امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه نماز عید سعید فطر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، به اهمیت حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی گفت:امیدواریم اقتصاد اصلاح شود؛ چرا باید جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل نشود؟
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به بی مسئولیتی برخی مسئولان اظهارداشت: گرانفروشی خودروسازان واقعا تأسف‌بار است، این در حالی است که بسیاری از خودروهای گران شده، با دلار 3200 تومانی تولید شده‌اند و حالا با هزینه های زیاد دست مردم میرسد، بسیاری از گرانی های دیگر ریشه در گرانی خودرو دارد.
وضعیت فعلی تولید و فروش خودرو نه تنها حمایت از کالای ایرانی نیست، بلکه ضد تبلیغ برای نظام و بدنام کردن دولت است.
وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی از این شرایط اطلاع دارد و لازم نیست هر خریداری یه شکایت نامه بنویسد، لذا تعزیرات حکومتی باید خود اقدامات لازم را انجام دهند، افزود؛ در این میان مردم باید تاوان کیفیت پایین خودروها را بدهند. چرا که آمار بالای تصادفات همیشه به نام عامل انسانی ثبت می‌شوند. مردم هم گران می خرند و هم جریمه آمار بالای تصادفات را مردم می دهند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: ((پیشنهاد می دهم پلیس راه برای هر خودرو قبل از خروج از کارخانه 20 میلیون جریمه بنویسد. هم درآمد برای دولت است و هم ظلم کمی به مردم می شود.))
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه امیدواریم فرهنگ اصلاح شود، اظهارداشت: هنرمندان و فعالان فرهنگی انقلابی جایگزین سلبریتی ها و هنرمندنماهای مرفه بی درد شوند.
درد آن ها غیر از درد مردم است. درد مردم گرانی است، بیکاری است؛بله هنرمندان فاسد قبل از انقلاب باید برگردند و ضمن محاکمه، به سزای اعمال و جنایات خود برسند.
وی افزود: ایران اسلامی و جوانان هنرمند آن ، هیچ نیاز به هنرمندان طاغوتی و بی خاصیت فاسد ندارد.سلبریتی ها اگر خیلی دلشون تنگ شده تشریف ببرند دیدار .
?امام جمعه ماهنشان خاطر نشان کرد: در حالی که بسیاری از مردم دفترچه بیمه درمان ندارند، برخی از #نمایندگان_مجلس برای #خوشگذرانی و تماشای #جام_جهانی با هزینه #بیت_المال به روسیه می روند و یا هزینه های بی مورد برای تنوا در مکان مجلس می کنند .
?امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: با توجه به تجارب نامناسب از برخی برنامه ها همانند ماه عسل، انتظار می رود صدا و سیما به جای سپردن آنتن زنده و غیر قابل کنترل رسانه ملی به افراد، به سیاستگذاری پرداخته و برنامه های در خور شأن مناسبت هایی مانند ماه مبارک رمضان را تولید کند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: حساسیت ها زمانی افزایش پیدا می کند که برخی سلبریتی ها از این طریق مردم را سرکیسه می کنند.
وی با اشاره به دیدار ترامپ و اون، سران آمریکا و کره شمالی؛ افزود: دیدار ترامپ با اون مبارک نیست،اگر چه قضاوت در مورد کره شمالی بسیار زود است، ولی نمی‌توان افق روشنی را برای این مذاکرات در نظر گرفت، چرا که تا به حال کشوری نبوده که به آمریکا اعتماد کند و پشیمان نشود. مگر اینکه از مبانی و اهداف و آرمان‌های خود دست بردارد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به پنجشنب 31 خرداد 7 شوال، شهادت دکتر مصطفی چمران، گفت:شهید چمران الگوی کم‌نظیر ولایتمداری، ایثارگری، خدمت به نظام در عین فرهیختگی است. او نشان داد که بالاترین هدف حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی و ولایتمداری است.
نماز عید سعید فطر شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.