مومنان خدا جوی ماهنشانی پس از یک ماه عبادت و روزه داری با حضور در مصلی  و مسجد باقرالعلوم (ع) شهرستان نماز عید سعید فطر را به امامت امام جمعه ماهنشان اقامه کردند.
مردم مومن و متدین ماهنشان قبل از اقامه نماز عید فطر به قرائت زیارت عاشورا پرداختند.
حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان  در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، این روز را روز مزد گرفتن از درگاه الهی دانست و افزود: بهترین توشه ماه مبارک رمضان برای انسان، افزایش تقوا بود.
وی درادامه با اشاره به توافق مذاکرات اظهارکرد:پیروزی در مذاکرات هسته‌ای نتیجه پایبندی بر مواضع حق بوداما فعلا این توافق نهایی نشده و باید به تصویب شورای امنیت وکنگره برسد بنابراین اظهارشادمانی و ذوق زدگی زیاد مناسب نیست چرا که کشورهای غربی از این شادمانی ها سوءاستفاده می کند.پ
امام جمعه ماهنشان ضمن محکوم کردن جنایات آل صعود، خاطرنشان کرد: تاریخچه آل سعود گویای جنایات‌های فراوان آنها در حق مسلمانان است و از رژیم غاصب صهیونیستی که به دنبال چپاول منابع اقتصادی جهان اسلام هستند، خطرناک‌ترند .
حجت الاسلام زاهدی پور ادامه داد: دست آل سعود در طول تاریخ آغشته به خون صدها هزار مسلمان بوده و رفتارشان برای عقاید اسلامی مخرب است و بدون شک مهد داعش که محصول اندیشه منحط محمد بن عبدالوهاب هستند، در حکومت آل سعود قرار دارد.