نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور امام جمعه ماهنشان در خطبه های این هفته ضمن دعوت به تقوا ، اظهارکرد: شورای نگهبان چونان دژی است محکم  که تلاش می کند از نفوذ عناصر دشمن در نظام اسلامی جلوگیری کند.
وی افزود: مسئله انتخابات ، مسئله ای بسیار مهم وحیاتی است ، از طرفی این امتیاز و نعمت مردم سالاری دینی در معرض خطر و طمع دشمنان است .
خطیب نماز جمعه ماهنشان گفت: از این روست که رهبر معظم انقلاب ، حملات صورت گرفته به این شورا را غیر منطقی و بی مورد ارزیابی کردند، امام راحل هم تضعیف شورای نگهبان را تضعیف اسلامیت نظام  معرفی می کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر اقشار مردم اظهارکرد: آمریکا 25 سال در ایران حاکمیت مطلق داشته و امروز به دنبال بازیابی همان قدرت است ، امریکا هنوز شیطان بزرگ است و توافق هسته ای و واکنش های آنها در این زمینه بعد از توافق هم همین را نشان می دهد.
وی اضافه کرد: تأکید برعدم مذاکره در مواردی دیگر ، به دلیل شبهه ای بود که برای برخی ساده لوحان درست شده بود ، که مذاکرات هسته ای شروع دوستی با آمریکاست.
امام جمعه ماهنشان در ادامه با اشاره به مناسبت های هفته اظهارکرد: 20شهریور مصادف است با شهادت حضرت آیت الله سید اسدالله مدنی ، نماینده حضرت امام خمینی (ره) در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و دومین شهید محراب که توسط منافقین  در سال 1360به شهادت نائل شد ، این شهید در همه عرصه ها حضور انقلابی داشت و حتی از به دست گرفتن اسلحه نیز ابا نکرد و همانند یک سرباز کاملا مطیع در برابر امام بود و در نهایت نیز شهادت در سنگر نماز از توفیقات ایشان بود.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به حمله هواپیماهای مسافری به دو برج 110 طبقه ای مرکز تجارت جهانی در نیویورک و ساختمان وزارت جنگ آمریکا، گفت: این حملات در راستای برنامه اسلام هراسی غرب بود و این قضیایا درسی است برای کسانی که هنوز چهره خباثت بار غرب را نشناخته اند و یا نمی خواهند بشناسند.
وی با اشاره به 22 شهریور قرارداد ساف در سال 1993 افزود: بر اساس قرار داد ننگین ساف ، تشکیل دولت خود مختار در کرانه های باختری مورد توافق عرفات و نخست وزیر وقت رژیم اشغالگربود که ننگ این قرار داد کمتر از اشغال سرزمین های اشغالی نیست ، چراکه این قرارداد ، رسمیت دادن به رژیم صهیونیستی از سوی خود فلسطینی ها بود.
خطیب نمازجمعه ماهنشان با اشاره به 23 شهریور سالروز شهادت امام جوادالائمه (ع) اظهارکرد: بهترین راه بزرگداشت این بزرگواران ، دفاع از ولایت و پیروزی از رهبری است.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به سالروز ازدواج فاطمه (س) و امام علی (ع) گفت: ثمره ازدواج این دو بزرگوار ، نشان از توفیقات الهی است که این خانواده دارد، این خانواده مهمترین ، پاکترین و موفقترین خانواده تاریخ بشریت است ، شرط عقل هم این است که الگوی ازدواج و خانواده داری ما از این خاندان پاک و این خانواده موفق باشد.
وی در ادامه با اشاره به کشتار فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا توسط صهیونیست ها، گفت: این اتفاقات و جنایاتی که اخیرا در ارتباط با پناهندگان سوری اتفاق می افتد ، نشان می دهد که جهان نیاز به بازبینی مجدد در ارتباط با حمایت از حقوق بشر دارد، کودک سه ساله سوری هیچ پناهگاهی ندارد و آنوقت برخی عوام فریبان، به نجات نهنگ های آب نشسته می پردازند .
امام جمعه ماهنشان اضافه کرد: برخی فریب خوردگان ، به بهانه گرانی با کل نظام عناد می ورزند اما یک میلیون و پانصد هزار شهید جانباز و آزاده که محصول جنایت آمریکاست را فراموش کرده اند.
حجت الاسلام زاهدی پور در ادامه مردم ماهنشان را به استفاده از سیستم فاضلاب شهری تشویق کرد و اذعان کرد: این سیستم یکی از پیشرفته ترین سیستم های فاضلاب در کل کشور است و تا کنون با حمایت نماینده مردم ماهنشان در شورای مجلس اسلامی به این مرحله رسیده است و عدم استفاده از آن کفران نعمت است .
وی تأکید کرد: این سیستم از طرفی آلودگی های زیست محیطی را کاهش داده و از طرف دیگر می تواند سالانه هزاران متر مکعب آب کشاورزی تولید کند پس انتظار می رود هم مردم همکاری کنند و هم مسئولین در مرکز استان جلسه ای تشکیل داده و برای تسهیلات فراگیری در این زمینه برای مردم فراهم کنند که یکی از آنها پایین آوردن هزینه اجرای این طرح است