امام جمعه ماهنشان در مراسم هیئت عاشقان ولایت گفت: صالحین مدافع و سرباز ولایت است .
حجت الاسلام و المسلمین  زاهدی پور امام جمعه ماهنشان در جمع سرگروه ها ومربیان شجره طیبه صالحین با اشاره به ریشه یابی و خلقت انسان اظهارکرد: سرگروه های صالحین باید بحث های مبنایی واساس را در حلقه های بیان کنند .
وی افزود: یکی از شبهاتی که جامعه را ازدین خارج می کند ،انسان را خلیفه خدا معرفی کردن است که این نه درقرآن ونه در روایات آمده است وآنچیزی که درقرآن بیان شده ،معرفی حضرت آدم برای خلیفه خدا می باشد وکسانی که می توانند درمسیر بندگی خداباشند می توانند خلیفه خدا شوند.
زاهدی پور با اشاره به وظایف بسیج وصالحین گفت: بسیجیان باید یک گام نسبت به سایر مردم درمسائل و مباحث جامعه جلوتر بوده و آگاهی و بصیرت لازم رابرای شرایط های مختلف داشته باشد و از اوقات فراغت خود باید در زمینه رشد و بالندگی خود استفاده کند.
سرمربی شجره طیبه صالحین با اشاه به خصوصیات صالحین و بسیجیان خاطرنشان کرد: اعضای صالحین ، اهل مطالعه مناسب، دارای اخلاق نیکو، ظاهری متدین وخوش خلق، حساس به مسائل دینی وجامعه است ودرادامه تأکید کرد: صالحین مدافع نظام است و در راستای حفظ ارزش های اسلام ودین پشتیبان ولایت فقیه وگوش به فرمان رهبری است.