نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
«حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور» در نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته اظهارکرد: فلسفه اساسی قیام سیدالشهداء امر به معروف و نهی از منکر است و همین حرکت سیداالشهدا کافی است که به عظمت این مفهوم دینی و اجتماعی پی ببریم، البته بندگان شیاطین به دنبال سنگ‌اندازی در این مسیر هستند.
وی با اشاره به روز مباهله و روز خانواده، افزود: خانواده بنیانی مقدس در اسلام است و هیچ دینی به این اندازه به خانواده توجه نکرده است، ما می‌توانیم با آوردن دیدگاه‌های اسلام در چارچوب‌های علوم انسانی، الگویی جامع و مانع و در عین حال بی‌بدیل برای خانواده در جهان ارائه کنیم، واقعا اگر همه مانند خانواده علوی و فاطمی فکر کنند، گرسنه‌ای در جهان نخواهد ماند.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان و نیروهای دریایی سپاه، گفت: مذاکره ممنوع: لا اللّهِ، لا اُعطیهِم بِیَدی إعطاءَ الذَّلیلِ… أعوذُ بِرَبّی و رَبِّکُم مِن کُلِّ مُتَکَبِّرٍ، آن‌ها که از آمریکا می‌ترسند و آن را کدخدای جهان می‌دانند بدانند که آمریکا کدخدا نیست بلکه سگ نجس و پلید دهکده جهانی است و وای بر آن ها که چنین اربابی را برای خود انتخاب کرده‌اند.
حجت الاسلام زاهدی پور، اظهارکرد: تازه اگر هم در صدر اسلام مذاکره شده باشد، طرف مذاکره بالاخره نام خودش را مسلمان گذاشته بود و لذا قیاس مع الفارق است.
وی در ادامه با اشاره به نامه وزرا به رئیس جمهوری، افزود: نامه وزرا به رئیس جمهوری نشان از این دارد که اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توانمندی‌های بومی مورد تأکید است، نمی‌توان دست روی دست گذاشت و منتظر رفع تحریم ها شد.
امام جمعه ماهنشان اضافه کرد: امروز بسیاری از تولید کنندگان با چالش جدی مواجه هستند و برخی تعطیل شده‌اند، این یعنی رکود و پایین آمدن 180هزار میلیارد تومانی ارزش سرمایه و بازار یعنی تورم منفی و عدم توان لازم برای تولید، تورم منفی یعنی از جیب خرج کردن تولید کننده، تورم مصرفی داخل بازار صرفا به دلیل دخالت دلالان هست نه اینکه نشانه رونق بازار باشد.
حجت الاسلام زاهدی پورتصریح کرد: رکود یعنی نبود قدرت تولید، فروش و خرید در کنار هم، بسیار خطرناک است،«من تشکر می‌کنم از نامه نماینده شهرستان به برخی وزرا در ارتباط با حمایت از تولید».
وی تأکید کرد: مسئولان هم بشتابند و از تولید حمایت کنند، یک مجوز بعضی وقت‌ها ماه‌ها و بلکه سال‌ها زمان می‌برد و برخی فقط به دنبال ساخت ویلا برای خود هستند.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس، گفت: رزمایش الی بیت المقدس به دلیل ماهیت مردمی و بسیجی، اثرگذاری ویژه‌ای هم در تحلیل‌های دوستان و هم دشمنان خواهد داشت، آن چه دشمن در این رزمایش می‌بیند حضور پرشکوه بسیج مردمی است که ولایتمداری خود را اثبات می‌کنند و این از امتیازات مهم این رزمایش است.
انتهای پیام/