانه آن است که غرب وحدت خود را از دست داده و از بین رفته که نشانه خوبی است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: برخی از کوته فکران  و بی بصیرتان داخلی نمی خواهند از خواب غفلت بیدار شوند و زمان شناس و موقعیت شناس نبوده و با این حال به وعده و عید های دشمنان دل می بندند و از حیله های آنان غافل اند.
وی افزود: بسیج باید زمان شناس و موقعیت شناس باشد، خستگی ناپذیر باشد، هرکس به نوکری بی چون و چرا رهبر انقلاب برسد در خط امام زمان عج است، بسیج باید این را ضمن این که خود بداند و عمل کند به جامعه هم بفهماند که جامعه بی ولایت، جامعه بدون انسانیت است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: بسیج باید بصیر بوده و راه و چاه، خوب و بد را بتواند از هم تشخیص دهد، بسیج باید با گوش دادن به فرامین رهبری بتواند مسائل روز جامعه را تحلیل کند، اینکه برخیها در عروسی ها تا پاسی از شب می نشینند اظهار خستگی نمی کنند ولی در پای منبرها بیش از نیم ساعت تحمل نشستن ندارند از بی بصیرتی و ضعف ایمان است، لذا باید چنین مسائلی در بین بسیجیان نباشد و جامعه را بسیجی وار تربیت کند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: تو این عصر بیداری نباید به خواب غفلت رفت، اگر بصیرت لازم را در هر برهه و زمانی نداشته باشید، زمانی بیدار خواهید شد که دشمن آمده و برنامه و کار خود را اجرایی می کند، اگر پای دشمن بیدار شوید این یک آسیب برای شماست.
وی افزود: بسیج باید محافظه کاری کند، یعنی انقلابی و ولایی عمل کند، در بعضی از مواقع ها باید موضع گیری کند .
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: بسیجی با کارت بسیج بسیجی نمی شود، بلکه شرط مهم  بسیجی بودن، ولایی بودن است.


      

مراسم عزاداری مردم ماهنشان در مسجد امام رضاع ماهنشان به همت هیئت علی اصغر ع با حضور  حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان


      

باز دید حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه  شهرستان ماهنشان از تفکیک و بسته بندی هدایای مردم به زلزله زدگان استان کرمانشاه

 

 


      

مراسم قرائت زیارت پیامبراکرم ص از بعید در مصلی امام خمینی ره ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام زاهدی پور امروز در خطبه های نماز جمعه اظهارداشت: دشمن غربی ایران همواره برای مقابله با این نظام بر محورهای اساسی و پایه های نظام سرمایه گذاری می کند، اما به برکت درایت ها و مدیریت مقام معظم رهبری در سناریوهای خود موفق نیست.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه، شهدا و مردم ولایی  با بصیر در تحولات جهان اسلام و منطقه همیشه نقش مثبت و نگاه اتحاد محوری داشته است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به بحران های منطقه گفت: ایران اسلامی در سال‌های اخیر نیز با هدف حمایت از ملت‌های منطقه در عراق و سوریه نیز در نبرد مستقیم علیه تکفیری‌های تروریست شرکت داشته است و غیور مردان ایرانی هم با همفکری رهبر انقلاب و سربازان انقلابی بحران ها و تشنج ها را در خارج از مرزهای ایران دفع می کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به استعفای اجباری و اقامت بازداشت‌ گونه حریری در عربستان  و تلاش برای ایجاد اختلاف در لبنان و دیگر منطقه ، اظهارداشت: تحولات اخیر در منطقه به‌ویژه عراق و سوریه و ناکام ماندن جبهه استکبار از اجراى نقشه مرموز و شوم خاورمیانه جدید، از سویی و شکست مفتضاحانه ائتلاف به اصطلاح ضد یمن در برابر ارتش مردمی دست خالی یمن، موجب شده آمریکا به ایجاد جبهه‌ای جدید با نقش آفرینی عربستان و رژیم اشغالگر قدس به عنوان دو عامل ابزاری خود در آمریکا فکر کند.
وی افزود: از طرفی اظهارات همزمان وزیر خارجه عربستان و فرانسه، در ضدیت با ایران اسلامی نشان داد که این جبهه جدید جهت مقابله با جبهه مقاومت و به ویژه مرکز آن یعنی ایران اسلامی تشکیل می‌شود. البته چون قدرت و عرضه لازم را ندارند، سعی می‌کنند به نوعی  جبهه ایران اسلامی را در خارج از مرزهای آن تحت فشار قرار دهند. بنابر این لبنان مهمترین و حساس‌ترین عرصه هست.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: توجه کنیم که برخی سطحی‌نگران و یا خوباخته‌های داخلی هم متوجه موضوع نیستند. و ساده لوحانه فکر می‌کنند که اگر عقب نشینی کنند، دشمن هم عقب نشینی خواهد کرد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: آن‌ها فکر می‌کنند که قطع فعالیت‌های ایران در منطقه، ایران را آرامتر خواهد کرد؛ این در حالی است که امنیت و آرامش ایران در پرتو همین فعالیت‌هاست. با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب ما بحران‌ها را در خارج از ایران مدیریت می‌کنیم. این هنر است.
*اقدامات عربستان در منطقه از طرفی نشان از درماندگی عربستان در بحران‌های داخلی است
وی با بیان اینکه اقدامات عربستان در منطقه از طرفی نشان از درماندگی عربستان در بحران‌های داخلی است، افزود: امروز جنگ قدرت و شبه کودتا در عربستان به معنای واقعی شکل گرفته است. چندین نفر از مقامات عربستان در بازداشت هستند. و سران مرتجع عربستان در تلاشند با اقدامات مذبوحانه در تلاشند ضمن راضی کردن اربابان غربی خود، ذهنیت جامعه جهانی را از جنایات داخلی  خود منصرف سازند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: آن چه که باید دولت‌ها و ملت‌های منطقه بدانند این است که حمایت از مظلومان و استکبارستیزی بهترین راه برای عزتمندی است.


      

دوره یاوران ولایت مرحله یک آموزش شورای واحدهای پیشگام در فنی حرفه ای  شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      

به مناسبت هفته کتاب کارکنان کتابخانه عمومی شهید رجایی شهر ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 


      

دوره یاوران ولایت مرحله یک آموزش شورای واحدهای پیشگام در فنی حرفه ای  شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      
   1   2      >