نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام زاهدی پور آزادی قدس را درگرو هم بستگی مسلمانان جهان و بیداری سران کشور ها دانست وگفت: مسلمانان با حفظ  وحدت و اتحاد می توانند چنگال رژیم غاصب و صهیونیسم را از قدس شریف قطع کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور در نمازجمعه عبادی وسیاسی افزود: روز قدس یک روز جهانی بوده که به کشورهای جهان اسلام اختصاص دارد و راهپیمایی این روز سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.
وی اظهارکرد: ایران اسلامی و مسلمانان عالم برخود وظیفه دانستند و امروز با حضور گسترده خود انزجار خود را از اقدامات رژیم غاصب صهیونیسم اعلام داشتند و از مردم بی دفاع فلسطین  دفاع کردند که همچنان باید تلاش شود این غده سرطانی  محو و نابود شود.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به شکل گیری رژیم صهیونیسم گفت: این رژیم غاصب و دروغین، همواره به حقوق مسلّم فلسطینیان تجاوز کرده و بعضى از حکومتهاى غربى ، بخصوص امریکا ،  آن را توجیه و حمایت کرده ‏اند و مجامع بین‏ المللى هم با توجیه اقدامات این رژیم، سعى کرده ‏اند به هویّت آن و تجاوزاتش مشروعیت بخشند.سرزمین فلسطین و قدس شریف وبعداز آن یمن، سوریه و لبنان ، همواره مورد طمعِ بعضى از قدرتهاى غربى بوده است و تحمیل جنگهاى طولانى صلیبى‏ها علیه مسلمانان، نشان بارز اطماع آنها نسبت به این سرزمین مقدّس است.
حجت الاسلام زاهدی پور تصریح کرد: انسانهای غیور در برابر دشمنان قسم خورده هیچ موقع ساکت ننشینند، صدام در پرتو رژیم صهیونیستی غاصب شکل گرفت و هر آسیبی که به مسلمانان و ملت ایران وارد شده با پشتیبانی ها آنها انجام شده  است، ملت مسمان ایران نباید خاطرات دوران جنگ را فراموش کنند ، اگر لحظه غافل باشند همین صهیونیسم ها ایران را غصب می کند و همه این توطئه ها بر ایران و همچنین ترور دانشمندان هسته ای با برنامه ریزی مستقیم رژیم غاصب شکل گرفته است که هرگز نباید این موارد فراموش شود.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلطسین گفت: این رژیم اشغالگر کودکان و زنان را به خاک و خون کشیده، میلیون ها انسان بیگانه را شهید و آواره کرده و از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به سکوت سران غرب و عرب ها تصریح کرد: در جریان شکل گیری حکومت اشغالگر صهیونیستی پنج میلیون یهودی را از سراسر دنیا جمع کرده و رژیم تروریسم که پایه اول آن با ترور و غارت و تخریب تهدید بود را آغاز کردند اما در این میان تعجب وگله ما بیشتر از آنهایی است که ادعای مسلمانی دارند  خود را خادم حرمین معرفی می کنند و در برابر این اتفاقات سکوت می کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اهداف اصلی دشمنان گفت: دشمنان برای اینکه مسلمانان به هدف خود دست نیابند با ایجاد گروهک های مختلف قصد تفرقه افکنی داشته و سعی دارند هدف اصلی مسلمانان را از مسیر خود خارج کنند، اما مردم ایران اسلامی با بینش سیاسی به عنوان خط مقدم در مبارزه با اسرائیل وحمایت از مردم مظلوم به پا می خیزند واز آرمان های امام وانقلاب دفاع می کنند.