ستاد اقامه نماز شهرستان ماهنشان با حضور  حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  و مدیر اقامه نماز استان زنجان،  و جمعی از اعضای ستاد درمحل دفتر امام جمعه تشکیل جلسه داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان ، حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به اهمیت نماز اظهارکرد: اهمیت نماز جماعت با محوریت درحد مکان وتأکید درمسجد هدف جلسه است چنانکه اولین نمازی که درتاریخ نقد کردند ومشرکین بادیدن آنها تعجب کردند که چه کاری انجام می دهند نمازجماعتی بود به امامت پیامبر اکرم (ص) ، حضرت علی (ع) وحضرت خدیجه (س) مأمون آن بودند که تشکیل نمازجماعت را داده اند .
وی افزود: خداوند متعال جمع را دوست می گیرد حتی در غذا خوردن واز کسی که تنها بخورد وتنها بخوابد وتنها سفر کند اظهار بی رضایتی دارد واینها همه نشان از اهمیت نماز جماعت است .
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: مشکلات اجتماعی ازجمله اعتیاد ، فساد و… همه درنقاط ضعفی است که به صورت جمعی پیش می آید یعنی جامعه باید دین دار باشد تا سالم بودنش تضمین شود ورمز سالم بودن جامعه در جمع بودن ونقطه عظیمت قراردادن آن در نماز جماعت است .
وی با اشاره به هزینه های میلیاردی در غیر ضرورت های دینی اضافه کرد: برای مصارف غیر دینی مثلا فوتبال میلیاردها تومان هزینه می شوداما درنماز چقدر سرمایه کردیم، آیا آنطور باید وشاید برای خدا و نماز هزینه شده است ، درمملکت ما که اصل حکومت آن اسلامی است فعلا باید وشاید نماز درحاشیه است، آن چیزی که باید اصل می شد، شده حاشیه وآن چیزی که در حاشیه باید قرار پیدا می کرد شده اصل، که جای تأسف است.
امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: البته زندگی مدرن یک قسمتی از دین وعمل به احکام دین را تغییر داده است، از آنجایی که فیلم وسریال های ماه مبارک رمضان در تلویزیون برنامه ریزی وپخش شد حضور مردم در مساجد وپای منبر ها کمتر شد که مسئولین باید دراین راستا برنامه ریزی صحیحی داشته باشند.
وی تأکید کرد: باید جایگاه نماز وروحانیت برای مردم تبیین شود وهمچنین مکانیزم عملی برای حضور جوانان در نمازجماعت طراحی شود تا یکسری از مشکلات در جامعه خود به خود حل گردد.